Topic: Interstatia Favorit - Tudor Vladimirescu (DT34)
127 posts, 66150 views
📖 Pagination options
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
DocOctavius
[off_topic]
Stimate laur_visan te rog frumos nu mai da quote la mesajul imediat anterior. Crede-ma cand iti spun ca toti cititorii acestui forum sunt capabili sa urmareasca firul conversatiei si daca au nevoie chiar sa citeasca un pic mai sus sau pe o pagina anterioara. Quote este o functie utila in cazul in care doresti sa comentezi pe baza unui mesaj mai din urma sau in cazul in care vrei sa raspunzi punctual doar la parte dintr-un mesaj. Iti multumesc pentru intelegere.
[/off_topic]
[off_topic]
Stimate laur_visan te rog frumos nu mai da quote la mesajul imediat anterior. Crede-ma cand iti spun ca toti cititorii acestui forum sunt capabili sa urmareasca firul conversatiei si daca au nevoie chiar sa citeasca un pic mai sus sau pe o pagina anterioara. Quote este o functie utila in cazul in care doresti sa comentezi pe baza unui mesaj mai din urma sau in cazul in care vrei sa raspunzi punctual doar la parte dintr-un mesaj. Iti multumesc pentru intelegere.
[/off_topic]
- sab
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
sab
Nu stiu de ce au atat de multi alergie la butonul "post reply", desi este prezent si sus si jos pe pagina.
Oare sa nu se stie cum se raspunde la un mesaj ?
Poate niste masuri administrative in cazul celor care fac abuz de "quote" ar fi binevenite.
Nu stiu de ce au atat de multi alergie la butonul "post reply", desi este prezent si sus si jos pe pagina.
Oare sa nu se stie cum se raspunde la un mesaj ?
Poate niste masuri administrative in cazul celor care fac abuz de "quote" ar fi binevenite.
- laur_visan
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
laur_visan
Multumesc pt sfat si imi cer scuze ca am abuzat de aceasta functie nestiindui functia,trebuia sa ma documentez,clar ca nu se mai repeta.Multumesc DocOctavius pt intelegere.Dar de aici pana la a se utiliza masuri administrative este mult,imi pare rau dc am suparat,dar nu cred ca in posturile mele de pana acum am jignit sau am aberat aici.Din pacate nu ne nastem invatati,dc intradevar perseveram in prostie,da,ne meritam sanctiunile.
Multumesc pt sfat si imi cer scuze ca am abuzat de aceasta functie nestiindui functia,trebuia sa ma documentez,clar ca nu se mai repeta.Multumesc DocOctavius pt intelegere.Dar de aici pana la a se utiliza masuri administrative este mult,imi pare rau dc am suparat,dar nu cred ca in posturile mele de pana acum am jignit sau am aberat aici.Din pacate nu ne nastem invatati,dc intradevar perseveram in prostie,da,ne meritam sanctiunile.
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
subway guru
„Cârtița” Sf. Varvara a bătut recordul mondial la săpat tunelul din Drumul Taberei
Una din cele două mașinării care sapă tunelurile pentru Magistrala a 5-a a dat gata, sâmbătă, 45 de metri! Cu 1,5 metri mai mult față de recordul mondial stabilit, în 2012, la Varșovia.
Publicat în 09-04-2014
După ce au început, în toamnă, să sape la tunelurile care vor alcătui viitoarea Magistrală 5 a metroului bucureștean, cele două cârtițe sau TBM - Tunnel Boring Machine – cum sunt denumite măgăoaiele care excavează nonstop pământul din mațele cartierului Drumul Taberei, au ajuns să se întreacă pe ele însele. Media de înaintare pe zi, spune Constantin Mustățea, șeful Serviciului Urmăriri lucrări al Metrorex, este de 25-27 de metri pe zi, ceea ce înseamnă montarea a 18 inele de beton de 1,5 metri.
Sâmbătă, 5 aprilie 2014, pe parcursul a patru schimburi a câte șase ore, Sf. Varvara a bătut recordul absolut pe plan mondial, pe sensul de mers dintre stațiile Favorit și Drumul Taberei 34 – viitoarea Tudor Vladimirescu. „S-a înaintat cu 45 de metri liniari și s-au montat 30 de inele de beton armat în 24 de ore!”, se mândrește reprezentantul beneficiarului lucrării Metrorex. Inginerul Mihai Divlan, responsabilul cu execuția al constructorului Astaldi – FCC – Delta/ACM – AB Construct, se dă mare, la rândul său: „Recordul precedent, de 43,5 metri, a fost stabilit la Varșovia, acum doi ani, într-un sol similar și cu aceeași tehnică! Cea mai bună tehnologie pentru mediul urban și pentru un sol îmbibat cu apă”. Apoi, îl umflă râsul: „Ca la femei, contează fiecare centimetru!”.
reportajul complet aici:
http://www.evz.ro/cartita-sf-varvara-a-...erei-.html
„Cârtița” Sf. Varvara a bătut recordul mondial la săpat tunelul din Drumul Taberei
Una din cele două mașinării care sapă tunelurile pentru Magistrala a 5-a a dat gata, sâmbătă, 45 de metri! Cu 1,5 metri mai mult față de recordul mondial stabilit, în 2012, la Varșovia.
Publicat în 09-04-2014
După ce au început, în toamnă, să sape la tunelurile care vor alcătui viitoarea Magistrală 5 a metroului bucureștean, cele două cârtițe sau TBM - Tunnel Boring Machine – cum sunt denumite măgăoaiele care excavează nonstop pământul din mațele cartierului Drumul Taberei, au ajuns să se întreacă pe ele însele. Media de înaintare pe zi, spune Constantin Mustățea, șeful Serviciului Urmăriri lucrări al Metrorex, este de 25-27 de metri pe zi, ceea ce înseamnă montarea a 18 inele de beton de 1,5 metri.
Sâmbătă, 5 aprilie 2014, pe parcursul a patru schimburi a câte șase ore, Sf. Varvara a bătut recordul absolut pe plan mondial, pe sensul de mers dintre stațiile Favorit și Drumul Taberei 34 – viitoarea Tudor Vladimirescu. „S-a înaintat cu 45 de metri liniari și s-au montat 30 de inele de beton armat în 24 de ore!”, se mândrește reprezentantul beneficiarului lucrării Metrorex. Inginerul Mihai Divlan, responsabilul cu execuția al constructorului Astaldi – FCC – Delta/ACM – AB Construct, se dă mare, la rândul său: „Recordul precedent, de 43,5 metri, a fost stabilit la Varșovia, acum doi ani, într-un sol similar și cu aceeași tehnică! Cea mai bună tehnologie pentru mediul urban și pentru un sol îmbibat cu apă”. Apoi, îl umflă râsul: „Ca la femei, contează fiecare centimetru!”.
reportajul complet aici:
http://www.evz.ro/cartita-sf-varvara-a-...erei-.html
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
andrei11
Pe mine ma bufneste rasul ca nu suntem in stare sa sapam tunelele / statiile in sectorul central. Ca 3 - 4 - 5 statii la 50 metri in pamant au reusit sa coste mai mult decat consolidarea tuturor cladirilor cu problema de pe traseu.
De aia ma bufneste rasul, nu de racordul Eroilor - Dr. Taberei.
Pe mine ma bufneste rasul ca nu suntem in stare sa sapam tunelele / statiile in sectorul central. Ca 3 - 4 - 5 statii la 50 metri in pamant au reusit sa coste mai mult decat consolidarea tuturor cladirilor cu problema de pe traseu.
De aia ma bufneste rasul, nu de racordul Eroilor - Dr. Taberei.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
133 313
Concluzia... Bucurestiul are un sol de invidiat. Ceva nisip amestecat cu niste branza de la turmele din Pipera.
Concluzia... Bucurestiul are un sol de invidiat. Ceva nisip amestecat cu niste branza de la turmele din Pipera.
- George
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
George
@ Subway guru: Felicitari!
Sa speram ca TBM-urile vor sapa cu viteza maxima...spre Romancierilor, cat de curand!
@ Subway guru: Felicitari!
Sa speram ca TBM-urile vor sapa cu viteza maxima...spre Romancierilor, cat de curand!
- BogdanSimion
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
aztec
Scuze de offtopic.
S-ar putea sa fim si la asta... Din cate stiam este un scut semi-mecanizat blocat prin munti de pe vremea comunistilor , folosit la saparea unui tunel CF ,stiu ca la un moment dat eraun proces... Nu stiu cum a ramas, daca lau scos din munte...
La subiect.. Toata stima.
Scuze de offtopic.
S-ar putea sa fim si la asta... Din cate stiam este un scut semi-mecanizat blocat prin munti de pe vremea comunistilor , folosit la saparea unui tunel CF ,stiu ca la un moment dat eraun proces... Nu stiu cum a ramas, daca lau scos din munte...
La subiect.. Toata stima.
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
Sava_6115-6315
Pentru Aztec , offtopic(sper sa nu intalnim asa ceva si in Drumul Taberei):
Am citit despre 2 situatii cu scuturi blocate pe alt forum.
Pe linia CF Seciurile-Alunu, nefinalizata (Ceausescu vroia sa lege Rm Valcea de Tg Jiu; astia de dupa '90 nu mai vor), Tunele Brasov a executat cateva tunele. Din pacate, revolutia i-a aprins cu utilajul de sapat intr-unu din tuneluri (Rosia sau Seciuri). Nu mai retin exact. Ideea e ca au ramas cu scutul in pamant!
Tunelul de la Harlau a fost o scapare pentru aceeasi firma care sapa un tunel spre Flamazi inca dinainte de '90(iarasi, nea Nicu vroia sa lege feroviar 2 resedinte de judet in mod direct: Iasi si Botosani fara ocol prin Suceava/Dorohoi). In 2001, lucrarile au fost finantate doar pentru tunel, pentru a scoate utilajul din pamant. Asadar Romania: tara tuturor posibilitatilor!
Pentru Aztec , offtopic(sper sa nu intalnim asa ceva si in Drumul Taberei):
Am citit despre 2 situatii cu scuturi blocate pe alt forum.
Pe linia CF Seciurile-Alunu, nefinalizata (Ceausescu vroia sa lege Rm Valcea de Tg Jiu; astia de dupa '90 nu mai vor), Tunele Brasov a executat cateva tunele. Din pacate, revolutia i-a aprins cu utilajul de sapat intr-unu din tuneluri (Rosia sau Seciuri). Nu mai retin exact. Ideea e ca au ramas cu scutul in pamant!
Tunelul de la Harlau a fost o scapare pentru aceeasi firma care sapa un tunel spre Flamazi inca dinainte de '90(iarasi, nea Nicu vroia sa lege feroviar 2 resedinte de judet in mod direct: Iasi si Botosani fara ocol prin Suceava/Dorohoi). In 2001, lucrarile au fost finantate doar pentru tunel, pentru a scoate utilajul din pamant. Asadar Romania: tara tuturor posibilitatilor!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
shoppy
La Seciurile-Alunu e adevarat ca era sapat vreo 80% din tunel dar iesirea din tunel nu era la nivel, era la un unghi contra unei pante, trebuiau construiti suporti pe care sa iasa cartita, era destul de greu. Si apoi dupa comunism oamenii au inceput sa fure cablurile de cupru, apoi cuprul din motoare, apoi orice bucata de fier care se putea demonta/taia cumva (mai putin cu sudura sau oxiacetilena) si apoi cara afara, deci in cativa ani a mai ramas doar scheletul cartitei.
La Seciurile-Alunu e adevarat ca era sapat vreo 80% din tunel dar iesirea din tunel nu era la nivel, era la un unghi contra unei pante, trebuiau construiti suporti pe care sa iasa cartita, era destul de greu. Si apoi dupa comunism oamenii au inceput sa fure cablurile de cupru, apoi cuprul din motoare, apoi orice bucata de fier care se putea demonta/taia cumva (mai putin cu sudura sau oxiacetilena) si apoi cara afara, deci in cativa ani a mai ramas doar scheletul cartitei.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
Utilizator anonim
Azi dimineata a ajuns la destinatie Sfanta Varvara. Urmeaza poze !
Azi dimineata a ajuns la destinatie Sfanta Varvara. Urmeaza poze !
DSC_6461.JPG (301.76 KB; downloaded 4384 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Interstatia Favorit-DT34
subway guru
Mai precis, astazi la ora 10 a scos Varvara nasucul in DT34.
Pana la Pasti va avansa in statie si se vor monta ultimele inele.
Sarbatori Fericite!
Mai precis, astazi la ora 10 a scos Varvara nasucul in DT34.
Pana la Pasti va avansa in statie si se vor monta ultimele inele.
Sarbatori Fericite!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination