Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 349797 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Cum arata Dinicu Golescu astazi...
Cum arata Dinicu Golescu astazi...
IMG_0688.JPG (318.51 KB; downloaded 2323 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
Domnul Primar General dr Oprescu e dus cu pluta oare ? Daca nu gresesc eu singura varianta viabila "pe deasupra" este cea schitata de mine cu albastru, ca alta nu e. Si cui foloseste ? Sa se duca tot amarasteanu din Cartierele de Vest la [Bib] care sunt vizavi de Primaria sectorului VI ?
Parerea proprie este ca ne aflam in treaba. Sa mai astepte pana in 1 Iulie, poate dau drumul la tot pasajul, ca asa e frumos.
Domnul Primar General dr Oprescu e dus cu pluta oare ? Daca nu gresesc eu singura varianta viabila "pe deasupra" este cea schitata de mine cu albastru, ca alta nu e. Si cui foloseste ? Sa se duca tot amarasteanu din Cartierele de Vest la [Bib] care sunt vizavi de Primaria sectorului VI ?
Parerea proprie este ca ne aflam in treaba. Sa mai astepte pana in 1 Iulie, poate dau drumul la tot pasajul, ca asa e frumos.
Inaugurare partiala.jpg (139.76 KB; downloaded 2319 times)
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Nightwolf
Mda speta e destul de ciudata tinand cont ca afluirea auto de pe Plevnei spre V. Milea e putin cam lipsa ... eu zic ca o deschidere partiala a pasajului e = 0 in acest moment poate doar pt tranzitul peste DB sa se decongestioneze Grozavestiul caci Plevnei se va umple ...
Mda speta e destul de ciudata tinand cont ca afluirea auto de pe Plevnei spre V. Milea e putin cam lipsa ... eu zic ca o deschidere partiala a pasajului e = 0 in acest moment poate doar pt tranzitul peste DB sa se decongestioneze Grozavestiul caci Plevnei se va umple ...
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
Eu votez pentru. Mi-ar economisi ~5 minute din drumul zilnic de acasa la servici (invers nu)
Eu votez pentru. Mi-ar economisi ~5 minute din drumul zilnic de acasa la servici (invers nu)
- Techno
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Techno
Lupule, poate nu prea treci pe acolo, mie mi se pare destul de aglomerat, mai ales la 18-19 seara, ca sa faci stanga spre V. Milea, Grozavesti, e cam nasol. Plus folosirea benzii de facut dreapta pe splai spre camine e folosita sa se continue spre V Milea. S-a aglomerat si splaiul dinspre Semanatoarea, timpii la semafor marindu-se chiar daca tramvaie nu prea vezi.
Intrebare, de ce sa nu se deschida daca se poate tehnic deschide?
Nu e mai bine sa se circule totusi si pe unde se poate, pe deasupra? De ce sa avem rabdare, am tot avut pana acum. Inca o data, numai daca tehnic e posibil si nu incurca mai rau.
Nightwolf wrote:
Mda speta e destul de ciudata tinand cont ca afluirea auto de pe Plevnei spre V. Milea e putin cam lipsa ... eu zic ca o deschidere partiala a pasajului e = 0 in acest moment poate doar pt tranzitul peste DB sa se decongestioneze Grozavestiul caci Plevnei se va umple ...
Lupule, poate nu prea treci pe acolo, mie mi se pare destul de aglomerat, mai ales la 18-19 seara, ca sa faci stanga spre V. Milea, Grozavesti, e cam nasol. Plus folosirea benzii de facut dreapta pe splai spre camine e folosita sa se continue spre V Milea. S-a aglomerat si splaiul dinspre Semanatoarea, timpii la semafor marindu-se chiar daca tramvaie nu prea vezi.
Intrebare, de ce sa nu se deschida daca se poate tehnic deschide?
Nu e mai bine sa se circule totusi si pe unde se poate, pe deasupra? De ce sa avem rabdare, am tot avut pana acum. Inca o data, numai daca tehnic e posibil si nu incurca mai rau.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@prognoze:
INMH e ok pentru prognoze pe maximm 3 zile!
Pace & prietenie!
@prognoze:
INMH e ok pentru prognoze pe maximm 3 zile!
Pace & prietenie!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@adn2377:
Iata DE CE (pentru prichindeii cei mici, prietenii mei cei mai buni si mai dragi!):
Problema e oarecum similara cu montajul initial al hobanelor, trebuie mers din aproape in aproape de la piloni spre extremitati, pentru ca solicitarile suplimentare rezultate din suprabetonari sunt preluate de dala tablier anterior betonata. Orice incarcare noua e gandita sa fie preluata prin 'conlucrare' intre tablierul metalic si dala de beton. Grinzile metalice pur si simplu nu pot prelua singure sarcinile suplimentare, trebuie 'ajutate' de dala de beton (betonul e f.f. bun la solicitari de compresiune).
Deocamdata atat la 'raspunsul lung: tot nu!'
Asta e, si depindem 'enorm' de temperaturile 'pozitive' pentru suprabetonare.
@adn2377:
Iata DE CE (pentru prichindeii cei mici, prietenii mei cei mai buni si mai dragi!):
Problema e oarecum similara cu montajul initial al hobanelor, trebuie mers din aproape in aproape de la piloni spre extremitati, pentru ca solicitarile suplimentare rezultate din suprabetonari sunt preluate de dala tablier anterior betonata. Orice incarcare noua e gandita sa fie preluata prin 'conlucrare' intre tablierul metalic si dala de beton. Grinzile metalice pur si simplu nu pot prelua singure sarcinile suplimentare, trebuie 'ajutate' de dala de beton (betonul e f.f. bun la solicitari de compresiune).
Deocamdata atat la 'raspunsul lung: tot nu!'
Asta e, si depindem 'enorm' de temperaturile 'pozitive' pentru suprabetonare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@shoppy:
Marturisesc sincer ca n-am intzeles...
@shoppy:
Marturisesc sincer ca n-am intzeles...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@andrei11:
Nu e 'dus cu pluta', stie el ce stie...doar ca 'nu spune' tot.
Ai 'intuit' corect, aia e singura 'usurare' posibila si mai 'descongestioneaza' din circulatia de la la sol, 'by-passind' stopurile puse 'in exces' la sol...(tine cont si ca pe Buzesti va fi 'bulibasheala' cu demolarile in continuare).
In rest, asa in 'joaca', am putea paria amandoi pe 'ziua copilului'...
Toate cele bune si incearca sa fii de partea 'optimista' a lucrurilor...
@andrei11:
Nu e 'dus cu pluta', stie el ce stie...doar ca 'nu spune' tot.
Ai 'intuit' corect, aia e singura 'usurare' posibila si mai 'descongestioneaza' din circulatia de la la sol, 'by-passind' stopurile puse 'in exces' la sol...(tine cont si ca pe Buzesti va fi 'bulibasheala' cu demolarile in continuare).
In rest, asa in 'joaca', am putea paria amandoi pe 'ziua copilului'...
Toate cele bune si incearca sa fii de partea 'optimista' a lucrurilor...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@Nightwolf:
Ai 'inteles' dea-ndoaselea, sensul propus e invers, ca in schema lui andrei11.
Politzia e cu noi!
@Nightwolf:
Ai 'inteles' dea-ndoaselea, sensul propus e invers, ca in schema lui andrei11.
Politzia e cu noi!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@DanCld:
Invers nu e posibil decat daca s-ar circula 'pe falsa' pe o singura banda...n-as recomanda asa ceva...
@Techno:
'Tehnic' ca sa se deschida trebuie doua lucruri, care ambele necesita 'temperaturi favorabile':
1. sa se realizeze asternerea stratului de uzura;
2. sa se monteze dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatatie.
Hai ca asta seara 'am spart norma' la raspunsuri...
O seara buna, buna tuturor!
@DanCld:
Invers nu e posibil decat daca s-ar circula 'pe falsa' pe o singura banda...n-as recomanda asa ceva...
@Techno:
'Tehnic' ca sa se deschida trebuie doua lucruri, care ambele necesita 'temperaturi favorabile':
1. sa se realizeze asternerea stratului de uzura;
2. sa se monteze dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatatie.
Hai ca asta seara 'am spart norma' la raspunsuri...
O seara buna, buna tuturor!
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Sava6115-6315
Daca ar da drumu la circulatie pe pod , peste chei, la coborarea de pe Plevnei ar fi haos tinand cont de semaforul de la trada Fluientului unde nu prea incap toate masinile sa astepte pentru a face stanga, la orele de varf. Iar pe Mircea Vulcanesu e coada mai mereu. Mai bine sa astepte sa termine Orhideelor si apoi discutam altfel.
Daca ar da drumu la circulatie pe pod , peste chei, la coborarea de pe Plevnei ar fi haos tinand cont de semaforul de la trada Fluientului unde nu prea incap toate masinile sa astepte pentru a face stanga, la orele de varf. Iar pe Mircea Vulcanesu e coada mai mereu. Mai bine sa astepte sa termine Orhideelor si apoi discutam altfel.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
telvanni
Vai dar cate fieratanii la armare tablierului, din curiozitate stie cineva ce diametru au barele?
Ochiometric (dupa poze) pare PC60 diam 28. Am nimerit-o?
Vai dar cate fieratanii la armare tablierului, din curiozitate stie cineva ce diametru au barele?
Ochiometric (dupa poze) pare PC60 diam 28. Am nimerit-o?
- 2009
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
2009
Nu înţeleg de ce nu inaugurează tot pasajul odată! e atât de mare încat trebuie sa îl deschidă pe bucăţi? Chiar ne aflăm în treabă cum zicea cineva mai sus. Un pasaj inaugurăm şi noi şi până şi acesta pe bucăţi. E aşa greu să mai rezistăm 2-3 luni şi să ne grăbim?
Nu înţeleg de ce nu inaugurează tot pasajul odată! e atât de mare încat trebuie sa îl deschidă pe bucăţi? Chiar ne aflăm în treabă cum zicea cineva mai sus. Un pasaj inaugurăm şi noi şi până şi acesta pe bucăţi. E aşa greu să mai rezistăm 2-3 luni şi să ne grăbim?
📖 Pagination options