Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei

52 posts, 15041 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Costin

Va multumim tuturor pentru sugestii! Vom parcurge ideile de aici, impreuna cu cele din sondajul de pe teren, le vom combina cu propria viziune asupra transportului din DT, urmand ca in scurt timp sa va prezentam rezultatul final - propunerile pe care le vom inainta ADTPBI.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei subway guru

Chiar suntem curiosi…
Nu bagati in seama carcotasii, aia sunt mereu pentru contra orice!

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Asociația Metrou Ușor

Stimați colegi, am centralizat și analizat toate propunerile atât de pe forum , cât și cele rezultate din formular. Vă prezentăm, astfel, viziunea Asociației cu privire la modificările traseelor din Drumul Taberei.
Asoc Metrou Usor propuneri TPBI trasee Dr Taberei.pdf
Asoc Metrou Usor propuneri TPBI trasee Dr Taberei.pdf (2.33 MB; downloaded 465 times)

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei aztec

La traseul 168 am o mare reținere că pe traseul de bază întoarcere poate să facă virajul de pe Drumul Sarii- Marinescu.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei WAYNEN

Cel mai bine e să rămână 168 pe ramura de nord și linia 368 să circule comun cu troleibuzele între Parc Drumul Taberei și Favorit.Reînființarea terminalului de la Valea Ialomiței ar trebui să aibă loc cât mai curând pentru că stă nefolosit de 10 luni,practic de la inaugurarea metroului.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Cezar210

Deci s-a dus propunerea cu 168 prin Valea Ialomiței, s-a dus propunerea cu 173 la Cartier Brâncuși, s-a dus propunerea cu 105 la Valea Ialomiței, s-a dus propunerea cu 222 desființat, etc.. mesajul acesta poate fi șters, nu e problema..

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei aztec

Pai...tu ai văzut harta?
168 pe V Ialomiței,
105 pe bucla..

Nu e deplasată propunerea per general, trebuie sa țină cont și de încărcarea pe cap.

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei Cezar210

Da, am văzut harta. Pe unde e trasat 168 ideea e f buna, dar nu știu dacă  suficient spațiu. Am mai circulat pe acea strada, iar pentru a intra înapoi spre Cart Brâncuși, trebuie sa faci un ocol, pt că au făcut sens unic vreo ~100m

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei orex

Cine o fi vrut comicaria aia cu 168 prin lt. col. C. Marinescu asta mi se pare straniu, ca:
1. n-as vedea cati calatori se inghesuie dinspre cimitir in autobuz;
2. trebuie relocat 226 pe vechiul traseu, daca-i cerere mare in zona!  :yes:
Cu 222/322 parca-mi aduc aminte de liniile de tramvai 47/48 care circulau intre Ghencea si CET Vest, asa cum circula azi 1 si 10!
Nu-i nevoie de asa ceva, mai cu seama ca ambele '22 din Latin ajung in proximitatea M5.1, la Raul Doamnei, sau au legatura directa cu Unirii cu 385! Traseul potential, indicat in propunere, al liniei 222 e unul cat se poate de bun!
221 lasati-l cum e in prezent, sa acopere si sudul si nordul DT!
De 105 nu vorbesc ca am fost de acord cu totii, cel putin de pe aici, ca tre sa mearga pe ”bucla”!
PS
APPO!
N-am vazut nicio intentie de acoperire cu linii de noapte in zona de sud a DT! ;)

 


Re: INVITAȚIE: Reorganizarea transportului public din Drumul Taberei linia 69

- Nici eu nu vad rostul lui 222 si 322. Mult mai util ar fi 106 + 222 (Cart. Latin - Cart. Rosu) astfel se bifeaza toate punctele (legatura intre Drumul Taberei si Militari, accesul direct al celor din Cart. Latin cu M 5, 41 si piata Drumul Taberei).
- Cu 221 e buna propunerea in ambele sensuri pe latura nordica a cartierului.
- 168 nu are ce cauta prin latura sudica, str. 1 Mai si Drumul Sarii, e suficient doar prin str. Valea Ialomitei apoi traseul actual, poate locuitorii din capatul Cart. Brancusi vor si la M 5 la Romancierilor (acolo vin ambele) sau piata Drumul Taberei, nu numai la 41. In afara de asta s-ar putea sa se cam chinuie la intrarea/iesirea in/din Drumul Sarii.      
- Pe 90 tot unit cu 61 il vad ... asa il vad eu ... se potrivesc si impreuna ar avea un numar suficient de troleibuze.
In rest, la prima vedere, totul pare bine.
Sa vedem ce o sa iasa pana la urma.  

 


Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434790 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use