Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1514136 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Am văzut și ce frumos face accesul Bujoreni la Băneasa, pentru linia 131...
Am văzut și ce frumos face accesul Bujoreni la Băneasa, pentru linia 131...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
102 - Acces la Gara Progresul din Autobaza Titan
112 - Acces la Cfr Constanta din Autobaza Giurgiului
123 - Acces la Cet Sud din Depoul Bujoreni
131 - Acces la Baneasa din Depoul Bujoreni
133 - Acces la Tineretului din Depoul Bujoreni
135 - Acces la Tunari din Autobaza Giurgiului
137 - Acces la Carrefour Militari din Autobaza Ferentari
173 - Acces la Argesului din Autobaza Ferentari
205 - Acces la Straulesti din Depoul Bujoreni
300 - Acces la Clabucet din Autobaza Giurgiului
330 - Acces la Faur din Autobaza Nordului
335 - Acces la Baneasa din Autobaza Titan
343 - Acces la Inst. Oncologic din Autobaza Giurgiului
368 - Acces la Romana din Autobaza Alexandria
605 - Acces la Baneasa din Autobazele Ferentari si Alexandria (in urma cu o luna)
783 - Acces la Otopeni din Autobaza Titan
Acestea sunt cateva exemple ce mi au trecut prin minte "la rece", insa mai sunt destule cazuri de acces sau retragere de peste 10 km.
102 - Acces la Gara Progresul din Autobaza Titan
112 - Acces la Cfr Constanta din Autobaza Giurgiului
123 - Acces la Cet Sud din Depoul Bujoreni
131 - Acces la Baneasa din Depoul Bujoreni
133 - Acces la Tineretului din Depoul Bujoreni
135 - Acces la Tunari din Autobaza Giurgiului
137 - Acces la Carrefour Militari din Autobaza Ferentari
173 - Acces la Argesului din Autobaza Ferentari
205 - Acces la Straulesti din Depoul Bujoreni
300 - Acces la Clabucet din Autobaza Giurgiului
330 - Acces la Faur din Autobaza Nordului
335 - Acces la Baneasa din Autobaza Titan
343 - Acces la Inst. Oncologic din Autobaza Giurgiului
368 - Acces la Romana din Autobaza Alexandria
605 - Acces la Baneasa din Autobazele Ferentari si Alexandria (in urma cu o luna)
783 - Acces la Otopeni din Autobaza Titan
Acestea sunt cateva exemple ce mi au trecut prin minte "la rece", insa mai sunt destule cazuri de acces sau retragere de peste 10 km.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ADK
Ajungi s-o iei pur și simplu razna și în traficul bucureștean. Am zis în 2014 că era o aberație linia 4 deținută de Militari pentru că aveau T4R, iar linia era slab frecventată (ca să nu mai trimită Giurgiului V3A gol bun de linii ca 11 sau 25), dar ce văd aici chiar nu-mi pot explica de ce arunci multe linii la autobaze din cealaltă parte a orașului (probabil vrei să scoți șoferii mai repede la pensie). În schimb, liniile 125 și 232 erau mai potrivite la Obregia decât la Ferentari de mai demult, dar în acea perioadă fiecare garaj avea mașinile sale și le trimiteau cum considerau că erau mai corect (totuși 232 merita mai mult DeSimon decât DAC sau Ikarus, sau măcar câteva ture), și chiar și după uniformizarea doar cu Citaro au rămas cam la fel repartizările.
Ajungi s-o iei pur și simplu razna și în traficul bucureștean. Am zis în 2014 că era o aberație linia 4 deținută de Militari pentru că aveau T4R, iar linia era slab frecventată (ca să nu mai trimită Giurgiului V3A gol bun de linii ca 11 sau 25), dar ce văd aici chiar nu-mi pot explica de ce arunci multe linii la autobaze din cealaltă parte a orașului (probabil vrei să scoți șoferii mai repede la pensie). În schimb, liniile 125 și 232 erau mai potrivite la Obregia decât la Ferentari de mai demult, dar în acea perioadă fiecare garaj avea mașinile sale și le trimiteau cum considerau că erau mai corect (totuși 232 merita mai mult DeSimon decât DAC sau Ikarus, sau măcar câteva ture), și chiar și după uniformizarea doar cu Citaro au rămas cam la fel repartizările.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
barbuandrei wrote:Daca mai aveti astfel de linii ineficiente economic va rog sa adaugati, as vrea sa trimitem un punct de vedere din partea asociatiei.
102 - Acces la Gara Progresul din Autobaza Titan
112 - Acces la Cfr Constanta din Autobaza Giurgiului
123 - Acces la Cet Sud din Depoul Bujoreni
131 - Acces la Baneasa din Depoul Bujoreni
133 - Acces la Tineretului din Depoul Bujoreni
135 - Acces la Tunari din Autobaza Giurgiului
137 - Acces la Carrefour Militari din Autobaza Ferentari
173 - Acces la Argesului din Autobaza Ferentari
205 - Acces la Straulesti din Depoul Bujoreni
300 - Acces la Clabucet din Autobaza Giurgiului
330 - Acces la Faur din Autobaza Nordului
335 - Acces la Baneasa din Autobaza Titan
343 - Acces la Inst. Oncologic din Autobaza Giurgiului
368 - Acces la Romana din Autobaza Alexandria
605 - Acces la Baneasa din Autobazele Ferentari si Alexandria (in urma cu o luna)
783 - Acces la Otopeni din Autobaza Titan
Acestea sunt cateva exemple ce mi au trecut prin minte "la rece", insa mai sunt destule cazuri de acces sau retragere de peste 10 km.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Stefan28
Pai de exemplu alte 2 linii de Hibride:
304 cu acces de la Bujoreni la Străulești va face 14 kilometri (36 minute)
Si nu in ultimul rand, 301. Acces de la Bujoreni la Pasaj CFR Tunari... 22 kilometri (41 minute)
Alte linii care imi vin in minte: 104 de la Giurgiului la Cora Pantelimon... 13,3 kilometri (45 minute)
226 acces de la Alexandria la Piața Romana... 8,9 kilometri (30 minute)
243 acces de la Giurgiului la CFR Constanța... 15,8 kilometri (36 minute)
R442 de la Giurgiului la Otopeni... 26,2 kilometri (46 minute)
Pentru aceste date am folosit Google Maps
Pai de exemplu alte 2 linii de Hibride:
304 cu acces de la Bujoreni la Străulești va face 14 kilometri (36 minute)
Si nu in ultimul rand, 301. Acces de la Bujoreni la Pasaj CFR Tunari... 22 kilometri (41 minute)
Alte linii care imi vin in minte: 104 de la Giurgiului la Cora Pantelimon... 13,3 kilometri (45 minute)
226 acces de la Alexandria la Piața Romana... 8,9 kilometri (30 minute)
243 acces de la Giurgiului la CFR Constanța... 15,8 kilometri (36 minute)
R442 de la Giurgiului la Otopeni... 26,2 kilometri (46 minute)
Pentru aceste date am folosit Google Maps
- Serban Robert
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Serban Robert
Mi se pare că mai este și 232 cu acces de la Obregia la Piața Unirii, dar nu sunt sigur. Spun asta pentru că deseori am văzut mașini(MB) ieșind din garaj cu firma" Acces la Piața Unirii" și nu văd ce altă linie ar fi...
Mi se pare că mai este și 232 cu acces de la Obregia la Piața Unirii, dar nu sunt sigur. Spun asta pentru că deseori am văzut mașini(MB) ieșind din garaj cu firma" Acces la Piața Unirii" și nu văd ce altă linie ar fi...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Cu hibridele e o discutie mai ampla, in mod normal ele nu ar fi trebuit sa fie duse la Bujoreni. Mai mult, ar fi trebuit repartizate la mai multe garaje astfel incat sa fie distribuite in toate zonele orasului. Eu momentan nu as aborda inca partea asta, ci mai tarziu putin.
Cu hibridele e o discutie mai ampla, in mod normal ele nu ar fi trebuit sa fie duse la Bujoreni. Mai mult, ar fi trebuit repartizate la mai multe garaje astfel incat sa fie distribuite in toate zonele orasului. Eu momentan nu as aborda inca partea asta, ci mai tarziu putin.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Pe viitor nu mai folosi Google Maps pentru a calcula timpii, deoarece timpii folositi de STB pentru parcurgerea accesului sunt mult mai mari decat aceia. Cat despre 226, acea linie are acces doar la Depoul Alexandria, linia 368 avand la Piata Romana.
Stefan28 wrote:
Pai de exemplu alte 2 linii de Hibride:
304 cu acces de la Bujoreni la Străulești va face 14 kilometri (36 minute)
Si nu in ultimul rand, 301. Acces de la Bujoreni la Pasaj CFR Tunari... 22 kilometri (41 minute)
Alte linii care imi vin in minte: 104 de la Giurgiului la Cora Pantelimon... 13,3 kilometri (45 minute)
226 acces de la Alexandria la Piața Romana... 8,9 kilometri (30 minute)
243 acces de la Giurgiului la CFR Constanța... 15,8 kilometri (36 minute)
R442 de la Giurgiului la Otopeni... 26,2 kilometri (46 minute)
Pentru aceste date am folosit Google Maps
Pe viitor nu mai folosi Google Maps pentru a calcula timpii, deoarece timpii folositi de STB pentru parcurgerea accesului sunt mult mai mari decat aceia. Cat despre 226, acea linie are acces doar la Depoul Alexandria, linia 368 avand la Piata Romana.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
10 din 16 ture au accesul la Unirii.
Serban Robert wrote:
Mi se pare că mai este și 232 cu acces de la Obregia la Piața Unirii, dar nu sunt sigur. Spun asta pentru că deseori am văzut mașini(MB) ieșind din garaj cu firma" Acces la Piața Unirii" și nu văd ce altă linie ar fi...
10 din 16 ture au accesul la Unirii.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Costin
Pai si e normal? Stim foarte bine ca google maps da niste timpi realisti si rezonabili pentru orice moment al zilei, deci problema e in alta parte.
barbuandrei wrote:
Pe viitor nu mai folosi Google Maps pentru a calcula timpii, deoarece timpii folositi de STB pentru parcurgerea accesului sunt mult mai mari decat aceia.
Pai si e normal? Stim foarte bine ca google maps da niste timpi realisti si rezonabili pentru orice moment al zilei, deci problema e in alta parte.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Nimic nu este normal la STB. De exemplu, 135 are 80 minute pe acces la Tunari.
Nimic nu este normal la STB. De exemplu, 135 are 80 minute pe acces la Tunari.
- bogdan5ful
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
bogdan5ful
Pe acces nu se pot lua călători? Întreb deoarece la un moment am mers cu un autobuz până la capăt în zona Rahova, apoi șoferul a spus că autobuzul se retrage la Autobuza X, dar nu a spus pasagerilor să coboare. Asta așa, ca primul autobuz din linia respectivă din acea zi, să nu bată drumul degeaba de la autobază până la celălalt capăt.
Pe acces nu se pot lua călători? Întreb deoarece la un moment am mers cu un autobuz până la capăt în zona Rahova, apoi șoferul a spus că autobuzul se retrage la Autobuza X, dar nu a spus pasagerilor să coboare. Asta așa, ca primul autobuz din linia respectivă din acea zi, să nu bată drumul degeaba de la autobază până la celălalt capăt.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
„Pe vremuri” se luau călători și pe acces și pe retragere. Din păcate, nu văd să mai fie de „actualitate” aceste „practici” la autobuze... Este mai ușor să stingi lumina în salon, să pui firma pe retragere, dar pe aplicație autobuzul încă să figureze pe traseu, iar tu să aștepți de pomană în stație până vezi că la un moment dat autobuzul a dispărut subit.
„Pe vremuri” se luau călători și pe acces și pe retragere. Din păcate, nu văd să mai fie de „actualitate” aceste „practici” la autobuze... Este mai ușor să stingi lumina în salon, să pui firma pe retragere, dar pe aplicație autobuzul încă să figureze pe traseu, iar tu să aștepți de pomană în stație până vezi că la un moment dat autobuzul a dispărut subit.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Chev Celios
Normal sistemul SAT are comanda si pentru acces, deci sistemul ar putea sa il elimine daca a fost conceput asa. Bun mai ramane si chestia sa fie setat pe acces de catre sofer.
Normal sistemul SAT are comanda si pentru acces, deci sistemul ar putea sa il elimine daca a fost conceput asa. Bun mai ramane si chestia sa fie setat pe acces de catre sofer.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination