Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1509251 views
📖 Pagination options
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
In legatura cu linia 91 nu vad motivul pentru a desfiinta aceasta linie. Aceasta ajuta la preluarea fluxului de calatori in momentele in care linia 96 ramanea blocata in trafic la Piata Leul sau Bd. Vasile Milea. Nu este nicio "armonizare a cererii de transport" daca cele 3 ture din 91 le muti in 69, astfel linia aceea ajunge la 26 de ture, pe langa cele 9 ture din 93 si 8 din 90. Iar cartierul Rahova ramane cu cele 12 ture de dimineata, respectiv 11 dupa-amiaza in linia 96. Este inadmisibil ce a ajuns sa faca ADTPBI la nivelul transportului electric. Ture de la Bucurestii Noi in linia 90, ture de la Militari in linia 19 cu retragere de la Complex Titan...Soferi mutati cu forta de la garaje, un exemplu fiind lista ce a ajuns la fiecare autobaza sa trimita soferi la Depoul Bujoreni, iar soferi ce au fost mutati in luna decembrie cu forta de la Depoul Bujoreni la Bucurestii Noi si cer transferul inapoi nu sunt bagati in seama de catre sefi...
In legatura cu linia 91 nu vad motivul pentru a desfiinta aceasta linie. Aceasta ajuta la preluarea fluxului de calatori in momentele in care linia 96 ramanea blocata in trafic la Piata Leul sau Bd. Vasile Milea. Nu este nicio "armonizare a cererii de transport" daca cele 3 ture din 91 le muti in 69, astfel linia aceea ajunge la 26 de ture, pe langa cele 9 ture din 93 si 8 din 90. Iar cartierul Rahova ramane cu cele 12 ture de dimineata, respectiv 11 dupa-amiaza in linia 96. Este inadmisibil ce a ajuns sa faca ADTPBI la nivelul transportului electric. Ture de la Bucurestii Noi in linia 90, ture de la Militari in linia 19 cu retragere de la Complex Titan...Soferi mutati cu forta de la garaje, un exemplu fiind lista ce a ajuns la fiecare autobaza sa trimita soferi la Depoul Bujoreni, iar soferi ce au fost mutati in luna decembrie cu forta de la Depoul Bujoreni la Bucurestii Noi si cer transferul inapoi nu sunt bagati in seama de catre sefi...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
O singură observație din partea mea: nicio tură de Militari din 19 nu are acces și retragere la Complex Titan, toate au acces la Zețari și retrageri tot de la Zețari, durata acestora fiind de 60 de minute.
O singură observație din partea mea: nicio tură de Militari din 19 nu are acces și retragere la Complex Titan, toate au acces la Zețari și retrageri tot de la Zețari, durata acestora fiind de 60 de minute.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
Inseamna ca am inteles eu gresit, imi cer scuze pentru aceasta informatie.
Inseamna ca am inteles eu gresit, imi cer scuze pentru aceasta informatie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Alexandru, nu ai inteles nimic din modul in care functioneaza ADTPBI si nici relatia cu operatorii de transport. Tot ce tine de operarea vehiculelor e in curte la operator, in cazul asta STB. Daca ei zic ca nu pot trimite decat Tatra in 19, ADTPBI nu poate sa zica nu. La fel si cu permutatul soferilor de colo-colo, repartizari etc. De asta e nevoie ca de aer de acel contract de delegare, tocmai pentru a impiedica unele absurditati, gen 90 deservit de Bucurestii Noi.
Alexandru, nu ai inteles nimic din modul in care functioneaza ADTPBI si nici relatia cu operatorii de transport. Tot ce tine de operarea vehiculelor e in curte la operator, in cazul asta STB. Daca ei zic ca nu pot trimite decat Tatra in 19, ADTPBI nu poate sa zica nu. La fel si cu permutatul soferilor de colo-colo, repartizari etc. De asta e nevoie ca de aer de acel contract de delegare, tocmai pentru a impiedica unele absurditati, gen 90 deservit de Bucurestii Noi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Și mai terminați cu absurditatea asta ca șoferii să fie repartizați pe depouri / garaje funcție de unde stau cu casa.
Cred că numai în București este o asemenea anomalie, în țară nu. Ce, toți mecanicii de locomotivă stau lângă depou ? Sau toți salariații Metrorex ? Sau toți salariații din ministere stau lângă minister ? Sau toți care muncesc/ munceau în Pipera au locuința în Aviației ?
Cărui cetățean nu-i convine, la câmp, la sat, și acolo n-ai pământul lângă casă. Du-te tată în Urziceni și fă-te șofer acolo.
Și mai terminați cu absurditatea asta ca șoferii să fie repartizați pe depouri / garaje funcție de unde stau cu casa.
Cred că numai în București este o asemenea anomalie, în țară nu. Ce, toți mecanicii de locomotivă stau lângă depou ? Sau toți salariații Metrorex ? Sau toți salariații din ministere stau lângă minister ? Sau toți care muncesc/ munceau în Pipera au locuința în Aviației ?
Cărui cetățean nu-i convine, la câmp, la sat, și acolo n-ai pământul lângă casă. Du-te tată în Urziceni și fă-te șofer acolo.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
In ultima zi de exploatare a liniei 91, au circulat la schimbul 2: 5333, 5371, 5380.
5371 - Linia 91 - Bd. G-ral. Vasile Milea (Statia "Bd. Iuliu Maniu") - 11 Iunie 2021
Harta traseului.
In ultima zi de exploatare a liniei 91, au circulat la schimbul 2: 5333, 5371, 5380.
5371 - Linia 91 - Bd. G-ral. Vasile Milea (Statia "Bd. Iuliu Maniu") - 11 Iunie 2021
Harta traseului.
Harta 91(3).png (922.12 KB; downloaded 3771 times)
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
linia 69
Linia 91 trebuia desfiintata de mult. Decizia suspendarii (desfiintarii) acestei linii nu este rea. Pe o linie urbana (mai ales de troleibuz) care vine la intervale mari nu te poti baza, nu stai sa o astepti in mod special, o iei daca ai noroc sau din intamplare. Candidate la aceasta "sectiune" mai sunt liniile 90 si 65.
Troleibuzele liniei 91 trebuiau redistribuite in linia 61 unita cu linia 90, pe traseul Master (ideal Apusului cu eliminarea liniei 336) - Stadionul National.
In Drumul Taberei linia 90 este o fantoma care apare odata la 30 de minute deci .... ASA NU !!! Cu ea sau fara ea tot aia e ! Baza este linia 69 la troleibuze si linia 368 la autobuze, aici ma refer la cele care trec prin inima cartierului.
Cu linia 65 care dubleaza 100% linia 86, o treaba buna s-ar face daca s-ar desfiinta si ea iar troleibuzele redistribuite in linia 86. Totodata linia 300 dusa la Dridu.
Si daca tot am deschis subiectul, linia 97 de care nimeni sus-pus nu se mai arata interesat sa o duca la P-ta Romana o vad unita cu linia 96 bineinteles cu unirea retelelor la Gara de Nord. AAAA, daca tot a fost prins in bugetul de anul asta acest racord ce mai asteapta ???
Linia 91 trebuia desfiintata de mult. Decizia suspendarii (desfiintarii) acestei linii nu este rea. Pe o linie urbana (mai ales de troleibuz) care vine la intervale mari nu te poti baza, nu stai sa o astepti in mod special, o iei daca ai noroc sau din intamplare. Candidate la aceasta "sectiune" mai sunt liniile 90 si 65.
Troleibuzele liniei 91 trebuiau redistribuite in linia 61 unita cu linia 90, pe traseul Master (ideal Apusului cu eliminarea liniei 336) - Stadionul National.
In Drumul Taberei linia 90 este o fantoma care apare odata la 30 de minute deci .... ASA NU !!! Cu ea sau fara ea tot aia e ! Baza este linia 69 la troleibuze si linia 368 la autobuze, aici ma refer la cele care trec prin inima cartierului.
Cu linia 65 care dubleaza 100% linia 86, o treaba buna s-ar face daca s-ar desfiinta si ea iar troleibuzele redistribuite in linia 86. Totodata linia 300 dusa la Dridu.
Si daca tot am deschis subiectul, linia 97 de care nimeni sus-pus nu se mai arata interesat sa o duca la P-ta Romana o vad unita cu linia 96 bineinteles cu unirea retelelor la Gara de Nord. AAAA, daca tot a fost prins in bugetul de anul asta acest racord ce mai asteapta ???
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Nu zic ca e buna sau rea desfiintarea lui 91. Nu am prea avut deloc treaba cu el. Doar tangential.
Insa, de dragul discutiei, nu mi se pare ca frecventa de circulatie (cauzata si de turatie) este critetiul suprem dupa care se analizeaza liniile.
Mai precis, concret, linia 69 este una infinit mai dezirabila decat 90 pentru ca vine bine. Corect. Dar daca era fix invers, iar 90 avea turatia lui 69? Mai era 69 mai buna decat 90?
Eixsta linii proaste cu frecvente bune, si linii bune cu frecvente proaste.
Problema este ca RATB a tratat preferential atat de multi ani anumite autobaze/depouri si anumite linii, iar unele dintre linii s-au inradacinat atat de tare in mentalul colectiv ca fiind proaste/inferioare altora, incat nici nu cred ca mai pot fi analizate corespunzator. Vezi 61 vs 336 si triada din Berceni unde soferii de troleibuz fac sport national din a pleca dupa autobuze pentru a cara putin (fara sa-si dea seama ca isi fura singuri painea de la gura pe termen lung).
Long story short: exista si linii proaste, cu trasee bune, dar care ar deveni atractive prin injectia masiva de ture.
Nu zic ca e buna sau rea desfiintarea lui 91. Nu am prea avut deloc treaba cu el. Doar tangential.
Insa, de dragul discutiei, nu mi se pare ca frecventa de circulatie (cauzata si de turatie) este critetiul suprem dupa care se analizeaza liniile.
Mai precis, concret, linia 69 este una infinit mai dezirabila decat 90 pentru ca vine bine. Corect. Dar daca era fix invers, iar 90 avea turatia lui 69? Mai era 69 mai buna decat 90?
Eixsta linii proaste cu frecvente bune, si linii bune cu frecvente proaste.
Problema este ca RATB a tratat preferential atat de multi ani anumite autobaze/depouri si anumite linii, iar unele dintre linii s-au inradacinat atat de tare in mentalul colectiv ca fiind proaste/inferioare altora, incat nici nu cred ca mai pot fi analizate corespunzator. Vezi 61 vs 336 si triada din Berceni unde soferii de troleibuz fac sport national din a pleca dupa autobuze pentru a cara putin (fara sa-si dea seama ca isi fura singuri painea de la gura pe termen lung).
Long story short: exista si linii proaste, cu trasee bune, dar care ar deveni atractive prin injectia masiva de ture.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
linia 69
Asa este, putea fi si invers, logica era aceeasi si este valabila pentru oricare linie. Nu sustin ca linia 69 este mai buna decat linia 90 datorita traseului, aici m-am referit la strict la frecventa. O linie care vine din cand in cand, adica la intervale mari, este cam degeaba, chiar daca uneste puncte de interes, vezi si linia 361. In ziua de azi ca sa astepti o astfel de linie ori nu ai ce face si iti pierzi timpul si rabdarea asteptand-o ori esti masochist ori ai o problema ...
In astfel de situatii, cel putin eu, aleg sa fac alte combinatii.
Vehiculele din astfel de linii nu fac altceva decat sa consume curentul sau motorina degeaba iar soferii sa taca si sa faca ce trebuie, adica sa conduca, si sa nu mai isi bage nasul in lucruri care nu-i privesc. Este clar ca au fost incurajati de conducerile STB, RATB sau ITB. Lucrurile, mentalitatea si obiceiurile proaste s-au perpetuat, de aia ei acum fac figuri.
Este cazul ca toate astea sa dispara odata ... chiar s-a ajuns la lucruri incredibile !
In societatile private nu iti permiti sa faci chiar tot ce vrei tu ca imediat esti dat afara. Asa si aici ar trebui sa fie. Dar de, in cazul STB lucrurile stau pe dos, NU ESTE NORMAL.
Liniile bune sunt liniile care au o frecventa buna si care unesc, au legaturi sau duc la puncte de interes, in speta linia 69, ca tot e pe calea cea buna fata de linia 90. Repet, putea fi si invers ....
Asa este, putea fi si invers, logica era aceeasi si este valabila pentru oricare linie. Nu sustin ca linia 69 este mai buna decat linia 90 datorita traseului, aici m-am referit la strict la frecventa. O linie care vine din cand in cand, adica la intervale mari, este cam degeaba, chiar daca uneste puncte de interes, vezi si linia 361. In ziua de azi ca sa astepti o astfel de linie ori nu ai ce face si iti pierzi timpul si rabdarea asteptand-o ori esti masochist ori ai o problema ...
In astfel de situatii, cel putin eu, aleg sa fac alte combinatii.
Vehiculele din astfel de linii nu fac altceva decat sa consume curentul sau motorina degeaba iar soferii sa taca si sa faca ce trebuie, adica sa conduca, si sa nu mai isi bage nasul in lucruri care nu-i privesc. Este clar ca au fost incurajati de conducerile STB, RATB sau ITB. Lucrurile, mentalitatea si obiceiurile proaste s-au perpetuat, de aia ei acum fac figuri.
Este cazul ca toate astea sa dispara odata ... chiar s-a ajuns la lucruri incredibile !
In societatile private nu iti permiti sa faci chiar tot ce vrei tu ca imediat esti dat afara. Asa si aici ar trebui sa fie. Dar de, in cazul STB lucrurile stau pe dos, NU ESTE NORMAL.
Liniile bune sunt liniile care au o frecventa buna si care unesc, au legaturi sau duc la puncte de interes, in speta linia 69, ca tot e pe calea cea buna fata de linia 90. Repet, putea fi si invers ....
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
In ziua de azi ca sa astepti o astfel de linie ori nu ai ce face si iti pierzi timpul si rabdarea asteptand-o ori esti masochist ori ai o problema ...Maica-mea se foloseste de 361 aproape zilnic, e unica varianta directa de la Muzeul Satului pana la Unirea. Ce sa inteleg, ca e masochista ca a invatat orarul si ca foloseste aplicatia?
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
linia 69
E un caz fericit, cati calatori crezi ca folosesc aplicatia ?
Cand te grabesti si te uiti in aplicatie si vezi ca tocmai a trecut autobuzul cu 5 minute inainte si mai vine peste alte 30 de minute, ce faci ?
Poate nu se grabeste sau isi poate face programul dupa frecventa liniei.
Nu intotdeauna iti permiti sa-ti faci programul dupa cum circula o linie sau alta, ma refer la cele cu intervale mari, chiar si 361 ca nu e mai cu mot.
Eu unul nu imi permit sa-i spun sefului, stiii eu vin la servici la 9.45 ca atunci vine/ajunge autobuzul. Programul este program si trebuie respectat. Evident ca nici sa vin cu o jumatate de ora mai devreme, nu-mi convine ... nu intru in detalii.
Nu cred ca sunt singurul ...
E un caz fericit, cati calatori crezi ca folosesc aplicatia ?
Cand te grabesti si te uiti in aplicatie si vezi ca tocmai a trecut autobuzul cu 5 minute inainte si mai vine peste alte 30 de minute, ce faci ?
Poate nu se grabeste sau isi poate face programul dupa frecventa liniei.
Nu intotdeauna iti permiti sa-ti faci programul dupa cum circula o linie sau alta, ma refer la cele cu intervale mari, chiar si 361 ca nu e mai cu mot.
Eu unul nu imi permit sa-i spun sefului, stiii eu vin la servici la 9.45 ca atunci vine/ajunge autobuzul. Programul este program si trebuie respectat. Evident ca nici sa vin cu o jumatate de ora mai devreme, nu-mi convine ... nu intru in detalii.
Nu cred ca sunt singurul ...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Să știi că destulă lume folosește aplicația, chiar și pentru linii unde nu e nevoie 1 / 21 / 55 / 335.
Să știi că destulă lume folosește aplicația, chiar și pentru linii unde nu e nevoie 1 / 21 / 55 / 335.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_gr
Eu folosesc aplicația și îmi fac itinerariul în funcție de programul autobuzelor.Prefer sa ajung mai devreme la birou decât să întârzii, având în vedere că pot să văd în timp real poziția autobuzului de care am nevoie.
Eu folosesc aplicația și îmi fac itinerariul în funcție de programul autobuzelor.Prefer sa ajung mai devreme la birou decât să întârzii, având în vedere că pot să văd în timp real poziția autobuzului de care am nevoie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Gabi23
Ieri pe la prânz ”anunțau” în stații disparația liniei 91, când ea nu circula de câteva ore. Poate pe viitor înainte de a lipi un anunț sec, curăță și stațiile vandalizate. Ca să nu mai vorbim că acolo ar trebui să fie reclame care să aducă bani la STB.
Apropo mesajul ”cumpăr rable” e valabil și la STB SA, care umblă cu toate jafurile pe stradă! Utilitara IVECO B 14 XOD, cu care se deplasau e corodată masiv. Poliția ar trebui să ia măsurile care se impun, pentru că și vehiculele STB au aceleași statut ca și orice alt autovehicul care circulă pe drumurile publice...
Ieri pe la prânz ”anunțau” în stații disparația liniei 91, când ea nu circula de câteva ore. Poate pe viitor înainte de a lipi un anunț sec, curăță și stațiile vandalizate. Ca să nu mai vorbim că acolo ar trebui să fie reclame care să aducă bani la STB.
Linia 91 - 12.06.2021 (1).jpg (350.7 KB; downloaded 3895 times)
Linia 91 - 12.06.2021 (2).jpg (410.07 KB; downloaded 3293 times)
Linia 91 - 12.06.2021 (3).jpg (393.6 KB; downloaded 3293 times)
Apropo mesajul ”cumpăr rable” e valabil și la STB SA, care umblă cu toate jafurile pe stradă! Utilitara IVECO B 14 XOD, cu care se deplasau e corodată masiv. Poliția ar trebui să ia măsurile care se impun, pentru că și vehiculele STB au aceleași statut ca și orice alt autovehicul care circulă pe drumurile publice...
B 14 XOD - 12.06.2021.jpg (362.66 KB; downloaded 3293 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination