Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

779 posts, 144331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

cosminduru wrote here:
[...] o măsură utilă ar fi obligarea validării la fiecare urcare, indiferent de tipul titlului de călătorie (bilet/abonament), chiar și pensionarii și cei care au gratuități. [...] Nici circulația trenuleț nu ajută, 137 merge așa, și primul e aglomerat, iar 2-3 autobuze mai în spate sunt goale.


De acord cu ambele afirmatii citate.
Prin implementarea primeia, transportul public ar scapa si de "daunatori" - cei care circula fara a plati, boschetarii care isi petrec ziua prin vehicule..dar asta ar aduce cu ea o noua masura - obligativitatea urcarii pe la ușa 1.
A doua este foarte adevarata, cel mai "frumos" este cand vin doua legate, nu prinzi niciunul iar urmatorul apare in 20 de minute.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TTony

Cezar210 wrote here:
[...] dar asta ar aduce cu ea o noua masura - obligativitatea urcarii pe la ușa 1.

Lucru care nu mi se pare un dezavantaj foarte mare, eventual s-ar sta putin mai mult la statii pentru urcarea calatorilor.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu deprodio

Având în vedere că atunci când se vor termina aceste lucrări,linia nu o sa fie reabilitată pe Armand Călinescu/Vasile Lascar,pentru a intra Astra pe 5,acesta va trebui să aibă capătul in alta parte.Deci,porțiunea dintre Stefan cel Mare și Sf.Gheorghe va trebui acoperita cu un alt traseu🤔

 



Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Luca M.

Va fi modernizat, dar sigur lucrarile de pe Barbu Vacarescu se vor termina inainte ca acea sectiune sa fie reabilitata…

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

TTony2829 wrote here:
Cezar210 wrote here:
[...] dar asta ar aduce cu ea o noua masura - obligativitatea urcarii pe la ușa 1.

Lucru care nu mi se pare un dezavantaj foarte mare, eventual s-ar sta putin mai mult la statii pentru urcarea calatorilor.

Sunt unele trasee si ore pe care/la care este imposibil in situatia actuala sa faci asa ceva, cel putin cu usa 1 simpla (nu dubla, din cauza peretelui cabinei). Este realizabil, totusi, dar cu ceva dificultati.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu deprodio

@Luca M. da,asta am zis.Nu cred că acea secțiune va fi terminată în același timp cu asta.Si de aceea,traseul 5 va trebui să aibă alt itinerariu.Poate se va duce până în Pantelimon.

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu TrainWrecker

Traseul acestuia ar trebui stabilit in functie daca dupa modernizare vor circula sau nu Imperio pe 5.
Daca vor circula singura varianta logica este Aero Baneasa - Pantelimon, bine mai este si optiunea cu intoarcerea la Piata Iancului dar fara stationare e mai greu.
Daca nu, atunci pot sa-l duca pana la Obor sau tot pana la Sf. Gheorghe via Lizeanu, Reinvierii, Turmelor, Colentina, Mosilor.
Indiferent, era perfect daca faceau si ei odata cu modernizarea liniei un macaz catre Victoriei ca sa-l duca la Banu Manta, dar nu s-a vrut...

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Luca M.

Eu sper la Pantelimon, poate asa vedem mai repede imperio si pe Soseaua Iancului si Soseaua Pamtelimon.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Vasile52

@Cezar210 pe cei de la STB nu ii vad sa ii deranjeze calitatea sistemelor de numarare, acelasi sisteme de la Otokar incoace. Poate TPBI ar trebui sa impuna niste sisteme mai perfomante si mai exacte.

Prima usa exclusiv reduce foarte mult eficienta mai ales pe urban, timpi de imbarcare in fiecare statie cresc foarte mult.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) punmeister

Pai asta e sistemul pus peste tot unde se ocupa Thoreb de echipare.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) andreiiul

Erorile apar, probabil, de la stationatul in dreptul usii. Daca sistemul numara trecerile prin dreptul unui senzor, atunci, daca cineva sta in dreptul acelui senzor, ai citiri constante.
Asta se poate rezolva prin mai multe moduri:
1. Cel mai ineficient, marcarea zonei cu stationarea interzisa. Imposibil pe linii cu incarcare mare
2. Mult mai eficient, frecventa mai mare a vehiculelor astfel incat gradul de incarcare sa fie mai 80% si sa nu ai stationari in dreptul usilor

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu zapacitu

Luca M. wrote here:
Eu sper la Pantelimon, poate asa vedem mai repede imperio si pe Soseaua Iancului si Soseaua Pamtelimon.

Cine stie ce segment mai intra in reabilitate intre timp...

 


Re: DISCUȚII: Lucrările de pe Str. B. Văcărescu și A. Șerbănescu Bogdan Ciorascu

Asta este o idee buna cu 55 suspendat astfel 5 acoperind si o parte din 1/10 pe portiunea Iancului - Stefan cel Mare.

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433406 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use