Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]
331 posts, 150562 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coandă/Otopeni
Gabi23
Aeroportul „Henri Coandă“ , câştigătorul unui trofeu important
Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ a câştigat trofeul Euro Annie Award „Aeroportul cu cea mai rapidă creştere“ , reuşind să-l întreacă pe cel francez, din Marsilia, principalul adversar din competiţie, potrivit Mediafax.
Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ a reuşit să obţină trofeul Euro Annie Award, la categoria aeroporturilor care au înregistrat anul trecut între cinci şi zece milioane de pasageri. Prin câştigarea acestui premiu, „Henri Coandă“ a reuşit să devanseze Aeroportul Marsilia, nominalizat drept contracandidat direct în aceeaşi categorie. Printre aeroporturile premiate în acest an, cu distincţii Euro Annie Awards, se numără şi cele din Dusseldorf, Varşovia, Istanbul, Paris, Adana, Vilnius şi Oslo. Aceste premii au fost acordate joi, conform datelor de trafic ale celor peste 300 de aeroporturi din Europa şi companiilor aeriene care operează pe acestea, de către portalul Airline Network News and Analysis, specializat în planificarea de rute aeriene. De asemenea, portalul este specializat în analize exhaustive realizate de experţi britanici din domeniul aviaţiei civile.
http://adevarul.ro/news/bucuresti/aerop ... index.html
Aeroportul „Henri Coandă“ , câştigătorul unui trofeu important
Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ a câştigat trofeul Euro Annie Award „Aeroportul cu cea mai rapidă creştere“ , reuşind să-l întreacă pe cel francez, din Marsilia, principalul adversar din competiţie, potrivit Mediafax.
Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ a reuşit să obţină trofeul Euro Annie Award, la categoria aeroporturilor care au înregistrat anul trecut între cinci şi zece milioane de pasageri. Prin câştigarea acestui premiu, „Henri Coandă“ a reuşit să devanseze Aeroportul Marsilia, nominalizat drept contracandidat direct în aceeaşi categorie. Printre aeroporturile premiate în acest an, cu distincţii Euro Annie Awards, se numără şi cele din Dusseldorf, Varşovia, Istanbul, Paris, Adana, Vilnius şi Oslo. Aceste premii au fost acordate joi, conform datelor de trafic ale celor peste 300 de aeroporturi din Europa şi companiilor aeriene care operează pe acestea, de către portalul Airline Network News and Analysis, specializat în planificarea de rute aeriene. De asemenea, portalul este specializat în analize exhaustive realizate de experţi britanici din domeniul aviaţiei civile.
http://adevarul.ro/news/bucuresti/aerop ... index.html
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP]
TibiV
Pun o postare "la plezneala"...
Nu de alta, dar e pacat de la Dumnezeu ca pe forum la "Aviatie" nu s-a mai intamplat nimic de 3 ani...
Si pentru "soc si groaza" nu vin cu avioane...
Ci cu felul in care bulgarii din Ruse deservesc Otopeni-ul...
Airport shuttle...
Poza este facuta acum doua seri, pe Serban Voda, la semaforul de la Eroii Revolutiei, sensul spre... Bulgaria !
Pun o postare "la plezneala"...
Nu de alta, dar e pacat de la Dumnezeu ca pe forum la "Aviatie" nu s-a mai intamplat nimic de 3 ani...
Si pentru "soc si groaza" nu vin cu avioane...
Ci cu felul in care bulgarii din Ruse deservesc Otopeni-ul...
Airport shuttle...
Poza este facuta acum doua seri, pe Serban Voda, la semaforul de la Eroii Revolutiei, sensul spre... Bulgaria !
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Andrei,
de data asta nu sunt de acord cu tine...
Cred ca T2 va fi simetrica cu T1.
Fix intre capatele din est ale celor doua piste.
Amplasarea propusa de tine este absolut nefireasca pentru o aerogara.
Multi km suplimentari pentru "taxi" inutil pe bretele pentru a ajunge la pistele propriu-zize...
Ca sa nu mai spun de intersectarea pistei nord daca avionul are ca destinatie pista sud.
Dar aici conteaza ce vor spune operatorii aerieni, nu noi.
Si mi-e teama ca vor prefera varianta mea...
LE
Basca faptul ca in schita ta capatul sagetii rosii "DEZVOLTAREA" da fix in depozitele de carburanti...
Pe care ar trebui sa le mutam... unde ?!...
(Acolo exista si acum CF, dar numai sensul dinspre Gara Balotesti, nu si dinspre PO Otopeni... Trenul cu cisterne de kerosen nu are de ce sa se grabeasca, poate face cate manevre vrea pana ajunge cu o mie sau doua de tone de "marfa" la rezervoarele aeroportului...)
Andrei,
de data asta nu sunt de acord cu tine...
Cred ca T2 va fi simetrica cu T1.
Fix intre capatele din est ale celor doua piste.
Amplasarea propusa de tine este absolut nefireasca pentru o aerogara.
Multi km suplimentari pentru "taxi" inutil pe bretele pentru a ajunge la pistele propriu-zize...
Ca sa nu mai spun de intersectarea pistei nord daca avionul are ca destinatie pista sud.
Dar aici conteaza ce vor spune operatorii aerieni, nu noi.
Si mi-e teama ca vor prefera varianta mea...
LE
Basca faptul ca in schita ta capatul sagetii rosii "DEZVOLTAREA" da fix in depozitele de carburanti...
Pe care ar trebui sa le mutam... unde ?!...
(Acolo exista si acum CF, dar numai sensul dinspre Gara Balotesti, nu si dinspre PO Otopeni... Trenul cu cisterne de kerosen nu are de ce sa se grabeasca, poate face cate manevre vrea pana ajunge cu o mie sau doua de tone de "marfa" la rezervoarele aeroportului...)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Raspuns pripit...
Analiza trebuie sa o pornesti de la cele doua axe terestre majore ce marginesc aerodromul, DN1 si autostrada si de la dotarea actuala cu 'facilitati' pentru pasageri...
Cateva repere initiale, facilitatile pentru pasageri sunt la vest, un terminal de pasageri e cu mult mai scump ca un terminal de marfuri, terminalul de marfuri are nevoie de o autostrada nu de un DN, reamplasarea nu costa mare branza, ceva hale ieftine ce se pot ridica in cateva luni, facilitatile militare trebuie 'coagulate' intro singura zona 'securizata' nu raspandite, alimentarea cu kerosen nu se mai face demult pe cf in lume, e mai scurt si mai comod cu autocisterne pe auto de la Ploiesti, legatura cf 'de marfuri' ramane disponibila, etc...deci ghici ciuperca ce-i...est sau vest???
Raspuns pripit...
Analiza trebuie sa o pornesti de la cele doua axe terestre majore ce marginesc aerodromul, DN1 si autostrada si de la dotarea actuala cu 'facilitati' pentru pasageri...
Cateva repere initiale, facilitatile pentru pasageri sunt la vest, un terminal de pasageri e cu mult mai scump ca un terminal de marfuri, terminalul de marfuri are nevoie de o autostrada nu de un DN, reamplasarea nu costa mare branza, ceva hale ieftine ce se pot ridica in cateva luni, facilitatile militare trebuie 'coagulate' intro singura zona 'securizata' nu raspandite, alimentarea cu kerosen nu se mai face demult pe cf in lume, e mai scurt si mai comod cu autocisterne pe auto de la Ploiesti, legatura cf 'de marfuri' ramane disponibila, etc...deci ghici ciuperca ce-i...est sau vest???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Parcă e mai clar aici...Dar e cam acelasi lucru cu prima schita. Sunt mai multe, dar toate se invârt cam in aceeasi parametrii.
Parcă e mai clar aici...Dar e cam acelasi lucru cu prima schita. Sunt mai multe, dar toate se invârt cam in aceeasi parametrii.
Otopeni.png (1.08 MB; downloaded 7485 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Dragi colegi,
stiu foarte bine ce avem acum pe OTP.
Spuneti-mi un singur argument gresit din cele expuse de mine.
Incpand in primul rand cu cel despre intersectia dintre viitoarea bretea principala si pista de nord...
Daca vi se pare o abordare "safe", inseamna ca degeaba am lucrat 11 ani in aviatie... Mai bine ma duc si ma culc...
Dragi colegi,
stiu foarte bine ce avem acum pe OTP.
Spuneti-mi un singur argument gresit din cele expuse de mine.
Incpand in primul rand cu cel despre intersectia dintre viitoarea bretea principala si pista de nord...
Daca vi se pare o abordare "safe", inseamna ca degeaba am lucrat 11 ani in aviatie... Mai bine ma duc si ma culc...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Toate se invart intre aceleasti tampenii, cu consecinte idioate...
Tibi, ai apucat sa citesti ce am scris?
Te rog eu mult, sa nu ramai 'incremenit in proiect', ce exista trebuie refolosit in mod inteligent si creativ si mai ales cu 'viziune' spre viitor...
Toate se invart intre aceleasti tampenii, cu consecinte idioate...
Tibi, ai apucat sa citesti ce am scris?
Te rog eu mult, sa nu ramai 'incremenit in proiect', ce exista trebuie refolosit in mod inteligent si creativ si mai ales cu 'viziune' spre viitor...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru, n-am inteles unde bati...Din punct de vedere al metroului cum ti-ar conveni dezvoltarea aeroportului ? Si mie mi se pare foarte logic desenul de mai sus.
Guru, vad ca ai postat "intercalat".
In West nu prea ai unde sa te mai duci...
In Nord vad ca e zona Cargo iar zona militara e in Sud.
In Est ai si facilitatea accesului din autostrada.
Guru, n-am inteles unde bati...Din punct de vedere al metroului cum ti-ar conveni dezvoltarea aeroportului ? Si mie mi se pare foarte logic desenul de mai sus.
Guru, vad ca ai postat "intercalat".
In West nu prea ai unde sa te mai duci...
In Nord vad ca e zona Cargo iar zona militara e in Sud.
In Est ai si facilitatea accesului din autostrada.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai schitele alea sunt total 'neprofesioniste' si nu rezista la o analiza obiectiva...si nu e vorba doar de M6, e vorba si de legatura ceferistica...ce v-am propus si v-am si argumentat e clar si simplu, toate terminalele de pasageri actuale si viitoare la vest, toate terminalele cargo la est, la autostrada...
Daca vrei punem si pariu ca oricat s-ar invarti unii in jurul cozii cu alte fantezii, asa va fi, cum v-am descris eu in linii mari...ori asa...ori deloc!
M6 e conceputa in baza expozeului de mai sus, nu altfel...ca 'altfel' nu bate nici cu ce ar trebui sa se intample nici cu OTP si nici cu restul zonei...
Pai schitele alea sunt total 'neprofesioniste' si nu rezista la o analiza obiectiva...si nu e vorba doar de M6, e vorba si de legatura ceferistica...ce v-am propus si v-am si argumentat e clar si simplu, toate terminalele de pasageri actuale si viitoare la vest, toate terminalele cargo la est, la autostrada...
Daca vrei punem si pariu ca oricat s-ar invarti unii in jurul cozii cu alte fantezii, asa va fi, cum v-am descris eu in linii mari...ori asa...ori deloc!
M6 e conceputa in baza expozeului de mai sus, nu altfel...ca 'altfel' nu bate nici cu ce ar trebui sa se intample nici cu OTP si nici cu restul zonei...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu stiu, nu ma pricep, nu ma bag chiar deloc.
Oricum indiferent cum se va dezvolta aeroportul probabil ca statia actuala de metrou care se va construi la aeroport va lasa loc de prelungiri viitoare indiferent in ce parte o va lua aeroportul. Sau oricum aeroportul poate sa-si dezovolte propriul sistem de transport care sa convearga spre statia de metrou. Totusi gandesc ca peronul statiei de metrou de pe acum trebuie gandit ceva mai lat decat la majoritatea statiilor, ma gandesc la un peron gen Unirii 2. Si la o adancile suficienta care sa permita subtraversari fara batai de cap. Dar iarasi imi dau cu parerea aiurea, nu ma pricep.
Nu stiu, nu ma pricep, nu ma bag chiar deloc.
Oricum indiferent cum se va dezvolta aeroportul probabil ca statia actuala de metrou care se va construi la aeroport va lasa loc de prelungiri viitoare indiferent in ce parte o va lua aeroportul. Sau oricum aeroportul poate sa-si dezovolte propriul sistem de transport care sa convearga spre statia de metrou. Totusi gandesc ca peronul statiei de metrou de pe acum trebuie gandit ceva mai lat decat la majoritatea statiilor, ma gandesc la un peron gen Unirii 2. Si la o adancile suficienta care sa permita subtraversari fara batai de cap. Dar iarasi imi dau cu parerea aiurea, nu ma pricep.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Am citit cu mare atentie...
Pana aici perfect de acord... Mai ales cu...
Asa, si ?....
Corect.
Nici macar nu am amintit terminalul de marfuri, amplasat in prezent intre cele doua piste...
Care oricum se descurca si acum doar cu DN1, fara autostrada...
Locatia propusa la nord de piste este la "doar 1,5 km" de aerogara actuala.
Indiferent ca vorbim de 1,5 km sau de 3 km, este clar ca nu putem vorbi despre "coagulare"
Nu stiu daca chiar au renuntat la alimentarea pe CF.... Poate.
Dar vorbim despre alimentarea principalului aeroport al tarii. Ceva "back-up" nu este cumva obligatoriu ?...
Iar despre "legatura cf 'de marfuri'... Cine a zis ceva despre ea ?
Nu cred ca a exista vreodata...
Nici un avion nu va cara atata marfa (nici 10 avioane, de fapt...) incat sa fie nevoie de un tren pentru a o prelua.
Este fix pe dos ca la kerosen.
La kerosen se justifica transortul CF, la "cargo" nu se justifica - mii de colete pe mii de adrese... Solutia este TNT, care de altfel chiar are terminal acolo, cu vama, linie de cartare/triere etc... Tot tacamul. I've been there !
Am citit cu mare atentie...
subway guru wrote:
Analiza trebuie sa o pornesti de la cele doua axe terestre majore ce marginesc aerodromul, DN1 si autostrada si de la dotarea actuala cu 'facilitati' pentru pasageri...
Pana aici perfect de acord... Mai ales cu...
subway guru wrote:
facilitatile pentru pasageri sunt la vest, un terminal de pasageri e mai scump ca un terminal de marfuri,
Asa, si ?....
subway guru wrote:
terminalul de marfuri are nevoie de o autostrada nu de un DN, reamlasarea nu costa mare branza, ceva hale ieftine ce se pot ridica in cateva luni
Corect.
Nici macar nu am amintit terminalul de marfuri, amplasat in prezent intre cele doua piste...
Care oricum se descurca si acum doar cu DN1, fara autostrada...
subway guru wrote:
facilitatile militare trebuie 'coagulate' intro singura zona 'securizata' nu raspandite
Locatia propusa la nord de piste este la "doar 1,5 km" de aerogara actuala.
Indiferent ca vorbim de 1,5 km sau de 3 km, este clar ca nu putem vorbi despre "coagulare"
subway guru wrote:
alimentarea cu kerosen nu se mai face demult pe cf, e mai scurt si mai comod cu autocisterne pe auto de la Ploiesti, legatura cf 'de marfuri' ramane disponibila
Nu stiu daca chiar au renuntat la alimentarea pe CF.... Poate.
Dar vorbim despre alimentarea principalului aeroport al tarii. Ceva "back-up" nu este cumva obligatoriu ?...
Iar despre "legatura cf 'de marfuri'... Cine a zis ceva despre ea ?
Nu cred ca a exista vreodata...
Nici un avion nu va cara atata marfa (nici 10 avioane, de fapt...) incat sa fie nevoie de un tren pentru a o prelua.
Este fix pe dos ca la kerosen.
La kerosen se justifica transortul CF, la "cargo" nu se justifica - mii de colete pe mii de adrese... Solutia este TNT, care de altfel chiar are terminal acolo, cu vama, linie de cartare/triere etc... Tot tacamul. I've been there !
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Macar sa ai increderea ca proiectantii de metrou sunt obisnuiti sa 'priveasca in viitor!...nu ca multi altii ce nu vad decat pe mandate de cel mult patru ani...
Tibi, hai sa o luam pe pasi marunti...unde vezi tu amplasamentul ideal pentru terminalul cargo???...sa nu-mi vi cu argumente gen TNT, ca aia se relocheaza oriunde li se ofera o locatie mai buna in mai putin de 24h!
Macar sa ai increderea ca proiectantii de metrou sunt obisnuiti sa 'priveasca in viitor!...nu ca multi altii ce nu vad decat pe mandate de cel mult patru ani...
Tibi, hai sa o luam pe pasi marunti...unde vezi tu amplasamentul ideal pentru terminalul cargo???...sa nu-mi vi cu argumente gen TNT, ca aia se relocheaza oriunde li se ofera o locatie mai buna in mai putin de 24h!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Primul mandat a fost de 11 ani...
(Recunosc, dupa aia am schimbat 3 mandate in 2 ani... Deh, inceputurile "tranzitiei" catre... NU stim inca exact catre ce...)
Dar ultimul "mandat" este neschimbat de 21 de ani.
Deci nu ma poti acuza de "trasesim"....
Primul mandat a fost de 11 ani...
(Recunosc, dupa aia am schimbat 3 mandate in 2 ani... Deh, inceputurile "tranzitiei" catre... NU stim inca exact catre ce...)
Dar ultimul "mandat" este neschimbat de 21 de ani.
Deci nu ma poti acuza de "trasesim"....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Nu ma refeream la tine...de cate ori trebuie sa-ti repet, chiar nu inteleg de ce o iei mereu in nume personal???...ma refeream la politicieni, ce era asa de greu de 'subinteles'???
Esti politician si nu stim???
Hai mai bine sa revenim la lucrurile 'adevarate'...cum zicea Toma Caragiu...la 'castravete'!
La ce am scris, te rog sa le iei pe rand si sa dai argumentele tale pro sau contra...
Pornim sau nu de la 'dotarea' rutiera actuala, DN1+autostrada?...se intrevede ceva substantial schimbat intr-un viitor previzibil?
Da sau ba???
Nu ma refeream la tine...de cate ori trebuie sa-ti repet, chiar nu inteleg de ce o iei mereu in nume personal???...ma refeream la politicieni, ce era asa de greu de 'subinteles'???
Esti politician si nu stim???
Hai mai bine sa revenim la lucrurile 'adevarate'...cum zicea Toma Caragiu...la 'castravete'!
La ce am scris, te rog sa le iei pe rand si sa dai argumentele tale pro sau contra...
Pornim sau nu de la 'dotarea' rutiera actuala, DN1+autostrada?...se intrevede ceva substantial schimbat intr-un viitor previzibil?
Da sau ba???
📖 Pagination options