Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519719 views
📖 Pagination options
- GAC
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
GAC
Nu stiu daca am inteles bine? Statia Parc Bazilescu nu o sa aiba incrucisare? Ar fi foarte ciudat!
Nu stiu daca am inteles bine? Statia Parc Bazilescu nu o sa aiba incrucisare? Ar fi foarte ciudat!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Ai inteles foarte bine, singura incrucisare va fi cea pe care o cunosti acum, la 1 Mai. Nu este singura cidatenie a metroului. De exemplu M 1 care in principiu asigura o axa E - V ( Republica - Petrache Poenaru ) combinata cu "un carlig" "Petrache Poenaru - Dristor 2 ) sau metrourile care pleaca de la Dristor 2 si pe care scrie "Republica" desi la "Republica" se ajunge de la Dristor 1.
Ai inteles foarte bine, singura incrucisare va fi cea pe care o cunosti acum, la 1 Mai. Nu este singura cidatenie a metroului. De exemplu M 1 care in principiu asigura o axa E - V ( Republica - Petrache Poenaru ) combinata cu "un carlig" "Petrache Poenaru - Dristor 2 ) sau metrourile care pleaca de la Dristor 2 si pe care scrie "Republica" desi la "Republica" se ajunge de la Dristor 1.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
GAC
Chiar f nasol! O sa fie chinul de la Nicolae Grigorescu de acum cativa ani, si mai mult, o linie de pe noul "tronson", va fi nefolosita.
Chiar si asa, ma gandesc, oare, intr-o zona in care liniile sunt mai apropiate (asa cum este cazul intre Nicolae Grigorescu 2 si 1918, unde pentru 30 m, tunelul este comun, sau chiar pe M4, intre Basarab 2 si Grivita, unde pentru cativa metrii, peretele dintre tunele dispare) s-ar fi putut improviza un macaz, precum cel dintre Unirii si Tineretului, cu costuri reduse.
Chiar f nasol! O sa fie chinul de la Nicolae Grigorescu de acum cativa ani, si mai mult, o linie de pe noul "tronson", va fi nefolosita.
Chiar si asa, ma gandesc, oare, intr-o zona in care liniile sunt mai apropiate (asa cum este cazul intre Nicolae Grigorescu 2 si 1918, unde pentru 30 m, tunelul este comun, sau chiar pe M4, intre Basarab 2 si Grivita, unde pentru cativa metrii, peretele dintre tunele dispare) s-ar fi putut improviza un macaz, precum cel dintre Unirii si Tineretului, cu costuri reduse.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Nu e nevoie de acel macaz, o sa vezi. Spre deosebire de NG, la 1 Mai sensul spre Pajura s-a lasat deja o amorsa spre Otopeni - daca va fi nevoie de asa ceva in viitor, asadar acel fir nu se va inchide ca la NG. Iar naveta spre Parc Bazilescu se poate asigura si pe un singur fir ( respectiv cel cu amorsa gata construita ) pana cand se conecteaza si celalalt fir.
Nu e nevoie de acel macaz, o sa vezi. Spre deosebire de NG, la 1 Mai sensul spre Pajura s-a lasat deja o amorsa spre Otopeni - daca va fi nevoie de asa ceva in viitor, asadar acel fir nu se va inchide ca la NG. Iar naveta spre Parc Bazilescu se poate asigura si pe un singur fir ( respectiv cel cu amorsa gata construita ) pana cand se conecteaza si celalalt fir.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
rosetti61
Am descris pe paginile anterioare cum se va circula, pentru a folosi eficient cele doua fire, fara pendule inutile. Au lasat pe un sens amorsa spre Otopeni, la intoarcere, se sparge tunelul?
Am descris pe paginile anterioare cum se va circula, pentru a folosi eficient cele doua fire, fara pendule inutile. Au lasat pe un sens amorsa spre Otopeni, la intoarcere, se sparge tunelul?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
YES ! . Poate chiar se va construi un nou peron ( la 1 Mai ) pentru linia care va veni de la Otopeni ( asta nu scrie nicaiei ). Parerea mea sincera este ca M 7 va astepta mult si bine. Pana nu rezolva cu M 5, chiar amputata cum e ea acum ( Valea Ialomitei - Eroilor ) nu vom mai vedea alt santier Metrorex deschis in Bucuresti.
YES ! . Poate chiar se va construi un nou peron ( la 1 Mai ) pentru linia care va veni de la Otopeni ( asta nu scrie nicaiei ). Parerea mea sincera este ca M 7 va astepta mult si bine. Pana nu rezolva cu M 5, chiar amputata cum e ea acum ( Valea Ialomitei - Eroilor ) nu vom mai vedea alt santier Metrorex deschis in Bucuresti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Utilizator anonim
Cum mai arata lucrarile in zona 1 Mai...
Cum mai arata lucrarile in zona 1 Mai...
DSC00104.JPG (315.09 KB; downloaded 5595 times)
DSC00106.JPG (244.44 KB; downloaded 5597 times)
DSC00110.JPG (291.18 KB; downloaded 5582 times)
DSC00111.JPG (240.9 KB; downloaded 5614 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Costin
La Podul Constanta santierul s'a restrans foarte mult, singurul lucru ramas de facut de baietii de la metrou e sa astupe gaura din dreptul str. Carpati (de fapt, i'au pus capac jos, mai trebuie inca unul la nivelul strazii) si sa niveleze terenul. In rest, se lucreaza mai intens la utilitati, in special mutarea in pamant a tevii care merge pe la suprafata, prin fata blocurilor de pe dreapta. Cu aceasta ocazie se poate vedea caeste absolut necesara o reabilitare a Podului Constanta, care are peretii extrem de slabiti pe partea cu santierul metroului, pe langa faptul ca este oricum vechi, crapat si mancat de vreme.
La Podul Constanta santierul s'a restrans foarte mult, singurul lucru ramas de facut de baietii de la metrou e sa astupe gaura din dreptul str. Carpati (de fapt, i'au pus capac jos, mai trebuie inca unul la nivelul strazii) si sa niveleze terenul. In rest, se lucreaza mai intens la utilitati, in special mutarea in pamant a tevii care merge pe la suprafata, prin fata blocurilor de pe dreapta. Cu aceasta ocazie se poate vedea caeste absolut necesara o reabilitare a Podului Constanta, care are peretii extrem de slabiti pe partea cu santierul metroului, pe langa faptul ca este oricum vechi, crapat si mancat de vreme.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
GAC
Observ din imagini ca in tunelele circulare sunt folosite traverse din beton, iar acest mic tronson (1 Mai Bazilescu) are in intregime tunelel circulare, si implicit traverse din beton. Atunci ma intreb, oare la ce folosesc traversele din lemn si pietrisul?
Observ din imagini ca in tunelele circulare sunt folosite traverse din beton, iar acest mic tronson (1 Mai Bazilescu) are in intregime tunelel circulare, si implicit traverse din beton. Atunci ma intreb, oare la ce folosesc traversele din lemn si pietrisul?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Utilizator anonim
La zonele cu macaze !
GAC wrote:
Atunci ma intreb, oare la ce folosesc traversele din lemn si pietrisul?
La zonele cu macaze !
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Negativ, nu mai sunt macaze pe traseu. Nici unul. Probabil ca nu mai au traverse de beton si au mai facut rost de traverse de lemn care si ele nu se mai folosec de zeci de ani. Probabil ca sunt de la "recuperari". Duceti-va in statia Nicolae Grigorescu - linia 3 - cea inaugurata acum 2 - 3 ani si o sa vedeti tot traverse de lemn si macaze lipsa. Tot asa, din recuperari au fost luate.
Din ce-mi dau eu seama din poze traversele acelea nu sunt noi.
Referitor la pasajul rutier au de gand sa-l faca cu 2 benzi / sens + linie de tramvai + trotuare + alt pod CFR. Asta stiu din "surse" si nu din informatie oficiala. Oricum proiectul nu are nici o legatura cu Metrorexul.
Negativ, nu mai sunt macaze pe traseu. Nici unul. Probabil ca nu mai au traverse de beton si au mai facut rost de traverse de lemn care si ele nu se mai folosec de zeci de ani. Probabil ca sunt de la "recuperari". Duceti-va in statia Nicolae Grigorescu - linia 3 - cea inaugurata acum 2 - 3 ani si o sa vedeti tot traverse de lemn si macaze lipsa. Tot asa, din recuperari au fost luate.
Din ce-mi dau eu seama din poze traversele acelea nu sunt noi.
Referitor la pasajul rutier au de gand sa-l faca cu 2 benzi / sens + linie de tramvai + trotuare + alt pod CFR. Asta stiu din "surse" si nu din informatie oficiala. Oricum proiectul nu are nici o legatura cu Metrorexul.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
GAC
@Utilizator anonim
Tocmai asta am banuit si eu, ca de obicei in tunelul circular se folosesc traverse din beton(gen M2, Eroilor Preciziei, Dristor Republica) si se pun de lemn doar la macaze (Politehnica, Brancoveanu, Grigorescu). Cred ca singura exceptie e Piata Victoriei - Romana, unde sunt de lemn si in tunelul circular.
@Utilizator anonim
Tocmai asta am banuit si eu, ca de obicei in tunelul circular se folosesc traverse din beton(gen M2, Eroilor Preciziei, Dristor Republica) si se pun de lemn doar la macaze (Politehnica, Brancoveanu, Grigorescu). Cred ca singura exceptie e Piata Victoriei - Romana, unde sunt de lemn si in tunelul circular.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
andrei11
Cred ca ne referim la lucruri diferite. De unde stii ca in tunel ai numai beton ? Pentru ca asa vezi tu la inceputul tunelului ? Am facut precizarea ca la NG 2 nu ai nici un macaz si in schimb gasesti traverse de lemn iar intre 1 Mai si Parc Bazilescu iar ai lipsa de macaze. Asadar traversele de lemn au explicatia data de mine si nu de tine. Incaodata, unde vezi tu macaze DUPA 1 MAI ??? ( spre Bazilescu, evident )
Cred ca ne referim la lucruri diferite. De unde stii ca in tunel ai numai beton ? Pentru ca asa vezi tu la inceputul tunelului ? Am facut precizarea ca la NG 2 nu ai nici un macaz si in schimb gasesti traverse de lemn iar intre 1 Mai si Parc Bazilescu iar ai lipsa de macaze. Asadar traversele de lemn au explicatia data de mine si nu de tine. Incaodata, unde vezi tu macaze DUPA 1 MAI ??? ( spre Bazilescu, evident )
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la M4: 1 Mai > Laromet
Goldmund
Ei!Nu au bani,de asta lucreaza in acest ritm.Inchipuiti-va o China care tipareste in nestire bacnote si fiecare egala cu $,(fiind un popor de 1.4miliarde de oameni,nimeni nu le spune care e limita la tiparit bani-plus ca marile firme sunt involvate in proiecte banoase acolo!toate in $!)sau o tara araba care sta practic pe petrol-dai banul si-ti vin specialistii din intreaga lume si lasi totul sa fie construit intr-un an!
Apoi vine treaba cu "vointa politica",dar si nepasarea cetateanului fata de orasul lui...(altfel cum sa explic "fenomenul Vanghelie"?)
E normal sa lucreze la trei statii de metrou 20 de ani?!
E pacat doar de oamenii care isi fac griji pentru orasul lor
Ei!Nu au bani,de asta lucreaza in acest ritm.Inchipuiti-va o China care tipareste in nestire bacnote si fiecare egala cu $,(fiind un popor de 1.4miliarde de oameni,nimeni nu le spune care e limita la tiparit bani-plus ca marile firme sunt involvate in proiecte banoase acolo!toate in $!)sau o tara araba care sta practic pe petrol-dai banul si-ti vin specialistii din intreaga lume si lasi totul sa fie construit intr-un an!
Apoi vine treaba cu "vointa politica",dar si nepasarea cetateanului fata de orasul lui...(altfel cum sa explic "fenomenul Vanghelie"?)
E normal sa lucreze la trei statii de metrou 20 de ani?!
E pacat doar de oamenii care isi fac griji pentru orasul lor
📖 Pagination options