Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

528 posts, 150929 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii survola

Media wrote here:
reiny2000 wrote here:
Și o poză de dimineață,

Excelenta fotografia. Arata utilitatea acestei investiții.

Testul static in condiții reale :)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

DIn ce am inteles se lucreza pe Petricani si o banda este inchisa, de aici si aglomeratia.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Bogdan Ciorascu

Era de asteptat pentru ca avem acel semafor de la scoala functional pe faza si nu pe buton.
Ambuteiajul s-ar fi format totusi deoarece avem prea aproape primul semafor la intersectia cu Lacul Tei (pe care sincer pentru defluire as fi vazut-o un mare sens giratoriu)
In directia opusa defluirea este putin mai "dulce" cu primul semafor la Delfinului dar inteleg ca si acolo sunt probleme dupa-amiaza.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Am pus la topicul de fotografii poza cu lucrarea efectiva de la un km distanta.

Ar fi efectiv o idiotenie sa se elimine trecerea de pietoni de la scoala sau sa se treaca pe galben intermitent. Dimineata intersectia de la Lukoil trece pe galben intermitent, semaforul proaspat instalat la scoala e singurul care limiteaza cat de cat traficul si permite o traversare in siguranta.

Intradevar, pare ca s-ar putea face niste mici modificari la semaforizari care sa imbunatateasca cat de cat situatia.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Poate ar fi normal sa nu ai voie sa pui treceri de pietoni una langa alta. Mai stiu un loc unde in 120m sunt trei (lungimea unui meyrou, da?) si asta nu e normal pentru un bulevard principal.

Solutia mai inteligenta ar fi fost sa comaseze semafoarele de la scoala si de la intersectia Tei la inceputul pastilei. Nu cred ca se justifica pasaj subteran.

Daca se va face subteran la inyersectia cu tei sau alt pasaj (!) ar fi pe de o parte noaptea mintii (fa-le dracu pe ambele de la inceput) si pe de alta parte ar obliga mutarea trecerii in discutie ori in subteran ori la "ocoleste".

 


Re: Septembrie 2023 zapacitu

Cristi N wrote here:
reiny2000 wrote here:
Și o poză de dimineață

Poza asta a facut inconjurul internetului dar nimeni nu s-a dus sa verifice de ce e coada aia. Raspunsul e ca 1km mai departe, la intersectia cu aleea care duce la Romsilva era o tasare si Acvatot a inchis B1.

Asta apropo de cum manipulezi opinia publica cu o poza fara context...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Adrian Rosca

Din ciclul "v-am spus eu ca pasajul e inutil". Politica creata damboviteana  :mrgreen:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Aveti propuneri concrete, punctuale, pentru imbunatatiri ce ar putea fi aduse in urma deschiderii pasajului?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Configurat o banda de circulatie ce asigura bypass pe directia Dna Ghica - Petricani, pentru a fluidiza traficul pe directia S>N. Desfiintat semaforu scolii sau mutat mai in intersectie (la inceputul pastilei). Extins banda de viraj stanga de la intersectia cu semafor inca nefunctional de la Lidl Delfinu (in capatul CELALALT al Dna Ghica). Probabil pana aproape de pod ar fi nevoie. Largit giratoriul de la Dna Ghica cu Heliade intre vii, astfel incat cei care merg drept pe directia Pantelimon->Tei sa fie obligati sa ocoleasca cev - ar asigura o fluiditate mai mare pe directia Pantelimon. Luat la picior bd Chisinau pentru eliminarea TUTUROR masinilor parcate neregulamentar, incepand cu ora 15 pana la ora 20 zilnic. Largirea benzilor de intrare-iesire de pe Chisinau la intersectia cu Pantelimon (intersectie prost proiectata), asigurand fluiditatea pe directia N->S la ore de varf cand zona se blocheaza din cauza vitezei limitate cu care se poate aborda in siguranta virajul pentru un sofer normal (nu vorbim de zmei sau bizoni) - relevant doar daca se curata Chisinau de parcat aiurea.

PS - de tramvai si pasaj la Delfinu (si la orice alta intersectie importanta de pe inelul median) nu discutam inca, nu? :P

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

Treuie rezolvat ceva cu intersectia A3-Sos.Pietricani-FdG. Astazi toata zona a fost blocata pentru cel putin o ora. Efectiv s-a stat. Un 459 a plecat de la Tunari la 16:37 si a ajuns la Aurel Vlaicu la 18:55. Practic tot parcul liniei 459 era intre Rond Pipera si Metrou Pipera.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mirceade

Voi nu vă prea iubiți copiii de o tot dați înainte cu desființatul semaforului de la școală.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Fleosc. E la 100m de alt semafor pe care propuneam sa il mute mai spre scoala cu 40m. E loc. Eu cred ca 60m*2=120m mers pe jos in plus nu a omorat pe nimeni. Pana la urma acel semafor ACOLO e relevant pentru patru blocuri relativ maricele. Atat. Iar pentru acei oameni care traiesc acolo si copiii lor, 120m in plus nu ar fi capat de tara si ar fi acceptabil ca sa nu genereze blocaje in trafic aiurea. Parerea mea.

Am stat la semaforul ala cam una din doua treceri pe pod. Nu erau pietoni. Ori nu e pe buton, ori il apasa lumea la misto.

Tampenie mai mare e doar la Delfinu unde in 150m ai patru treceri de pietoni din care una semaforizata si restu trase pe unde traversa oricum lumea, iar 150m mai incolo mai ai inca o trecere cu semafor ca sa fie totu blocat (iar lumea oricum traverseaza la misto printre ele!!!)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Eu cred ca solutia acolo este butonul functional, nicidecum desfiintarea trecerii. De fel, nu sustin trecerile cu buton, dar atat timp cat intr-adevar traficul pietonal este ocazional, este o solutie decenta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Nu stiu treceri "cu buton" la noi 100% functionale. Cel putin nu in Bucuresti. Majoritatea ORICUM merg degeaba iar butonul e optional in cel mai bun caz. Vezi trecerea inutila de pe Rebreanu in apropierea podului peste IOR - trecerea aia leaga doua zone de parc la nici 100m de alte doua traversari care nu blocheaza suplimentar traficul auto (unul e semafor normal la intersectie, iar cealalta e o trecere pietonala intre cele doua zone ale parcului, pe sub pod). Nu ai absolut niciun beneficiu real, ci doar incurci traficul degeaba. Plus de asta daca cineva apasa ca sa se distreze (cum suspectez se intampla dealtfel) atunci no comment.

In fine, o sa ramana rahatul asta de semafor acolo, cu siguranta, pana cand o sa inceapa cineva sa gandeasca. Stiu ca a fost deja trimisa o propunere de modificare a intersectiei cu Tei care sa asigure liber catre Petricani si sa ingusteze pastilele existente pentru evita ingustarea trotuarului. Echipa nu a luat in calcul si semaforul asta, din pacate.

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430481 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use