MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 603389 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Robert24

Acum cateva zile, S.G. spunea ca prelungirea lui M2 cu o statie in nord, unde ar putea atrage in jur de 15,000 de calatori / zi lucratoare nu este rentabil. Sunt perfect de acord daca comparam cu constructia de magistrale asa cum spunea in "buricul targului". Desi daca e sa ne luam dupa planurile primordiale a lui M5 catre est, sunt absolut sigur ca o statie ca "Matasari" nu va atrage nici macar jumatate din acesti 15,000.


Bun, sa privim putin acest proiect asa cum e el al lui M6. Oare chiar este atata nevoie de el? Eu unul consider ca cel putin in prezent nu este decat un mare moft!  De ce? Pur si simplu nu va atrage calatori decat SPORADIC!

1. Statia Pajura poate ca va oferi ceva public, desi eu nu am vazut pana acum ca troleibuzele 65 sau 86 sa geama de calatori.

2. Statia PPL cu siguranta va oferi ceva calatori, dar... sa fim seriosi. Ce anume genereaza calatori la PPL? Romexpo atunci cand e vreo expozitie? Parcul Herastrau? Sau poate turnurile gemene? Sau in fine Casa Presei? Sincer, eu nu vad mii de calatori care sa vina cu metroul aici!

3. Statia Gara Baneasa. Aici e si mai si! In acest moment nu opreste nici un tren acolo! Sa presupunem ca in viitor vor opri trenurile de Constanta. Insa cine ar vrea sa mearga sa ia trenul de acolo cu un M6 care probabil va trece si pe la Gara de Nord.

4. Statia (defunctul) Aeroport Baneasa. Sa zicem ca asta e singura statie care va desrvi un intreg cartierul. Probabil ca aici vor fi cei mai multi calatori

5. Statia Complex Comercial Baneasa. Care nu va fi probabil langa complex, cu undeva langa DN1. Din nou, am stat de cateva ori sa vad populatia din 131 si 335 (pe 261 nu il iau in considerare). Nu am vazut niciodata ca aceste autobuze sa dea pe dinafara. Nu uitati ca "pitzipoanca" de mall nu va folosi in vecii vecilor metroul indiferent de... orice.

6. Statiile Aleea Privighetorilor, Padina (incerta) si Centura. Astea sunt niste glume imense! Cu siguranta vor genera mai mult de 15,000 de calatori. Pe luna, poate!

7. Statia din mijlocul Otopenilui. Otopeni are o populatie de vreo 10,000 de locuitori. Oare cati vor folosi metroul din acestia?

8. Parca mai era si o statie prin nordul Otopeniului. Daca da, alta gluma!

9. In fine, ajungem si la aeroport. In acest moment luand traficul Henri Coanda + Aurel Vlaicu de anul trecut ajungem spre 7 milioane de pasageri pe an. Asta inseamna cam 19,200 pasageri / zi. Mai avem si persoane insotitoare, plus angajatii aeroportului. Asadar, mai mult ca sigur vor fi cel putin 25,000 pasagari potentiali. Insa sa nu uitam ca mai mult de jumatate dintre calatoriile cu avionul sunt in interes de afaceri. Nu stiu cati dintre cei care veneau oricum cu taxiul la aeroport ar fi dispusi sa migreze catre metrou. OK, probabil ca o parte dintre ei vor dori. Deci, sa zicem ca aceasta statie ar fi la limita rentabilitatii.

In concluzie, pentru statiile PPL, Aero Baneasa si Aero Otopeni, chiar se merita sa se faca ditai linia de metrou? Bunul simt cu siguranta ar spune NU. E mult mai prioritar acel M5 complet, nu doar o treime. Poate ca si acel M7. In nici un caz M6. Problema aeroportului se poate rezolva intr-un an cu o modernizare a caii ferate existente + constructia unui racord. Si nici macar nu ar trebui subterana. Se poate face si pe estacade, costul fiind mai scazut.

Astept sa ma contraziceti daca nu sunteti de acord. Pana la urma putem dicuta pentru a gasi solutii mai potrivite.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

subway guru wrote:
a) nici romanii nu au de ce sa inchida reteaua de metrou, declarand-o 'nerentabila';
b) francezii au alte rute de tramvai decat cele de metrou pentru ca le-au facut 'ieri'...nu ca romanii...
c) daca francezii n-au fost 'perfecti' de ce ai pretentia ca romanii sa fie mult mai 'breji'?
d) daca frantzujii n-au de gand sa inchida 'retzeaua lor de r.a.h.a.t, de ce ar trebui sa faca romanii asta???
Chiar asa, de ce ar trebui sa tot comparam reteaua 'lor' cu a 'noastra' si de ce ar trebui sa copiem 'tembel' orice e 'strainez'??? Doar ca sa facem si noi 'greselile lor'???
Putina inteligenta!
Esti liberi sa considerei metroul parisian de rahat... dar este o parere SUBIECTIVA (cand oi avea timp, poate ne explici si nou de ce crezi tu ca e de rahat?)
Nu avem de gand sa copiem ca prostii modeul din Paris, dar nici "invataminte" sa nu tragem? Sau vrei sa mergem inainte cu ochelari de cal si sa construim metroul nostru ROMANESC, neaos, nemaivazut, nemaiconstruit?

D-asta cu statii noi si inutile, cu corespondente la nivelul solului, sau statii proiectate prost de sunt meschin de mici si neergonomice, sau din contra, statii imense, cat o sala de concert, dar la care accesul se face defectuos printr-un capat ingust?

Cu interstatii LUNGI, astfel incat sa deserveasca doar stolul de pasageri care cuibareste in jurul statiei.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

subway guru wrote:
Si mie-mi pare rau de tine, dar nu inseamna ca daca faci 'hartzi umede' pe cearceaf sunt bune de ceva...

Suntem pe un forum  de discutii, suntem in topicul dedicat, deci ma abtin de la comentarii.
Ca hartile mele nu sunt bune ?  Ok. si ce-i cu asta ? De ce ar trebui sa fie bune ?
Uite aici ce harti umede a debitat prietenul nostru ( comun ) Mosulica Udriste. Reiau, ca vad ca repetitia e mama invatarii.
Gheorghe Udriste, seful Directiei Generale de Infrastructura si Servicii Publice, a explicat ca sunt luate in considerare 11 proiecte pentru completarea inelului interior, dintre care opt urmeaza a fi realizate pana in 2013: "Este vorba despre modernizarea Pasajului P-ta Muncii, realizarea Pasajului Iancului - Mihai Bravu, reconfigurarea Pietei Victoriei si a Pasajului Victoriei, realizarea Pasajului Basarab, Pasajul subteran Grozavesti - Razoare - Calea Rahovei, Strapungere Progresului - Viilor, Pasaj subteran Piata Sudului si Pasaj suprateran Splaiul Unirii - Soseaua Mihai Bravu". Alte cinci proiecte se refera la completarea inelului exterior, patru dintre ele urmand sa fie finalizate tot pana in 2013. De asemenea, 20 de proiecte de strapungeri si largiri de strazi (printre care modernizarea si largirea la patru benzi a soselei de centura, legatura Doamna Ghica - Colentina, precum si realizarea unui pasaj suprateran Doamna Ghica - Colentina), precum si noua proiecte pentru a face legatura cu autostrazile si drumurile nationale, cinci dintre acestea (legatura dintre Splaiul Dudescu - Autostrada Bucuresti - Constanta, cea dintre Splaiul Independentei - Ciurel si Autostrada A1, legatura Prelungirea Ghencea - Domnesti, legatura cu Bulevardul Timisoara, precum si largirea si modernizarea strazii Berceni - Aparatorii Patriei cu pasaj peste calea ferata) urmand sa fie finalizate pana in 2013.
Asa cum i-ai recomandat colegului @mradulescu sa se documenteze, iti recomand si tie sa citesti ce a declarat nenea Udriste.
HARTI  UMEDE
Diferenta sti care este ? Nenea Udristea incasat o sumedenie de bani pe debilitatile ce i-au iesit din gura, eu scriu pe forum de placere.
Asta-i marea diferenta.
Nu am ce-ti face, o sa suporti in continuare in acest topic tot felul de absurditati.
Precum ai observat, m-am autocenzurat de a mai scrie ceva la topicele dedicate M 4 / M 5 / M 6 / M 7.
Dar stai ca trece si campania din noiembrie pentru parlament, sa nu avem surprize in ceea ce priveste M 5 - ul  :!:  :!:  DOAMNE  FERESTE sa se adevereasca ce "miros" eu. Nu te mai muncii sa-mi replici, stiu ca am mirosul alterat si sunt in afara problemei.
Robert24 Sunt absolut de acord cu ce ai scris.
O sa-ti spun de ce replica vei "beneficia" : ca nu esti de specialitate, ca nu te pricepi, mai  mai sa te ia si la bataie. Si tine cont ca M 6 va avea statie in cartierul Pajura la marginea lui - si nu in mijloc.
Ai dreptate, troleibuzele cu pricina vin goale din Pajura. Dar asta e, daca nu suntem de specialitate... :x
Stai ca vin si vor trece alegerile din Noiembrie. Sa vedem ce fonduri vor mai fi la anul. Hi ! Hi ! Hi !  :lol:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou George

A se citi ce a scris 2009...cu subiect, predicat, corect romaneste si in cunostinta de cauza...

Faptul ca e forum de "vise" nu inseamna ca trebuie umplut de balarii...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

2009 wrote:
Reteaua din Bucuresti arata bine asa cum e. Toate magistralele sunt deja clar creionate, inclusiv semiinelul de sud. Exista axa est vest, Saligny-Preciziei iar M4, M6, M5 vor intersecta inelul in doua puncte. Nu vad ce ar trebui modificat. Hai sa trasam acum linii aiurea ca sa fie metrou la fiecare scara de bloc, sau ca ne plictisim fara a vedea ca nici macar nu coincid cu bulevardele. Singurul lucru ce nu imi place la M Bucuresti e linia spre Otopeni care ar fi fost mai bine sa plece din Victoriei si sa nu se suprapuna cu M4. In rest axele liniilor sunt bine definite.

Ma rog, nu sunt intr-u totl de acord cu tine, in sensul ca trebuie chiar facute diametralele propuse (Rahova-Colentina) si Progresul - GdN-Bucurestii Noi.

Pentru M6 eu aveam o alternativa la Victoriei si 1MAI: (Piata Presei - Casin - Aviatorilor - Dorobanti - Perla - Romana(Lahovari) - Palatul Regal - Berzei-Eroilor) asta cum ti se pare

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

#George,
De acord cu tine, dar atentie :
Dintr-un omidoi paros poate iesi un fluture frumos. Ai curajul sa ma contrazici ?
#mradulescu
Stai sa studiez problema

 



Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Dominatrix

Izocrona de parcurs in jurul unei statii de metrou este mult mai mare decat cea a unei statii de tramvai, troleibuz sau autobuz. Concret pentru M6, s-a luat in calcul o izocrona de doar 5 minute, si avand in vedere viteza pietonala de 5 km /h, rezulta ca izocrona de 5 minute are o raza de atractivitate de 416 m. Implicit interstatiile ar trebui sa fie in jur de ~ 800 m. Asteptam SF'ul final...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

2009 wrote:
Exista axa est vest, Saligny-Preciziei iar M4, M6, M5 vor intersecta inelul in doua puncte.

M4/M6 va intersecta inelul intr-un singur punct, la Basarab. Se pare ca asa va ramane, a doua intersectie, de la Hasdeu va fi de genul "te salut din mers"", fara statie... :twisted:
Robert24 wrote:
1. Statia Pajura poate ca va oferi ceva public, desi eu nu am vazut pana acum ca troleibuzele 65 sau 86 sa geama de calatori. .

Unde mai pui ca statia este la marginea cartierului, iar troleibuzele duc catre statia Jiului, nu catre viitoarea statie Pajura...Depinde unde va fi amplasata  statia, este posibil sa existe o legatura cu autobuzele care merg pe Expozitiei.
Oricum ai lua-o, necesitatea M6 este "subtire".

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

Hai ca m-am molipsit de la colegul andre11 si n-am putut sa dorm azi-noapte...
Am sta, m-am gandit, am socotit, am recitit ce s-a zis.
Am realizat ca sunt un mare visator, ca nu avem cum sa construim atatea metrouri (nu ca n-ar fi utile...).

Ce mi-a trecut prin cap:
1. Avem in derulare proiectul Supralargirea Berzei Uranus, ce va include o linie de tramvai. In consecinta, com avea o "magistrala de tramvai" pe ruta 1Mai-Victoriei-Berzei Hasdeu-Uranus-Eroii Revolutiei. In aceste conditii, "stringenta" magistralei M4 scade simtitor. (Caci vom avea si linia Giulesti/Basarab/GdN... - >)

Cea mai mare parte din acest traseu se poate face cu linie dedicata sau macar "prioritara".

2. Vom avea, in viitorul realtiv apropiat, o linie 1 de tramvai larg circulara, care va asigura legatura in consecinta Eroii Revolutiei-> Razoare-> Basarab(si GdN, pe trotuarul rulant) -> PV ----->.....

3. Colentina si Rahova au linie de tramvai, si aceasta "separabila" in mare parte. Singura portiune cu adevarat problematica ramane segmentul Mantuleasa - Bd Regina Maria, inclusiv conexiunea sau macar transferul peste Piata Unirii.

4. Din Baneasa, avem asa:
- pe ramura "estica". Tramvaiul 5 pe Aerogarii- Barbu Vacarescu...- Unirii. Linie reabilitata, si ea separabila intre Baneasa si Stefan cel Mare

5. Din PPL:
- pe ramura "vestica", "usuraticul 41" - fara comentarii.
- de asemenea, avem traseul potential PPL - Expozitiei- 1 MAi Victoriei - Berzei - ....
- pentru GdN , derivatie la Victoriei spre Basrab -> Ghencea?

6. M5 e in lucru pe traseul cel mai drept.

Asa ca dintr-un foc, putem renunta (ca oricum nici nu ne-am apucat de ele) la M7 si prelungirea M4 catre Progresul.

Astfel ca, propunerea mea de traseu pentru M4 (....-> Baneasa - >PPL - Casin/Arc de Triumf - > Aviatorilor - > Dorobanti - > Perla - Lahovari/Romana -> Palatul Regal -> Berzei - Eroilor -> ........ (pe aceste trasee nu avem loc de tramvai...) mi se pare din ce in ce mai "atragatoare"

Ar avea conexiuni directe cu toate magistralele de metrou existente, plus toate "magistralele" de tramvai" (mai putin transversala Alexandriei / Colentina)

In prima faza se poate face numai pana la Lahovari/Romana.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou 2009

sab wrote:
2009 wrote:
Exista axa est vest, Saligny-Preciziei iar M4, M6, M5 vor intersecta inelul in doua puncte.

M4/M6 va intersecta inelul intr-un singur punct, la Basarab.

Atunci cand se va construi M4 spre sud se vor intersecta in doua puncte cu semi-inelele.Si oricum la urma urmei M6 suprapus cu un M4 construit pana la Progresu va fi un fel de M13 al Parisului, adica o magistrala cu doua ramuri in partea de nord, una la Straulesti, iar cealalta la aeroport. Ca o ramura se numeste M4, iar cealalta M6 e un aspect pur subiectiv, dar din punct de vedere al utilizarii va fi o singura magistrala.(vezi M13 Paris). Si stai sa vedem, poate M6 spre Otopeni se va numi tot M4. Chiar nu vad dilema.

Atunci cand se va construi semiinelul de sud, care se stie ce traseu va avea, iar dupa constructia M4, M5, M7 de la un capat la celalalt, acestea vor interescta cele doua semiinele in doua puncte, exact ca la Paris. Semiinelul de nord va fi deservit de Dristor 2 - Crangasi, iar semiinelul de sud, de Crangasi-Piata Sudului-Dristor 2. Exact ca la Paris. Apoi orice magistrale s-ar mai construi vor intersecta cele doua semiinele si vor imbogati reteaua.

sab wrote:
Se pare ca asa va ramane, a doua intersectie, de la Hasdeu va fi de genul "te salut din mers"", fara statie... :twisted:

Mult zgomot pentru nimic. Asteapta sa vedem, deocamdata speculam pe niste schite pur teoretice ca doar nu e licitat nimic. Si oricum se va rezolva. Timpul va cere noi statii, magistrale care vor fi facute la timpul lor, iar eventualele modificari se vor face daca le cere momentul si dupa ce ai deja o vasta retea de metrou, asa cum s-a intamplat de exemplu la Paris. Nu ai cum sa le gandesti de pe-acum. Nu vezi se schimba o zona in 5 ani (ex. Buzesti-Berzei) daramite in 30-40 ani

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou 2009

mradulescu wrote:
Pentru M6 eu aveam o alternativa la Victoriei si 1MAI: (Piata Presei - Casin - Aviatorilor - Dorobanti - Perla - Romana(Lahovari) - Palatul Regal - Berzei-Eroilor) asta cum ti se pare

Suna bine, daca ar fi si bani de asa ceva... Cum nu sunt bani singura solutie e atasarea la M4. Dupa ce vor exista toate magistralale pe care le-am mentionat si cu un post mai sus (semi-inelul de sud, M4, M5, M7, M6), evident atunci probabil realitatile momentului vor determina anumite schimbari la retea. Cum atunci vor fi si bani, presupunand ca astea sunt deja construite probabil se vor alege si alte trasee. Deocamdata discutiile astea sunt teoretice...realitatea actuala (puterea finanicara) nu permite altceva, iar asa cum este creionat pana acum e bine. Nu e asa o tragedie ca M6 se suprapune cu M4(am explicat si mai sus). Cand va fi momentul peste 50 ani, 60 ani, vor fi alte realitati, pana atunci schimbandu-se si zonele, probabil M6 ar putea lua si traseul indicat de tine (dau ca exemplu) sau un altul care va necesita atunci, dar pana nu aveam M4, M5, M6, M7 si semi-inelul de sud complet, discutiile de genul ''cum ar fi daca?'' sunt in van pentru ca deocamdata necesitatea momentului sunt construirea urgenta a M4, M5, M6, M7 si semi-inelul sudic.

Corecturile, schimbarile de capete se fac cand ai deja o bogata retea de metrou (vezi si la Paris), iar necesitatea momentului impune schimbarea unor magistrale fata de cum aratau ele in trecut tocmai pentru ca deja ai o retea cat de cat bogata de metrou construita pe parcursul mai multor decenii care ajunge dupa cateva decenii la alte prioritati, determinate tocmai de evolutia intregii retele. La Bucuresti e prematur sa discutam de asa ceva pana nu avem complete M4, M5, M6, M7 si semi-inelul sudic.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Slasher1985

Din cate am inteles, cele doua magistrale bifurcate ale Parisului nu mai au mult de trait. Sunt doua planuri, unul pentru integrarea lor intr-o magistrala independenta, si altul pentru integrarea lor in capetele magistralei 14. Deci, aici francezii vad eventuale probleme generate de bifurcatie si incearca sa le elimine.

Ne-am tot comparat cu metroul parizian in topic-ul asta. Adevarul este ca suntem departe si nu ar trebui sa mai facem acest lucru. Nu ar trebui sa copiem nimic de la ei, ci sa inovam.

Si al doilea adevar pe care il repet. Sa dezbatem ideea refacerii a macar unei singure statii din metroul actual este o pierdere uriasa de timp. Nimeni nu va face acest lucru.

Sa enumeram lucrurile de care nu suntem capabili inainte de orice "vis":
1. Nu suntem in stare sa construim cap-coada o linie de metrou usor "pura", nu cum e 41.
2. Nu suntem in stare (deocamdata) sa construim statii de metrou in "buricul targului". Dupa ce vom avea realizarea aceasta, putem sa vorbim de magistralele 9-120.
3. Nu suntem in stare sa punem bazele unui transport de mare capacitate tip RER pentru zonele suburbane si traversarea rapida a orasului, precum si pentru facilitarea legaturii cu aeroportul. Ce se mai aude de vechiul TER ?
4. Nu suntem in stare sa maximizam utilizarea a niciunei forme de transport in comun in functie de nevoile adevarate ale cetatenilor.
5. Nu suntem in stare sa executam pasaje de traversare, drumuri express sau alte "drumuri" ce pot ajuta cu adverat traficul in oras. Cand strapungerea Ciurel va fi legata de A1, voi fi probabil bunic de mai multe ori.

Sa lucram la aceste puncte mai intai, inainte sa visam prea departe. Sa regandim ceea ce altii inaintea noastra s-au sacrificat construind, este usor ca vorba. Faptele trebuie sa vorbeasca, nu visele pe hartie. #Guru spune un mare adevar, nu este deloc rau intentionat. Toti avem dreptul sa visam, dar orice "mare realizare" se face cu pasi mici.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

2009 wrote:
mradulescu wrote:
Pentru M6 eu aveam o alternativa la Victoriei si 1MAI: (Piata Presei - Casin - Aviatorilor - Dorobanti - Perla - Romana(Lahovari) - Palatul Regal - Berzei-Eroilor) asta cum ti se pare

Suna bine, daca ar fi si bani de asa ceva... Cum nu sunt bani singura solutie e atasarea la M4. Dupa ce vor exista toate magistralale pe care le-am mentionat si cu un post mai sus (semi-inelul de sud, M4, M5, M7, M6), evident atunci probabil realitatile momentului vor determina anumite schimbari la retea. Cum atunci vor fi si bani, presupunand ca astea sunt deja construite probabil se vor alege si alte trasee. Deocamdata discutiile astea sunt teoretice...realitatea actuala (puterea finanicara) nu permite altceva, iar asa cum este creionat pana acum e bine. Nu e asa o tragedie ca M6 se suprapune cu M4(am explicat si mai sus). Cand va fi momentul peste 50 ani, 60 ani, vor fi alte realitati, pana atunci schimbandu-se si zonele, probabil M6 ar putea lua si traseul indicat de tine (dau ca exemplu) sau un altul care va necesita atunci, dar pana nu aveam M4, M5, M6, M7 si semi-inelul de sud complet, discutiile de genul ''cum ar fi daca?'' sunt in van pentru ca deocamdata necesitatea momentului sunt construirea urgenta a M4, M5, M6, M7 si semi-inelul sudic. Corecturile, schimbarile de capete se fac cand ai deja o bogata retea de metrou (vezi si la Paris), iar necesitatea momnetului impune schimbarea unei magistrale fata de cum arata ea in trecut. La Bucuresti e prematur sa discutam de asa ceva pana nu avem complete M4, M5, M6, M7 si semi-inelul sudic.


Pai tocmai asta e, ca nu avem bani... asa cu ar trebui sa-i aruncam pe ceva relativ ineficient (M6 la 1Mai, cu M4 blocat la GdN)
Suntem prea saraci ca sa improvizam...
In definitiv, daca vorbim de bugetul actual, un prim segment M4 pana la Aviatorilor nu poate sa coste semnificativ mai mult decat ruta prin Pajura... In definitiv si M5, intr-o prima faza, se va infige in Eroilor, asa ca se va descarca tot in M1/M3.
Legatura cu Gara si cu M1 (care oricum nu e critica, in prima faza..) poti sa o ai foarte bine cu tramvai (pana la Basarab) si cu M2 (la Victoriei si Unirii)

Legatura lui M6 la M4ar fi eficienta in vederea prelungirii "rapide" a lui M4. Cum aceasta nu este decat o idee, iar tramvaiul de pe noul bulevard Berzei-Uranus (care se va finaliza intr-un orizont rezonabil) va rezolva o mare parte din traficul de pasageri a acestei magistrale, un eventual SF poate o va dovedi relativ ineficienta. (Asa cum, deocamdata, nici macar M7 nu prea si-ar scoate banii)

In schimb prelungirea Aviatorilor-Dorobanti-Perla-Romana ar fi mai ieftina, ar rezolva si pe M2 cu o statie ceruta la Perla si ar crea si premisele imbunatatirii actualei statii Romana1.

Din cate am urmarit pe toate discutiile, acest traseu nici macar nu a fost luat in vreun fel in calcul (cei trei suspecti fiind 1. Prelungirea lui M2 din Pipera, M4 la Victoriei si M4 la 1Mai) - as vrea sa ma contrazica cineva, ca m-as bucura...

In ceea ce priveste inelul de sud, vom avea (iarasi, intr-un orizaont rezonabil), tramvai pe relatia Dristor - Piata Sudului - Eroii Revolutiei - Trafic greu -  Basarab.

Liniile radiale de tramvai radiale descarca sau pot descarca pe acest traseu (Oltenitei, Giurgiului Ferentari, Rahova, Ghencea, Giulesti) asa ca nici inelul de sud nu e chiar o urgenta.

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433604 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use