Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
779 posts, 144336 views
📖 Pagination options
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Pare-se că urmează ca TPBI să dea multe comunicate de presă în următoarea perioadă/ce a mai rămas din acest an. Cred că anul acesta s-au produs cele mai multe schimbări în materie de trasee ș.a.m.d. după un timp relativ lung, nu? Să mă corectați dacă greșesc. Ei bine, urmează să ni se comunice toată nebunia de la 1 Mai, apoi ce linii vor fi deviate în zona Piața Presei…
Pare-se că urmează ca TPBI să dea multe comunicate de presă în următoarea perioadă/ce a mai rămas din acest an. Cred că anul acesta s-au produs cele mai multe schimbări în materie de trasee ș.a.m.d. după un timp relativ lung, nu? Să mă corectați dacă greșesc. Ei bine, urmează să ni se comunice toată nebunia de la 1 Mai, apoi ce linii vor fi deviate în zona Piața Presei…
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
AlexCitelis5399
Intradevar, vor urma probabil mai multe comunicate. Insa ce nu pot intelege este secretomania si comunicatele date pe ultima suta de metri.
Cel putin pentru modificari destul de importante precum cele de la 1 Mai/Clabucet sau Piata Presei ar fi de preferat sa avem cu cel putin 2 saptamani in avans comunicarea pentru acomodarea si transmiterea informatiei catre toti calatorii prin canalele de informare disponibile (atat on-line cat si off-line).
Intradevar, vor urma probabil mai multe comunicate. Insa ce nu pot intelege este secretomania si comunicatele date pe ultima suta de metri.
Cel putin pentru modificari destul de importante precum cele de la 1 Mai/Clabucet sau Piata Presei ar fi de preferat sa avem cu cel putin 2 saptamani in avans comunicarea pentru acomodarea si transmiterea informatiei catre toti calatorii prin canalele de informare disponibile (atat on-line cat si off-line).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
shoppy
Asta ar presupune ca Metrorex / MT sa inceapa un santier atunci cand au anuntat si nu cine stie cand mai tarziu.
Asta ar presupune ca Metrorex / MT sa inceapa un santier atunci cand au anuntat si nu cine stie cand mai tarziu.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
WT_fan06
Ca să comunici eficient trebuie să ai și niște parteneri care să ofere informații de încredere, în avans. Altfel o să ne tot trezim cu buldozere care dărâmă refugii de tramvai și nimeni să nu fie înștiințat (nu mai vorbim de o săptămână avans). Asta așa, ca să ne amintim ce s-a întâmplat pe la Eroii Revoluției, când am descoperit că tramvaiele subit nu mai opresc unde trebuiau să oprească.
Evident că într-o lume ideală deciziile se comunică eficient, din timp și de la sursa potrivită. În lumea în care trăim se comunică mai puțin, mai prost și eventual nici nu aflăm de la TPBI ci de la STB. Vouă vi se pare normal ca STB să facă anunțuri înaintea autorității în transporturi despre ceva atât de important precum devierile din zona 1 Mai?
Este încurajator că lumea pune din ce în ce mai mult accent pe comunicare și că lumea vrea să fie informată. Trebuie să continuăm să cerem normalitatea, pentru că altfel nu o vom primi. Cereri, petiții, solicitări, etc..
Eu de exemplu primesc săptămânal update-uri pe mail de la TfL despre modificările temporare ce au loc în Londra, pe lângă anunțurile despre șantierele programate, pe lângă anunțurile despre modificări de ultimă oră. Am un flux de informații constant pe care mă pot baza. În ce secol credeți că autoritatea din București va oferi astfel de informări? Atât zic, bine că măcar avem din când în când hărți - asta este cu adevărat o victorie și un merit pentru cine se ocupă de aceste hărți. Dau Cezarului ce este al Cezarului, atunci când este de dat.
Ca să comunici eficient trebuie să ai și niște parteneri care să ofere informații de încredere, în avans. Altfel o să ne tot trezim cu buldozere care dărâmă refugii de tramvai și nimeni să nu fie înștiințat (nu mai vorbim de o săptămână avans). Asta așa, ca să ne amintim ce s-a întâmplat pe la Eroii Revoluției, când am descoperit că tramvaiele subit nu mai opresc unde trebuiau să oprească.
Evident că într-o lume ideală deciziile se comunică eficient, din timp și de la sursa potrivită. În lumea în care trăim se comunică mai puțin, mai prost și eventual nici nu aflăm de la TPBI ci de la STB. Vouă vi se pare normal ca STB să facă anunțuri înaintea autorității în transporturi despre ceva atât de important precum devierile din zona 1 Mai?
Este încurajator că lumea pune din ce în ce mai mult accent pe comunicare și că lumea vrea să fie informată. Trebuie să continuăm să cerem normalitatea, pentru că altfel nu o vom primi. Cereri, petiții, solicitări, etc..
Eu de exemplu primesc săptămânal update-uri pe mail de la TfL despre modificările temporare ce au loc în Londra, pe lângă anunțurile despre șantierele programate, pe lângă anunțurile despre modificări de ultimă oră. Am un flux de informații constant pe care mă pot baza. În ce secol credeți că autoritatea din București va oferi astfel de informări? Atât zic, bine că măcar avem din când în când hărți - asta este cu adevărat o victorie și un merit pentru cine se ocupă de aceste hărți. Dau Cezarului ce este al Cezarului, atunci când este de dat.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
georgica2704
Poate se mai gândesc ca din cele 9 ture din 42 să rămână 5 pe 42 până la Vasile Pârvan și 4 ture pe un viitor 43 de la Piața Presei până la Gara de Nord . Astfel încât ai același număr de ture pe traseul cel mai solicitat de la Piața Chibrit până la piața Victoriei dar trasee diferite Și de la ce vine 53:? Putea foarte bine sa rămână ori 24 ori 45.
Poate se mai gândesc ca din cele 9 ture din 42 să rămână 5 pe 42 până la Vasile Pârvan și 4 ture pe un viitor 43 de la Piața Presei până la Gara de Nord . Astfel încât ai același număr de ture pe traseul cel mai solicitat de la Piața Chibrit până la piața Victoriei dar trasee diferite Și de la ce vine 53:? Putea foarte bine sa rămână ori 24 ori 45.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Poate s-au gândit că impactul asupra călătorilor liniei 45 din zona Gării de Nord va fi relativ minim. Și mie mi se pare că nu e tocmai plăcut ca o parte din rețea, respectiv ramura lui 45 din zona Gării să fie neutilizată în condițiile în care acolo nu se desfășoară niciun fel de lucrare (cel puțin momentan). Ar fi trebuit să existe un 42B măcar care să „fure” câteva ture din 42-ul de bază.
Poate s-au gândit că impactul asupra călătorilor liniei 45 din zona Gării de Nord va fi relativ minim. Și mie mi se pare că nu e tocmai plăcut ca o parte din rețea, respectiv ramura lui 45 din zona Gării să fie neutilizată în condițiile în care acolo nu se desfășoară niciun fel de lucrare (cel puțin momentan). Ar fi trebuit să existe un 42B măcar care să „fure” câteva ture din 42-ul de bază.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
GPS
Câți călători utilizează 45 până la Gara de Nord? Sunt kilometri în plus care costă. Merită sau nu irosiți pe ocolul la gară?
Câți călători utilizează 45 până la Gara de Nord? Sunt kilometri în plus care costă. Merită sau nu irosiți pe ocolul la gară?
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Într-adevăr, așa este. Nici nu aș putea să spun că 100% îmi pare rău, pentru că în viitorul relativ apropiat se presupune că ar trebui să fie demarate niște lucrări în zonă pentru calea de rulare a tramvaielor. Să nu mai zic de acea șină absolut atroce care încă există pe carosabil în zona stației Buzești. De curiozitate, stația respectivă de ce nu s-a redenumit și ea în „Teatrul Dramaturgilor Români”?
Într-adevăr, așa este. Nici nu aș putea să spun că 100% îmi pare rău, pentru că în viitorul relativ apropiat se presupune că ar trebui să fie demarate niște lucrări în zonă pentru calea de rulare a tramvaielor. Să nu mai zic de acea șină absolut atroce care încă există pe carosabil în zona stației Buzești. De curiozitate, stația respectivă de ce nu s-a redenumit și ea în „Teatrul Dramaturgilor Români”?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
45 la Gara de Nord are un număr semnificativ mai redus de călători decât 24 la Vasile Pârvan.
Linia va intra în reabilitare într-un viitor relativ apropiat după obținerea tuturor avizelor.
Denumirea stației Teatrul Dramaturgilor (97, N117) , s-a făcut prin relocarea amplasamentului. Stația de tramvai are corect denumirea de ,,Buzești".
Indicativul liniei 53 a fost ales pentru că este o linie temporară și pe un traseu diferit liniilor 24/45.
42 a revenit la traseul său tradițional de la mijlocul anilor 2000.
45 la Gara de Nord are un număr semnificativ mai redus de călători decât 24 la Vasile Pârvan.
Linia va intra în reabilitare într-un viitor relativ apropiat după obținerea tuturor avizelor.
Denumirea stației Teatrul Dramaturgilor (97, N117) , s-a făcut prin relocarea amplasamentului. Stația de tramvai are corect denumirea de ,,Buzești".
Indicativul liniei 53 a fost ales pentru că este o linie temporară și pe un traseu diferit liniilor 24/45.
42 a revenit la traseul său tradițional de la mijlocul anilor 2000.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Cezar210
O idee ar fi ca 42 să facă un ocol pe la Gară pe sens Vasile Pârvan, ținând cont de existența macazului de viraj dreapta de pe Griviței pe Buzești, pentru a "salva" puțin și rolul liniei 45.
O idee ar fi ca 42 să facă un ocol pe la Gară pe sens Vasile Pârvan, ținând cont de existența macazului de viraj dreapta de pe Griviței pe Buzești, pentru a "salva" puțin și rolul liniei 45.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
Nu își are rostul acest ocol INUTIL, 5 iulie va fi ultima zi cu 45 la Gara de Nord.
Nu își are rostul acest ocol INUTIL, 5 iulie va fi ultima zi cu 45 la Gara de Nord.
- sorin.niculescu_
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
sorin.niculescu_
Stația „Teatrul Dramaturgilor Români” nu a fost relocată ca să se poată numi așa. A rămas în același amplasament la fel ca înainte să fie redenumită și redenumirea s-a produs pentru că era chiar culmea să nu poarte denumirea instituției de artă din proximitatea sa.
Stația „Teatrul Dramaturgilor Români” nu a fost relocată ca să se poată numi așa. A rămas în același amplasament la fel ca înainte să fie redenumită și redenumirea s-a produs pentru că era chiar culmea să nu poarte denumirea instituției de artă din proximitatea sa.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
Gabi23
În principiu ar trebui să fie cum spui tu, dar în practică este fix cum am precizat anterior.
În principiu ar trebui să fie cum spui tu, dar în practică este fix cum am precizat anterior.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)
bercenicity
Pe 97 de ce nu l-au lasat la Straulesti? Exact pentru evenimente de genul asta sunt bune troleibuzele cu baterii.
Pe 97 de ce nu l-au lasat la Straulesti? Exact pentru evenimente de genul asta sunt bune troleibuzele cu baterii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination