Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre alte trasee din Ilfov (non-R4XX)

215 posts, 93224 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Tom

Am vazut ca tzava inainteaza tot mai mult pe strada aia pe partea inca buna a ei, deci teoretic am putea spune ca strada va fi praf si pulbere pana la primavara.
Interesant este insa ca desi e zapada si frig, omuletii dela firma aia asfalteaza. N'am apucat sa observ cat de bine e asfaltat, pentru ca se circula pe un singur sens pe o portiune lunga si se ingramadesc masinile.
Interesant va fi acum daca se vor prabusi masinile dela papanova si pe partea care pana acum era buna. Surse din vecinatatea santului sustin ca firma care lucreaza a compactat mai bine solul inainte sa asfalteze fata de lucrarea de pe sensul celalalt, facuta la misto de firma Prosstmann Engineering si preluata ca atare de Tehnologica Papion, care probabil va asfalta din nou pana la alegerile urmatoare.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Tom

Actualizare, 1 Martie.
Tzava in cauza inainteaza, iar constructorii sau primaria ( :evil: -ul stie cine se ocupa de asta) toarna pamant cu bolovani pe partea facuta praf a strazii, intr'un mod cretin, astfel incat orice masina joasa loveste in bolovanii pusi pe strada de alti bolovani.
Daca aveti curiozitatea sa cautati pe Gogule despre comunele ilfovene, veti vedea tot felul de indivizi care comenteaza si lauda strazile asfaltate si luminate, biserica si mai ales locul de adunat prostimea, numit stadion. Si mai ales, vorbind despre alesul lor, oricine ar fi el, il alinta cu apelativul "Domnul".
Cunosc insa un fost primar care isi regreta greseala de a fi facut bine niste strazi si culmea ca nici de locuitorii de pe ele nu a fost reales, pentru ca nu le-a lasat cismelele de unde sa-si ia apa mokka, chiar daca teava de apa si canal le venea pana la gard. Sa zicem ca nu erau cismelele, dar restul boborului care statea pe strazile neasfaltate tot nu-l vota si poate nici cei fericiti cu asfalt bun pe strada n'o faceau, pentru ca nu le-a dat mici, bere si distractie ieftina in campania electorala.
Boborul, ganditorul majoritar sau cum vreti altfel sa le spuneti, pe scurt: multimea pare sa se complaca in acest continuu BDSM si sunt fericiti ca mai primesc un mic, o bere si poate si ceva maruntis pe la evenimentele locale, dela alegeri la tombole si concursuri. Un prieten imi spunea acum aproape 15 ani ca votul universal este o catastrofa in Romania. Paradoxal, cel care mi-a spus asta avea o functie mare intr'un partid "istoric" si s'a carat de aici acum aproape 15 ani, tocmai cand ai lui erau la putere. Asta spune multe.

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Dominatrix

Tom wrote:
...strazile cu numere la case puse aiurea sau dublate...
Cunosc o strada din alta comuna din jurul Bucurestiului unde numarul 50 este intre numerele 32 si 70, si vizavi de 45. Dar partea cu numele dublate e o gluma, sau e chiar adevarat, adica o forma de tortura intelectuala pentru cei care nu cunosc zona si risca sa ajunga la casa lui Vasile, in loc de casa lui Gigi, care sta in alta parte, dar pe aceeasi strada si la acelasi numar?
Desi e off, alt lucru ce nu inteleg este de ce o singura strada trebuie sa sa aiba 3-4 coduri postale... :roll:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Tom

Legat de coduri postale, Ilfovul sta destul de bine, un cod pe localitate.
N'am inteles insa de ce trebuie coduri postale de 6 cifre, in conditiile in care doar Brazilia si India (poate si Rusia) au atatea cifre, la o suprafata mergand dela 10x la 100x fata de Romania. De ce mai multe coduri la strada? C'asa vrea muschiul Postei Romane. Imi povestea un prieten care acum vreo 15 ani vorbea cu o fata de prin alta tara (de fapt, mai mult isi scriau). La prima lui scrisoare, a primit raspuns: "Dear X, you have a very long address" :lol:
N'am inteles de ce n'au inventat un sistem mai bun de numerotat apartamentele, de exemplu A31 sa fie apartamentul 31 dela scara A, iar etajul nu inteleg pentru ce il mai pun unii in adresa daca tot postasul indeasa plicul in cutia aflata la parter. Am uitat sa spun ca si in capitala am vazut blocuri cu scari unde erau 2 randuri de apartamente cu acelasi numar. Doar interfonul facea diferenta intre ele :lol: , dar si acolo erau uneori inversate numerele :twisted:
Adresele postale si sistemul mioritic nu a fost facut pentru utilizarea usoara de catre cetatean, ci de catre operatorul acelui sistem (posta, de exemplu).
Aici, ilfovul sta bine: coduri postale mai putine si nu la fiecare strada, plus acelasi prefix telefonic (da fapt doua) ca (!) capitala :lol:

Revenind insa la subiect, observ ca o anumita comuna a monopolizat intregul topic. Asteptam imagini si din alte locuri, mai ales ca observ ca prin zona aceasta oamenii isi insusesc criticile, astfel incat bolovanii au disparut, iar constructorii fac curat si repara imediat unde au terminat. Imi este foarte greu sa compar cele cateva comune si orase ilfovene pe care le-am vazut, cu unele unde n'am calcat in viata mea. Nu-mi amintesc deloc cu placere de drumul spre Cernica sau chiar unele zone din Pipera. Aproape ca as putea spune ca Chiajna este un exemplu pozitiv fata de multe comune din ilfov, iar daca un primar stie foarte bine sa exploateze conditia umana, este de laudat pentru asta. Nu ganditorul majoritar, ci omul care chiar ca gandeste cu mintea si voteaza, nu va gasi un contracandidat mai bun, pentru ca din pacate nu exista.

Legat de otobele si dube si de cei care calatoresc cu ele, orice primar spune: "Crezi ca astia merita mai mult? Cine face mizeria din ele?", iar despre drumuri ar spune: "Ti-ai stricat masina? Ti-o reparam."
Dupa ce am vazut iesenii spunand ca nu mai trebuiau autobuzele MAZ pentru ca sunt bune maxi-taxi, nu ma astept prea mult dela comunele din jurul oraselor, iar cei care intr'adevar conteaza acolo, nu folosesc dubele, ci masina personala, "pentru ca merita".

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Dominatrix

Nicu wrote:
La aceste maxi-taxi,  dube  sau cum mai sunt numite ele imi plac mult reclamele de pe ele care imi aduc aminte de Dafuri si Rocar de Simon cu reclame.
Mie maxi-taxi de genul celui din poza imi aduce aminte de Zimbabwe :sad:

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Tom

Autobuzele galbene merg incet ca mercedesurile, dar cel putin te lasa sa le depasesti :D
In alta ordine de idei, primaria Chiajna ar trebui sa mai cumpere macar 3 autobuze din acelea, ca sa faca fata cererii de transport, care este cam mare, iar masinutele sunt cam aglomerate.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Dr2005

Probabil merg încet pentru cazurile în care mai apare vreun călător de după vreun stâlp. Deci, practic, sunt nişte dube mai mari.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: judetul ilfov capitala romaniei Tom

Nu este rau ca iau calatori si intre statii, asta ar fi un avantaj fata de RATB. Daca ar avea un program mai bun, ar fi bune.
Ca fapt divers, nu stiu daca trapele pentru carucioare au fost folosite vreodata la ele.

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Axel

Pe data de 16.03.2011. am calatorit dus,intors cu autobuzul Daf SB220 Castrosua 851 pe linia 449 si am observat ca sunt calatori din Otopeni care au abonament si fac bilete, deasemenea sunt controlorii in actiune pe aceasta linie.
Si Primaria Orasului Otopeni a aranjat un capat dragut pentru linia 449.
851-449,16.03.2011..JPG (89.98 KB; downloaded 6826 times)
cfr balotesti,16.03.2011..JPG (106.87 KB; downloaded 6800 times)

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Goldmund

Cine stie mai multe despre noul terminal de la Henry Coanda? Cand va fi gata?

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Dominatrix

Extinderea aeroportului are mai multe etape. Termenul final este 31 decembrie 2016, deci mai dureaza destul. Intr-o prima etapa se va extinde cladirea actuala astfel incat finger'ul existent sa aiba 14 tunele in loc de 5 ca in prezent, cu fluxuri separate Schengen, si non-Schengen.

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Axel

Linia maxi taxi 146 este cea mai tare linie periferica de maxi taxi.
Acesta are traseul:Comuna Pantelimon-Granitul-Piata Delfinului-ex-Posta Titan-Piata Titan-Dristor-Mall Vitan-Posta Vitan.
Tarif:2,5.sau chiar 3 lei cred acu (in vara lui 2010 un bilet costa 2 lei).
DSC09288.JPG (142.46 KB; downloaded 6663 times)
B27NKR-146.JPG (103.56 KB; downloaded 6655 times)

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Axel

Linia 572 implineste 6 ani decand inlocuieste ex-linia RATB periferica 472 care si jumate din ex-linia RATB 275 pe portiunea Eroii Revolutiei-Pod C.F.R.Centura Jilava.
Pe data de 26.03.2011. am fost in vizita la tara si a trebuit sa utilizez aceasta linie de maxi taxi.
Mie dor de linia RATB 472 DEOARECE acolo scapam mai ieftin cu 2,5.lei decat la maxi taxi. :cry:
Tariful unui bilet:
2,5.lei portiunea Bucuresti(Eroii Revolutiei)-Primaria Jivala.
3 lei Bucuresti(Eroii Revolutiei)- Comuna 1 Decembrie.
4 lei Bucuresti(Eroii Revolutiei)- Comuna Adunatii Copaceni.
Mai jos 3 poze si 2 Videouri.

http://www.youtube.com/watch?v=7N5KUN8eWok

http://www.youtube.com/watch?v=RIBuPnQQLUI
DSC09268.JPG (83.46 KB; downloaded 6653 times)
DSC09281.JPG (47.23 KB; downloaded 6670 times)
DSC09282.JPG (69.61 KB; downloaded 6666 times)

 


Re: judetul ilfov capitala romaniei Dominatrix

De ce RATB'ul nu poate deservi trasee periferice/preorasenesti gandite cu logica, in genul celor 2 mentionate mai sus? Intrebarea este retorica, evident.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433064 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use