Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 319613 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Pai nu sunt in stare sa le faca funcționale fara erori pe cele 4 magistrale, daremita pe a 5 a?
Pai nu sunt in stare sa le faca funcționale fara erori pe cele 4 magistrale, daremita pe a 5 a?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Functionau pana vineri fara probleme, nesesizand nicio abatere semnificativa de la timer!
Oricum, in 2 statii, se pierde cel putin un minut cumulat pe parcurs, spre Eroilor!
Stii care sunt, nu?!
Functionau pana vineri fara probleme, nesesizand nicio abatere semnificativa de la timer!
Oricum, in 2 statii, se pierde cel putin un minut cumulat pe parcurs, spre Eroilor!
Stii care sunt, nu?!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Hai sa te ajut, CB si RMC, unde ajutorii de mecanici merg pana la mijlocului trenului sa fie siguri ca usile sunt ”sigilate”! De ce? Ca sunt SINGURELE STATII in curba! Ipostaza asta, doar spre Eroilor2
Hai sa te ajut, CB si RMC, unde ajutorii de mecanici merg pana la mijlocului trenului sa fie siguri ca usile sunt ”sigilate”! De ce? Ca sunt SINGURELE STATII in curba! Ipostaza asta, doar spre Eroilor2
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Crezi ca nu mi-am dat seama?
Dar totusi, din moment ce sunt camere de-a lungul intregii statii (vb si de Brancusi si de Romancierilor) ei de ce mai merg si 3 vagoane in fata sa vada?? Inclusiv la Bazilescu, inca se practica de 9 ani...
Ia exemplu la Romana, acolo cum s-a putut?
Crezi ca nu mi-am dat seama?
Dar totusi, din moment ce sunt camere de-a lungul intregii statii (vb si de Brancusi si de Romancierilor) ei de ce mai merg si 3 vagoane in fata sa vada?? Inclusiv la Bazilescu, inca se practica de 9 ani...
Ia exemplu la Romana, acolo cum s-a putut?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Simplu, pe M2 nu există mecanic ajutor. Nu exista nici pe M3, dar a fost reintrodus. Trebuiau angajate pilele si trebuie sa fie si ei de folos, se uita daca s-au inchis usile ...
La Bazilescu cred ca stii de ce se practica...
Simplu, pe M2 nu există mecanic ajutor. Nu exista nici pe M3, dar a fost reintrodus. Trebuiau angajate pilele si trebuie sa fie si ei de folos, se uita daca s-au inchis usile ...
La Bazilescu cred ca stii de ce se practica...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Nici pe M1 n-am sesizat ajutor!
Chestiunea e ca, in pofida faptului ca sunt montate cate 3(trei) monitoare de-a stanga ”tatalui”, pe fiecare dintre cele 10 peroane, recurgem, si-n 2020, la aceeasi abordare/stratagema ca la inceputurile erei trenului galben fara cai! Asta ma frapeaza!
PS
Sa invete meserie fiecare dar mi se pare ilar ca-n 2020 trebuie sa alergi pana la vagonul 3, si inapoi, sa confirmi un simplu fapt, inchiderea usilor, care cred ca, totusi, e vizibil, in bord, si din cockpit daca s-a intamplat sau nu! Uite aici, in cele doua statii ”primadona” s-ar putea imbunatatii tempoul cu min.1 min.
Nici pe M1 n-am sesizat ajutor!
Chestiunea e ca, in pofida faptului ca sunt montate cate 3(trei) monitoare de-a stanga ”tatalui”, pe fiecare dintre cele 10 peroane, recurgem, si-n 2020, la aceeasi abordare/stratagema ca la inceputurile erei trenului galben fara cai! Asta ma frapeaza!
PS
Sa invete meserie fiecare dar mi se pare ilar ca-n 2020 trebuie sa alergi pana la vagonul 3, si inapoi, sa confirmi un simplu fapt, inchiderea usilor, care cred ca, totusi, e vizibil, in bord, si din cockpit daca s-a intamplat sau nu! Uite aici, in cele doua statii ”primadona” s-ar putea imbunatatii tempoul cu min.1 min.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Pe magistrala 1 se circulă simplificat de la sfârșitul lui 2009+ pilot automat (asta pe BM desigur, ca la IVE nu aveau cum simplificat pe M1)
Dar sunt situatii foarte rare pe M1 in prezent, fie sunt doua-trei echipe care primesc program acolo lunar maxim de doua ori, fie sunt bagati cand dau pauza de masa celor simplificati. Pe M3, M4, M5 fac legea ajutorii!
@orex sunt si situații cand la cele doua statii in curba fie nu merg deloc, fie merg un vagon si sănătate.
P.S Avem de ieri o apariție BM2 mai exotica pe M5, si anume Bujorul!
Si inca ceva, avem o luna de M5.1!
Pe magistrala 1 se circulă simplificat de la sfârșitul lui 2009+ pilot automat (asta pe BM desigur, ca la IVE nu aveau cum simplificat pe M1)
Dar sunt situatii foarte rare pe M1 in prezent, fie sunt doua-trei echipe care primesc program acolo lunar maxim de doua ori, fie sunt bagati cand dau pauza de masa celor simplificati. Pe M3, M4, M5 fac legea ajutorii!
@orex sunt si situații cand la cele doua statii in curba fie nu merg deloc, fie merg un vagon si sănătate.
P.S Avem de ieri o apariție BM2 mai exotica pe M5, si anume Bujorul!
Si inca ceva, avem o luna de M5.1!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Merge, merge, ca bujorul infloreste pana toamna!
Nu, Nu, Nu! Te-ai grabit doar cu vreo juma de ora, sa deschizi sampania sau vinul spumant, atat!
Merge, merge, ca bujorul infloreste pana toamna!
Nu, Nu, Nu! Te-ai grabit doar cu vreo juma de ora, sa deschizi sampania sau vinul spumant, atat!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Ce arată primele date despre metroul din Drumul Taberei: 9 ani de aşteptare şi 3,3 mld. lei investiţi pentru un trafic de 6 ori mai mic decât pe ruta Eroilor-Preciziei, din Militari. „Problema este de conectivitate. Dacă ar fi ajuns măcar până la Universitate, era bine”
https://www.zf.ro/eveniment/analiza-zf- ... e-19660724
Ce arată primele date despre metroul din Drumul Taberei: 9 ani de aşteptare şi 3,3 mld. lei investiţi pentru un trafic de 6 ori mai mic decât pe ruta Eroilor-Preciziei, din Militari. „Problema este de conectivitate. Dacă ar fi ajuns măcar până la Universitate, era bine”
https://www.zf.ro/eveniment/analiza-zf- ... e-19660724
Cel mai aglomerat interval pentru staţiile de pe magistrala 5 (Drumul Taberei) este între orele 7 şi 9, când traficul sare de 1.000 de călători ♦ Între Eroilor şi Preciziei (metroul care leagă cartierul Militari de zona Eroilor), pe de altă parte, în acelaşi interval orar, traficul depăşeşte 3.000-4.000 de oameni.
Primele date legate de metroul din Drumul Taberei arată că media zilnică în cele zece staţii de pe magistrala 5 este cuprinsă între 620 şi 1.408 călători, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de Metrorex, aferente primelor două săptămâni de funcţionare a metroului de pe magistrala 5 (16-30 septembrie 2020).
Spre comparaţie, pe tronsonul Eroilor-Preciziei, de pe magistrala 3, media se situează între 4.100 şi 8.457 de călători. Astfel, metrourile care circulă în Drumul Taberei transportă de circa şase-şapte ori mai puţini oameni.
Datele furnizate de Metrorex arată că cel mai aglomerat interval pentru staţiile de pe magistrala 5 este între orele 7 şi 9, când traficul sare de 1.000 de călători. Între Eroilor şi Preciziei, pe de altă parte, în acelaşi interval orar, traficul depăşeşte 3.000-4.000 de oameni.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Si alte date, pentru primele 3 saptamani :
Așteptat să rezolve problema traficului din Drumul Taberei, metroul de pe Magistrala 5 transportă doar câteva mii de oameni pe zi
Si alte date, pentru primele 3 saptamani :
Așteptat să rezolve problema traficului din Drumul Taberei, metroul de pe Magistrala 5 transportă doar câteva mii de oameni pe zi
Metroul din Drumul Taberei (Magistrala 5) împlinește o lună de când a fost dat în funcțiune. Spre deosebire de celelalte magistrale, care la ore de vârf sunt arhipline, în Drumul Taberei trenurile merg mai mult goale. Digi24.ro a solicitat de la Metrorex câteva date de trafic din prima lună de funcționare. Contribuția Magistralei 5 la transportul subteran al Capitalei este nesemnificativă, deocamdată.
Metrorex nu înregistrează numărul de călători care tranzitează stațiile de metrou, ci numărul de validări a cartelelor magnetice. Cu această precizare, Metrorex a trasnmis pentru Digi24.ro că, în perioada 16 septembrie – 8 octombrie, pe Magistrala 5 au fost înregistrate 201.980 de validări de cartele magnetice.
Media zilnică a validărilor înregistrate pe Magistrala 5 este de 8.416, însă există direfențe între zilele lucrătoare și zilele de weekend. Astfel, de luni până vineri, media zilnică depășește 10.000 de validări, precizează Metrorex. De asemenea, media săptămânală a validărilor înregistrate pe Magistrala 5 este de 50.495.
Cel mai aglomerat interval al zilei pe Magistrala 5 este dimineața, de la 8.00 la 9.00, când se fac aproximativ 2.600 de validări.
Cea mai aglomerată zi din săptămână miercurea, cu circa 11.300 de validări.
Timpii de așteptare variază și ei, în funcție de pierioada zilei (ore de vârf, ore normale). Intervalul de circulație este de 6 minute pe tronsonul Eroilor 2 - Romancierilor la orele de vârf de trafic și de 9-10 minute în restul zilei.
Comparat cu traficul de pe celelalte magistrale, Drumul Taberei nu contribuie deocamdată semnificativ la transportul subteran din București. Înainte de declanşarea crizei sanitare, la metroul bucureștean se făceau zilnic aproximativ 650.000 de validări.
Aceste valori au scăzut de zece ori pe perioada stării de urgență, însă de când ne aflăm în stare de alertă cifrele au început din nou să crească.
Potrivit ultimelor date comunicate de Metrorex, acum s-a ajuns la jumătate din traficul de dinaintea pandemiei, circa 320.000 de validări zilnic.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Lumea prefera in continuare autobuzul.
Pana cand nu va fi legatura pana la Universitate, asta va fi situația.
Trăiască 268...
Bine, nemaivorbind de COVID, ca din toate mijloacele de transport, de metrou sunt cel mai speriați bucureștenii...
Lumea prefera in continuare autobuzul.
Pana cand nu va fi legatura pana la Universitate, asta va fi situația.
Trăiască 268...
Bine, nemaivorbind de COVID, ca din toate mijloacele de transport, de metrou sunt cel mai speriați bucureștenii...
- George
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
George
Am o problema cu statistica validarilor: este clar ca numerele alea trebuie sa fie aproximativ dublate, caci daca s-a numarat numai validarea la o statie M 5 s-au numarat numai drumurile dus, nu si cele intors, unde de regula se valideaza pe alta magistrala, de regula M1/3.
Eu zic ca gradul de ocupare e chiar decent pentru pandemie si pt ceva nou. Nu se compara cu M4, aia chiar e fantoma - dupa peste 20 de ani de la PIF.
Am o problema cu statistica validarilor: este clar ca numerele alea trebuie sa fie aproximativ dublate, caci daca s-a numarat numai validarea la o statie M 5 s-au numarat numai drumurile dus, nu si cele intors, unde de regula se valideaza pe alta magistrala, de regula M1/3.
Eu zic ca gradul de ocupare e chiar decent pentru pandemie si pt ceva nou. Nu se compara cu M4, aia chiar e fantoma - dupa peste 20 de ani de la PIF.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Nu cred ca sunt multi calatori care au Dr Taberei ca destinatie, pentru ca nu exista industrie/ birouri in Dr Taberei. Deci calatorii M5 sunt in mare parte cei care locuiesc in cartier , deci cei care pleaca de acolo. Si DA, la intoarcere valideaza pe alta magistrala, dar asta este valabil pe orice linie, pentru ca nu cred ca sunt multi care folosesc o singura magistrala cap-coada, adica si la dus si la intors, poate M2 sa fie o execeptie, cu concentrarea rezidentiala de la Popesti.
Însă,chiar si daca sunt călători care au ca destinație Dr. Taberei, tot sunt înregistrați o dată. Deci statistica este corectă.
Iar M4 nu mai este chiar fantoma...
Nu cred ca sunt multi calatori care au Dr Taberei ca destinatie, pentru ca nu exista industrie/ birouri in Dr Taberei. Deci calatorii M5 sunt in mare parte cei care locuiesc in cartier , deci cei care pleaca de acolo. Si DA, la intoarcere valideaza pe alta magistrala, dar asta este valabil pe orice linie, pentru ca nu cred ca sunt multi care folosesc o singura magistrala cap-coada, adica si la dus si la intors, poate M2 sa fie o execeptie, cu concentrarea rezidentiala de la Popesti.
Însă,chiar si daca sunt călători care au ca destinație Dr. Taberei, tot sunt înregistrați o dată. Deci statistica este corectă.
Iar M4 nu mai este chiar fantoma...
- George
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
George
Pai da, dar sunt inregistrati la alte magistrale
Interesant ar fi un sistem de validare ca in Paris, sa validezi si la iesire, e drept, are sens daca ai tarifari diferite pe zone.
Pai da, dar sunt inregistrati la alte magistrale
Interesant ar fi un sistem de validare ca in Paris, sa validezi si la iesire, e drept, are sens daca ai tarifari diferite pe zone.
📖 Pagination options