Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5582 posts, 1227731 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
ByOnu
Mai mult de atat, acolo ar trebui sa scrie doar "M4 STRĂULEȘTI". Atat, fara GDN2.
Preabine, acel afisaj ar fi putut fi o placa statica, din moment ce nu arata informatii dinamice.
Mai mult de atat, acolo ar trebui sa scrie doar "M4 STRĂULEȘTI". Atat, fara GDN2.
Preabine, acel afisaj ar fi putut fi o placa statica, din moment ce nu arata informatii dinamice.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
Nup, e acelasi afisaj dinamic precum cele de la pasajul de corespondenta de la Unirii.
Nup, e acelasi afisaj dinamic precum cele de la pasajul de corespondenta de la Unirii.
- Luca M.
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Luca M.
O poza interesanta cu Iva si Bm la Titan, de pe un display la Gara de Nord M1.
O poza interesanta cu Iva si Bm la Titan, de pe un display la Gara de Nord M1.
EC1AFEC7-C541-4EAC-A979-AB0F8B3A1C75.jpeg (1.79 MB; downloaded 1626 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
subway guru
Ajisajul ala de la GdN e de cand s-a pus in functiune primul tronson care avea doar patru statii. Acum pana la Straulesti mai sunt inca patru.
Ajisajul ala de la GdN e de cand s-a pus in functiune primul tronson care avea doar patru statii. Acum pana la Straulesti mai sunt inca patru.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
A fost montat prin 2009 sau 2010 cand au inceput sa apara AiOurile Solari Di Udine prin statiile de corespondenta + tot M3-ul.
A fost montat prin 2009 sau 2010 cand au inceput sa apara AiOurile Solari Di Udine prin statiile de corespondenta + tot M3-ul.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Gabi23
Reciclarea
Reciclarea
Lujerului - 08.05.2023 (1).jpg (129.35 KB; downloaded 1402 times)
Lujerului - 08.05.2023 (2).jpg (122.02 KB; downloaded 1402 times)
Lujerului - 08.05.2023 (3).jpg (122.44 KB; downloaded 1402 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Pai asa strang si firmele de salubrizare, fractie umeda(resturi alimentare care se duc la groapa de gunoi) si fractie uscata(care se sorteaza si se recicleaza), iar la metrou peste 95% este fractie uscata, doar sa mai arunce cineva vreun cotor de mar, altfel nu vad ce fractie umeda sa fie acolo, deci cat timp duc sacul acela la reciclat, este ok.
Pai asa strang si firmele de salubrizare, fractie umeda(resturi alimentare care se duc la groapa de gunoi) si fractie uscata(care se sorteaza si se recicleaza), iar la metrou peste 95% este fractie uscata, doar sa mai arunce cineva vreun cotor de mar, altfel nu vad ce fractie umeda sa fie acolo, deci cat timp duc sacul acela la reciclat, este ok.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
ByOnu
Mai mult de atat, deseori vezi cum angajatii salubristi pur si simplu scot gunoiul cu mana din cos. Probabil unii saci rezista neschimbati cu saptamanile.
Mai mult de atat, deseori vezi cum angajatii salubristi pur si simplu scot gunoiul cu mana din cos. Probabil unii saci rezista neschimbati cu saptamanile.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Utilizator anonim 2
Fac economie la saci…E ca si cum ai refolosi hirtia igienica. Colectare selectiva - inca o forma romaneasca fara fond. Daca nu le amesteca de la inceput calatorii, sigur le mermelesc cei de la curatenie.
Fac economie la saci…E ca si cum ai refolosi hirtia igienica. Colectare selectiva - inca o forma romaneasca fara fond. Daca nu le amesteca de la inceput calatorii, sigur le mermelesc cei de la curatenie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
sab
1. O idee foarte bună. Sa sperăm că o gândesc in perspectiva, corelat cu M7, ideal era să facă acum si stația M7 sub Dâmbovița, pentru ca fără oprirea/devierea râului nu pot sa facă alt pasaj.
2. Nu îmi dau seama, adică refac ce s-a distrus odată cu pasajul rutier ? Înseamnă ca va fi la adâncime mai mare decât originalul, trebuie sa-l facă pe sub pasajul rutier... Pe de alta parte, știm ca la metrou se închid porțile la 23:30, deci nu vad cum desființează trecerea. Poate doar daca va fi un pasaj pietonal independent.
V2A wrote here:
https://clubferoviar.ro/proiectul-statie ... ismigiu/[...]
1.Un nou pasaj de corespondență între stațiile Piața Unirii 1 și 2
2.De asemenea, a mai spus Gabriel Mocanu, Metrorex se va implica în reabilitarea planșeului de la Piața Unirii, peste pasajul rutier și peste stațiile de metrou.
Cu acest prilej, se va realiza și un al doilea culoar de corespondență între stațiile Piața Unirii 1 și 2. Totodată, va fi construită o nouă gură de acces la stația Piața Unirii 1, la Ambasada Israelului, vizavi de cea existentă la Hotel Horoscop. În acest fel, se va elimina trecerea de pietoni existentă.[...]
1. O idee foarte bună. Sa sperăm că o gândesc in perspectiva, corelat cu M7, ideal era să facă acum si stația M7 sub Dâmbovița, pentru ca fără oprirea/devierea râului nu pot sa facă alt pasaj.
2. Nu îmi dau seama, adică refac ce s-a distrus odată cu pasajul rutier ? Înseamnă ca va fi la adâncime mai mare decât originalul, trebuie sa-l facă pe sub pasajul rutier... Pe de alta parte, știm ca la metrou se închid porțile la 23:30, deci nu vad cum desființează trecerea. Poate doar daca va fi un pasaj pietonal independent.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Cel mai probabil fura ei sacii si vand pachetele prin piata, acum cativa ani un angajat de la Romprest care matura in fata blocului a avut tupeul sa ma intrebe daca vreau sa cumpar saci.
Cel mai probabil fura ei sacii si vand pachetele prin piata, acum cativa ani un angajat de la Romprest care matura in fata blocului a avut tupeul sa ma intrebe daca vreau sa cumpar saci.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
ByOnu
RE 2:
Asemenea cazului de la Aviatorilor, unde Asociatia Metrou Usor a reusit sa faca pasajul pietonal sudic sa fie deschis 24/24 prin mutarea usilor de acces, si aici pasajul poate fi deschis 24/24 prin pozitionarea corecta a usilor de acces, la Horoscop, respectiv la intrarea pe tunelul pietonal spre statie.
Insa, cu toate ca un punct nou de acces este ORICAND bine-venit, nu sunt sub nicio forma de acord cu motivatiile autoritatilor: si aici, precum la Eroii Revolutiei, accesul nou la metrou este motivat prin DESFIINTAREA trecerilor de pietoni. Nu pot accepta asta in centrul orasului.
RE 2:
Asemenea cazului de la Aviatorilor, unde Asociatia Metrou Usor a reusit sa faca pasajul pietonal sudic sa fie deschis 24/24 prin mutarea usilor de acces, si aici pasajul poate fi deschis 24/24 prin pozitionarea corecta a usilor de acces, la Horoscop, respectiv la intrarea pe tunelul pietonal spre statie.
Insa, cu toate ca un punct nou de acces este ORICAND bine-venit, nu sunt sub nicio forma de acord cu motivatiile autoritatilor: si aici, precum la Eroii Revolutiei, accesul nou la metrou este motivat prin DESFIINTAREA trecerilor de pietoni. Nu pot accepta asta in centrul orasului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Trebuie sa arunce o mana de paie si la bizonii orasului.
Trebuie sa arunce o mana de paie si la bizonii orasului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Da, depinde de cum vor sa-l facă, eu nu îmi imaginez de unde se vor adânci sa treacă pe sub pasajul rutier. Este primul pasaj de acest gen, in general un pasaj rutier a fost un obstacol "de netrecut" pana acum (a se vedea Victoriei).
Dar sa așteptăm, măcar sa facă ceva. Ca la planuri suntem pe locul 1, la realizări mai slăbuț.
Da, depinde de cum vor sa-l facă, eu nu îmi imaginez de unde se vor adânci sa treacă pe sub pasajul rutier. Este primul pasaj de acest gen, in general un pasaj rutier a fost un obstacol "de netrecut" pana acum (a se vedea Victoriei).
Dar sa așteptăm, măcar sa facă ceva. Ca la planuri suntem pe locul 1, la realizări mai slăbuț.
📖 Pagination options