Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 73724 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Am propus deja. Nu stiu cat or sa o ia in seama avand in vedere ca anterior suspendarii liniei troleele si autobuzele au mers bine-mersi impreuna. Ori nu s-a gandit nimeni ori nu s-a gandit cine trebuie. Sau poate nu e o idee buna desi sa ai doua trasee care se suprapun (100% pentru unul din ele) nu mi se pare mie personal o chestie desteapta. Dar nu ma pricep, or fi motive, rationamente, chestii pe care nu le vad. Whatever.
In perspectiva as vedea 381 anulat si 76/77 sau cum i-o zice dus pana la Victoriei, dar doar in conditiile asigurarii unei benzi unice RATB pe sectorul Tineretului-Victoriei. Si cu niste mici artificii mentionate mai sus, anulate si 312/313 si realizate toate traseele astea cu troleibuze.
Am propus deja. Nu stiu cat or sa o ia in seama avand in vedere ca anterior suspendarii liniei troleele si autobuzele au mers bine-mersi impreuna. Ori nu s-a gandit nimeni ori nu s-a gandit cine trebuie. Sau poate nu e o idee buna desi sa ai doua trasee care se suprapun (100% pentru unul din ele) nu mi se pare mie personal o chestie desteapta. Dar nu ma pricep, or fi motive, rationamente, chestii pe care nu le vad. Whatever.
In perspectiva as vedea 381 anulat si 76/77 sau cum i-o zice dus pana la Victoriei, dar doar in conditiile asigurarii unei benzi unice RATB pe sectorul Tineretului-Victoriei. Si cu niste mici artificii mentionate mai sus, anulate si 312/313 si realizate toate traseele astea cu troleibuze.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Banda unică pentru RATB e cam moartă in proiect. A murit speranță!
Banda unică pentru RATB e cam moartă in proiect. A murit speranță!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Sa vedem cu ce vor veni oamenii dimineata la metrou si cu ce pleaca de la metrou la ore de varf. Se pare ca vor reusi sa faca si acest pasaj o inrautatire si nu o imbunatatire daca vor aduce si mai multe masini in trafic.
Sa vedem cu ce vor veni oamenii dimineata la metrou si cu ce pleaca de la metrou la ore de varf. Se pare ca vor reusi sa faca si acest pasaj o inrautatire si nu o imbunatatire daca vor aduce si mai multe masini in trafic.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Banda unica s-a nascut moarta ca asa e la noi in Romania Din acelasi motiv nu o sa vedem troleul dus prea curand dincolo de Unirii. Sau poate o sa-l duca din vreo ambitie personala a cuiva. Sau ca vezi Doamne sustinem transportul electric....dar la un timp aoleu stam cu troleele in trafic, nu pot schimba banda ca autobuzele etc etc ...si le scoatem de tot. Bani la bagarea liniei, bani la dezafectare. V-ar mira? pe mine nu. S-au facut multe investitii in tara asta fara cap si fara picioare, de ce nu s-ar mai face una? Speranta ramane.
Banda unica s-a nascut moarta ca asa e la noi in Romania Din acelasi motiv nu o sa vedem troleul dus prea curand dincolo de Unirii. Sau poate o sa-l duca din vreo ambitie personala a cuiva. Sau ca vezi Doamne sustinem transportul electric....dar la un timp aoleu stam cu troleele in trafic, nu pot schimba banda ca autobuzele etc etc ...si le scoatem de tot. Bani la bagarea liniei, bani la dezafectare. V-ar mira? pe mine nu. S-au facut multe investitii in tara asta fara cap si fara picioare, de ce nu s-ar mai face una? Speranta ramane.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Chev Celios
Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.
Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Adica sa revina 781? Sincer, nu cred. Dar in orice caz gasita o solutie ca sa nu se dubleze de-aiurea. Asta daca totusi gandeste cineva acolo la RATB.
Adica sa revina 781? Sincer, nu cred. Dar in orice caz gasita o solutie ca sa nu se dubleze de-aiurea. Asta daca totusi gandeste cineva acolo la RATB.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
V2A
Din ce îmi amintesc, înainte să înceapă lucrările la Pasajul Mihai Bravu și să-l suspende pe 76, 381 nu oprea la Pridvorului și Vișana.
Din ce îmi amintesc, înainte să înceapă lucrările la Pasajul Mihai Bravu și să-l suspende pe 76, 381 nu oprea la Pridvorului și Vișana.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Doua statii in plus sau in minus nu face colosala diferenta.
Doua statii in plus sau in minus nu face colosala diferenta.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
*Visana ca statie este prost amplasata, ar trebui trasa mai spre nord.
*Visana ca statie este prost amplasata, ar trebui trasa mai spre nord.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
381 nu a fost niciodata o linie rapida. Si a fost foarte bine cum a functionat pana in prezent. 381 si 116 sunt esentiale pentru ca populatia din zona sa ajunga in centru.
Ar fi trebuit respectat proiectul si troleibuzele sa intoarca la Piata Sudului. Varianta de rezerva sa fi fost cu intoarcere sub pod sau chiar in rond la intersectia Vacaresti cu Tineretului (la Abator), unde intorcea 95 pe vremuri.
Chev Celios wrote:
Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.
381 nu a fost niciodata o linie rapida. Si a fost foarte bine cum a functionat pana in prezent. 381 si 116 sunt esentiale pentru ca populatia din zona sa ajunga in centru.
Ar fi trebuit respectat proiectul si troleibuzele sa intoarca la Piata Sudului. Varianta de rezerva sa fi fost cu intoarcere sub pod sau chiar in rond la intersectia Vacaresti cu Tineretului (la Abator), unde intorcea 95 pe vremuri.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
381 e plin si foarte plin mereu, iar cu atatea viitoare troleibuze pe acolo tot inspre Unirii l-as limita pe 381 la rondul de sub pod.
381 e plin si foarte plin mereu, iar cu atatea viitoare troleibuze pe acolo tot inspre Unirii l-as limita pe 381 la rondul de sub pod.
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
E plin si foarte plin pentru ca ajunge la Piata Victoriei. Rolul troleibuzului este sa duca oamenii din cartiere pana la metrou si a doua piata ca marime dupa Obor. De-asta troleibuzul trebuie limitat, nu 381.
E plin si foarte plin pentru ca ajunge la Piata Victoriei. Rolul troleibuzului este sa duca oamenii din cartiere pana la metrou si a doua piata ca marime dupa Obor. De-asta troleibuzul trebuie limitat, nu 381.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
wt_fan06....
381 limitat la pasajul Mihai Bravu!!!
Spune-le asta miilor de călători ai liniei, bănuiesc că vor aprecia cum se cuvine ideea!
Atâtea idei așa-zis nepoluante și prietenoase cu mediul!
Cât timp nu ai o alternativă electrică stabilă, păstrezi autobuzul. Altfel descurajezi complet transportul public.
Ceaușescu a reușit asta cu ruperea traseelor de troleibuz și limitarea lor adiacent centrului, fără traversarea orașului. Și s-a văzut imediat cât de prost a mers mobilitatea prin București. Liniile rămase au devenit un motiv important pentru utilizarea mașinilor personale imediat după revoluție, când refacerea continuității traseelor a întârziat nepermis de mult.
wt_fan06....
381 limitat la pasajul Mihai Bravu!!!
Spune-le asta miilor de călători ai liniei, bănuiesc că vor aprecia cum se cuvine ideea!
Atâtea idei așa-zis nepoluante și prietenoase cu mediul!
Cât timp nu ai o alternativă electrică stabilă, păstrezi autobuzul. Altfel descurajezi complet transportul public.
Ceaușescu a reușit asta cu ruperea traseelor de troleibuz și limitarea lor adiacent centrului, fără traversarea orașului. Și s-a văzut imediat cât de prost a mers mobilitatea prin București. Liniile rămase au devenit un motiv important pentru utilizarea mașinilor personale imediat după revoluție, când refacerea continuității traseelor a întârziat nepermis de mult.
📖 Pagination options