Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1508763 views
📖 Pagination options
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bgd70
S-ar fi rezolvat problema daca in loc sa se opreasca in zona dispecerului, primul care ar veni ar efectua bucla si s-ar fi oprit aproape de iesirea din terminal. Asa ar fi avut loc toate care veneau, neramanand pe afara. Acum ca 102 nu mai are capat aici e mult mai lejer.
Ar trebui montat un macaz ca sa nu se mai incurce unul pe altul, avand orare complet diferite.
Coada de troleibuze in terminalul Basarabia (linii 70, 79, 86 deviat, 90 deviat) - mai tarziu coada ajungea pana la statia de metrou Costin Georgian
S-ar fi rezolvat problema daca in loc sa se opreasca in zona dispecerului, primul care ar veni ar efectua bucla si s-ar fi oprit aproape de iesirea din terminal. Asa ar fi avut loc toate care veneau, neramanand pe afara. Acum ca 102 nu mai are capat aici e mult mai lejer.
5310 (linia 70) si 5351 (linia 79) plecand traditional de la Basarabia in format trenulet
Ar trebui montat un macaz ca sa nu se mai incurce unul pe altul, avand orare complet diferite.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Da, la un moment dat au inceput sa se duca si pe partea cu benzinaria, dar nu se incumetau sa stationeze intre mortaciuni...
Legat de macaz, acum se lasa captatorii ca sa treaca, problema nu e asta, ci soferii care pleaca cand au ei chef, cel din spate luand mai putini pasageri. Problema e si la liniile de autobuz, 101 cu 311 fiind cel mai bun exemplu. Niciodata nu le-am vazut sa vina la intervalul care trebuie, numai la 1-2 minute distanta...
Da, la un moment dat au inceput sa se duca si pe partea cu benzinaria, dar nu se incumetau sa stationeze intre mortaciuni...
Legat de macaz, acum se lasa captatorii ca sa treaca, problema nu e asta, ci soferii care pleaca cand au ei chef, cel din spate luand mai putini pasageri. Problema e si la liniile de autobuz, 101 cu 311 fiind cel mai bun exemplu. Niciodata nu le-am vazut sa vina la intervalul care trebuie, numai la 1-2 minute distanta...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Referitor la unirea liniilor 300 si 381.
Sursa foto: Facebook/Tramclub - https://www.facebook.com/groups/14425310 ... 7816939/
Referitor la unirea liniilor 300 si 381.
FB_IMG_1624981140766.jpg (29.04 KB; downloaded 3034 times)
Sursa foto: Facebook/Tramclub - https://www.facebook.com/groups/14425310 ... 7816939/
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Sa intelegem ca pe site-urile oficiale... STB, TBPI, la ora asta 20:56, ziua de 29.06.2021 n-au fost in stare sa informeze ”publicul calator”?
TBPI, o sugativa din bani publici, ar trebui sa-si ia adio de la tentaculele infipte-n bugetul concitadinilor!
Alias Piedone, nu esti vizibil, nu trebuie sa existi!
Sa intelegem ca pe site-urile oficiale... STB, TBPI, la ora asta 20:56, ziua de 29.06.2021 n-au fost in stare sa informeze ”publicul calator”?
TBPI, o sugativa din bani publici, ar trebui sa-si ia adio de la tentaculele infipte-n bugetul concitadinilor!
Alias Piedone, nu esti vizibil, nu trebuie sa existi!
- orex
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
orex
O prostie pe care, poate, si-o vor asuma-o TPBI dar si cu consecintele de rigoare!
Asta-i linie gen ”estivala”, ce va fi plina de...cei care au calatorii gratuite, infinite, pe STB, in rest nimic!
V2A wrote here:
O nouă comasare a liniilor de autobuz, pentru optimizarea transportului public: 381 și 300 devin 381
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a dispus comasarea, începând cu data de 1 iulie 2021, a altor două linii de autobuz – 300 și 381 – sub indicativul 381, aceasta fiind a doua măsură de acest fel, după unificarea liniilor 102 și 202.
Vehiculele noii linii vor purta la fronton indicativul 381 (pe parbriz fiind afișat temporar indicativul 300) și vor circula între terminalele „Clăbucet” și „Piața Reșița”, astfel:
Pe sensul spre „Piața Reșița”: Terminal „Clăbucetʺ, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviţei, Str. Clăbucet, Bd. Ion Mihalache, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. I. C. Brătianu, Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Tineretului, Calea Văcăreşti, Str. Serg. Niţu Vasile, Str. Izvorul Rece, Str. Reşita, terminal „Piaţa Reşiţaʺ.
Pe sensul spre „Clăbucet”: Terminal „Piaţa Reşiţaʺ, Str. Reşita, Str. Izvorul Rece, Str. Serg. Niţu Vasile, Calea Văcăreşti, Bd. Tineretului, Bd. Dimitrie Cantemir, Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Ion Mihalache, terminal „Clăbucetʺ.
Operatorul va informa călătorii prin afișarea în stațiile afectate a modificărilor efectuate.
Până în luna septembrie, TPBI reorganizează sistemul de transport public de călători la nivelul întregii regiuni, în vederea optimizării acesteia. TPBI va interveni punctual și va adapta soluțiile propuse în conformitate cu cererea de transport, capacitatea operatorilor, dar și în funcție de bugetul primăriilor din cele 41 de localități membre.
TPBI va analiza toate propunerile călătorilor și, întrucât în această perioadă ar putea apărea necesitatea unor modificări punctuale pe anumite linii, așteaptă din partea publicului sugestii și informații referitoare la funcționarea liniilor de transport, la adresa de e-mail office@tpbi.ro.
https://tpbi.ro/o-noua-comasare-a-liniil ... vin-381/
O prostie pe care, poate, si-o vor asuma-o TPBI dar si cu consecintele de rigoare!
Asta-i linie gen ”estivala”, ce va fi plina de...cei care au calatorii gratuite, infinite, pe STB, in rest nimic!
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Știri despre transportul local din București
Sava_6115-6315
Comasarea liniilor 300 si 381 era necesara, dar in contextul actual (fara banda dedicata autobuzelor) vor fi greu de mentinut timpi decenti de succedare. In timpul saptamanaii, cozile de masini se intind de la Piata Sudului pana la Victoriei, iar seara - invers.
Comasarea liniilor 300 si 381 era necesara, dar in contextul actual (fara banda dedicata autobuzelor) vor fi greu de mentinut timpi decenti de succedare. In timpul saptamanaii, cozile de masini se intind de la Piata Sudului pana la Victoriei, iar seara - invers.
- orex
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Am avut parte de o surpriza placuta in ultima zi de circulatie a liniei 300, fiind repartizate (cel putin la schimbul 2) exclusiv autobuze Mercedes-Benz Citaro: 4165, 4258, 4263, 4475, 4538, 4638, 4767, 4776, 4990, 4983 (a picat si a fost inlocuit de 4488), 6285.
Din pacate, niciunul dintre autobuze nu avea instalatie/a de aer conditionat (functionala).
Cateva imagini.
4165 - Linia 300 - Strada Clabucet (Statia "Clabucet") - 30 Iunie 2021
4263 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Statia ''Piata Domenii'') - 30 Iunie 2021
4263 - Linia 300 - Strada George Enescu (Statia ''Nicolae Golescu'') - 30 Iunie 2021
4538 - Linia 300 - Calea Victoriei - 30 Iunie 2021
4638 - Linia 300 - Strada Clabucet (Statia "Clabucet") - 30 Iunie 2021
4767 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache - 30 Iunie 2021
4776 - Linia 300 - Bd. General Gheorghe Magheru - 30 Iunie 2021
4983 - Linia 300 - Strada Dem. I. Dobrescu (Statia "Bd. Nicolae Balcescu") - 30 Iunie 2021
4983 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Statia ''Piata Ion Mihalache'') - 30 Iunie 2021
Am avut parte de o surpriza placuta in ultima zi de circulatie a liniei 300, fiind repartizate (cel putin la schimbul 2) exclusiv autobuze Mercedes-Benz Citaro: 4165, 4258, 4263, 4475, 4538, 4638, 4767, 4776, 4990, 4983 (a picat si a fost inlocuit de 4488), 6285.
Din pacate, niciunul dintre autobuze nu avea instalatie/a de aer conditionat (functionala).
Cateva imagini.
4165 - Linia 300 - Strada Clabucet (Statia "Clabucet") - 30 Iunie 2021
4263 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Statia ''Piata Domenii'') - 30 Iunie 2021
4263 - 300 - 30.06.2021(3).jpg (1.36 MB; downloaded 2811 times)
4263 - Linia 300 - Strada George Enescu (Statia ''Nicolae Golescu'') - 30 Iunie 2021
4538 - Linia 300 - Calea Victoriei - 30 Iunie 2021
4638 - Linia 300 - Strada Clabucet (Statia "Clabucet") - 30 Iunie 2021
4767 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache - 30 Iunie 2021
4776 - Linia 300 - Bd. General Gheorghe Magheru - 30 Iunie 2021
4983 - Linia 300 - Strada Dem. I. Dobrescu (Statia "Bd. Nicolae Balcescu") - 30 Iunie 2021
4983 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Statia ''Piata Ion Mihalache'') - 30 Iunie 2021
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
4990 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Staita ''Clabucet'') - 30 Iunie 2021
6285 - Linia 300 - Calea Victoriei - 30 Iunie 2021
Harta traseului.
Anunturile referitoare la unirea liniilor 300 si 381 - lipite in statii si in autobuze.
4990 - Linia 300 - Bd. Ion Mihalache (Staita ''Clabucet'') - 30 Iunie 2021
6285 - Linia 300 - Calea Victoriei - 30 Iunie 2021
Harta traseului.
Harta 300 - 01.07.2021.jpg (106.26 KB; downloaded 3344 times)
Anunturile referitoare la unirea liniilor 300 si 381 - lipite in statii si in autobuze.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Unde anume este surpriza plăcută în faptul că au repartizat exclusiv Citaro? Erau niște autobuze nemaipomenite, toate cu instalație AC „brici”, salon impecabil, afișaje funcționale, etc., adică ce îl interesează de fapt pe simplul pasager? Din ce ai scris și din poze nu pare deloc că e situația descrisă mai sus... (desigur, sper să mă înșel în cazul salonului, poate acela era impecabil, cine știe... )
Când terminăm și noi cu „meciul” Citaro vs. Kent?...
Unde anume este surpriza plăcută în faptul că au repartizat exclusiv Citaro? Erau niște autobuze nemaipomenite, toate cu instalație AC „brici”, salon impecabil, afișaje funcționale, etc., adică ce îl interesează de fapt pe simplul pasager? Din ce ai scris și din poze nu pare deloc că e situația descrisă mai sus... (desigur, sper să mă înșel în cazul salonului, poate acela era impecabil, cine știe... )
Când terminăm și noi cu „meciul” Citaro vs. Kent?...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
punmeister
Azi in schimb am vazut ca sunt doar doua Citaro repartizate in noul 381.
Azi in schimb am vazut ca sunt doar doua Citaro repartizate in noul 381.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
Foarte bine, eu cel puțin prefer să merg cu Kent-uri unde știu că funcționează aerul condiționat mai mereu, vorbind evident de vară, decât cu Euro 3 sau 4 unde poți avea parte de surprize ca ieri că nu merge AC-ul la niciunul din autobuzele repartizate pe linie (300) și după să faci saună în ele!...
P.S De când a început vara cu aceste temperaturi de peste 30 de grade de fiecare dată când am mers cu Kent-uri AC-ul mergea perfect, te simțeai ca în peșteră.
Foarte bine, eu cel puțin prefer să merg cu Kent-uri unde știu că funcționează aerul condiționat mai mereu, vorbind evident de vară, decât cu Euro 3 sau 4 unde poți avea parte de surprize ca ieri că nu merge AC-ul la niciunul din autobuzele repartizate pe linie (300) și după să faci saună în ele!...
P.S De când a început vara cu aceste temperaturi de peste 30 de grade de fiecare dată când am mers cu Kent-uri AC-ul mergea perfect, te simțeai ca în peșteră.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
aztec
Întrebare.
Cat de normal e sa vad dimineața un autobuz la Răzoare -Cotroceni pe care sa scrie "acces Clăbucet"?
Nu e cam....aiurea?
Întrebare.
Cat de normal e sa vad dimineața un autobuz la Răzoare -Cotroceni pe care sa scrie "acces Clăbucet"?
Nu e cam....aiurea?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Cezar210
Cel mai probabil acel autobuz făcea acces în noul 381 (300) la Clăbucet, de la autobaza Militari/Alexandria.
Cel mai probabil acel autobuz făcea acces în noul 381 (300) la Clăbucet, de la autobaza Militari/Alexandria.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination