MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 311748 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

@guru
GARANTAT ALSTOM e in ”pole position”, cel putin in ROMANIA, si are de ce! Nu ma ”dau cu ”Dimetronicul” dar ala...chiar fiind de sorginte, un brand de ”n-ai pe unde sa scoti camasa”, a fost cel mai mare FÂS! :rofl:
Afla, ca m-am dus pentru a doua oara sa ma ”dau” cu ”floricelele” (astea ”e” arondate) pe M5.1! Stii, in primul rand...MIROASE ALTFEL ;)
PS
Eu unul, iti multumesc pentru ASTA, si n-o lua ca pe ”linia maritima Onedin”, ca n-am cerceafuri de aruncat! :)  :rofl:  :bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului linia 69

In sfarsit s-a realizat ceva ce in anii constructiei cartierului, mai exact al capatului de autobuze ITB 68 R si 118 barat de la Valea Argesului, nici nu visam. In anul 1973 cand m-am mutat in cartier str. Valea Oltului era in lucru, spatiile verzi de acum, erau niste locuri cu resturi de la fostele santiere ale blocurilor ce tocmai se construisera iar dorintele locuitorilor erau sa aiba un mijloc de transport care sa-i duca in centru si la gara, eventual fara sa-l schimbe.
Incetul cu incetul timpul a trecut, am crescut si noi dar si cartierul si am inceput sa ne dorim sa ajunga cumva si la noi "trenul galben fara cai", in timp ce priveam cu jind la altii, din alte cartiere/zone care incepeau sa-l utilizeze.
A venit si momentul/anul nostru ... in sfarsit ... da, laudabil, util, frumos, modern, demn de secolul XXI.  
Chiar daca personal nu ma pot bucura direct de existenta metroului din Drumul Taberei nu pot sa nu ii felicit pe toti ce au contribuit la realizarea lui, pe toti cei care, aici pe forum, ne-au tinut tot timpul la curent (din interior ca de afara de pe strada l-am vazut zilnic) cu stadiul tuturor lucrarilor.
O singura observatie am, consider ca statiile sunt cam dese dar cum trebuie sa-i ia pe toti se accepta pana la urma. Sper sa urmeze si o "curatenie" a STB-urilor cartierului ... dar asta comentam in alt loc al forumului.    
Cu toate astea in continuare voi folosi STB-ul pana la servici pentru ca asa ajung mai repede si nu din alt motiv.
P.S.
BRAVO, BRAVO, BRAVO ... TUTUROR !

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

@orex
Era vorba de afisajele info-calatori. Dimetronic era o firmulitza mica, nu se poate compara cu babanul Alstom.
Ma bucur ca te-ai dat cu metroul pe M5 si ca tocmai tu care erai Toma Necredinciosul ai putut sa vezi si sa pipai ca nu mai e vis ci realitate!
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Stefan28

Andrei98 wrote:
Nici eu nu înțeleg de ce mai coboară ajutorul și merge până la mijlocul stației, în acele stații există camere de supraveghere și monitoare montate lângă oglindă care arată tot peronul.


La Parc Bazilescu inca se pratica, de 9 ani!  ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

Ma bucur ca am ajuns la acelasi...NUMITOR COMUN! ;)
PS
@stefan28
Si ,aici ”ajutorul” sare din tren sa...dar trebe sa fim realisti, cu ce avem ACUM,  M5.1 e ”oglinda” M1 Paris?!  Cam NOP! ;)  Cu toate astea, TOTUL, se poate misca din ”JOYSTICK” si pe M5.1, garantat! ;)
@guru
AI LUAT CEA MAI MARE PLASA...cu sau fara FSN, daca tu m-ai incadrat la TOMA Necredinciosul! E, se intampla, si sa ai spasme, INDIBITABILLLL, doar esti OM, nu INGER!! ;)
PS
Pana una alta, in vara anului 2020 a fost PIF M5.1, da?! ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

survola wrote:
@Adrian, astept comentariile tale dupa o proba in persoana.


Eu nu stiu cand ajung, dar "spionii" mei deja mi-au dat raportul. Sistemul de informare dinamica a calatorilor a picat pe toata magistrala exact in mijlocul operatiunii de "spionaj", unele trenuri nu au decat afisaj pe care scrie Eroilor si nu e deloc clar in ce directie merg, anunturile preinregistrate lipsesc, iar informarea se face de la difuzor de catre mecanici, dar deja un mecanic a uitat sa anunte la Romancierilor in ce directie urma sa mearga. In plus, toate scarile rulante de la nivelul peronului statiei Eroilor 1 erau setate sa mearga in jos, desi semnalistica indica ca dintr-o pereche de scari, una sa mearga in sus. La Raul Doamnei s-au montat placi metalice emailate gata ciobite, sper sa le schimbe.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Asta am observat si eu din statia Parc D.Taberei, anume, eram pe peron, iar pe directia catre V.Ialomitea si R.Doamnei ambele directii(trenul alterna intre cele 2 statii) erau cu asterix ca si cum ar fi in statie. Pe partea catre Eroilor aparea ca urmatorul tren ar fi trebuit sa ajunga peste 30min+ si dupa el altul la 3 minute, dupa toata faza asta a intrat mesajul Metrorex cu distantarea,etc. De atunci n-am mai vazut in celelalte statii sa arate intervalele, cel putin cat am fost eu in vizita..

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Stefan28




Un POV din primul tren care a plecat cu calatori de la Eroilor 2, 1005-2005 "Violeta"!  :bere:
P.S am fost foarte solicitat in a face poze lumii in statie in fata placutei cu numele stațiilor, cel mai mult la Tudor Vladimirescu, care este pe departe cea mai frumoasa statie de pe M5 si din acest metrou!  :applause:  :bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului satanistu

Aveti idee care e treaba cu "infilitratiile" din statia Academia Militara? Picura niste apa din spatele panourilor fix pe cablurile care alimenteaza linia rosie.. iar tabla rosie este stropita (se vede clar)....



 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Dupa ce ca sistemele instalate de ei dau rateuri in functionare, UTI se mai si lauda cu ele:

UTI Grup a participat la realizarea acestui proiect în asociere cu Astaldi, FCC Construccion şi Activ Group Management. Responsabilităţile UTI Grup au fost de realizare a sistemelor şi instalaţiilor electroenergetice de medie şi joasă tensiune: instalaţii electrice de tracţiune (curent continuu), instalaţii de ventilaţie (introducere de aer proaspăt şi desfumare), instalaţii de stingere a incendiului, instalaţii sanitare, instalaţii de automatizare, SCADA şi telemecanică energetică, precum şi a instalaţiilor de curenţi slabi (detecţia incendiului, control al accesului, informare dinamică a călătorilor, televiziune cu circuit închis, ceasoficare, radiocomunicaţii şi telefonie) care asigură funcţionarea staţiilor şi a spaţiilor tehnice, precum şi a infrastructurii subterane de pe această magistrală


https://www.bursa.ro/uti-grup-a-impleme ... o-25516041

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

@adi...iti poti baga oricați ”șponi” ca nu ȚINE!
1. indiubitabil, ”Roboata” nu-i setata, am sesizat dar e cea mai mica problema ca ”SEFUL” anunta asta!
2. NOP! 2(DOUA) din CELE TREI SCARI de la peronul central erau descendente! ;)
Afla, ca cea din CAP Eroilor 1, dinspre Spital, era pe sens ascendent! Am utilizat-o! ;)
Din pacate, incepi sa crezi toate comicariile supuse tie! N-ai luat plasa cu FSN-ul?! Cam, DA! Chestiunea e ca ”dovada” ”vie” e elocventa, tocmai ce-ti spuneam despre...generatia after, mic si dibaci! ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Pe la 3 si jumatate toate scarile mergeau cum am zis, intrucat s-a dorit si o inspectie a pasajului pietonal, dar care nu s-a mai realizat. Or fi remediat ulterior.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Stefan28

Pe scurt, mai trebuie configurat ATO-ul+ anunțurile vocale, si apoi totul va fi de vis!  :love:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului satanistu

Nimeni nu zice nimic despre poza pe care am pus-o pe pagina anterioara, in legatura cu acele "infilitratii"?  :shock:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2418 forum members have written 433136 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use