Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1508072 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
Logica lucrurilor, daca transportul metropolitan va fi la acelasi tarif urban/interurban, tu ce zici?
Logica lucrurilor, daca transportul metropolitan va fi la acelasi tarif urban/interurban, tu ce zici?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
BGP2597
Toate liniile devin egale, fără diferențe tarifare pe urban, regio sau express și tot B-IF devine o singură zonă tarifară, cam asta e concluzia pe scurt. Deci da, și liniile expres se integrează în tarifele astea noi
E de bine? Să zicem, vom avea într-un final o integrare tarifară mai bună.
E de rău? Nici prea-prea, nici foarte-foarte. O regiune cu o suprafață de 1800 km2 și relații de transport care pot varia între 2km și 60km nu are cum să fie gestionată ca o singură zonă tarifară.
În teorie, noul abonament de 140 de lei e echivalentul unui abonament STB general B-IF (valabil pe orice linie urbană și regională) care costă acum 125 de lei + un abonament Metrorex de 70 de lei, în total 195 de lei. În practică, nu știu câți călători optau oricum pentru combinația asta, prin urmare, pentru majoritatea călătorilor, noile abonamente, vor reprezenta o scumpire, mai mare pentru cei ocazionali și mai mică pentru cei cu abonamente.
Să sperăm că diferențele de tarif între noile titluri de ocazie și noile abonamente îi vor împinge pe mai mulți să devină călători fideli. Abonamentul nou de 140 de lei lunar înseamnă 4.66 lei pe zi calendaristică sau 6.67 lei pe zi lucrătoare pentru libertate totală de mișcare pe toată rețeaua TPBI + Metrorex, ceea ce nu e tocmai o scumpire așa mare, în raport cu beneficiile oferite.
Toate liniile devin egale, fără diferențe tarifare pe urban, regio sau express și tot B-IF devine o singură zonă tarifară, cam asta e concluzia pe scurt. Deci da, și liniile expres se integrează în tarifele astea noi
E de bine? Să zicem, vom avea într-un final o integrare tarifară mai bună.
E de rău? Nici prea-prea, nici foarte-foarte. O regiune cu o suprafață de 1800 km2 și relații de transport care pot varia între 2km și 60km nu are cum să fie gestionată ca o singură zonă tarifară.
În teorie, noul abonament de 140 de lei e echivalentul unui abonament STB general B-IF (valabil pe orice linie urbană și regională) care costă acum 125 de lei + un abonament Metrorex de 70 de lei, în total 195 de lei. În practică, nu știu câți călători optau oricum pentru combinația asta, prin urmare, pentru majoritatea călătorilor, noile abonamente, vor reprezenta o scumpire, mai mare pentru cei ocazionali și mai mică pentru cei cu abonamente.
Să sperăm că diferențele de tarif între noile titluri de ocazie și noile abonamente îi vor împinge pe mai mulți să devină călători fideli. Abonamentul nou de 140 de lei lunar înseamnă 4.66 lei pe zi calendaristică sau 6.67 lei pe zi lucrătoare pentru libertate totală de mișcare pe toată rețeaua TPBI + Metrorex, ceea ce nu e tocmai o scumpire așa mare, în raport cu beneficiile oferite.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
1689
As fi foarte curios sa vad un grafic al veniturilor din bilete si abonamente inainte si dupa.
As fi foarte curios sa vad un grafic al veniturilor din bilete si abonamente inainte si dupa.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
vdeti si partea plina a paharului!
Luati-o si altfel, pana la Aeroportul Henry Coanda, calatoria se ieftineste cu 14 %.
vdeti si partea plina a paharului!
Luati-o si altfel, pana la Aeroportul Henry Coanda, calatoria se ieftineste cu 14 %.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
AdrianD
In Viena au abonamentul de 365 de euro pe an, care e preferat de multe persoane. Poate ar fi fost si la noi mai convenabil un abonament de 365 de lei pe an. Bine, e o diferenta mare de pret intre cele doua, dar parca e prea mult 700 de lei. Cine va da atatia bani deodata? Poate pentru firme va fi o varianta sa le ofere angajatilor ca bonus.
In Viena au abonamentul de 365 de euro pe an, care e preferat de multe persoane. Poate ar fi fost si la noi mai convenabil un abonament de 365 de lei pe an. Bine, e o diferenta mare de pret intre cele doua, dar parca e prea mult 700 de lei. Cine va da atatia bani deodata? Poate pentru firme va fi o varianta sa le ofere angajatilor ca bonus.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
Agreat, in majoritatea cazurilor de cetatenii Vienei!
PS
Acolo mai tre sa stii si ceva spirifanturi de degajare spre aeroport. Vi le-am impartasit acum un an jumate!
Agreat, in majoritatea cazurilor de cetatenii Vienei!
PS
Acolo mai tre sa stii si ceva spirifanturi de degajare spre aeroport. Vi le-am impartasit acum un an jumate!
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
AdrianD
Si nimic despre pensionari. Nu ca le-as dori sa ramana fara gratuitati, dar unii venituri mai bune decat cei cu salarii. Poate ar trebui totusi introduse niste limitari.
Si nimic despre pensionari. Nu ca le-as dori sa ramana fara gratuitati, dar unii venituri mai bune decat cei cu salarii. Poate ar trebui totusi introduse niste limitari.
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
Aici nu-ti pot da decat dreptate! 20 calatorii pe luna dus/intors sunt arhi suficiente!
Daca vrei sa te plimbi excesiv...bagi mana-n ”bozonar”!
PS
PRINCIPAL! Vor avea pensionarii gratuitate pe metrou?
Aici nu-ti pot da decat dreptate! 20 calatorii pe luna dus/intors sunt arhi suficiente!
Daca vrei sa te plimbi excesiv...bagi mana-n ”bozonar”!
PS
PRINCIPAL! Vor avea pensionarii gratuitate pe metrou?
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
AdrianD
Nu neaparat la numar de calatorii, ci in functie de venituri. Sau sa le dea si lor abonamente dintr-astea de un an cu reducere de 50%, sau 75%.
Nu neaparat la numar de calatorii, ci in functie de venituri. Sau sa le dea si lor abonamente dintr-astea de un an cu reducere de 50%, sau 75%.
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
AdrianD
Si daca ne gandim ca Firea voia sa ne dea gratuitate. Ce-am pierdut!
Si daca ne gandim ca Firea voia sa ne dea gratuitate. Ce-am pierdut!
- Stefan28
-
Posted:
-
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
AdrianD
E, cred ca nici ea nu mai credea in ce promisese
E, cred ca nici ea nu mai credea in ce promisese
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Adi, daca-mi dai voie sa ma adresez tie asa, nu mai ”sicirie” mesaj la mesaj in ora ”fatdica”! Il poti midifica de oricate ori in 60 de minute!
AdrianD wrote here:
Si daca ne gandim ca Firea voia sa ne dea gratuitate. Ce-am pierdut!
Adi, daca-mi dai voie sa ma adresez tie asa, nu mai ”sicirie” mesaj la mesaj in ora ”fatdica”! Il poti midifica de oricate ori in 60 de minute!
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexxd_31
Pensionarii ce reduceri / gratuitati vor avea?
Lasa ca viitorul primar o sa castige alegerile cu promisiuni populiste.
Cred ca si eu daca candidez am ceva sanse sa ajung primar cu sloganul "Transport in comun de suprafata gratuit, parcare gratuita si doi mici cu mustar gratuit cu ocazia zilei de 1mai!"
Pensionarii ce reduceri / gratuitati vor avea?
Lasa ca viitorul primar o sa castige alegerile cu promisiuni populiste.
Cred ca si eu daca candidez am ceva sanse sa ajung primar cu sloganul "Transport in comun de suprafata gratuit, parcare gratuita si doi mici cu mustar gratuit cu ocazia zilei de 1mai!"
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination