Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1508768 views
📖 Pagination options
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Valentin
Eu personal as fi limitat 381 la prima statie de metrou... In Berceni are sens linia, dar apoi in centru, sa dublezi M2 (capacitate mare , frecventa extrem de buna) pare nelalocul lui, sunt curios daca a stat cineva sa verifice gradul de ocupare al liniei pe zona dublata de metrou... Daca se justifica mentinerea liniei atunci comasarea pare fireasca, desi eu as vedea liniile ca fiind de interes local (cartier), nu o ramura Nord-Sud... my two cents...
Eu personal as fi limitat 381 la prima statie de metrou... In Berceni are sens linia, dar apoi in centru, sa dublezi M2 (capacitate mare , frecventa extrem de buna) pare nelalocul lui, sunt curios daca a stat cineva sa verifice gradul de ocupare al liniei pe zona dublata de metrou... Daca se justifica mentinerea liniei atunci comasarea pare fireasca, desi eu as vedea liniile ca fiind de interes local (cartier), nu o ramura Nord-Sud... my two cents...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Gabi23
Serios sau e o glumă? 381 este una dintre cele mai aglomerate linii pe zona centrală + zona Berceni, indiferent de oră. Și mai terminați o dată cu prostia asta care persită pe forum de ani de zile, că dublează M2, că în practică linia 381 are multe alte stații din care urcă și coboară destui călători. 381 nu înseamnă doar Berceni, Sudului, Unirii, Victoriei. Iar la Piața Victoriei mulți fac schimbul 381-300/783.
Singura problemă în toată ecuația sunt capetele (Piața Reșița/Clăbucet) destul de înghesuite. Cel puțin la Clăbucet este și în prezent o un fiasco, total inadecvat...
Serios sau e o glumă? 381 este una dintre cele mai aglomerate linii pe zona centrală + zona Berceni, indiferent de oră. Și mai terminați o dată cu prostia asta care persită pe forum de ani de zile, că dublează M2, că în practică linia 381 are multe alte stații din care urcă și coboară destui călători. 381 nu înseamnă doar Berceni, Sudului, Unirii, Victoriei. Iar la Piața Victoriei mulți fac schimbul 381-300/783.
Singura problemă în toată ecuația sunt capetele (Piața Reșița/Clăbucet) destul de înghesuite. Cel puțin la Clăbucet este și în prezent o un fiasco, total inadecvat...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Cum e linia 1 / 10 ( când era circulară ) cică dublează metroul între Academia Militară - Basarab - Piața Sudului. Nimic mai fals. Tocmai pe acest tronson linia 1 / 10 e aglomerată ! Are o mulțime de stații pe care metroul le ratează.
Cum e linia 1 / 10 ( când era circulară ) cică dublează metroul între Academia Militară - Basarab - Piața Sudului. Nimic mai fals. Tocmai pe acest tronson linia 1 / 10 e aglomerată ! Are o mulțime de stații pe care metroul le ratează.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
nathalael
E plin precum 1 pe porțiunea cu M1 sau autobuzele și troleele pe Iuliu Maniu.
E plin precum 1 pe porțiunea cu M1 sau autobuzele și troleele pe Iuliu Maniu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Sursa informatiei?
dany wrote:Daddy wrote:
E o dorinta, speculatie sau o stire comasarea 300 cu 381?
Cat de curand se pune in aplicare aceasta comasare, traseul nou fiind Clabucet - Piata Resita.
Sursa informatiei?
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Valentin
@Gabi23
Nu e nevoie sa ne inflamam, puteai sa mi dai un mesaj privat si ti explicam ca de fiecare data cand m-am intersectam cu aceasta linie nu am fost niciodata "surprins" de cat de mult da pe afara, poate am prins orele nepotrivite, si asta e o posibilitate, dar putem discuta amical
@Gabi23
Nu e nevoie sa ne inflamam, puteai sa mi dai un mesaj privat si ti explicam ca de fiecare data cand m-am intersectam cu aceasta linie nu am fost niciodata "surprins" de cat de mult da pe afara, poate am prins orele nepotrivite, si asta e o posibilitate, dar putem discuta amical
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
punmeister
Repet, nu se poate pomeni de dublare cata vreme metroul a fost construit dupa distantele comuniste de 1.5-2 km intre statii, bineinteles cu exceptia M5 si a ultimului tronson de pe M4.
Repet, nu se poate pomeni de dublare cata vreme metroul a fost construit dupa distantele comuniste de 1.5-2 km intre statii, bineinteles cu exceptia M5 si a ultimului tronson de pe M4.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
dany
In comunicatul TPBI cu ultimele modificari facute din data de 26.06.2021 apare aceasta comasare mentionata si se face referire la faptul ca trebuie pusa in aplicare cat mai repede posibil
Costin wrote:dany wrote:Daddy wrote:
E o dorinta, speculatie sau o stire comasarea 300 cu 381?
Cat de curand se pune in aplicare aceasta comasare, traseul nou fiind Clabucet - Piata Resita.
Sursa informatiei?
In comunicatul TPBI cu ultimele modificari facute din data de 26.06.2021 apare aceasta comasare mentionata si se face referire la faptul ca trebuie pusa in aplicare cat mai repede posibil
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Acesta este comunicatul despre modificarile din 26 iunie https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId si nu se mentioneaza nimic despre aceasta comasare.
Deci?
Acesta este comunicatul despre modificarile din 26 iunie https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId si nu se mentioneaza nimic despre aceasta comasare.
Deci?
- dany
-
Posted:
-
- bogdan63
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bogdan63
De la 1 Iulie ! Urmează și comunicatul oficial !
De la 1 Iulie ! Urmează și comunicatul oficial !
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Cu ocazia meciului Franta-Elvetia desfasurat pe Arena Nationala, o parte din liniile ce trec prin zona stadionului (40, 86, 90, 104, 143) au fost din nou deviate. Mi-am concentrat atentia pe devierea troleibuzelor 86 si 90 despre care voi vorbi pe scurt.
In cazul liniei 90, turele au fost reduse destul de mult, daca am numarat 3 troleibuze pe tot traseul in intervalul orar 18-21, singurele vazute fiind 5376 si 5397, posibil si 5303 care era defect la Basarabia cu afisajele stinse. Evident, in cazul celor 2 troleibuze afisajul nu era neactualizat, nici macar o foaie in geam despre deviere nu aveau.
In schimb, pe linia 86 situatia a fost ceva mai buna, Ikarusurile de la Bucurestii Noi aveau foaie scrisa la calculator in geam si destul de vizibila, in timp ce 5367 avea afisajul actualizat, o surpriza foarte placuta. In cazul lui 5316 recunosc ca nu am reusit sa surprind daca scria Basarabia sau Arena Nationala (nici pozele nu m-au ajutat, una singura a iesit), insa am mai remarcat la 86 ca la o buna parte din vehicule capatul este Dridu, in timp ce la altele Cartier Pajura, astfel ca poate induce in eroare calatorii. Din ce am vazut pe InfoTB, denumirea corecta este Dridu, insa am vazut poze din trecut pe forum cu ambele denumiri, deci intuiesc ca e o problema veche.
Alti soferi au fost mai "inventivi" si au pus afisajul de retragere de la Foisor cel mai probabil, mergand catre Basarabia...
Cu ocazia meciului Franta-Elvetia desfasurat pe Arena Nationala, o parte din liniile ce trec prin zona stadionului (40, 86, 90, 104, 143) au fost din nou deviate. Mi-am concentrat atentia pe devierea troleibuzelor 86 si 90 despre care voi vorbi pe scurt.
In cazul liniei 90, turele au fost reduse destul de mult, daca am numarat 3 troleibuze pe tot traseul in intervalul orar 18-21, singurele vazute fiind 5376 si 5397, posibil si 5303 care era defect la Basarabia cu afisajele stinse. Evident, in cazul celor 2 troleibuze afisajul nu era neactualizat, nici macar o foaie in geam despre deviere nu aveau.
5396 (linia 70) si 5397 (linia 90 deviata) Lucretiu Patrascanu
DSC_7289.jpg (1.19 MB; downloaded 3254 times)
5397 - linia 90 deviata - Lucretiu Patrascanu - afisaj neactualizat
DSC_7294.jpg (1.38 MB; downloaded 3254 times)
5376 - linia 90 deviata - Bulevardul Basarabia - afisaj neactualizat
DSC_7282.jpg (1.9 MB; downloaded 3254 times)
In schimb, pe linia 86 situatia a fost ceva mai buna, Ikarusurile de la Bucurestii Noi aveau foaie scrisa la calculator in geam si destul de vizibila, in timp ce 5367 avea afisajul actualizat, o surpriza foarte placuta. In cazul lui 5316 recunosc ca nu am reusit sa surprind daca scria Basarabia sau Arena Nationala (nici pozele nu m-au ajutat, una singura a iesit), insa am mai remarcat la 86 ca la o buna parte din vehicule capatul este Dridu, in timp ce la altele Cartier Pajura, astfel ca poate induce in eroare calatorii. Din ce am vazut pe InfoTB, denumirea corecta este Dridu, insa am vazut poze din trecut pe forum cu ambele denumiri, deci intuiesc ca e o problema veche.
5367 - linia 86 deviata - Lucretiu Patrascanu - afisaj actualizat
DSC_7256.jpg (1.87 MB; downloaded 3254 times)
5316 - linia 86 deviata - Lucretiu Patrascanu - afisaj neactualizat
DSC_7259.jpg (1.6 MB; downloaded 3254 times)
5367 - linia 86 deviata - Bulevardul Basarabia - afisaj actualizat
DSC_7267.jpg (1.74 MB; downloaded 3254 times)
5102 - linia 86 deviata - Lucretiu Patrascanu - foaie in geam
DSC_7313.jpg (1.77 MB; downloaded 3254 times)
5203 - linia 86 deviata - Lucretiu Patrascanu - foaie in geam
DSC_7316.jpg (1.5 MB; downloaded 3254 times)
Alti soferi au fost mai "inventivi" si au pus afisajul de retragere de la Foisor cel mai probabil, mergand catre Basarabia...
5134 - linia 86 deviata - Lucretiu Patrascanu - foaie in geam
DSC_7358.jpg (1.52 MB; downloaded 3254 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
In continuare, un alt aspect deranjant ieri a fost imposibilitatea accesarii depoului Vatra Luminoasa pentru acces/retragere sau pentru a trimite echipa de interventii sa remedieze probleme. De exemplu, 5303 si 5340 au fost nevoite sa ramana la Basarabia pana tarziu in noapte, cand echipa de interventii a putut sa vina sa le recupereze. Evident, acestea au incurcat circulatia prin terminal, lasandu-se cu captatori sariti si multe manevre pentru a le putea depasi. Totodata, s-a mentinut parcul intreg pe toate liniile de troleibuz deservite de Vatra Luminoasa, vehiculele circuland in trenulete si destul de goale pe traseu sau aglomerand excesiv capetele de linie, cum a fost si cazul celui de la Basarabia, spre exasperarea doamnei dispecer, un om destul de exigent din ce am vazut si auzit din discutiile purtate cu soferii. In orice caz, putem rezuma ca a fost haos cu devierea aceasta care a inceput nepermis de repede (la ora 16 erau inchise deja toate strazile, desi la 22 incepea meciul minune )
In continuare, un alt aspect deranjant ieri a fost imposibilitatea accesarii depoului Vatra Luminoasa pentru acces/retragere sau pentru a trimite echipa de interventii sa remedieze probleme. De exemplu, 5303 si 5340 au fost nevoite sa ramana la Basarabia pana tarziu in noapte, cand echipa de interventii a putut sa vina sa le recupereze. Evident, acestea au incurcat circulatia prin terminal, lasandu-se cu captatori sariti si multe manevre pentru a le putea depasi. Totodata, s-a mentinut parcul intreg pe toate liniile de troleibuz deservite de Vatra Luminoasa, vehiculele circuland in trenulete si destul de goale pe traseu sau aglomerand excesiv capetele de linie, cum a fost si cazul celui de la Basarabia, spre exasperarea doamnei dispecer, un om destul de exigent din ce am vazut si auzit din discutiile purtate cu soferii. In orice caz, putem rezuma ca a fost haos cu devierea aceasta care a inceput nepermis de repede (la ora 16 erau inchise deja toate strazile, desi la 22 incepea meciul minune )
Coada de troleibuze in terminalul Basarabia (linii 70, 79, 86 deviat, 90 deviat) - mai tarziu coada ajungea pana la statia de metrou Costin Georgian
DSC_7322.jpg (1.7 MB; downloaded 3202 times)
5303 defect si 5397 efectuand manevre de ocolire (toata aprecierea pentru doamna sofer, a manevrat troleibuzul impecabil spre deosebire de alti colegi mult mai grabiti)
DSC_7326.jpg (1.82 MB; downloaded 3202 times)
5340 defect si 5102 efectuand manevre de ocolire
DSC_7338.jpg (1.79 MB; downloaded 3202 times)
5303 defect si 5351 efectuand manevre de ocolire
DSC_7350.jpg (1.86 MB; downloaded 3202 times)
5340 defect si 5209 efectuand manevre de ocolire
DSC_7351.jpg (1.71 MB; downloaded 3202 times)
5340 defect si 5351 efectuand manevre de ocolire
DSC_7354.jpg (1.64 MB; downloaded 3202 times)
5310 (linia 70) si 5351 (linia 79) plecand traditional de la Basarabia in format trenulet
DSC_7356.jpg (1.58 MB; downloaded 3202 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Tot in cadrul acestei deplasari, am constatat ca destul de multe autobuze de la Titan turate pe linia 102 (cel putin 4851, 4662, 4979, 4329, 4207, 4850, 4666) aveau inca afisaje neactualizate cu capatul de linie de la Basarabia, in loc de Cora Pantelimon. Am vazut si cu afisaje actualizate (4193, 4847, posibil si altele), insa destul de putine, suficient oricum cat sa induca lumea in eroare. Apreciez ca revenirea la Cora a fost o decizie buna, se asigura mai multe conexiuni in acest fel, dar ramane problema cu intervalul de succedare care este nepredictibil din cauza numeroaselor semafoare din Berceni care aduna ditamai coloanele de masini, in care este prins si 102-ul, trenuletele urmate de goluri uriase fiind la ordinea zilei. Pentru a compensa cursele pierdute, seara (dupa ora 21) intervalul lui 102 a scazut la doar 1-2 minute, cu toate ca cererea nu este una crescuta, autobuzele circuland mai mult goale.
Tot in cadrul acestei deplasari, am constatat ca destul de multe autobuze de la Titan turate pe linia 102 (cel putin 4851, 4662, 4979, 4329, 4207, 4850, 4666) aveau inca afisaje neactualizate cu capatul de linie de la Basarabia, in loc de Cora Pantelimon. Am vazut si cu afisaje actualizate (4193, 4847, posibil si altele), insa destul de putine, suficient oricum cat sa induca lumea in eroare. Apreciez ca revenirea la Cora a fost o decizie buna, se asigura mai multe conexiuni in acest fel, dar ramane problema cu intervalul de succedare care este nepredictibil din cauza numeroaselor semafoare din Berceni care aduna ditamai coloanele de masini, in care este prins si 102-ul, trenuletele urmate de goluri uriase fiind la ordinea zilei. Pentru a compensa cursele pierdute, seara (dupa ora 21) intervalul lui 102 a scazut la doar 1-2 minute, cu toate ca cererea nu este una crescuta, autobuzele circuland mai mult goale.
4329 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaj neactualizat
DSC_7274.jpg (1.59 MB; downloaded 3270 times)
4850 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaj neactualizat
DSC_7277.jpg (1.75 MB; downloaded 3270 times)
4193 si 4847 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaje actualizate
DSC_7308.jpg (1.98 MB; downloaded 3270 times)
4847 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaj actualizat
4308 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaj nefunctional
4308 - linia 102 - Lucretiu Patrascanu - afisaj nefunctional
DSC_7310.jpg (1.5 MB; downloaded 3270 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination