MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou

688 posts, 225372 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 50
 
 

📖 Pagination options
Piața Victoriei misterr

E aproape gata și jos:



Fotografie0960.jpg (184.48 KB; downloaded 2712 times)

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou survola

Ca şi la Aviatorilor, am o problemă cu orientarea liftului exterior, adică imi pare pus de+a latul trotuarului, şi ieşirea aceea spre stradă iar nu e bună. Am trecut pe lângă el astăzi, de-aia îmi permit să comentez.  :D

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Ce sa-i faci daca asa este mai simplu si...mai ieftin. Altfel ar fi trebuit sa faca usi in ambele parti ale liftului. Ceea ce in alta parte s-a si facut (de ex Politehnica). ;)

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou andrei11

La toate lucrurile de-andaratelea facute de Societatea cu capital particular [BIP]  :mrgreen: ti se va da o explicatie. Evident ca au ales solutia cea mai buna. Precum ati observat daca cineva are curajul sa strige"Regele e gol" va fi pus imediat la punct,linsat mediatic  in Piata Publica Piata Victoriei.
Lifturi cu 2 usi exista in mai multe locuri, eu il stiu pe al meu din Piata Iancului. Am impresia ca si la Victoriei ( M 1 ) de la peron la vestibul.
Stimabilior, nu lifturi, vrem sa faceti ceva in Piata Unirii cu pasajul de legatura.Sa fie mai lat.
Dar normal ca noi suntem plebea cea fara de carte, capetele destepte sunt laS.C. [BIP]. :mrgreen:
Bine ca a reusit Ceausescu sa faca pasajul de legatura in '86 si noi in 2013 nu mai suntem in stare.
Reinventati-l pe Ceausescu pentru 6 luni, ca-l termina.
Apropo, Dambovita trece pe acolo de ceva sute de milioane de ani, asta am reamintit ca sa nu descoperiti acum ca aveti si un biet fir de apa prin preajma.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Adrian Rosca

sab wrote:
Ce sa-i faci daca asa este mai simplu si...mai ieftin. Altfel ar fi trebuit sa faca usi in ambele parti ale liftului. Ceea ce in alta parte s-a si facut (de ex Politehnica). ;)


Mda, motivul ar putea sa fie bugetul proiectului.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Adrian Rosca

andrei11 wrote:
La toate lucrurile de-andaratelea facute de Societatea cu capital particular [BIP]  

Aka Capusa  :lol:
andrei11 wrote:
Bine ca a reusit Ceausescu sa faca pasajul de legatura in '86 si noi in 2013 nu mai suntem in stare.
Reinventati-l pe Ceausescu pentru 6 luni, ca-l termina.

Degeaba, pasajul a fost facut cu mineri, iar acum ca nu mai exista minerit in Romania trebuie sa ii aducem din China. Numai ca sunt probleme cu permisele de munca. Deh, suntem tara candidata la Şengăn. Mai bine am candida la Shenzen  :D

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou survola

La Victoriei, liftul despre care vorbim se putea face rotit cu 90 de grade, cu usa pe o singura  parte, si ocupa mai putin din latimea trotuarului... Si nu cădeai cu scaunul rulant sau căruciorul în stradă.
La Aviatorilor liftul trebuia pus in dreptul scarilor, cu iesirea spre dreapta (spre turnul de birouri).
Doamne, mi-ar fi ruşine cu lucrări de-astea!
Sunt bani cheltuiţi, de care peste 5 ani nu o ne pese că s-au economisit 5%, ci că sunt nişte lucrări urâte şi pe jumătate nefuncţionale.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Adrian Rosca wrote:
motivul ar putea sa fie bugetul proiectului.

Nici vorba, proiectul dateaza de mult, la fel si inceputul lucrarilor. Nu mai dati vina pe buget si pe Ponta pentru tot ce (nu) se face la metrou.  andrei11 are mare dreptate, avem un super-consultant, care se ocupa de tot ce "misca" la metrou, incepand cu trenurile, continuand cu lifturile si terminand cu tunelele si statii.
Si din cand in cand ne procopsim cu lifturi care dau in parcuri si cu statii unde cobori in tunel.
survola wrote:
La Victoriei, liftul despre care vorbim se putea face rotit cu 90 de grade, cu usa pe o singura  parte, si ocupa mai putin din latimea trotuarului... .

Mai greu, trebuia modificat proiectul "standard", era mare bataie de cap.... Si iti dai seama cat costa, daca aceste capodopere executate costa cca 400 mii eur/buc.

Ati vazut si ce au facut la Tineretului, au pus liftul in dreptul rulantei, pe modelul Bazilescu, cum ca rulanta si liftul se inlocuiesc cu succes si daca ai lift nu mai este nevoie de rulanta.
Nu mai spun ca au ales un acces ipotetic si potential, asa ca o sa avem lift acolo cand s-o termina si M5.
Era greu sa-l amplaseze intre 2 stalpi, lipit de rulanta sau de scara fixa din capatul folosit al statiei...

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Adrian Rosca

sab wrote:
Adrian Rosca wrote:
motivul ar putea sa fie bugetul proiectului.

Nici vorba, proiectul dateaza de mult, la fel si inceputul lucrarilor. Nu mai dati vina pe buget si pe Ponta pentru tot ce (nu) se face la metrou.  andrei11 are mare dreptate, avem un super-consultant, care se ocupa de tot ce "misca" la metrou, incepand cu trenurile, continuand cu lifturile si terminand cu tunelele si statii.


Relax, doar am dat cu presupusul. Si nu stiu daca are treaba cu proiectul, ci poate cu aprovizionarea lifturilor. Un lift cu o singura usa este sigur mai ieftin decat unul cu 2.

sab wrote:
vazut si ce au facut la Tineretului, au pus liftul in dreptul rulantei, pe modelul Bazilescu, cum ca rulanta si liftul se inlocuiesc cu succes si daca ai lift nu mai este nevoie de rulanta. Nu mai spun ca au ales un acces ipotetic si potential, asa ca o sa avem lift acolo cand s-o termina si M5. Era greu sa-l amplaseze intre 2 stalpi, lipit de rulanta sau de scara fixa din capatul folosit al statiei...


Eu pana nu imi dau seama care sunt intentiile Metrorex in privinta accesului cu pricina, evit sa imi dau cu parerea.

Iar Metroul, bun, rau, cum o fi, a proiectat totusi toata reteaua de metrou din Bucuresti, cu bunele si relele ei.

PS: Cu Ponta am o singura problema: minte cum respira, vezi si semnatura subsemnatului spre vesnica amintire.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Care sa fie intentia la Tineretului ? Este limpede..deschiderea celui de-al doilea acces si cheltuirea unor sume importante de bani, in conditiile in care nu ii ai nici macar pe cei pentru M5. Si s-a incercat fortarea notei odata cu liftul. Adica ceva de genul "nu se poate decat acolo, ca atare trebuie deschis acel acces". Intrebarea este..se justifica al doilea acces ?
A doua intrebare. Era mai necesar al doilea acces la Tineretului sau poate un nou acces la Victoriei (cel de la Calea Victoriei) ? Sunt lucrari oarecum asemanatoare...
Revenind la lifturi, probabil ca un lift cu 2 usi este putin mai scump, insa era o solutie mai buna decat cea actuala. Sau unul "lat", asa cum a sugerat survola. Si s-a practicat in atatea locuri liftul cu 2 usi, nu era o premiera.
Eu cu lucrurile astea nu ma impac..sa facem un lucru, dar sa-l facem ieftin, nu neaparat bun (ieftin este un fel de a spune, cand costa atata un lift, te zgarcesti la o usa pe principiul romanesc "lasa ba, ca merge si asa").
Este adevarat ca Metroul SA a proiectat toata reteaua, in conditiile in care nu exista cine stie ce experienta la noi, jos palaria pentru realizari...Asta nu inseamna insa ca fac toate lucrurile perfect. Trebuie sa accepti si criticile, atunci cand vin de la cei ce utilizeaza ceea ce tu proiectezi. Si pe viitor sa tii cont de ele, daca intr-adevar iti pasa de ceea ce lasi in urma. Altfel, timpul trece, consultanta vine oricum  (inteleg ca este un fel de monolopol), banii curg. Si nu putini.
Cat despre restul, eu sunt total relaxat, altii vad ca sunt super-agitati si vor sa faca petitii, manifestatii, etc. ;) De parca nu stiu cum merg lucrurile la noi si ca orice lucrare de infrastructura din ultimii 23 ani s-a terminmat cu intarziere. Nu este nimc nou la M5. O premiera ar fi fost sa se gaseasca bani in vremurile astea si sa fi fost data in folosinta la timp.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou 133 313

sab wrote:
Ati vazut si ce au facut la Tineretului, au pus liftul in dreptul rulantei, pe modelul Bazilescu, cum ca rulanta si liftul se inlocuiesc cu succes si daca ai lift nu mai este nevoie de rulanta.
Nu mai spun ca au ales un acces ipotetic si potential, asa ca o sa avem lift acolo cand s-o termina si M5.
Era greu sa-l amplaseze intre 2 stalpi, lipit de rulanta sau de scara fixa din capatul folosit al statiei...

Nu stiu ce ai vazut tu la Tineretului langa scara fixa si rulanta. Dar cu siguranta acolo nu ai ce sa faci. Arunca un ochi la fata locului.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou andrei11

sab wrote:
Care sa fie intentia la Tineretului ? Este limpede : deschiderea celui de-al doilea acces si cheltuirea unor sume importante de bani, in conditiile in care nu ii ai nici macar pe cei pentru M5.

Cred ca fondurile pentru M 5 si pentru lifturi vin din directii diferite.
Principiul e clar :
N-are omul bani de casă, dar măcar să-i dam de tigari sa se simtă bine.  :roll:
Desi omul nostru are nevoie de mancare, nu de tigari, citeste : dublarea pasajului la Unirii, accese noi la Titan ca lumea sa nu mai coboare in parc, pasaj pietonal la Tineretului la accesul activ si alte fleacuri echivalente.( Pasaj pietonal la celalalt cap de la N.G., etc, etc ).
Nu mai spun de o noua statie intre NG si Dristor 1 care se putea face ca tot se oprise circulatia cu ocazia "macazelor", blablabla, blablabla.
PS Am coborat ieri din tramvaiul 1 pe podul de la  Basarab, cel putin 2 lifturi au fiecare cate 2 usi. ( partea dinspre Gara Basarab ca pe acolo m-am dat jos de pe pod ).  Oricum diferenta de pret intre un lift cu o usa si unul cu doua usi nu cred ca e colosala.

 


Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou Adrian Rosca

sab wrote:
Care sa fie intentia la Tineretului ? Este limpede..deschiderea celui de-al doilea acces si cheltuirea unor sume importante de bani, in conditiile in care nu ii ai nici macar pe cei pentru M5. Si s-a incercat fortarea notei odata cu liftul. Adica ceva de genul "nu se poate decat acolo, ca atare trebuie deschis acel acces". Intrebarea este..se justifica al doilea acces ?


Eu zic ca se justifica. Din cate stiu statiile de metrou trebuie sa aiba cel putin doua accese diferite ca sa primeasca autorizatia de functionare de la pompieri. Altfel, cel putin teoretic statiile ar trebui sa fie inchise.

PS Fara a neglija raspunderea legala a proiectantului in caz de greseli, beneficiarul ce pazeste?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou sab

Adrian Rosca wrote:
Eu zic ca se justifica. Din cate stiu statiile de metrou trebuie sa aiba cel putin doua accese diferite ca sa primeasca autorizatia de functionare de la pompieri. Altfel, cel putin teoretic statiile ar trebui sa fie inchise.?

Sa fim seriosi, inseamna ca statii precum Izvor, Aparatori, Pta Sudului sau Pantelimon ar trebui inchise. Si cred ca mai sunt...
133 313 wrote:
Nu stiu ce ai vazut tu la Tineretului langa scara fixa si rulanta. Dar cu siguranta acolo nu ai ce sa faci. Arunca un ochi la fata locului.

Am vazut spatiu destul, atat la nivelul peronului, cat si la nivelul turnichetilor. Vezi pozele.
Ba chiar este o situatie privilegiata acolo, nu trebuie nici cine stie ce finisaje sau modificari de spatii tehnice. Totul este sa nu fie vreo grinda, ceva de rezistenta. Insa nu cred, si la Lujerului liftul este intre stalpi si lipit de scara fixa, chiar a "muscat" putin din balustrada.
Si la Politehnica este intre stalpi...Si cred ca mai sunt si alte exemple..
fotografia_0309_117.jpg (40.46 KB; downloaded 2588 times)
fotografia_0308_199.jpg (41.74 KB; downloaded 2588 times)

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 50
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2318 forum members have written 423890 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use