Topic: Știri și articole din presă
132 posts, 52757 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Adrian Rosca
N.D. la B1 TV:
"Pasajul Doamna Ghica este un pasaj început fără actele necesare, deci nu are PUZ și nu are nici Studiul de Stabilitate a Clădirilor Învecinate. (n.r. - întrebat dacă e legal așa ceva) Nu este legal. Este o construcție ilegală, da, pentru care Inspectoratul de Stat în Construcții a constatat că este ilegală, numai că fiind campanie electorală probabil că s-au ferit să intre într-o dezbatere cu primarul în funcție. Pasajul Doamna Ghica este o lucrare corectă, ea face parte din Inelul Median, care urmează să fie construit și care să fluidizeze traficul. Proiectul corect este și cu linie de tramvai și, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal."
https://www.b1.ro/stiri/politica/primar ... 45139.html
"Studiul de Stabilitate a Cladirilor Invecinate" suna foarte important. Mai, dar ce-o fi asta?
N.D. la B1 TV:
"Pasajul Doamna Ghica este un pasaj început fără actele necesare, deci nu are PUZ și nu are nici Studiul de Stabilitate a Clădirilor Învecinate. (n.r. - întrebat dacă e legal așa ceva) Nu este legal. Este o construcție ilegală, da, pentru care Inspectoratul de Stat în Construcții a constatat că este ilegală, numai că fiind campanie electorală probabil că s-au ferit să intre într-o dezbatere cu primarul în funcție. Pasajul Doamna Ghica este o lucrare corectă, ea face parte din Inelul Median, care urmează să fie construit și care să fluidizeze traficul. Proiectul corect este și cu linie de tramvai și, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal."
https://www.b1.ro/stiri/politica/primar ... 45139.html
"Studiul de Stabilitate a Cladirilor Invecinate" suna foarte important. Mai, dar ce-o fi asta?
- subway guru
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Asta ne unge pe suflet. Nu cred ca proiectul actual mai poate fi dat inapoi, si nici nu cred neaparat ca locul tramvaiului este PE pasaj. Dar el trebuie gandit din start. Am putea discuta despre un tramvai la prima banda, la sol, care sa porneasca in aceasta configuratie chiar din intersectia cu Lacul Tei. Asta pentru o transbordare umana cu 21 si chiar la acelasi peron cu anumite autobuze.
Adrian Rosca wrote:
N.D. la B1 TV:
... Proiectul corect este și cu linie de tramvai și, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal...
Asta ne unge pe suflet. Nu cred ca proiectul actual mai poate fi dat inapoi, si nici nu cred neaparat ca locul tramvaiului este PE pasaj. Dar el trebuie gandit din start. Am putea discuta despre un tramvai la prima banda, la sol, care sa porneasca in aceasta configuratie chiar din intersectia cu Lacul Tei. Asta pentru o transbordare umana cu 21 si chiar la acelasi peron cu anumite autobuze.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Au venit baietii de la Trustul de Cladiri Metropolitane cu o postare pe facebook care include pe langa text, o randare si o captura dintr-o sectiune transversala cu viitoarea linie de tramvai pe pod. Link
Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0
Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0
Powered by API/PUM imgur uploader
In afara faptului ca au pus captura la o rezolutie suficient de proasta astfel incat sa nu se poata citi cote si alte detalii, nu au prevazut nici prinderi pentru stalpii care ar sustine catenara tramvaiului.
Au venit baietii de la Trustul de Cladiri Metropolitane cu o postare pe facebook care include pe langa text, o randare si o captura dintr-o sectiune transversala cu viitoarea linie de tramvai pe pod. Link
Suntem dedicați angajamentelor pe care le-am luat față de bucureșteni în ceea ce privește finalizarea lucrărilor la Pasajul Doamna Ghica și vă reasigurăm pe această cale că echipa noastră depune toate eforturile necesare pentru a deschide integral acest obiectiv.
În prezent se lucrează la finalizarea bretelelor de circulație și se realizează concomitent montarea bordurilor. Am început de asemenea execuția lucrărilor pentru bretelele de lărgire a drumului.
Răspundem pe această cale interesului manifestat cu privire la detaliile proiectului, prin furnizarea în cele ce urmează a câtorva detalii tehnice.
Pasajul are o lungime totală de 216.00m, o lățime de 16.60m, dintre care 15.00 m sunt parte carosabila, 4 benzi de circulație iar viteza proiectată este de 50 km/h.
În axul pasajului va fi dispus pe toată lungimea parapet din beton prefabricat cu nivel de protecție ridicat pentru a asigura siguranța traficului rutier. Se vor monta panouri fonoabsorbante pentru a reduce poluarea fonică și pentru a nu afecta confortul locuitorilor din zonă.
Atât pasajul cât și rampele vor fi iluminate prin stâlpi metalici și becuri tip LED pentru a asigura o bună vizibilitate pe timp de noapte. De asemenea, se va amenaja și un sistem de iluminare decorativă.
Un aspect important de menționat este acela că pasajul este proiectat pentru a putea susține și o viitoare linie de transport în comun electrificată de tip tramvai, astfel cum este ilustrat în poza atașată. Astfel, se pot amenaja ulterior 2 linii de tramvai în axul podului, separate de carosabil prin borduri prefabricate înalte din beton. Acest scenariu permis de structura de rezistență actuală a pasajului, presupune desfășurarea traficului auto pe cate o bandă de circulație pe sens.
Considerăm că acest proiect deja și-a demonstrat fezabilitatea dată fiind îmbunătățirea considerabilă a traficului, vizibilă deja de la data devierii circulației pe noul drum creat.
Beneficiile urmărite ale acestui obiectiv vor fi și mai evidente atunci când pasajul va fi integral finalizat și funcțional.
Dorim să multumim în acest sens atât locuitorilor din zonă cât și participanților la trafic pentru înțelegerea aratată pe parcursul executiei lucrărilor cât și în prezent și să completăm că realizarea acestui obiectiv este incontestabil o muncă de echipă.
Va asigurăm că intreprindem toate masurile necesare pentru a continua cu aceeasi pași siguri până la finalizarea pasajului suprateran Doamna Ghica.
#TCMB #BucurestiEuropean #RezultatePentruBucuresti #PasajSuprateran
#PasajDoamnaGhica
#LucrampentruBucuresti
Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0
Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0
Powered by API/PUM imgur uploader
In afara faptului ca au pus captura la o rezolutie suficient de proasta astfel incat sa nu se poata citi cote si alte detalii, nu au prevazut nici prinderi pentru stalpii care ar sustine catenara tramvaiului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
andrei11
1) Nu există stație de tramvai acolo ceea ce este o eroare.
2) În desen acel tramvai NU este tramvai, este o veche locomotivă diesel - electrică ungureacă ( MAV ), ceva de genul :
1) Nu există stație de tramvai acolo ceea ce este o eroare.
2) În desen acel tramvai NU este tramvai, este o veche locomotivă diesel - electrică ungureacă ( MAV ), ceva de genul :
MAV.jpg (30.12 KB; downloaded 3528 times)
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
zapacitu
Suntem noi in eroare, pasajul e proiectat pentru cale ferata neelectrificata.
Suntem noi in eroare, pasajul e proiectat pentru cale ferata neelectrificata.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
aztec
Nenea ăla din stânga leviteaza?
Că asta e soluția universala și rezolva tranzitul in zonă....și peste tot..
Sau e un nou model de pălărie?
Nenea ăla din stânga leviteaza?
Că asta e soluția universala și rezolva tranzitul in zonă....și peste tot..
Sau e un nou model de pălărie?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Locomotiva e americana saraca, vecinii doar au cumparat cateva bucati.
Locomotiva e americana saraca, vecinii doar au cumparat cateva bucati.
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Sorin62
Da, iar banda cealaltă este de fapt un trotuar și o pistă de biciclete...
zapacitu wrote:
Suntem noi in eroare, pasajul e proiectat pentru cale ferata neelectrificata.
Da, iar banda cealaltă este de fapt un trotuar și o pistă de biciclete...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
Cristi N
Cei de la PressOne au facut un material si despre pasajul asta, primul a fost despre cel de la Ciurel.
Cei de la PressOne au facut un material si despre pasajul asta, primul a fost despre cel de la Ciurel.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
ByOnu
Dezamagitor. Am tot sperat sa aud cuvantul tramvai. Dar... nimic. De asemenea, puteau sa invite si Merou Usor, fiind pana la urma cei care am adus in atentia publicului cel mai mult aceasta lucrare de infrastructura. Sa le fi zis cum nu tine cont de strategia din PMUD.
Mult bla bla... Pacat...
Dezamagitor. Am tot sperat sa aud cuvantul tramvai. Dar... nimic. De asemenea, puteau sa invite si Merou Usor, fiind pana la urma cei care am adus in atentia publicului cel mai mult aceasta lucrare de infrastructura. Sa le fi zis cum nu tine cont de strategia din PMUD.
Mult bla bla... Pacat...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
cris_m
O sa ajungem sa ne facem noi in regie proprie materialele cu ziaristii astia. :)
O sa ajungem sa ne facem noi in regie proprie materialele cu ziaristii astia. :)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
shoppy
Model de busines in noua era a informatiei si libertatii de opinie, gasesti un subiect comun pentru cati mai multi oameni inculti, ii isterizezi dandu-le dreptate si cantandu-le in struna iar cand adunatura nu mai creste in subscriberi, o vinzi la una dintre corporatiile de scandal consacrate, iei banii si te apuci de la capat pe alt subiect.
Model de busines in noua era a informatiei si libertatii de opinie, gasesti un subiect comun pentru cati mai multi oameni inculti, ii isterizezi dandu-le dreptate si cantandu-le in struna iar cand adunatura nu mai creste in subscriberi, o vinzi la una dintre corporatiile de scandal consacrate, iei banii si te apuci de la capat pe alt subiect.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
zapacitu
De ce promovam toate tutele, toti habarnistii? Sunt mai aproape de presa de scandal decat de profilul formului nostru...
De ce promovam toate tutele, toti habarnistii? Sunt mai aproape de presa de scandal decat de profilul formului nostru...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination