Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)
2731 posts, 902741 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
Saturday, 09.06.2012, 09:19 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
De asemenea EAurile 020 si 603 au fost conservate in Teius. Tot acolo a mai fost bagata in conservare 015 acum o luna.
De asemenea EAurile 020 si 603 au fost conservate in Teius. Tot acolo a mai fost bagata in conservare 015 acum o luna.
- Elful
-
Posted:
Saturday, 09.06.2012, 12:43 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Elful
015 nu este la Teius. Acolo se afla urmatoarele EA-uri: 007, 020, 317, 490, 491, 497, 602, 603, 786, 844, 903.
Care este numarul DA-ului din spate in schema Rolling Stock?
015 nu este la Teius. Acolo se afla urmatoarele EA-uri: 007, 020, 317, 490, 491, 497, 602, 603, 786, 844, 903.
didi wrote:
Ea 739 a celor de la TrainHungary in Craiova
Care este numarul DA-ului din spate in schema Rolling Stock?
- mureseanu_976
-
Posted:
Sunday, 10.06.2012, 12:03 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
mureseanu_976
491 si 497 nu au cum sa fie conservate, mai ales 491 care a fost vazuta joi , 7 iunie 2012 in Campia Turzii. In ciuda faptului ca amandoua sunt modernizate in varianta INDA (deci putin mai "puturoase" la plecari decat clasicele sau ICOL-urile), depoul Tirgu Mures inca le mai foloseste, fiind printre cele mai bune in flota acestui depou, la acelasi nivel cu clasicele active.
Elful wrote:
015 nu este la Teius. Acolo se afla urmatoarele EA-uri: 007, 020, 317, 490, 491, 497, 602, 603, 786, 844, 903.
491 si 497 nu au cum sa fie conservate, mai ales 491 care a fost vazuta joi , 7 iunie 2012 in Campia Turzii. In ciuda faptului ca amandoua sunt modernizate in varianta INDA (deci putin mai "puturoase" la plecari decat clasicele sau ICOL-urile), depoul Tirgu Mures inca le mai foloseste, fiind printre cele mai bune in flota acestui depou, la acelasi nivel cu clasicele active.
- Elful
-
Posted:
Sunday, 10.06.2012, 12:22 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Elful
Pentru EA-497 se asteapta decizia din ce ni s-a spus de catre unul din oamenii de acolo, fiind in hala de la Teius cu 491 si 020 am presupus ca si ele intra in conservare.
Pentru EA-497 se asteapta decizia din ce ni s-a spus de catre unul din oamenii de acolo, fiind in hala de la Teius cu 491 si 020 am presupus ca si ele intra in conservare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
Sunday, 10.06.2012, 15:57 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
Elful cred ca are dreptate, se potriveste si cu ce mai vorbesc cu mecanicii prin Predeal.
Elful cred ca are dreptate, se potriveste si cu ce mai vorbesc cu mecanicii prin Predeal.
- redeme
-
Posted:
Monday, 11.06.2012, 15:02 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
redeme
Salut!
Hmm... ești 100% sigur?
Utilizator anonim wrote:
P.S. De asemenea masinile 043, 084, 218, 220 ex Servtrans au intrat in flota GFR.
Salut!
Hmm... ești 100% sigur?
- Utilizator anonim
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 13:35 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
754 este a 570a EA pe care o am in colectie.
754 este a 570a EA pe care o am in colectie.
DSC_0480.JPG (419.64 KB; downloaded 2245 times)
- Vlad0012
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 15:42 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Vlad0012
Mare minune ca a ajuns la bucuresti EA754 avand in vedere starea tehnica in care se afla! EA 754 are titulatura de cea mai puturoasa locomotiva a depoului , e limitata 100 , pierde tot uleiul de la compresor brusc , un ampermetru defect trompetele suna cand vor si lista continua.
Mare minune ca a ajuns la bucuresti EA754 avand in vedere starea tehnica in care se afla! EA 754 are titulatura de cea mai puturoasa locomotiva a depoului , e limitata 100 , pierde tot uleiul de la compresor brusc , un ampermetru defect trompetele suna cand vor si lista continua.
- Utilizator anonim
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 16:24 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
Sa va mai zic ca venise de la Constanta cu 1582 ?
Sa va mai zic ca venise de la Constanta cu 1582 ?
- Gabi23
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 16:35 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Gabi23
Si in BC mai era dimineata cuplata langa "defecta" 324, aradeanca 452, care din ce stiam si aia era limitata dinc auza problemelor majore...
Si in BC mai era dimineata cuplata langa "defecta" 324, aradeanca 452, care din ce stiam si aia era limitata dinc auza problemelor majore...
- Utilizator anonim
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 16:37 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
452 era tandari pe la trenu de rulare, cum au avut curaj sa o trimita la Bucuresti... Doar daca din aprilie pana acum au rezvolat ceva...
452 era tandari pe la trenu de rulare, cum au avut curaj sa o trimita la Bucuresti... Doar daca din aprilie pana acum au rezvolat ceva...
- Vlad0012
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 17:24 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Vlad0012
Daca aveam bilet la trenu ala tras de 754 fugeam cat mai repede sa imi schimb biletu la alt tren...am uitat sa spun ca acu de la un vitezometru nu ii mergea deloc )
Stiam ca 452 ii titulara la Arad pana revine 913 de la RR.
Daca aveam bilet la trenu ala tras de 754 fugeam cat mai repede sa imi schimb biletu la alt tren...am uitat sa spun ca acu de la un vitezometru nu ii mergea deloc )
Stiam ca 452 ii titulara la Arad pana revine 913 de la RR.
- Utilizator anonim
-
Posted:
Wednesday, 13.06.2012, 17:28 -
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
Era titulara 452 cu 034 la 1821/1822, prin martie cand am fost eu avea probleme si era limitata, iar la 1821/1822 merge mai mult 034, iar a doua cand nu e masina de Arad, ce se nimereste 839 de cluj, 562 sau 623 de bv, prinse de prin Petrosani rezerve. Acum daca a fost vazuta in BC posibil sa se fi rezolvat problemele.
Era titulara 452 cu 034 la 1821/1822, prin martie cand am fost eu avea probleme si era limitata, iar la 1821/1822 merge mai mult 034, iar a doua cand nu e masina de Arad, ce se nimereste 839 de cluj, 562 sau 623 de bv, prinse de prin Petrosani rezerve. Acum daca a fost vazuta in BC posibil sa se fi rezolvat problemele.
📖 Pagination options