Topic: Interstația 1 Mai - Pajura
55 posts, 7265 views
📖 Pagination options
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
satanistu
Maine rosu ala o sa devina negru, de la doliu pentru nervii bucurestenilor!
Maine rosu ala o sa devina negru, de la doliu pentru nervii bucurestenilor!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
ByOnu
Pentru multi ar fi mai intelept sa ocoleasca prin Str. Jiului - Bd. Poligrafiei.
Pentru multi ar fi mai intelept sa ocoleasca prin Str. Jiului - Bd. Poligrafiei.
- shoppy
-
Posted:
-
- alexm
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
alexm
Ca o persoana direct afectata de lucrari, este cea mai mare mizerie marca Metrorex. Pentru toti care stau pe Sos. Chitilei, exista doua iesiri mari spre oras: Bld. Poligrafiei si Calea Grivitei pe sub Pod Constanta. In momentul asta au blocat pe termen nedefinit una dintre ele (asta in conditiile in care inca nici nu s-au apucat sa sape PLS-ul de la Tokyo). Mai devreme de 6 luni (optimist vorbind) nu porneste niciun TBM la drum. Mai devreme de 18 luni nu ajunge niciun TBM la 1Mai.
Ca o persoana direct afectata de lucrari, este cea mai mare mizerie marca Metrorex. Pentru toti care stau pe Sos. Chitilei, exista doua iesiri mari spre oras: Bld. Poligrafiei si Calea Grivitei pe sub Pod Constanta. In momentul asta au blocat pe termen nedefinit una dintre ele (asta in conditiile in care inca nici nu s-au apucat sa sape PLS-ul de la Tokyo). Mai devreme de 6 luni (optimist vorbind) nu porneste niciun TBM la drum. Mai devreme de 18 luni nu ajunge niciun TBM la 1Mai.
- George
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
George
Aşa mi se pare şi mie. Comparând, la M5 PSS Opera (care oricum nu afecta o arteră rutieră majoră) a fost săpat cam cu 6 luni înainte să ajungă cârtiţele, la peste 2 ani de la lansarea lor spre cartier şi la relativ puţin timp de când au pornit dinspre PLS Răzoare spre Eroilor 2.
Pe de altă parte, intersecţia de la Chibrit-Clăbucet este enormă şi acolo a mai fost o săpătură uriaşă atunci când s-a făcut M4; atunci nu s-a blocat tot traficul. Sunt sigur că se putea găsi o soluţie să rămână cel puţin 2, dacă nu măcar 1 bandă pe sens.
Aşa mi se pare şi mie. Comparând, la M5 PSS Opera (care oricum nu afecta o arteră rutieră majoră) a fost săpat cam cu 6 luni înainte să ajungă cârtiţele, la peste 2 ani de la lansarea lor spre cartier şi la relativ puţin timp de când au pornit dinspre PLS Răzoare spre Eroilor 2.
Pe de altă parte, intersecţia de la Chibrit-Clăbucet este enormă şi acolo a mai fost o săpătură uriaşă atunci când s-a făcut M4; atunci nu s-a blocat tot traficul. Sunt sigur că se putea găsi o soluţie să rămână cel puţin 2, dacă nu măcar 1 bandă pe sens.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
shoppy
La M5 TBM-urile au stat mult timp in fata statiei Drumul Taberei neterminata(bine, sapau 1m pe zi).
La M5 TBM-urile au stat mult timp in fata statiei Drumul Taberei neterminata(bine, sapau 1m pe zi).
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
satanistu
https://www.digi24.ro/stiri/lucrarile-la ... -2907879
Se pare ca treaba e mai groasa decat credeam...
https://www.digi24.ro/stiri/lucrarile-la ... -2907879
Se pare ca treaba e mai groasa decat credeam...
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
sab
Asta este, trebuie sa se obisnuiasca pentru cativa ani.
NU exista astfel de solutie magica, daca exista...se aplica.
Singura varianta alternativa ar fi fost sa se inchida pe bucati. Dar ar fi durat...4-5 ani, probabil.
Asta este, trebuie sa se obisnuiasca pentru cativa ani.
George wrote here:
Sunt sigur că se putea găsi o soluţie să rămână cel puţin 2, dacă nu măcar 1 bandă pe sens.
NU exista astfel de solutie magica, daca exista...se aplica.
Singura varianta alternativa ar fi fost sa se inchida pe bucati. Dar ar fi durat...4-5 ani, probabil.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
shoppy
Daca este zgomot sa inchida geamul si sa porneasca aerul conditionat, asa cum fac toti riveranii de bulevarde din oras.
Mai bine ar face scandal ca Mrex si MT sa publice si sa isi asume un program al lucrarilor, sau Rutiera si Locala sa isi faca treaba si sa amendeze nesimtitii cu tobe "sport" care dau blana noaptea prin oras.
Daca este zgomot sa inchida geamul si sa porneasca aerul conditionat, asa cum fac toti riveranii de bulevarde din oras.
Mai bine ar face scandal ca Mrex si MT sa publice si sa isi asume un program al lucrarilor, sau Rutiera si Locala sa isi faca treaba si sa amendeze nesimtitii cu tobe "sport" care dau blana noaptea prin oras.
- punmeister
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
BGP2597
Din păcate asta e trama stradală cu care s-a dezvoltat tot orașul, nu doar zona Bucureștii Noi. Orice bulevard din oraș duce lipsă de o alternativă în caz de nevoie.
Cu siguranță e o variantă nefericită să devizei traficul pe străduțele alea, dar singura alternativă pe care o mai are cartierul este pe Bd. Poligrafiei, care nu are capacitatea sa preia tot traficul din BN - Chitila. Ce bun ar fi fost acum inelul median în zona de nord.
Să ne amintim că între 2013 și 2017 la construcția stațiilor Laminorului și Străulești traficul tot pe străduțe din spatele bulevardului a fost deviat, ba chiar pe niște trasee mult mai întortocheate decât cele de la 1 Mai.
Ce trebuie și poate să facă PMB / PS1 în condițiile actuale e să asigure o semaforizare decentă la Clabucet care să poată să preia cât mai bine fluxurile noi și eventual ceva elemente de calmare a traficului pe străzile de pe deviere ca să îi liniștească pe vitezomanii nocturni. Poate se pot inspira de la cei de la Snagov care testează limitatorul acela minune care se lasă în jos când incetinesti.
Din păcate asta e trama stradală cu care s-a dezvoltat tot orașul, nu doar zona Bucureștii Noi. Orice bulevard din oraș duce lipsă de o alternativă în caz de nevoie.
Cu siguranță e o variantă nefericită să devizei traficul pe străduțele alea, dar singura alternativă pe care o mai are cartierul este pe Bd. Poligrafiei, care nu are capacitatea sa preia tot traficul din BN - Chitila. Ce bun ar fi fost acum inelul median în zona de nord.
Să ne amintim că între 2013 și 2017 la construcția stațiilor Laminorului și Străulești traficul tot pe străduțe din spatele bulevardului a fost deviat, ba chiar pe niște trasee mult mai întortocheate decât cele de la 1 Mai.
Ce trebuie și poate să facă PMB / PS1 în condițiile actuale e să asigure o semaforizare decentă la Clabucet care să poată să preia cât mai bine fluxurile noi și eventual ceva elemente de calmare a traficului pe străzile de pe deviere ca să îi liniștească pe vitezomanii nocturni. Poate se pot inspira de la cei de la Snagov care testează limitatorul acela minune care se lasă în jos când incetinesti.
- skinner
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
skinner
Cred ca se pot identifica solutii de imbunatatire a devierii, nu doar semaforizarea.
De exemplu:
- inversare sensuri str Mures si Caransebes, astfel se elimina conflictul de la Mircesti cu Mures. Se intra in cartier fara sa te intersectezi cu fluxul dinspre pod.
- inversare sensuri pe Ceremusului si aleea din spatele blocurilor pentru a nu permite ocolirea cozii de pe Mircesti. Practic daca intri pe aele/Ceremusului sa te intoarca cel putin o strada in spatele cozii.
- Mircestiul trebuia asfaltat sau reparat (cam toata zona de-altfel)
Asta arata cat de buna este colaborarea institutionala (Metrorex, BPR, Primaria Generala, PS1), rezultatul este ca totul este facut pe repede inainte. Iar startul lucrarilor in zona aproape 0. Asteptarile erau totusi sa vedem dupa doua zile mult mai multe lucruri in santier.
Cred ca discutia trebuie mutata pe Discutii PSS 1 Mai.
Ce trebuie și poate să facă PMB / PS1 în condițiile actuale e să asigure o semaforizare decentă la Clabucet care să poată să preia cât mai bine fluxurile noi și eventual ceva elemente de calmare a traficului pe străzile de pe deviere ca să îi liniștească pe vitezomanii nocturni. Poate se pot inspira de la cei de la Snagov care testează limitatorul acela minune care se lasă în jos când incetinesti.
Cred ca se pot identifica solutii de imbunatatire a devierii, nu doar semaforizarea.
De exemplu:
- inversare sensuri str Mures si Caransebes, astfel se elimina conflictul de la Mircesti cu Mures. Se intra in cartier fara sa te intersectezi cu fluxul dinspre pod.
- inversare sensuri pe Ceremusului si aleea din spatele blocurilor pentru a nu permite ocolirea cozii de pe Mircesti. Practic daca intri pe aele/Ceremusului sa te intoarca cel putin o strada in spatele cozii.
- Mircestiul trebuia asfaltat sau reparat (cam toata zona de-altfel)
Asta arata cat de buna este colaborarea institutionala (Metrorex, BPR, Primaria Generala, PS1), rezultatul este ca totul este facut pe repede inainte. Iar startul lucrarilor in zona aproape 0. Asteptarile erau totusi sa vedem dupa doua zile mult mai multe lucruri in santier.
Cred ca discutia trebuie mutata pe Discutii PSS 1 Mai.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstația 1 Mai - Pajura
shoppy
Asta este ca pe Valea Oltului, ca si acolo tot MT este, daca iti spune din timp se apuca oamenii sa protesteze, sa declare ca altfel este defapt mai bine, asa daca te ia din oala ca de maine se face, aia e, cand apare protestul lucrarea este deja inceputa, mai simplu este sa o termini.
Asta este ca pe Valea Oltului, ca si acolo tot MT este, daca iti spune din timp se apuca oamenii sa protesteze, sa declare ca altfel este defapt mai bine, asa daca te ia din oala ca de maine se face, aia e, cand apare protestul lucrarea este deja inceputa, mai simplu este sa o termini.
📖 Pagination options