Topic: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
111 posts, 43070 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Deoarece discutia de la Straulesti alunecase in off topic, ultimele postari despre metroul din Kiew le gasiti aici.
Deoarece discutia de la Straulesti alunecase in off topic, ultimele postari despre metroul din Kiew le gasiti aici.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Dedicatie speciala pentru @Goldmund. Asta e chiar langa accesul "C", ce sa mai zic de cele din mijlocul strazii. Observati ca praful e sters intr-un colt, cineva l-a folosit pe post de banca, se vede urma de la sezut
La accesul "B" a tiuit o alarma tot timpul cat am fost in zona. N-am vazut sa se fi sesizat vreunul din cei 140 de noi oameni ai munci
Dedicatie speciala pentru @Goldmund. Asta e chiar langa accesul "C", ce sa mai zic de cele din mijlocul strazii. Observati ca praful e sters intr-un colt, cineva l-a folosit pe post de banca, se vede urma de la sezut
La accesul "B" a tiuit o alarma tot timpul cat am fost in zona. N-am vazut sa se fi sesizat vreunul din cei 140 de noi oameni ai munci
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
shoppy
Banda aceea neagra este o greseala de proiectare, nu are nici un rost sa vopsesti sticla in negru cand tu vrei sa intre cat mai multa lumina indiferent de unghiul in care pica.
Banda aceea neagra este o greseala de proiectare, nu are nici un rost sa vopsesti sticla in negru cand tu vrei sa intre cat mai multa lumina indiferent de unghiul in care pica.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
TibiV
Cred ca este vorba de etansare.
Vrei sa intre doar lumina, nu si ploaia...
Cred ca este vorba de etansare.
Vrei sa intre doar lumina, nu si ploaia...
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
BodoMinea
Am ajuns și eu prin stațiile noi cu o oarecare întârziere. Prima dată când am încercat să analizez mai atent stațiile, în săptămâna imediat de după lansare, la Străulești m-a întâmpinat o alarmă, probabil de incendiu, audio și vizuală, falsă. Oricum, m-am cărat de acolo - câteva zile mai târziu, am auzit pe M4 ceva anunț cu „nu vă panicați (...)”, deci presupun că s-a întâmplat din nou.
Una peste alta, poate făceau probe / reglaje (deși nu ar avea sens în programul cu călători după marea lansare...). Am ajuns din nou, m-am plimbat mai atent și am încercat să prind câteva detalii în următoarea filmare.
Să consemnez câteva lucruri:
Una peste alta, felicitări arhitecților, constructorilor și persoanelor care s-au implicat! Să fie măcar la fel de plăcută senzația și când vom circula pe M5! După ce am vizitat destul de multe sisteme de transport metropolitan din Europa, sunt sigur pe mine să spun că stațiile noi de pe M4 își pot îndeplini cu succes scopul propus, cu standarde tehnice și de proiectare actuale, și au un viitor într-un sistem de transport îmbunătățit al Bucureștiului.
Am ajuns și eu prin stațiile noi cu o oarecare întârziere. Prima dată când am încercat să analizez mai atent stațiile, în săptămâna imediat de după lansare, la Străulești m-a întâmpinat o alarmă, probabil de incendiu, audio și vizuală, falsă. Oricum, m-am cărat de acolo - câteva zile mai târziu, am auzit pe M4 ceva anunț cu „nu vă panicați (...)”, deci presupun că s-a întâmplat din nou.
Una peste alta, poate făceau probe / reglaje (deși nu ar avea sens în programul cu călători după marea lansare...). Am ajuns din nou, m-am plimbat mai atent și am încercat să prind câteva detalii în următoarea filmare.
Să consemnez câteva lucruri:
- Traficul de călători este încă destul de scăzut (totuși, stațiile și trenurile nu sunt goale în mod normal - nu vă luați după video-ul walk-through pentru că e făcut în vacanța de Paște și oricum orașul e gol): să zicem că și din cauza transbordării incomode (deși nu prea cred)... oricum e o zonă în dezvoltare și cu potențial, și faptul că este aproape de ieșirea din oraș, e un „neat trick” chiar și în absența temporară a terminalului multimodal (mă refer la posibilitatea de a ajunge mai rapid la alte mijloace de transport spre zone limitrofe, a stabili ca punct „de întâlnire” cu cineva care te ia cu mașina o stație de metrou cât mai depărtată de zona aglomerată... etc.)
- Senzația de spațiu și deschidere este foarte plăcută. Stațiile noi au spații mari și aerisite, iar calitatea aerului ne-înăbușit facilitează o respirație cât mai normală și în tunel - grație și sistemelor noi de ventilație. Cele mai „fresh” stații de metrou. Nici ideea luminatoarelor nu e în niciun caz rea și nu cred că o vom regreta pe viitor - nu sunt așa fancy ca prin alte țări, dar senzația de lumină naturală și deschidere este liniștitoare și primitoare.
- Spațiile comerciale sau de expunere pre-amenajate și integrate în proiectul inițial al stației sunt o idee MINUNATĂ. Aspectul de dugheană infectă al chioșcurilor prost organizate din stațiile de metrou (și CFR dacă tot suntem în discuția asta) sunt respingătoare și de tot râsul - cele două stații noi de pe M4 fac un pas spre civilizație. Ar trebui să existe niște reglementări clare pentru comercianții din astfel de spații de interes... dacă nu sunt în stare să aibă un „storefront” ca lumea, salubru, plăcut la vedere și care să nu încurce circulația pietonală, valea că nu suntem în piață!
- Toaletele sunt chiar ok ca și concept și funcționalitate. Să sperăm că rămân așa...
- Toalete pentru persoane cu nevoi speciale, benzi pentru nevăzători, lifturi, semnalizarea facilităților din stație, organizare ok și ușor de înțeles.
- Sistemul de taxare e decent, dar mai departe o să discutăm despre el în topicul respectiv...
- Semnele de la stația Străulești... în situația actuală cu pendule nu putem să fim siguri. Semnele actuale ar avea sens într-o situație ca cea de mai jos, când s-ar debarca călătorii și s-ar rebrusa după stație (ca la Pipera, sau mai bine Preciziei că are tot peron central - sincer mi se pare mai rapid ca la D2 / AS unde reconfigurarea macazelor durează și sunt timpi de așteptare) - în acest caz semnalizarea sugerează că la linia unde sosește trenul nu te poți urca pentru a îți începe călătoria. Evident, dacă se va pleca spre GdN de la ambele linii în exploatarea a la long, e o prostie.
semne.PNG (750.84 KB; downloaded 5527 times)
Una peste alta, felicitări arhitecților, constructorilor și persoanelor care s-au implicat! Să fie măcar la fel de plăcută senzația și când vom circula pe M5! După ce am vizitat destul de multe sisteme de transport metropolitan din Europa, sunt sigur pe mine să spun că stațiile noi de pe M4 își pot îndeplini cu succes scopul propus, cu standarde tehnice și de proiectare actuale, și au un viitor într-un sistem de transport îmbunătățit al Bucureștiului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Am fotografiat eu aici 2 luminatoare...Iata-le prezentate si de la sprafaţă :
Intre acesele B si C am descoperit o băncuţă si un coş de gunoi...Probabil pentru odihnă si mâncat alune / seminţe, desigur in mod igienic, fară să aruncăm cojile pe jos
Nu creed ca reconfigurarea macazelor dureaza mai mult de 5 secunde...
Rebursarile de tip Preciziei vs D2 ( AS ) vin cu avantaje si devantaje la fiecare din cele 2 tipuri. Rebursarea cea mai corecta este la Pipera...Cea mai defavorabila este la capatul celalalt al magistralei M 2, la Berceni...
Pentru aspecte privind rebrusarea trenurilor de metrou am deschis topic nou. Va astept la discutii...
Am fotografiat eu aici 2 luminatoare...Iata-le prezentate si de la sprafaţă :
3.jpg (150.42 KB; downloaded 5478 times)
Intre acesele B si C am descoperit o băncuţă si un coş de gunoi...Probabil pentru odihnă si mâncat alune / seminţe, desigur in mod igienic, fară să aruncăm cojile pe jos
2.jpg (123.89 KB; downloaded 5479 times)
1.jpg (123.3 KB; downloaded 5478 times)
BodoMinea wrote:
Semnele actuale ar avea sens într-o situație ca cea de mai jos, când s-ar debarca călătorii și s-ar rebrusa după stație (ca la Pipera, sau mai bine Preciziei că are tot peron central - sincer mi se pare mai rapid ca la D2 / AS unde reconfigurarea macazelor durează și sunt timpi de așteptare)
Nu creed ca reconfigurarea macazelor dureaza mai mult de 5 secunde...
Rebursarile de tip Preciziei vs D2 ( AS ) vin cu avantaje si devantaje la fiecare din cele 2 tipuri. Rebursarea cea mai corecta este la Pipera...Cea mai defavorabila este la capatul celalalt al magistralei M 2, la Berceni...
Pentru aspecte privind rebrusarea trenurilor de metrou am deschis topic nou. Va astept la discutii...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Goldmund
BodoMinea,
un comentariu decent, avizat.
Acum, doua puncte la care m-am gandit :
1 - in statiile de metrou, tot de ce are omul nevoie este un stand de ziare/reviste/tabac, o brutarie cu de toate si cam atat(si nu un fel de "Magazinele Europa" in miniatura precum la "Unirii" )
2- aici e vorba de gust, totusi peretii laterali de la cele doua peroane fac un disconfort estetic cu restul aproape perfect al finisajelor din cele doua statii. Stiu, e doar o parere.
BodoMinea,
un comentariu decent, avizat.
Acum, doua puncte la care m-am gandit :
1 - in statiile de metrou, tot de ce are omul nevoie este un stand de ziare/reviste/tabac, o brutarie cu de toate si cam atat(si nu un fel de "Magazinele Europa" in miniatura precum la "Unirii" )
2- aici e vorba de gust, totusi peretii laterali de la cele doua peroane fac un disconfort estetic cu restul aproape perfect al finisajelor din cele doua statii. Stiu, e doar o parere.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Sunt numerotate ( provizoriu ) toate macazele noi de pe traseu. Pozele le-am facut la Straulesti. Si la Laminorului situatia este identică. Macazele spre depou nu stiu daca sunt ( incă ) numerotate.
Sunt numerotate ( provizoriu ) toate macazele noi de pe traseu. Pozele le-am facut la Straulesti. Si la Laminorului situatia este identică. Macazele spre depou nu stiu daca sunt ( incă ) numerotate.
Str 1.jpg (100.46 KB; downloaded 5096 times)
Str 2.jpg (96.93 KB; downloaded 5096 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Au reasfaltat zonele de trotuar sparte pentru montajul platbandei de impamantare la stalpii de iluminat, sper ca nu au lasat portiuni neterminate ca la Laminorului.
A disparut si postul trafo de langa accesul "A".
Au reasfaltat zonele de trotuar sparte pentru montajul platbandei de impamantare la stalpii de iluminat, sper ca nu au lasat portiuni neterminate ca la Laminorului.
A disparut si postul trafo de langa accesul "A".
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
zapacitu
Faimoasele "luminatoare" fac ceva sau sunt doar de forma?
Faimoasele "luminatoare" fac ceva sau sunt doar de forma?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
Aproape toate traversele din lemn ale liniilor sunt fisurate / crăpate de-a binelea.
Așa era planificat ?
Probabil că aceeași situație e și laLaminorului.
Aproape toate traversele din lemn ale liniilor sunt fisurate / crăpate de-a binelea.
Așa era planificat ?
Probabil că aceeași situație e și laLaminorului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
shoppy
Nu-i o problema, traversele de lemn pot sta fisurate ani intregi, exista o platbanda de jur imprejur sau 2 piese metalice in capete care ii mentin integritatea.
Nu-i o problema, traversele de lemn pot sta fisurate ani intregi, exista o platbanda de jur imprejur sau 2 piese metalice in capete care ii mentin integritatea.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Vertatel s-a apucat sa sape un sant pe mijlocul bulevardului:
Vertatel s-a apucat sa sape un sant pe mijlocul bulevardului:
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
andrei11
WC-ul ( accesul spre intermodal ) și-a dat obștescul sfârșit. Trăiască și la mai mare.
WC-ul ( accesul spre intermodal ) și-a dat obștescul sfârșit. Trăiască și la mai mare.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017
•
Choose destination