Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
633 posts, 203924 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
ByOnu, cu tine nu se poate discuta ! Traversează tu legal centura pe la trecerea de pietoni ( cum sunt două sau trei treceri între Otopeni şi Mogoşoaia ) şi după aceea emite o părere.
Vezi că la Podul Grant ai aceeaşi rezolvare iar la Universitate şi Pasajul Latin nu ai lift. La Universitate ai şanse să găseşti rulantele defecte. Nici la Basarab / PPL n-ai decât scări fixe, lifturile şi rulantele sunt de mult defecte !
Iar rezolvarea de la Ploieşti nu mi se pare deloc mizerie, mai ales că pe acolo practic nu ai circulaţie pietonală.
Mai ales că exagerezi fără ruşine, pe ploaie nu se alunecă.
ByOnu, cu tine nu se poate discuta ! Traversează tu legal centura pe la trecerea de pietoni ( cum sunt două sau trei treceri între Otopeni şi Mogoşoaia ) şi după aceea emite o părere.
Vezi că la Podul Grant ai aceeaşi rezolvare iar la Universitate şi Pasajul Latin nu ai lift. La Universitate ai şanse să găseşti rulantele defecte. Nici la Basarab / PPL n-ai decât scări fixe, lifturile şi rulantele sunt de mult defecte !
Iar rezolvarea de la Ploieşti nu mi se pare deloc mizerie, mai ales că pe acolo practic nu ai circulaţie pietonală.
Mai ales că exagerezi fără ruşine, pe ploaie nu se alunecă.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim 2
Pietonul prin definitie e victima...deci daca nu are trecere de pietoni, e clar mort. Daca are, nu e iluminata si sigur e unu' parcat inainte si il loveste masina. Daca e iluminata si vizibila, de ce nu e lift. Daca e lift, de ce nu functioneaza? Daca functioneaza, de ce miroase a urina? Si tot asa...
La Domnesti ar fi indicat sa galvanizeze cum trebuie scarile alea. Altfel, dupa citeva ierni cu sare o sa cazi prin ele.
Pietonul prin definitie e victima...deci daca nu are trecere de pietoni, e clar mort. Daca are, nu e iluminata si sigur e unu' parcat inainte si il loveste masina. Daca e iluminata si vizibila, de ce nu e lift. Daca e lift, de ce nu functioneaza? Daca functioneaza, de ce miroase a urina? Si tot asa...
La Domnesti ar fi indicat sa galvanizeze cum trebuie scarile alea. Altfel, dupa citeva ierni cu sare o sa cazi prin ele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu n-am mai văzut o iarnă ca lumea în Bucureşti --> să fie vreo 5 ani ?
Eu n-am mai văzut o iarnă ca lumea în Bucureşti --> să fie vreo 5 ani ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Dramatizati iar. La intrarea sau iesirea din giratoriu e absolut ok sa fie treceri de pietoni, viteza e mica, atentia e oricum sporita, chiar e ok. Acolo numai drum de viteza (sau cum vreti sa ii mai spuneti) nu e, fix in giratoriu.
Si da, trebuie si lifturi sau acces pentru carucioare, e o cerinta minima a anului 2022 si nu o victimizare.
Dramatizati iar. La intrarea sau iesirea din giratoriu e absolut ok sa fie treceri de pietoni, viteza e mica, atentia e oricum sporita, chiar e ok. Acolo numai drum de viteza (sau cum vreti sa ii mai spuneti) nu e, fix in giratoriu.
Si da, trebuie si lifturi sau acces pentru carucioare, e o cerinta minima a anului 2022 si nu o victimizare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Solutia de la Ploiesti este mai buna pentru ca ai rampa iar treptele nu sunt foarte abrupte https://www.google.com/maps/@44.9773742, ... 4!8i8192
La Domnesti, unde teoretic o sa fie infinit mai mult trafic pietonal decat la Ploiesti(care este in camp cu trafic pietonal 0), avem scara chioara la 45 de grade fara nici o rampa, acolo sa vezi distractie, deci rusine MT!
Pana la urma MT nu a pus pe nicaieri lifturi la pasarelele pietonale, singurele pasarele pietonale cu lift sunt in Otopeni si sunt ale primariei https://www.google.com/maps/@44.5502773, ... 4!8i8192
Solutia de la Ploiesti este mai buna pentru ca ai rampa iar treptele nu sunt foarte abrupte https://www.google.com/maps/@44.9773742, ... 4!8i8192
La Domnesti, unde teoretic o sa fie infinit mai mult trafic pietonal decat la Ploiesti(care este in camp cu trafic pietonal 0), avem scara chioara la 45 de grade fara nici o rampa, acolo sa vezi distractie, deci rusine MT!
Pana la urma MT nu a pus pe nicaieri lifturi la pasarelele pietonale, singurele pasarele pietonale cu lift sunt in Otopeni si sunt ale primariei https://www.google.com/maps/@44.5502773, ... 4!8i8192
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Or fi lifturile şi scările rulante cerinţe ale anilor 2022, dar ele mai trebuie să şi funcţioneze, ori în Bucureşti îţi dau o grămadă de exemple în care nu se mai interesează absolut nimeni de aceste facilităţi.
Pe de altă parte soluţia Ploieşti este mai elegantă, evită trecerile de pietoni. Dacă poţi să le eviţi elegant de ce să nu le eviţi ? O trecere de pietoni eliminată înseamnă un conflict auto - pieton în minus. Crede-mă, în favoarea pietonului !
Pe de altă parte la un sens giratoriu NU este indicat să pui trecerile de pietoni aşa cum vrea proiectantul din cauze evidente. Dar ne vom descurca şi aşa !
Or fi lifturile şi scările rulante cerinţe ale anilor 2022, dar ele mai trebuie să şi funcţioneze, ori în Bucureşti îţi dau o grămadă de exemple în care nu se mai interesează absolut nimeni de aceste facilităţi.
Pe de altă parte soluţia Ploieşti este mai elegantă, evită trecerile de pietoni. Dacă poţi să le eviţi elegant de ce să nu le eviţi ? O trecere de pietoni eliminată înseamnă un conflict auto - pieton în minus. Crede-mă, în favoarea pietonului !
Pe de altă parte la un sens giratoriu NU este indicat să pui trecerile de pietoni aşa cum vrea proiectantul din cauze evidente. Dar ne vom descurca şi aşa !
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
reiny2000
Aici sunt de acord că trecerile de pietoni sunt o greșeală. Acolo ar fi nevoie de o pasarelă acoperită, cu lifturi și cu o legătură directă cu viitorul Terminal P&R de la Domnești.
@andrei11 la Ploiești ce faci iarna când ninge sau se creează gheață? Era bine dacă era închisă, cu supraveghere video, iluminat și poate chiar climatizare/ventilație mecanică vara.
Aici sunt de acord că trecerile de pietoni sunt o greșeală. Acolo ar fi nevoie de o pasarelă acoperită, cu lifturi și cu o legătură directă cu viitorul Terminal P&R de la Domnești.
@andrei11 la Ploiești ce faci iarna când ninge sau se creează gheață? Era bine dacă era închisă, cu supraveghere video, iluminat și poate chiar climatizare/ventilație mecanică vara.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La Ploieşti cred că e folosită de 4 ori / an pasarela aceea, e o intersecţie în plin câmp. În altă ordine de idei, la Grant cum rezolvi cu gheaţa ?
La Ploieşti cred că e folosită de 4 ori / an pasarela aceea, e o intersecţie în plin câmp. În altă ordine de idei, la Grant cum rezolvi cu gheaţa ?
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
reiny2000
Consider că pasarelele din zonele cu trafic pietonal semnificativ (cum ar fi la Grant) ar trebui să fie accesibile tuturor și utilizabile 24/7/365. Rampele sunt o soluție bună dacă nu ești în stare să întreții două lifturi. Nu cred că niște tablă și plexiglas costă atât de mult încât să spui că nu se poate face. La Grant ar fi trebuit să se intervină când s-a făcut reabilitarea, acum așteptăm partea a doua.
Consider că pasarelele din zonele cu trafic pietonal semnificativ (cum ar fi la Grant) ar trebui să fie accesibile tuturor și utilizabile 24/7/365. Rampele sunt o soluție bună dacă nu ești în stare să întreții două lifturi. Nu cred că niște tablă și plexiglas costă atât de mult încât să spui că nu se poate face. La Grant ar fi trebuit să se intervină când s-a făcut reabilitarea, acum așteptăm partea a doua.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
BGP2597
La Ploiești cred că traversarea e folosită mai des de cei care vin cu bicicleta din Păulești în oraș. În lungul DJ102 există trotuar până în oraș folosit și de bicicliști. E drept că nu știu cât de folosit e, dar pasarela aceea e utilă, ținând cont că pe centură se circulă cu 100 km/h, iar designul ei nu este așa rău, e cu mult peste orice pasarelă de pe DN1.
La Domnești este total absurd să urci sus pe un pod, apoi să treci pe o trecere de pietoni și să cobori iar la sol, când se puteau elimina toate conflictele vehicul-pieton dacă scările se montau pe interiorul inelului. Mai mult, din planșe eu deduc că lățimea trotuarelor e la o treime față de lățimea trecerilor de pieotni, ceea ce e de noaptea minții.
La Ploiești cred că traversarea e folosită mai des de cei care vin cu bicicleta din Păulești în oraș. În lungul DJ102 există trotuar până în oraș folosit și de bicicliști. E drept că nu știu cât de folosit e, dar pasarela aceea e utilă, ținând cont că pe centură se circulă cu 100 km/h, iar designul ei nu este așa rău, e cu mult peste orice pasarelă de pe DN1.
La Domnești este total absurd să urci sus pe un pod, apoi să treci pe o trecere de pietoni și să cobori iar la sol, când se puteau elimina toate conflictele vehicul-pieton dacă scările se montau pe interiorul inelului. Mai mult, din planșe eu deduc că lățimea trotuarelor e la o treime față de lățimea trecerilor de pieotni, ceea ce e de noaptea minții.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Stiu de zebrele contra naturii din Otopeni. Interese comerciale la mijloc. N-au ce cauta pe DNCB; daca vrea Otopeni acces, sa faca naibii pasarela si daca face, sa faca 2 benzi auto plus trotuar + acces biciclete, nu sa gatuie traficul de tranzit al capitalei asa de nebun...
Stiu de zebrele contra naturii din Otopeni. Interese comerciale la mijloc. N-au ce cauta pe DNCB; daca vrea Otopeni acces, sa faca naibii pasarela si daca face, sa faca 2 benzi auto plus trotuar + acces biciclete, nu sa gatuie traficul de tranzit al capitalei asa de nebun...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Zebrele au o lăţime standard, deseori mult mai late decât trotuarul !
Zebrele au o lăţime standard, deseori mult mai late decât trotuarul !
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Macar o rampa sa-i fi pus.
Probabil ca cine o sa vrea sa-l traverseze o sa faca blatul o statie cu autobuzul STB(ca la Pasajul Carpati).
Macar o rampa sa-i fi pus.
Probabil ca cine o sa vrea sa-l traverseze o sa faca blatul o statie cu autobuzul STB(ca la Pasajul Carpati).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Mai hazliu e cand intrarea/iesirea de pe zebra e cu muuult mai ingusta ca zebra.
Mai hazliu e cand intrarea/iesirea de pe zebra e cu muuult mai ingusta ca zebra.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești
•
Choose destination