Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1509842 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Aron
În momentul de față dacă aș fi primarul/șeful STB aș retrage de urgentă liniile 178/138/278 din Militari Residence până când primăria comunei sau cine se ocupa de administrația străzilor de acolo nu rezolvă instant situatia asfaltului.. Este un drum impracticabil, si cu un tanc dacă mergi pe acolo ai șanse să ți se rupă șenila. Nu ajung des pe acolo, dar la ultima mea vizită am observat că s-au montat plăcuțe STB pe strada Acvilei unde a fost trecut doar linia 178(nu știu dacă există vreo informare în această privință) dar aceea stradă este și mai bombardată, fiind făacută doar cu plăci de beton. Ar trebui trimisă o petiție din partea asociației să reglementeze prbolemele pentru că sunt foarte grave, în condițiile în care circulă mașini noi pe acolo și ma încolo o să ne mirăm de ce sunt așa multe trase pe dreapta.
L.E: m-am uitat acum pe maps și am realizat că am ratat un detaliu și anume că mai sunt plăcuțe instalate pe Str. Macului. Și dacă nu mă lasă memoria, dacă chiar vor modifica linia 178 să facă acel ocol, o să prelungeasca semicursa cu cel puțin 30 de minute, asta datorită faptului că pe Apeductului ai cedează pentru cei ce vin de pe Rezervelor, iar la orele de vârf se stă mult și bine până să treci.
În momentul de față dacă aș fi primarul/șeful STB aș retrage de urgentă liniile 178/138/278 din Militari Residence până când primăria comunei sau cine se ocupa de administrația străzilor de acolo nu rezolvă instant situatia asfaltului.. Este un drum impracticabil, si cu un tanc dacă mergi pe acolo ai șanse să ți se rupă șenila. Nu ajung des pe acolo, dar la ultima mea vizită am observat că s-au montat plăcuțe STB pe strada Acvilei unde a fost trecut doar linia 178(nu știu dacă există vreo informare în această privință) dar aceea stradă este și mai bombardată, fiind făacută doar cu plăci de beton. Ar trebui trimisă o petiție din partea asociației să reglementeze prbolemele pentru că sunt foarte grave, în condițiile în care circulă mașini noi pe acolo și ma încolo o să ne mirăm de ce sunt așa multe trase pe dreapta.
L.E: m-am uitat acum pe maps și am realizat că am ratat un detaliu și anume că mai sunt plăcuțe instalate pe Str. Macului. Și dacă nu mă lasă memoria, dacă chiar vor modifica linia 178 să facă acel ocol, o să prelungeasca semicursa cu cel puțin 30 de minute, asta datorită faptului că pe Apeductului ai cedează pentru cei ce vin de pe Rezervelor, iar la orele de vârf se stă mult și bine până să treci.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
381 circulă acum deviat, și are opriri la Piața Unirii, după cum vedeți în poze.
Are cineva idee de ce? Nu mai zic că nu mai aveai loc să arunci un ac și că șoferul a luat pasageri și în cabină...
Pe Info STB nu apare notificare legat de asta.
381 circulă acum deviat, și are opriri la Piața Unirii, după cum vedeți în poze.
Are cineva idee de ce? Nu mai zic că nu mai aveai loc să arunci un ac și că șoferul a luat pasageri și în cabină...
Pe Info STB nu apare notificare legat de asta.
20210326_165655_compress70.jpg (1.01 MB; downloaded 3547 times)
20210326_165406_compress15.jpg (761.37 KB; downloaded 3557 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Robert24
Este ABSOLUT NORMAL sa faca statii si la Piata Unirii avand in vedere ca metrou nema...
Este ABSOLUT NORMAL sa faca statii si la Piata Unirii avand in vedere ca metrou nema...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Dragos31
Incepand cu 15 Martie 2021, a fost infiintata linia de autobuze 203: Piata Presei - Greenfield, deservita de catre Autobaza Nordului cu 4 autobuze (3 in weekend).
Astfel, locuitorii din Greenfield au acces la mai multe legaturi pentru a ajunge in diferite zone ale orasului, spre deosebire de linia 204. Pentru comparatie intre cele doua, astazi, in jur de ora 12:30, in 203 s-au urcat 6 pasageri, iar 204 a plecat doar cu soferul.
Mai jos atasez harta traseului si graficele de circulatie.
La data de 27 Martie 2021, au circulat: 4868, 4916 si 6720.
4868 - Linia 203 - Soseaua Bucuresti-Ploiesti - 27 Martie 2021
Incepand cu 15 Martie 2021, a fost infiintata linia de autobuze 203: Piata Presei - Greenfield, deservita de catre Autobaza Nordului cu 4 autobuze (3 in weekend).
Astfel, locuitorii din Greenfield au acces la mai multe legaturi pentru a ajunge in diferite zone ale orasului, spre deosebire de linia 204. Pentru comparatie intre cele doua, astazi, in jur de ora 12:30, in 203 s-au urcat 6 pasageri, iar 204 a plecat doar cu soferul.
Mai jos atasez harta traseului si graficele de circulatie.
203 harta.png (374.17 KB; downloaded 3367 times)
203 tur - 27.03.2021.png (757.87 KB; downloaded 3367 times)
203 retur - 27.03.2021.png (755.36 KB; downloaded 3367 times)
203 Piata Presei - 27.03.2021.png (25.16 KB; downloaded 3383 times)
203 Greenfield - 27.03.2021.png (24.91 KB; downloaded 3362 times)
La data de 27 Martie 2021, au circulat: 4868, 4916 si 6720.
4868 - Linia 203 - Soseaua Bucuresti-Ploiesti - 27 Martie 2021
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alchimistul
Pe Google Maps, dar si fizic, pe "teren", apar statiile "Apeductului" si "Biserica" ale liniilor 138/178/278, pe strada Apeductului, sens catre "Cartier Militari". In realitate, autobuzele circula prin Rezervelor - Apeductului - Tineretului, fara sa treaca prin aceste statii, de altfel asa apare si pe Info TB. Au circulat vreodata autobuzele pe Apeductului intre str. Acvilei si str. Rezervelor? Placutele de statii par foarte noi. Se pregateste o modificare a traseului?
Pe Google Maps, dar si fizic, pe "teren", apar statiile "Apeductului" si "Biserica" ale liniilor 138/178/278, pe strada Apeductului, sens catre "Cartier Militari". In realitate, autobuzele circula prin Rezervelor - Apeductului - Tineretului, fara sa treaca prin aceste statii, de altfel asa apare si pe Info TB. Au circulat vreodata autobuzele pe Apeductului intre str. Acvilei si str. Rezervelor? Placutele de statii par foarte noi. Se pregateste o modificare a traseului?
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
BGP2597
Au circulat vara trecută deviat câteva săptămâni când au fost lucrări pe Str. Rezervelor.
Au circulat vara trecută deviat câteva săptămâni când au fost lucrări pe Str. Rezervelor.
- alchimistul
-
Posted:
-
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ANTENA
Rețeaua de tramvai din București ar putea fi prelungită cu 58 de kilometri și modernizată pe alți 48 de kilometri
Rețeaua de tramvai din București ar putea fi prelungită cu 58 de kilometri, potrivit planurilor de investiții pentru zona metropolitană a Capitalei, propuse spre finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Astfel, se propune un inel feroviar la Unirii, dar și o linie de tramvai pe Prelungirea Ghencea și una Militari - Chiajna. De asemenea, 48 de kilometri de linii de tramvai ar putea fi modernizați.
https://www.economica.net/reteaua-de-tra ... pW38Pq3Y
Ambitii mari. Iar apare #1 traversarea prin Piata Unirii, a nu stiu cata oara. Momentan, nici un Primar n-a fost in stare sa ia decizia.
Rețeaua de tramvai din București ar putea fi prelungită cu 58 de kilometri și modernizată pe alți 48 de kilometri
Rețeaua de tramvai din București ar putea fi prelungită cu 58 de kilometri, potrivit planurilor de investiții pentru zona metropolitană a Capitalei, propuse spre finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Astfel, se propune un inel feroviar la Unirii, dar și o linie de tramvai pe Prelungirea Ghencea și una Militari - Chiajna. De asemenea, 48 de kilometri de linii de tramvai ar putea fi modernizați.
https://www.economica.net/reteaua-de-tra ... pW38Pq3Y
Ambitii mari. Iar apare #1 traversarea prin Piata Unirii, a nu stiu cata oara. Momentan, nici un Primar n-a fost in stare sa ia decizia.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Mai musti la toate chiftelele?
Un exemplu, pe care singur il poti valida si singur, PPL-Baneasa Shopping City e 3,66 km, nicidecum de 5 km.
Altul, cati km de tramvai se pun in ”carca” bd. Ghencea-DNCB, aici? ZERO! Sunt in fapt undeva la 5,72 km!
PS
Toate aceste distante sunt masurate aproape ah-hoc cu ajutorul google maps!
Mai musti la toate chiftelele?
Un exemplu, pe care singur il poti valida si singur, PPL-Baneasa Shopping City e 3,66 km, nicidecum de 5 km.
Altul, cati km de tramvai se pun in ”carca” bd. Ghencea-DNCB, aici? ZERO! Sunt in fapt undeva la 5,72 km!
PS
Toate aceste distante sunt masurate aproape ah-hoc cu ajutorul google maps!
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
1689
Eu - daca as vedea reabilitata linia OR in astia trei ani si un pic ramasi - m-as declara mai mult decit satisfacut...
Sau macar Serban Voda - Posta Vitan si Barbu Vacarescu ... ?
Eu - daca as vedea reabilitata linia OR in astia trei ani si un pic ramasi - m-as declara mai mult decit satisfacut...
Sau macar Serban Voda - Posta Vitan si Barbu Vacarescu ... ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
Vad ca se viseaza la greu cu retele si linii noi, dar nimeni nu vorbeste de retaua existenta care mai are destule tronsoane de modernizat. Plus mentenanta celor modernizate.
Vad ca se viseaza la greu cu retele si linii noi, dar nimeni nu vorbeste de retaua existenta care mai are destule tronsoane de modernizat. Plus mentenanta celor modernizate.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
CiprianTRB
Din ce am văzut la benzinari se are in vedere și modernizarea rețelei existente.
Din ce am văzut la benzinari se are in vedere și modernizarea rețelei existente.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alliens
Deocamdata doar vorbe. Sa zicem ca anul asta nu sunt bani, ca au gasit bugetul gol. Insa ar trebui sa se lucreze intens la hartii pentu toata aceste proiecte, sa se lanseze licitatii ca sa poata incepe efectiv executia anul viitor daca chiar s-ar dori sa se implementeze acele idei. Pana acm nu a aparut nimic in acest sens in spatiul public, asa ca e rezonabil sa presupunem ca nu se face de fapt nimic pentru pregatirea proiectelor.
Deocamdata doar vorbe. Sa zicem ca anul asta nu sunt bani, ca au gasit bugetul gol. Insa ar trebui sa se lucreze intens la hartii pentu toata aceste proiecte, sa se lanseze licitatii ca sa poata incepe efectiv executia anul viitor daca chiar s-ar dori sa se implementeze acele idei. Pana acm nu a aparut nimic in acest sens in spatiul public, asa ca e rezonabil sa presupunem ca nu se face de fapt nimic pentru pregatirea proiectelor.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination