Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1391160 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale: M5 Drumul Taberei - Universitate
andrei11
Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle (2011-2012) - abandonat, - Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii - abandonat, - Pasaj Suprateran Doamna Ghica - Chisinau - abandonat, - Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare - abandonat, Pasaj Subteran Piata Sudului - abandonat, - Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii - abandonat. Statie de tramvai cimitirul Bellu - abandonata.
Eu nu am tras nici o concluzie, numai am insirat niste obiective marete ale Bucurestiului Capitalist. A, da, si ca sa fim in tema topicului, cu chiu cu vai anul asta sunt sanse sa ne plimbam cu metroul la Parc Bazilescu.Dupa un santier ce dureaza de vreo 22 de ani
Nu acuz si nu sunt carcotas, numai observ si nu-mi exprim nici o parere.
Pasaj & Parcare Pta Charles de Gaulle (2011-2012) - abandonat, - Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii - abandonat, - Pasaj Suprateran Doamna Ghica - Chisinau - abandonat, - Lucrarile la parcajul subteran si pasajul Razoare - abandonat, Pasaj Subteran Piata Sudului - abandonat, - Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii - abandonat. Statie de tramvai cimitirul Bellu - abandonata.
Eu nu am tras nici o concluzie, numai am insirat niste obiective marete ale Bucurestiului Capitalist. A, da, si ca sa fim in tema topicului, cu chiu cu vai anul asta sunt sanse sa ne plimbam cu metroul la Parc Bazilescu.Dupa un santier ce dureaza de vreo 22 de ani
Nu acuz si nu sunt carcotas, numai observ si nu-mi exprim nici o parere.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Azi am vazut ca se faceau masuratori in zonele Favorit si Raul Doamnei...
Azi am vazut ca se faceau masuratori in zonele Favorit si Raul Doamnei...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Probele de sol se trimit la Universitatea din Milano pentru 'analiza'...
Probele de sol se trimit la Universitatea din Milano pentru 'analiza'...
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
George
Si dupa aia se dau specificatiile pt. TBM-uri? Parca ziceai la un moment dat ca sunt deja pe drum...
Si dupa aia se dau specificatiile pt. TBM-uri? Parca ziceai la un moment dat ca sunt deja pe drum...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Sunt pe drum spre Germania unde trebuie sa fie adaptate pentru conditiile dambovitzene...
Sunt pe drum spre Germania unde trebuie sa fie adaptate pentru conditiile dambovitzene...
- ursu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ursu
Salut,
Astazi dimineata, in zona viitoarei statii Drumul taberei 34 avea loc o intalnire intre reprezentantii Straco si un numar (mare) de reprezentanti ai companiilor de utilitati publice. Din amploarea adunarii cat si din ce am putut vedea in planurile pe care le studiau am banuit ca ar fi legat de constructia M5. Asa sa fie?
Salut,
Astazi dimineata, in zona viitoarei statii Drumul taberei 34 avea loc o intalnire intre reprezentantii Straco si un numar (mare) de reprezentanti ai companiilor de utilitati publice. Din amploarea adunarii cat si din ce am putut vedea in planurile pe care le studiau am banuit ca ar fi legat de constructia M5. Asa sa fie?
- ursu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ursu
Azi dimineata aveam un nou punct de sondaj geotehnic la intersectia strazilor Drumul Taberei si Nicolae Gaina. Durata medie de forare intr-un punct (exemple Favorit, Drumul Taberei 34) a fost de 3-4 zile (inclusiv pregatire). Cel de la Razoare parca a durat un pic mai mult.
Se lucreaza si sambata, cu destul spor aparent.
Azi dimineata aveam un nou punct de sondaj geotehnic la intersectia strazilor Drumul Taberei si Nicolae Gaina. Durata medie de forare intr-un punct (exemple Favorit, Drumul Taberei 34) a fost de 3-4 zile (inclusiv pregatire). Cel de la Razoare parca a durat un pic mai mult.
Se lucreaza si sambata, cu destul spor aparent.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
DanCld
"Zvonul urban" spune ca in dimineata asta Max Boegl si-a organizat santierul la capat la Valea Ialomitei.
"Zvonul urban" spune ca in dimineata asta Max Boegl si-a organizat santierul la capat la Valea Ialomitei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Nu e 'zvon'...
Azi dimineatza s-a facut 'predarea de amplasament' si au 'aparut' si primele baraci de OS...
DanCld wrote:
"Zvonul urban" spune ca in dimineata asta Max Boegl si-a organizat santierul la capat la Valea Ialomitei.
Nu e 'zvon'...
Azi dimineatza s-a facut 'predarea de amplasament' si au 'aparut' si primele baraci de OS...
- George
-
Posted:
-
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
rosetti61
Rabdare, cand RATB va incepe sa devieze liniile e clar ca e semn de excavatoare in actiune (si sa nu aibe o optica inversa celei de la Basarab si la terminarea lucrarilor sa nu mai aduca inapoi liniile "traditionale" din cartier )
Rabdare, cand RATB va incepe sa devieze liniile e clar ca e semn de excavatoare in actiune (si sa nu aibe o optica inversa celei de la Basarab si la terminarea lucrarilor sa nu mai aduca inapoi liniile "traditionale" din cartier )
- autob368
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
autob368
Ar fi bine sa nu uite "liniile traditionale" din cartier... dar din pacate, eu personal sunt convins ca linii de troleibuz precum 90, 91 se vor desfiinta. Cred ca va fi pastrat doar 93 pentru ca face legatura cu Gara de Nord. Insa 90 si 91 care ajung la Universitate, exact pe traseul metroului... ma tem ca nu... Si nu uita faptul ca peste cativa ani (5-6 ani) cand se vor termina lucrarile, parcul actual de troleibuze va fi foarte imbatranit, chiar Ikarus-urile - mare parte din ele - vor disparea. Asta daca nu vor mai face investitii in reinnoirea parcului...
P.S. Stim cu totii ca troleibuzele nu merg cu motorina... din ce vreti sa traiasca si sefii de autobaze
rosetti61 wrote:
Rabdare, cand RATB va incepe sa devieze liniile e clar ca e semn de excavatoare in actiune (si sa nu aibe o optica inversa celei de la Basarab si la terminarea lucrarilor sa nu mai aduca inapoi liniile "traditionale" din cartier )
Ar fi bine sa nu uite "liniile traditionale" din cartier... dar din pacate, eu personal sunt convins ca linii de troleibuz precum 90, 91 se vor desfiinta. Cred ca va fi pastrat doar 93 pentru ca face legatura cu Gara de Nord. Insa 90 si 91 care ajung la Universitate, exact pe traseul metroului... ma tem ca nu... Si nu uita faptul ca peste cativa ani (5-6 ani) cand se vor termina lucrarile, parcul actual de troleibuze va fi foarte imbatranit, chiar Ikarus-urile - mare parte din ele - vor disparea. Asta daca nu vor mai face investitii in reinnoirea parcului...
P.S. Stim cu totii ca troleibuzele nu merg cu motorina... din ce vreti sa traiasca si sefii de autobaze
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Mie mi s-ar parea absolut normal ca la punerea in functziune a liniei de metrou intreaga conceptzie a circulatziei de suprafatza sa fie reconsiderata tzinand cont de noul culuoar de transport de mare capacitate...
Altfel am ramane, vorba lui Liiceanu, 'intzepenitzi in proiect', ceea ce nu ne-ar face nici cinste si nici n-ar fi de bine...
Mie mi s-ar parea absolut normal ca la punerea in functziune a liniei de metrou intreaga conceptzie a circulatziei de suprafatza sa fie reconsiderata tzinand cont de noul culuoar de transport de mare capacitate...
Altfel am ramane, vorba lui Liiceanu, 'intzepenitzi in proiect', ceea ce nu ne-ar face nici cinste si nici n-ar fi de bine...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
Ai dreptate, guru, dar troleibuzele "cu ce au gresit"? Bineinteles ca o parte din liniile de transport de suprafata nu isi mai au rostul dupa deschiderea metroului, dar ceva transport de suprafata tot va ramane. Si atunci de ce sa "distrugi" o infrastructura de troleibuz existenta, cu atat mai mult cu cat dezvoltarea acestui gen de transport este "incurajat" puternic in U.E. si se pot obtine fonduri europene pentru modernizarea si extinderea lui prin P.O.R. - Axa 1, cu o contributie de la bugetul local de numai 2% din valoarea proiectului? Nimeni nu iti da bani europeni ca sa cumperi autobuze - fie ele si hibride.
Ai dreptate, guru, dar troleibuzele "cu ce au gresit"? Bineinteles ca o parte din liniile de transport de suprafata nu isi mai au rostul dupa deschiderea metroului, dar ceva transport de suprafata tot va ramane. Si atunci de ce sa "distrugi" o infrastructura de troleibuz existenta, cu atat mai mult cu cat dezvoltarea acestui gen de transport este "incurajat" puternic in U.E. si se pot obtine fonduri europene pentru modernizarea si extinderea lui prin P.O.R. - Axa 1, cu o contributie de la bugetul local de numai 2% din valoarea proiectului? Nimeni nu iti da bani europeni ca sa cumperi autobuze - fie ele si hibride.
📖 Pagination options