Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5534 posts, 1190339 views
📖 Pagination options
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
BodoMinea
Am văzut acest video pe Facebook (de la Tudose Dumitru în grupul FEROVIARI-intre profesie si pasiune): https://www.facebook.com/watch/?v=925546152104236
Pare că rama 1015 a ratat oprirea în stația Parc Drumul Taberei, se mai întâmplă, cât timp nu se întâmplă la Dristor 2 sau Anghel Saligny.. e ok.
Dar totuși, se pare că trenul a "dat cu spatele" fără ca mecanicul să schimbe postul. Se practică chestia asta în mod normal? Dacă a trecut cu jumătate de tren în tunel, evident că nu mai are vizibilitate la peron nici prin monitoare/oglindă sau mai știu eu ce.
Am văzut acest video pe Facebook (de la Tudose Dumitru în grupul FEROVIARI-intre profesie si pasiune): https://www.facebook.com/watch/?v=925546152104236
Pare că rama 1015 a ratat oprirea în stația Parc Drumul Taberei, se mai întâmplă, cât timp nu se întâmplă la Dristor 2 sau Anghel Saligny.. e ok.
Dar totuși, se pare că trenul a "dat cu spatele" fără ca mecanicul să schimbe postul. Se practică chestia asta în mod normal? Dacă a trecut cu jumătate de tren în tunel, evident că nu mai are vizibilitate la peron nici prin monitoare/oglindă sau mai știu eu ce.
- punmeister
-
Posted:
-
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
cosmindaniel
Ce s-a produs incendiul? Eu nu am auzit de el pentru că sunt prea tînăr
punmeister wrote here:
Ceva similar cu ce aveau unele IVE albastre si REMurile 075 si 086 pana la incendiul din 2004 de la Grivita.
Ce s-a produs incendiul? Eu nu am auzit de el pentru că sunt prea tînăr
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
punmeister
Nu mai tin minte. Era un articol de presa din anul respectiv undeva pe internet.
Nu mai tin minte. Era un articol de presa din anul respectiv undeva pe internet.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
cris_m
BodoMinea wrote here:Am mai prins si eu situatii de genul, da pe distante scurte se practica.
Dar totuși, se pare că trenul a "dat cu spatele" fără ca mecanicul să schimbe postul. Se practică chestia asta în mod normal?
- subway guru
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
survola
„se preconizează o creștere a numărului de călători cu 39.166.462 (de la un număr de 120.833.538 de călători realizat/preliminat pe anul 2022 la un număr de 160.000.000 de călători programat pe anul 2023).”
„Trăgând linie, rezultatul financiar va fi unul negativ, cu o pierdere de aproape 80 de milioane de euro.”
De aici rezultă că biletul / călătoria ar trebui scumpite cu 2,5 lei, adică să fie 5,5 lei.
E mult, e puțin?
In Londra, cea mai ieftina călătorie (in aceeași zonă tarifară) este 2,70 lire (aproximativ 15 lei).
subway guru wrote here:
Vesti rele pentru 2023
https://clubferoviar.ro/bugetul-metrorex-pe-2023/
„se preconizează o creștere a numărului de călători cu 39.166.462 (de la un număr de 120.833.538 de călători realizat/preliminat pe anul 2022 la un număr de 160.000.000 de călători programat pe anul 2023).”
„Trăgând linie, rezultatul financiar va fi unul negativ, cu o pierdere de aproape 80 de milioane de euro.”
De aici rezultă că biletul / călătoria ar trebui scumpite cu 2,5 lei, adică să fie 5,5 lei.
E mult, e puțin?
In Londra, cea mai ieftina călătorie (in aceeași zonă tarifară) este 2,70 lire (aproximativ 15 lei).
- subway guru
-
Posted:
-
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
Utilizator anonim 2
"Cheltuielile de natură salarială, în valoare de 869.321,82 mii lei, au fost estimate în anul 2023, în creștere cu 17,82% față cele aprobate în anul 2022. Creșterea acestora a fost cauzată de mai mulți factori, cum ar fi reîntregirea salariilor, pentru întreg anul 2023, determinate ca urmare a acordării unor creşteri salariale şi bonusuri, plus majorarea valorii tichetelor de masă, și de aplicarea Legii nr. 195/2020 privind Statutul personalului feroviar."
"Cheltuielile de natură salarială, în valoare de 869.321,82 mii lei, au fost estimate în anul 2023, în creștere cu 17,82% față cele aprobate în anul 2022. Creșterea acestora a fost cauzată de mai mulți factori, cum ar fi reîntregirea salariilor, pentru întreg anul 2023, determinate ca urmare a acordării unor creşteri salariale şi bonusuri, plus majorarea valorii tichetelor de masă, și de aplicarea Legii nr. 195/2020 privind Statutul personalului feroviar."
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Știri și articole din presă
punmeister
La propunerea lor de 5,5 lei calatoria ar concura cu litrul de carburant/calatoria cu Uber, deci ar fi o decizie TERIBILA. Mai ales acum cand economia este pe perfuzii.
survola wrote here:subway guru wrote here:
Vesti rele pentru 2023
https://clubferoviar.ro/bugetul-metrorex-pe-2023/
„se preconizează o creștere a numărului de călători cu 39.166.462 (de la un număr de 120.833.538 de călători realizat/preliminat pe anul 2022 la un număr de 160.000.000 de călători programat pe anul 2023).”
„Trăgând linie, rezultatul financiar va fi unul negativ, cu o pierdere de aproape 80 de milioane de euro.”
De aici rezultă că biletul / călătoria ar trebui scumpite cu 2,5 lei, adică să fie 5,5 lei.
E mult, e puțin?
In Londra, cea mai ieftina călătorie (in aceeași zonă tarifară) este 2,70 lire (aproximativ 15 lei).
La propunerea lor de 5,5 lei calatoria ar concura cu litrul de carburant/calatoria cu Uber, deci ar fi o decizie TERIBILA. Mai ales acum cand economia este pe perfuzii.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
survola
Păi și cine acoperă diferența?
Mai ales că economia e pe perfuzii.
Toți vor bani de la stat, dar statul e vai de capul lui
Păi și cine acoperă diferența?
Mai ales că economia e pe perfuzii.
Toți vor bani de la stat, dar statul e vai de capul lui
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
sab
Adevarul este ca folosind un litru de carburant sau cu 5.5 lei la Uber chiar poti ajungi din Berceni in Pipera.
Adevarul este ca folosind un litru de carburant sau cu 5.5 lei la Uber chiar poti ajungi din Berceni in Pipera.
- survola
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse despre Metrorex
shoppy
Poate cu Uber cu 55 de lei din Berceni in Pipera.
Dar pana la urma pasagerii platitori la metrou sunt corporatistii, pentru care corporatiile pot oferii si multe deja ofera ca beneficiu plata transportului in comun cu scutire de TVA, deci cresterea de pret o vor suporta corporatiile.
Poate cu Uber cu 55 de lei din Berceni in Pipera.
Dar pana la urma pasagerii platitori la metrou sunt corporatistii, pentru care corporatiile pot oferii si multe deja ofera ca beneficiu plata transportului in comun cu scutire de TVA, deci cresterea de pret o vor suporta corporatiile.
📖 Pagination options