Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantRame electrice și automotoare

 

Topic: Rame electrice clasa 101 (Alstom Coradia Stream)

172 posts, 45768 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream Robert

CFR Calatori singurul participant la licitatia pentru atribuirea primului contract de inchiriere rame pe 5 ani. La garantii de 750.000 euro eu sincer zic ca mai bine le comandau direct in culorile CFR Calatori 😂

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream punmeister

Primul tren la asamblare in Chorzów.

https://mainnews.ro/exclusiv-imagini-cu- ... loaded=1
coradia 2.webp (197.29 KB; downloaded 4650 times)
coradia 1.webp (318.12 KB; downloaded 4650 times)
coradia 3.webp (353.78 KB; downloaded 4650 times)

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream PTMZ

Fabrica e în Chorzów, la fosta Konstal, nu la Katowice. La Katowice sunt doar birourile. :)

 



Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream Dristorul Nr.3

Sa speram ca va fi gata cat de curand posibil.

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream punmeister

Mai multe poze cu primul EMU din partea ARF via LinkedIn:
1696605683178.jpg (541.46 KB; downloaded 4458 times)
1696605683919.jpg (453.14 KB; downloaded 4458 times)
1696605682989.jpg (290.71 KB; downloaded 4458 times)
1696605682770.jpg (332.98 KB; downloaded 4458 times)
1696605682294.jpg (224.29 KB; downloaded 4458 times)

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream PTMZ

Primul tren va fi livrat saptamana viitoare:
Primul tren electric inter-regional din setul de 37 produse de Alstom a finalizat testele statice la fabrica din Katowice din Polonia şi a fost pregătit pentru livrarea în ţară în cursul săptămânii viitoare. De altfel, este şi primul tren cumpărat după trecerea a 40 de ani de la achiziţia de către România a ultimului tren electric.

"Primul tren electric RE-IR, din cadrul contractului semnat de ARF cu Alstom în 2022 pentru achiziţionarea a 37 de trenuri electrice destinate serviciilor de transport feroviar de călători de mediu şi lung parcurs, a finalizat testele statice la fabrica din Katowice şi toate unităţile au fost asamblate în trenul pregătit pentru livrarea către România săptămâna viitoare", a declarat, miercuri, pentru Agerpres, preşedintele Autorităţii pentru Reformă Feroviară, Ştefan Roşeanu.

El a precizat că în aceste zile se finalizează şi colantarea exterioară, pentru a putea începe pregătirea finală în vederea expedierii din fabrică.

"Trenul ajunge la Bucureşti la începutul lunii decembrie şi va fi verificat în vederea livrării şi, ulterior, autorizării, în vederea punerii în circulaţie cu călători. Pentru verificări, se vor aloca trase (parcursuri) pe reţeaua publică, pentru că trebuie să parcurgă 10.000 de kilometri", a adăugat Roşeanu.

Cele 37 de rame electrice inter-regionale (RE-IR) sunt produse de Alstom Ferroviaria SpA la fabrica de la Katowice (Polonia) şi vor conecta capitala cu principalele centre urbane ale ţării. De asemenea, vor facilita şi conexiunile inter-regionale, contribuind la asigurarea mobilităţii, scăderea timpilor de călătorie şi îmbunătăţirea nivelului general al serviciilor publice prestate pentru transportul public pe calea ferată.

Rutele deservite de ramele electrice de lung parcurs sunt: Bucureşti Nord - Constanţa, Bucureşti Nord - Braşov - Arad - Timişoara, Bucureşti Nord - Braşov - Cluj, Bucureşti Nord - Braşov - Deda - Cluj, Bucureşti Nord - Braşov, Bucureşti Nord - Iaşi, Bucureşti Nord - Suceava, Bucureşti Nord - Galaţi, Bucureşti-Nord - Craiova - Târgu Jiu - Petroşani - Simeria, Bucureşti Nord - Craiova - Timişoara - Arad, Cluj - Timişoara, Cluj - Suceava - Iaşi.

Valoarea totală a contractului pentru achiziţia celor 37 unităţi electrice multiple şi serviciile de mentenanţă aferente acestora pentru o perioadă de 15 ani se ridică la un cost total de 2.421.771.878 lei, fără TVA. Finanţarea proiectului este asigurată din fonduri europene nerambursabile şi de la bugetul de stat.

Podea 100% coborâtă, senzori de mare precizie, toalete ecologice
Fiecare tren va avea șase vagoane, cu o capacitate de 350 de locuri și podea 100% coborâtă, pentru un acces cât mai facil pentru toate categoriile de pasageri. Pe fiecare parte a vagoanelor de mijloc se vor amplasa câte două uși de acces. Pentru vagoanele de capăt se va amplasa o ușă pentru accesul călătorilor pe fiecare parte a vagonului.

Sistemul de informare a călătorilor va fi compus dintr-o instalaţie de sonorizare și o instalație de afișare dinamică. Fiecare vagon al RE-IR va fi prevăzut cu spații pentru bagaje de dimensiuni mari.

De asemenea, trenurile vor fi prevăzute cu un sistem de contorizare a numărului de călători, dotat cu senzori de mare precizie. Fiecare RE-IR va avea patru toalete ecologice, repartizate uniform pe întreaga lungime, dintre care o toaletă va fi amenajată pentru persoanele cu mobilitate redusă aflate în scaun cu rotile. Configurarea finală, culorile și finisajele vor fi personalizate integral în funcție de cerințele Autorității Contractante, în etapa de proiectare.


Sursa: Digi24

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream punmeister

Si 3 poze cu prima rama. https://www.agerpres.ro/economic-intern/ ... -1207727
IMG-20231122-WA0003.jpg (60.04 KB; downloaded 3927 times)
IMG-20231122-WA0001_(1).jpg (78.06 KB; downloaded 3927 times)
IMG-20231122-WA0002_(1).jpg (68.47 KB; downloaded 3928 times)

 



Re: ARF - Achizitii 20 rame electrice noi tip RE-IR (POIM) orex

Primul tren electric nou cumpărat în ultimii 20 de ani pleacă miercuri de la fabrica Alstom din Polonia spre România/Ajunge la București pe 5 decembrie și ar urma să circule de Crăciun
Primul tren nou cumpărat în ultimii 20 de ani urmează să plece miercuri de la fabrica Alstom din Polonia, intrarea în România pe la Curtici fiind programată pentru 2 decembrie, iar sosirea la București pe 5 decembrie (coincidență, ziua de naștere a ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu). Este prima livrare din comanda de 37 de trenuri electrice de lung parcurs InterRegio, iar punerea în circulație cu călători trebuie să se facă cel mai târziu pe 31 decembrie 2023 pentru a nu pierde 70 de milioane de Euro, fonduri europene. Autoritatea pentru Reformă Feroviară a transmis că primele rame vor intra în operarea CFR Călători : ,,Primul tren produs de catre Alstom pentru a fi livrat Romaniei, prin ARF – Autoritatea pentru Reforma Feroviara, din cadrul contractului privind achizitia a 37 rame electrice pentru servicii de transport feroviar de calatori de mediu si lung parcurs a trecut testele si inspectia finala de fabrica si astazi, 29 noiembrie 2023, este expediat catre Romania / Bucuresti. Trenul este programat sa ajunga de la Katowice (Polonia) la Curtici, pentru a face procedurile de intrare in tara, in seara de 2 decembrie 2023. La Bucuresti este programat sa ajunga pe 5 decembrie 2023 si sa inceapa pregatirile din partea furnizorului in vederea livrarii oficiale catre ARF. In prima etapa, dupa testele statice, trenul va efectua o serie de teste dinamice (pe Inelul de la Faurei al AFER si pe reteaua feroviara publica). Dupa finalizarea tuturor acestor etape si atingerea momentului in care ARF poate prelua trenul, inclusiv pentru circulatia cu calatori in siguranta, trenul va fi pus in circulatie de catre CFR Calatori, castigatorul licitatiei pentru primul contract de servicii publice de transport feroviar de calatori atribuit competitiv.” – a transmis miercuri, ARF pe pagina de Facebook.

 


Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream orex




Primul tren electric, achizitionat de România după 20 ani de la momentul achiziționării ultimelor trenuri (Săgețile Albastre), a trecut testele și inspecția finală de fabrică și se află în drum spre România, urmând a ajunge la Curtici în seara aceasta, pentru efectuarea procedurilor de intrare în țară și pe 5 decembrie la București.
După efectuarea testelor statice și dinamice (care vor avea loc la Făurei), trenul electric va intra în circulație, cu călători, pe linia feroviară CFR București - Constanța.

 



  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Rame electrice Alstom Coradia Stream GPS

Rama tocmai a trecut prin Azuga.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Rame electrice și automotoare  • 
Choose destination

Since our 2455 forum members have written 437041 posts in 5460 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use