Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 141340 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
bercenicity
Să îmi dau și eu cu părerea despre aceste busuri după o călătorie cu kentul lung și comparând și cu citaro seria noua
La cârcoteală:
-compartimentul motor ocupa o lățime mai mare din salon în spate, în spate sunt scaune doar 1+1,5; dar cine sta în scaunele din fata motorului are loc de poseta
- calitatea finisajelor sub citaro: plastice indoite (e drept nu foarte mult) sa se potrivescă, capete de șurub ingropate insuficient, ecranele din spate sunt parțial obturate da bare (aici și citaro are indicatorul interior de STOP blocat de camera video), coltarele aștepta niște haine sa se rupă în ele
- scaunele din spatele rotii stânga fata sunt pe podium față de citaro care sunt la nivel LF; pe de alta parte e mai mult loc te ele
- geam la trapa de pe iesire de pe acoperiș
La "asa ar trebui sa fie orice bus":
- ținută de drum ok, deși mie personal mi-ar fi placut suspensiile un pic mai moi
- articulație state of the art; as fi vrut ca la nivelul geamurilor sa fi fost din material translucid, și sa fi fost și iluminate
La plus:
- validatoatele kapsch sunt mult mai bune, deși dacă se vrea validarea de către toți ar trebui sa fie câte unul pentru fiecare foaie a usii la bara de lângă, și ceva mai slim
- geamuri glisante mari
- ecrane cu pozitia în traseu oferă mai multe informații
- trei nișe pentru căruțuri, băgaje voluminoase, din care una are și o pereche rabatabilă de scaune
Să îmi dau și eu cu părerea despre aceste busuri după o călătorie cu kentul lung și comparând și cu citaro seria noua
La cârcoteală:
-compartimentul motor ocupa o lățime mai mare din salon în spate, în spate sunt scaune doar 1+1,5; dar cine sta în scaunele din fata motorului are loc de poseta
- calitatea finisajelor sub citaro: plastice indoite (e drept nu foarte mult) sa se potrivescă, capete de șurub ingropate insuficient, ecranele din spate sunt parțial obturate da bare (aici și citaro are indicatorul interior de STOP blocat de camera video), coltarele aștepta niște haine sa se rupă în ele
- scaunele din spatele rotii stânga fata sunt pe podium față de citaro care sunt la nivel LF; pe de alta parte e mai mult loc te ele
- geam la trapa de pe iesire de pe acoperiș
La "asa ar trebui sa fie orice bus":
- ținută de drum ok, deși mie personal mi-ar fi placut suspensiile un pic mai moi
- articulație state of the art; as fi vrut ca la nivelul geamurilor sa fi fost din material translucid, și sa fi fost și iluminate
La plus:
- validatoatele kapsch sunt mult mai bune, deși dacă se vrea validarea de către toți ar trebui sa fie câte unul pentru fiecare foaie a usii la bara de lângă, și ceva mai slim
- geamuri glisante mari
- ecrane cu pozitia în traseu oferă mai multe informații
- trei nișe pentru căruțuri, băgaje voluminoase, din care una are și o pereche rabatabilă de scaune
IMG_20181201_135145-01-01.jpeg (39.36 KB; downloaded 5383 times)
IMG_20181201_135042-01-01.jpeg (43.8 KB; downloaded 5385 times)
IMG_20181201_134116-01-01.jpeg (23.26 KB; downloaded 5380 times)
IMG_20181201_130030-01-01.jpeg (73.89 KB; downloaded 5383 times)
IMG_20181201_142017-02-01.jpeg (67.65 KB; downloaded 5381 times)
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Cristy
Am mers puțin mai devreme un cu articulat de la Basarab pana la Băneasa. Ce m-a surprins este faptul că a scos fum albastru cand a plecat de la aeroport Băneasa. Deja cand am coborât din autobuz se simțea miros de fum. În plus, cand a plecat de la Gara de Nord a pătruns puțin fum si in interior, eu stând în dreptul ușii 3.
În rest, se descurcă destul de bine, e fasnet, anunțurile merg bine (poate sunt setate chiar un pic prea tare).
Cand apeși pe butonul Stop, se aprinde o lumină roșie deasupra celei mai apropiate uși.
Un alt aspect care merită menționat este viteza de deschidere/închidere a ușilor, care este comparabilă cu cea a troleibuzelor Citelis, poate chiar puțin de tot mai incete.
Am mers puțin mai devreme un cu articulat de la Basarab pana la Băneasa. Ce m-a surprins este faptul că a scos fum albastru cand a plecat de la aeroport Băneasa. Deja cand am coborât din autobuz se simțea miros de fum. În plus, cand a plecat de la Gara de Nord a pătruns puțin fum si in interior, eu stând în dreptul ușii 3.
În rest, se descurcă destul de bine, e fasnet, anunțurile merg bine (poate sunt setate chiar un pic prea tare).
Cand apeși pe butonul Stop, se aprinde o lumină roșie deasupra celei mai apropiate uși.
Un alt aspect care merită menționat este viteza de deschidere/închidere a ușilor, care este comparabilă cu cea a troleibuzelor Citelis, poate chiar puțin de tot mai incete.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
anndrei
Fumul albastru poate veni de la sirocou (webasto). Si MB CItaro il scoate pe ger. Daca vine de la motor este destul de nasol, practic mananca ulei...
Fumul albastru poate veni de la sirocou (webasto). Si MB CItaro il scoate pe ger. Daca vine de la motor este destul de nasol, practic mananca ulei...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
punmeister
Pai atata ocupa motorul mastodont de la DAF
Pai spatiul de acolo era conceput pentru un singur LCD, nu pentru doua cum a comandat Bucurestiul.
bercenicity wrote:
(...) compartimentul motor ocupa o lățime mai mare din salon în spate, în spate sunt scaune doar 1+1,5; dar cine sta în scaunele din fata motorului are loc de poseta (...)
Pai atata ocupa motorul mastodont de la DAF
bercenicity wrote:
(...) ecranele din spate sunt parțial obturate da bare (aici și citaro are indicatorul interior de STOP blocat de camera video) (...)
Pai spatiul de acolo era conceput pentru un singur LCD, nu pentru doua cum a comandat Bucurestiul.
kent_artic_2.jpg (225.66 KB; downloaded 4847 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
adila
Sa vad eu carnatii astia pe strada ca nu se blocheaza in trafic sau iarna cand o fi zapada pe strada. Pai astea erau pe vremea lu' nea' Nicu cand era trafic zero, nu acum cand te duci sa cumperi paine cu masina personala.
Asta merge pe linia lui 780?
L.E. Acum am citit ca da.
Sa vad eu carnatii astia pe strada ca nu se blocheaza in trafic sau iarna cand o fi zapada pe strada. Pai astea erau pe vremea lu' nea' Nicu cand era trafic zero, nu acum cand te duci sa cumperi paine cu masina personala.
Asta merge pe linia lui 780?
L.E. Acum am citit ca da.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
IK4
Pacat ca nu au avut curaj sa le ia pe toate 400 asa, sa mergem si noi ca oamenii nu ca sacii cu marfa.
Pacat ca nu au avut curaj sa le ia pe toate 400 asa, sa mergem si noi ca oamenii nu ca sacii cu marfa.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
WT_fan06
Nu mai există diferențe între solo și articulat cum era pe vremea lui nea' Nicu'. Astea sunt frici neîntemeiate.
Vă spun eu, articulatele distrug totul!
(Nu contează că sunt folosite și pe cele mai înguste străduțe din Franța și Germania și nimeni nu are nicio problemă cu asta)
adila wrote:
Sa vad eu carnatii astia pe strada ca nu se blocheaza in trafic sau iarna cand o fi zapada pe strada. Pai astea erau pe vremea lu' nea' Nicu cand era trafic zero, nu acum cand te duci sa cumperi paine cu masina personala.
Nu mai există diferențe între solo și articulat cum era pe vremea lui nea' Nicu'. Astea sunt frici neîntemeiate.
Vă spun eu, articulatele distrug totul!
(Nu contează că sunt folosite și pe cele mai înguste străduțe din Franța și Germania și nimeni nu are nicio problemă cu asta)
- adila
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
adila
Diferente sunt. Au nevoie de mai mult spatiu de manevra, nu crezi? In plus, in Germania masinile personale sunt parcate tot asa frumos ca la noi pe la colturile de strada si prin alveolele statiilor?
Diferente sunt. Au nevoie de mai mult spatiu de manevra, nu crezi? In plus, in Germania masinile personale sunt parcate tot asa frumos ca la noi pe la colturile de strada si prin alveolele statiilor?
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
PaulIP
Masinile parcate aiurea nu-s un motiv sa fugi de articulate, dar e treaba politiei sa bage frica-n comozi si nesimtiti, nu a STB-ului.
Masinile parcate aiurea nu-s un motiv sa fugi de articulate, dar e treaba politiei sa bage frica-n comozi si nesimtiti, nu a STB-ului.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
WT_fan06
La luat curbe au nevoie de și mai puțin spațiu de manevră decât cele de 12m.
adila wrote:
Diferente sunt. Au nevoie de mai mult spatiu de manevra, nu crezi?
La luat curbe au nevoie de și mai puțin spațiu de manevră decât cele de 12m.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
mindmasster
Astea de 18m nu au avut probleme? Avem doar 4 in traseu momentan pe linia 780?
Astea de 18m nu au avut probleme? Avem doar 4 in traseu momentan pe linia 780?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Puss in Boots
Nu stiu gradul de incarcare al 780 dar le vedeam mai necesare pe 783. Sau macar puse 2 si 2.
Nu stiu gradul de incarcare al 780 dar le vedeam mai necesare pe 783. Sau macar puse 2 si 2.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
IK4
Categoric pe 783 trebuiau puse. 780 se descurca si cu cele de 12m. Bine ca nu le-a venit ideea sa le bage pe 781
Categoric pe 783 trebuiau puse. 780 se descurca si cu cele de 12m. Bine ca nu le-a venit ideea sa le bage pe 781
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options