Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 349796 views
📖 Pagination options
- ioan
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
ioan
schele cred ca au fost urcate deja pe pod iar macaraua are spatiu de a fi scoasa din tablier.
Dar daca fac 20 m pe saptamana nu o sa ia cam mult suprabetonarea si dupa cum vad fierul beton lasat ar trebui sa mai toarne un rand ?
schele cred ca au fost urcate deja pe pod iar macaraua are spatiu de a fi scoasa din tablier.
Dar daca fac 20 m pe saptamana nu o sa ia cam mult suprabetonarea si dupa cum vad fierul beton lasat ar trebui sa mai toarne un rand ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Stratul de beton turnat este stratul final, armatura care se vede ramasa este pentru parapeti, prinderi ale liniilor de tramvai, guri de acces scari rulante etc.
Stratul de beton turnat este stratul final, armatura care se vede ramasa este pentru parapeti, prinderi ale liniilor de tramvai, guri de acces scari rulante etc.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Nightwolf
Nu... am inteles perfect ... deschiderea podului se face dinspre Militari catre Gara ... si va aglomera Plevnei care si asa e aglomerata in intersectiile cu Witing si Vulcanescu ... daca o sa vina o afluire masiva de auto la ora 17 atunci CLAR se blocheaza tot pt ca la Leu si Apaca semafoarele nu fac fata si trebuie dirijat in continuu ... e exact ca si cum ai incerca sa bagi intr-o teava cu un volum de 1m3 1,5m3 .... e acelasi lucru.
Prin ceea ce am spus acolo ma refeream la sensul opus de circulatie, care de altfel ar fi fost cel mai folositor de deschis, dar din pacate nu avem cum ca doar nu exista rampa de urcare dinspre Plevnei catre Militari ...
Correct me if I`m wrong
subway guru wrote:
@Nightwolf:
Ai 'inteles' dea-ndoaselea, sensul propus e invers, ca in schema lui andrei11.
Politzia e cu noi!
Nu... am inteles perfect ... deschiderea podului se face dinspre Militari catre Gara ... si va aglomera Plevnei care si asa e aglomerata in intersectiile cu Witing si Vulcanescu ... daca o sa vina o afluire masiva de auto la ora 17 atunci CLAR se blocheaza tot pt ca la Leu si Apaca semafoarele nu fac fata si trebuie dirijat in continuu ... e exact ca si cum ai incerca sa bagi intr-o teava cu un volum de 1m3 1,5m3 .... e acelasi lucru.
Prin ceea ce am spus acolo ma refeream la sensul opus de circulatie, care de altfel ar fi fost cel mai folositor de deschis, dar din pacate nu avem cum ca doar nu exista rampa de urcare dinspre Plevnei catre Militari ...
Correct me if I`m wrong
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Nightwolf
E acelasi drac, stiu perfect situatia de acolo - din pacate. Fluidizarea nu ai cum s-o faci acolo decat daca deschizi podul de peste DB in ambele sensuri, in rest asta este situatia. Timpii semaforici vor fi reconfigurati la momentul 0, cand se va executa deschiderea podului de peste DB ...
Techno wrote:Nightwolf wrote:
Mda speta e destul de ciudata tinand cont ca afluirea auto de pe Plevnei spre V. Milea e putin cam lipsa ... eu zic ca o deschidere partiala a pasajului e = 0 in acest moment poate doar pt tranzitul peste DB sa se decongestioneze Grozavestiul caci Plevnei se va umple ...
Lupule, poate nu prea treci pe acolo, mie mi se pare destul de aglomerat, mai ales la 18-19 seara, ca sa faci stanga spre V. Milea, Grozavesti, e cam nasol. Plus folosirea benzii de facut dreapta pe splai spre camine e folosita sa se continue spre V Milea. S-a aglomerat si splaiul dinspre Semanatoarea, timpii la semafor marindu-se chiar daca tramvaie nu prea vezi.
Intrebare, de ce sa nu se deschida daca se poate tehnic deschide?
Nu e mai bine sa se circule totusi si pe unde se poate, pe deasupra? De ce sa avem rabdare, am tot avut pana acum. Inca o data, numai daca tehnic e posibil si nu incurca mai rau.
E acelasi drac, stiu perfect situatia de acolo - din pacate. Fluidizarea nu ai cum s-o faci acolo decat daca deschizi podul de peste DB in ambele sensuri, in rest asta este situatia. Timpii semaforici vor fi reconfigurati la momentul 0, cand se va executa deschiderea podului de peste DB ...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
In week-end se anunta ninsoare, asa ca mai pun ceva de 'lecturat' la gura sobei
In week-end se anunta ninsoare, asa ca mai pun ceva de 'lecturat' la gura sobei
a3.zip
a3.zip (9.8 MB; downloaded 259 times)
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
adn2377
You are wrong
Pe Plevnei exista si banda de urcare si banda de coborare pe rampa. Probabil o confunzi cu cea de pe Giulesti unde, intr-adevar, exista doar pentru coborare...
Nightwolf wrote:
Prin ceea ce am spus acolo ma refeream la sensul opus de circulatie, care de altfel ar fi fost cel mai folositor de deschis, dar din pacate nu avem cum ca doar nu exista rampa de urcare dinspre Plevnei catre Militari ...
Correct me if I`m wrong
You are wrong
Pe Plevnei exista si banda de urcare si banda de coborare pe rampa. Probabil o confunzi cu cea de pe Giulesti unde, intr-adevar, exista doar pentru coborare...
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
3mil
Da, dar daca ai urcat pe rampa de pe Plevnei, nu ai optiunea decat sa faci dreapta spre hobanat. Atat.
Da, dar daca ai urcat pe rampa de pe Plevnei, nu ai optiunea decat sa faci dreapta spre hobanat. Atat.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
adn2377
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Dominatrix
adn2377 wrote:Nu prea vad cum s-ar putea face asa ceva, avand in vedere ca linia de tramvai pe pod va fi cale proprie, separata de traficul rutier...
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
adn2377
Va fi pe cale proprie cand va circula. Eu ma refeream la aceasta ipotetica perioada provizorie. Si oricum, daca mai tii minte cam la fel s-a procedat la lucrarile pe podul Grant cand masinile mergeau pe cate o singura banda, doar pe cate o latura a podului - au creat treceri peste linia lui 41 la ambele capete...
Dominatrix wrote:adn2377 wrote:Nu prea vad cum s-ar putea face asa ceva, avand in vedere ca linia de tramvai pe pod va fi cale proprie, separata de traficul rutier...
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
Va fi pe cale proprie cand va circula. Eu ma refeream la aceasta ipotetica perioada provizorie. Si oricum, daca mai tii minte cam la fel s-a procedat la lucrarile pe podul Grant cand masinile mergeau pe cate o singura banda, doar pe cate o latura a podului - au creat treceri peste linia lui 41 la ambele capete...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
Suntem intr-un cerc vicios, nu vedeti ? Daca vrea domnu doctor sa deschida partial pasajul nu o poate face decat asa cum am schitat eu acum ceva pagini inainte. Mare scofala nu o sa rezolve, poate doar sa puncteze la impresia artistica. Mai degraba asteapta data de 1 Iulie sa inaugureze pasajul cum trebuie. Sau chiar mai tarziu.
Suntem intr-un cerc vicios, nu vedeti ? Daca vrea domnu doctor sa deschida partial pasajul nu o poate face decat asa cum am schitat eu acum ceva pagini inainte. Mare scofala nu o sa rezolve, poate doar sa puncteze la impresia artistica. Mai degraba asteapta data de 1 Iulie sa inaugureze pasajul cum trebuie. Sau chiar mai tarziu.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Nightwolf
`ai ma... pe bune???
si atunci ... aa uite aici raspunsul!!!!
BINGO!
Daaa... o sa puna niste busteni si o sa faca un bypass ... HAI MAAAA NE TREZIM ANU` ASTA???
ESTE IMPOSIBIL tinand cont ca la Grant e total ALTCEVA fata de BASARAB iar trecerile erau facute LA CAPETE nu PE POD la capat de rampa/panta ... siguranta rutiera = 0 nu va face nimeni vreodata asa ceva ....
ONTOPIC: este o tampenie deschiderea partiala ... mai sunt 2 luni juma` ... s-a trait 2 ani fara el deschis se mai poate 2-3 luni ...
adn2377 wrote:Nightwolf wrote:
Prin ceea ce am spus acolo ma refeream la sensul opus de circulatie, care de altfel ar fi fost cel mai folositor de deschis, dar din pacate nu avem cum ca doar nu exista rampa de urcare dinspre Plevnei catre Militari ...
Correct me if I`m wrong
You are wrong
Pe Plevnei exista si banda de urcare si banda de coborare pe rampa. Probabil o confunzi cu cea de pe Giulesti unde, intr-adevar, exista doar pentru coborare...
`ai ma... pe bune???
si atunci ... aa uite aici raspunsul!!!!
3mil wrote:
Da, dar daca ai urcat pe rampa de pe Plevnei, nu ai optiunea decat sa faci dreapta spre hobanat. Atat.
BINGO!
adn2377 wrote:
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
Daaa... o sa puna niste busteni si o sa faca un bypass ... HAI MAAAA NE TREZIM ANU` ASTA???
Dominatrix wrote:adn2377 wrote:Nu prea vad cum s-ar putea face asa ceva, avand in vedere ca linia de tramvai pe pod va fi cale proprie, separata de traficul rutier...
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
adn2377 wrote:Dominatrix wrote:adn2377 wrote:Nu prea vad cum s-ar putea face asa ceva, avand in vedere ca linia de tramvai pe pod va fi cale proprie, separata de traficul rutier...
Si asta e adevarat.
Pe de alta parte insa, daca ar deschide temporar podul ar putea ma gandesc sa faca un "bypass" peste linia de tramvai pana pe sensul corect...
Va fi pe cale proprie cand va circula. Eu ma refeream la aceasta ipotetica perioada provizorie. Si oricum, daca mai tii minte cam la fel s-a procedat la lucrarile pe podul Grant cand masinile mergeau pe cate o singura banda, doar pe cate o latura a podului - au creat treceri peste linia lui 41 la ambele capete...
ESTE IMPOSIBIL tinand cont ca la Grant e total ALTCEVA fata de BASARAB iar trecerile erau facute LA CAPETE nu PE POD la capat de rampa/panta ... siguranta rutiera = 0 nu va face nimeni vreodata asa ceva ....
ONTOPIC: este o tampenie deschiderea partiala ... mai sunt 2 luni juma` ... s-a trait 2 ani fara el deschis se mai poate 2-3 luni ...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
De acord cu tot ce ai scris privind circulatia 'pe contrasens' (singura posibilitate dar de neluat in consideratie este sa imparta provizoriu cele doua benzi de pe sensul Geniului-Plevnei intr-una dus si alta intors, nu recomand).
In cealalta privinta daca ne gandim la 'oportunitatea' deschiderii sensului Geniului-Plevnei pe viaduct, trebuie 'musai' sa iei in considerare 'bulibasheala' ce va urma pe Buzesti-Uranus...
Cred ca aici avem cu adevarat un subiect de 'discutie'...
'Mai rezistam' in conditiile astea inca 2-3-4-n luni?
Toate cele bune tuturor!
De acord cu tot ce ai scris privind circulatia 'pe contrasens' (singura posibilitate dar de neluat in consideratie este sa imparta provizoriu cele doua benzi de pe sensul Geniului-Plevnei intr-una dus si alta intors, nu recomand).
In cealalta privinta daca ne gandim la 'oportunitatea' deschiderii sensului Geniului-Plevnei pe viaduct, trebuie 'musai' sa iei in considerare 'bulibasheala' ce va urma pe Buzesti-Uranus...
Cred ca aici avem cu adevarat un subiect de 'discutie'...
'Mai rezistam' in conditiile astea inca 2-3-4-n luni?
Toate cele bune tuturor!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Si inca o 'precizare'.
Deschiderea asta de circulatie pe viaduct nu se poate face 'maine'.
E nevoie de temperaturi 'consistent' pozitive pentru asternerea mai intai a uzurii ( acum carosabilul e la nivel de binder) si pentru montarea dispozitivelor pentru rosturile de dilatatie...
La buna vedere si circulatie!
Si inca o 'precizare'.
Deschiderea asta de circulatie pe viaduct nu se poate face 'maine'.
E nevoie de temperaturi 'consistent' pozitive pentru asternerea mai intai a uzurii ( acum carosabilul e la nivel de binder) si pentru montarea dispozitivelor pentru rosturile de dilatatie...
La buna vedere si circulatie!
📖 Pagination options