MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Accidente / incidente

2562 posts, 602788 views
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 183
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Ce ventilatie in ramele IVA de pe M4 ??
Nu se mai inchidea un geam ? Sau au intrat si alte trenuri pe M4 ?

 


Re: Accidente / incidente intelintel

Este vorba de ventilatia de la bateriile demaraj-franare,automat intra frana electrica interzisa si trenul ar trebui retras pt ineficienta franelor intr-un final...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Multumesc.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente Tom

Au devenit enervante frânările bruște la metrou. Astăzi am avut parte de ele și la dus și la întors.
Dimineață, în stația Eroilor, trenul a frânat brusc de două ori și în final s'a oprit, iar mecanicul a anunțat: "trenul staționează aproximativ 30 de secunde. Linia din stația Eroilor este ocupată de alt tren." Foarte frumos, ce să zic? Sunt convins că femeia cu un copil de 4-5 ani care era să cadă pe jos are mai multe de spus despre acest sistem minunat.
După-amiază, trenul frânează brusc la intrarea în stație, după care se aud niște voci, iar în final mecanicul anunță: "stimați călători, vă rugăm să aveți puțină răbdare". Din fericire a fost chiar puțină, pentru că după câteva secunde trenul a pornit și a oprit în stație.
Nu vreau să aud explicații puerile cu nu știu ce sistem minunat de control al traficului și nici că ar trebui să fiu recunoscător că nu s'a întâmplat ceva mai rău. 70 de lei pe lună mi se pare mult pentru a fi transportat ca sacii de cartofi. Așa se întâmplă și în vest? Nu cred, iar dacă se întâmplă, nu cred că zilnic.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Desi sunt doar BM de multe ori observ ca pe M3 se merge pe vechea alternanta in loc de ATP, si asta cauzeaza franarile de urgenta ale M1 la intrare in Eroilor.

 


Re: Accidente / incidente andrei11

Si pe M 1 mai prind cate un "verde" pe la Stefan cel Mare, Obor sau chiar Iancului. Dar cum circul foarte rar cu metroul spun ca am eu halucinatii de la ciupercile din tunel.

 


Re: Accidente / incidente freyutz

Din ce stiu, este in plan sa se revizuiasca semnalizarea la metrou ca sa se revina la un normal. Este putin peste mana sa ai libera trecere la culoarea rosie indiferent daca aceasta este in combinatie cu orice alta culoare sau simbol. In majoritatea sistemelor feroviare rosu inseamna ca nu se trece :)

Cat despre franarile bruste, se mai intampla sa sara ATO-ul. Asta in special la BM2. BM21 este mai finut cu astfel de reactii  :D  :D

 


Re: Accidente / incidente andrei11

freyutz wrote:
Este putin peste mana sa ai libera trecere la culoarea rosie indiferent daca...

Si era greu sa se gandeasca de la inceput la altceva ? Sau s-au izbit de probleme insurmontabile tehnice ?

 


Re: Accidente / incidente oache81

Rosu e culoarea "Default".

Daca e pe ATP/ATO trenul ignora semnalele dar nici mie nu mi se pare in regula.
Practic pot exista situatii cu rosu si ATP care sa permita trecerea trenului si situatii cu aceleasi becuri aprinse in care trenul sa franeze(daca ai tren in fata tot Rosu si ATP o sa fie aprins dar ATP o sa comande oprirea trenului).Rosu e aprins ca asa trebuie sa fie mereu si e ceva putin separat de ATP.Cred ca exista 2 sisteme de protectie ale trenului si pana cand nu se uniformizeaza materialul rulant vor fi mereu probleme de genul asta.Sistemele de protectie trebuie sa existe atata timp cat ai posibilitatea sa ai IVA pe liniile respective.Teoretic IVA nu ar putea sa circule decat tractate pe liniile pe care nu exista protectia pentru ele, ca nu le-ar da voie AFER-ul.

 


Re: Accidente / incidente mcosmin

Trenurile cu ATC/ATO ignora culoarea semaforului. Ele au doua moduri de functionare: ori iti da liber (lumina alba aprinsa) ori nu (lumina alba stainsa). Apoi intre statii viteza se ajusteaza dinamic. Faptul ca semaforul poate avea alte luminite aprinse e doar consecinta sistemului hibrid in care s-a circulat pana recent.

Acum, pt ca am avut mult timp IVA combinate cu BM, inca avem semnalizarea in mod hibrid. ce inseamna mod hibrid? doua sisteme puse unul langa altul, cu interfatare intre ele: exista balize pe traseu care genereaza semnale de oprire atunci cand tronsonul imediat urmator nu este liber (gen un tren este tras la peron in statie). Acele balize sunt legate de vechiul sistem de semnalizare pentru IVA, care reactioneaza la trenurile BM (IVA insa nu putea sa interactioneze cu sistemul Bombardier, deci s-a pastrat sistemul vechi, si s-a facut o interfatare cu ajutorul balizelor, IVA fiind efectiv invizibile pentru BM).

In mod normal, ATO-ul ar micsora viteza si ar inainta incet incet pana cand tronsonul se elibereaza sau se atinge distanta minima obligatorie. Acum se circula mai mult sau mai putin la cale libera, insa cu ceva imbunatatiri fata de perioada in care aveam IVA.

Puteti sa observati ca exista balize mai prin toate statiile. la fel si semafoarele, spre deosebire de M 2 care nu are semafor decat inainte de macaze.

PS: nimeni nu va pune sa faceti echilibristica in tren. Am prins si eu frane bruste si nimeni nu a patit nimic.

 


Re: Accidente / incidente Florinds

Poate daca te tii cu doua maini... Daca nu stai cu fata in sensul de miscare e cam greu. Iar cateodata nu iti poti alege pozitia optima pentru frane din cauza aglomeratiei.
Deci pana la urma, ce s-a imbunatatit cu banii castigati in plus din majorarile de bilete?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Sunt pierderile (putin) mai mici.

 


Re: Accidente / incidente Florinds

"Din suma de 4,4 milioane lei pe care Metrorex o va încasa lunar ca urmare a majorării tarifelor de călătorie, 30% va fi utilizată pentru asigurarea de materiale privind siguranţa circulaţiei (şina de cale ferată, elemente de prindere, macaze, piese de schimb şi asigurarea alimentării cu energie electrică, termică şi apă), 32% pentru servicii de pază şi curăţenie, reparaţii şi întreţinere, 4% vor fi cheltuieli cu personalul, "pentru menţinerea salariilor actuale", iar 34% sunt cheltuieli de exploatare (amortizarea mijloacelor fixe puse în funcţiune, taxe), mai arată proprietarul Metrorex."

http://www.mediafax.ro/social/metrorex-creste-sambata-tarifele-la-metrou-rus-unele-masuri-desi-nu-sunt-populare-sunt-necesare-14054615

30+32+4+34=100, nu se spune nimic de pierderi in justificare.

:) Realitatea insa: reducerea pierderilor cum spui tu, dar si salarii mai mari in cadrul Metrorex.
Normal ca plangerile apar dupa scumpiri, oamenii sunt nemultumiti. Cand era ieftin, inchideau ochii.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Accidente / incidente sab

Nu vreau sa redeschid subiectul, dar adevarul este ca erau  mici salariile  :twisted:

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 183
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2319 forum members have written 423976 posts in 5278 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use