Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1383693 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective autob368

Ai uitat cateva statii... mai exact: intre Veteranilor si Piata Gorjului mai este statia Rasaritului (este foarte apropiata de Gorjului - apropo nu este cumva cea mai scurta statie de autobuz?), apoi Aragonitului, intre Apusului si Ghirlandei.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective anndrei

Lujerului-Veteranilor-Rasaritului-Piata Gorjului-Rosia Montana-Dezrobirii-Cimitirul Militari-Apusului-Ghirlandei-Ghirlandei-Margelelor-Bd. Anul 1864-Tufanelelor-Catinei-Cartier Rosu

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective anndrei

Dar Aragonitului in sens spre Cartier Rosu se numeste Ghirlandei

 


Re: Stiri, noutati, perspective subway guru

In toata lumea Tatrele cu un minim de intretinere 'circula' chiar si daca s-a 'terminat linia', doar la noi 'se caseaza'...

 


Re: Stiri, noutati, perspective Dominatrix

subway guru wrote:
In toata lumea Tatrele cu un minim de intretinere 'circula' chiar si daca s-a 'terminat linia', doar la noi 'se caseaza'...
Nu degeaba tramvaiul PCC/Tatra a fost tramvaiul produs in cele mai multe exemplare in secolul 20. Dar, Subway Guru, ai uitat un amanunt esential: in restul lumii "normale la cap", nu au in fruntea regiei/societatii de transport un Derbedeu Portocaliu care e complet paralel cu transportul public si care e destul de ingust la minte sa urmareasca obtinerea unui grad de incarcare mediu de 3-4 pe vehicul, ca pe vremea Tovarasului. Dar asa se intampla cand gandesti doar cu posteriorul asezat comod in jeep. Cam tot asta e diferenta dintre Romania si lumea civilizata, la modul general vorbind.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Dupa cum v-am promis tot incerc sa aflu ce linii vor circula prin zona Pasaj Basarab de luna viitoare...
Ideea principala este sa nu se mai faca trasee doar de dragul de a umble placutele de pe statii, astfel pe pasaj vor circula cel mult doua linii, iar la sol 2-3 linii.

Pentru pe pasaj ideile sunt cam urmatoarele:
- 34 Depoul Dudesti - Ghencea
- 35 Depoul Militari - Lacul Tei sau direct la Lizeanu (25 dispare)

La zona de sol vom vedea cam urmatoarele:
- 11 Romprim - Cartier 16 Februarie
- 12 CFR Progresul - Gara Basarab (25 dispare) sau 48 CET Vest - Gara Basarab (cu mentinerea lui 25)

Odata cu deschiderea Victoriei - Plevnei ideile sunt urmatoarele:
- 45 Mezes - Gara de Nord
- 42 Piata Presei - Gara Basarab via Victoriei - Vasile Parvan (adica va face un ocol serios)
- 20 se pare ca se suspenda odata cu deschiderea M4 din vara, era vorba sa fie scoase troleibuzele dar au asul din maneca pentru ca merg pana la Straulesti iar tramvaiul se opreste la Laromet, totusi o decizie finala in cazul asta nu este luata

Se va merge pe extinderea liniei 24 spre zona de nord a orasului dinspre Damaroaia, este un studiu de fezabilitate dar mai multe detalii momentan nu am.

Cam atat despre linii, restul sunt zvonuri  ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Der Hofmeister

Sa-i vad eu cum se vor descurca sa nu foloseasca Tatre pe liniile de sub pasaj, avand in vedere ca "maria sa" Op(a)rescu tuseste daca vede asemenea tramvaie prin fata ochilor...

E cam stupida ideea noului traseu al lui 42 (nu cred ca ramane in picioare varianta asta, dar cine stie?). De asemenea, nu stiu ce vor rezolva cu scoaterea lui 20, daca se va intampla in cele din urma asa ceva.

Supozitii, supozitii... :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Despre autobuze ce stii Marian?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Chev Celios wrote:
Despre autobuze ce stii Marian?


Revin la normal. Podul nu va fi traversat de autobuze.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Aha m-am linistit.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Pentru pe pasaj ideile sunt cam urmatoarele:
- 34 Depoul Dudesti - Ghencea
- 35 Depoul Militari - Lacul Tei sau direct la Lizeanu (25 dispare)
Imi plac aceste idei in sensul ca se merge pe existenta unei legaturi directe Militari/Dr. Taberei - inelul central(Victoriei, Dorobanti etc.) via Pasaj Basarab. Dar decat sa avem 2 linii suprapuse (34 si 35) nu ar fi mai simplu sa existe una singura? De exemplu un 34: Depoul Dudesti - Depoul Militari?

In aceasta varianta, ar fi nevoie si de mai putine vagoane, care vagoane (daca sunt) ar fi mai bine folosite pentru suplimentarea liniei 27 si trimiterea ei in Ghencea, dupa cum s-a mai discutat. In plus, nu stiu daca ideea cu 34 la Ghencea, cu "carlig" via Razoare e o idee buna, in conditiile in care fluxul majoritar de calatori e pe directia Ghencea - Piata Unirii. 27 ar fi mai bun pentru aceasta legatura, si s-ar putea desfiinta si tampenia de 47.

Utilizator anonim wrote:
- 12 CFR Progresul - Gara Basarab (25 dispare) sau 48 CET Vest - Gara Basarab (cu mentinerea lui 25)
mai bine ar merge pe ideea cu 48 la Basarab si mentinerea lui 25 (asa ar avea si depoul Militari unde sa isi bage Tatrele fara a "incurca" si "strica imaginea" la Basarab). Eventual, in locul lui 12 ar putea fi redirectionat 8 pe traseul Zetarilor - Basarab, iar spre Militari ar ramane in continuare 3 linii: 25, 34 si 48. Parerea mea... :roll:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB sloppy

Deci sa inteleg ca 44 nu se reinfinteaza ,cred ca era cea mai buna solutie de iesire la o gura de metrou din Cartierul Giulesti ca la cat de rar circula autobuzele 162/163 mai bine renunti la ele si te duci pana la Pasaj Grant si o iei pe jos  :roll:  :roll: ceea ce dureaza mult.
Asa daca intra 44 era mult mai bine ,da na  asta e decizia lor ,categoric una proasta  .

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Dominatrix

@sloppy: Utilizator anonim a pus numai informatiile care se vehiculeaza deocamdata, nu e nimic 100% sigur. Dar, intr-adevar, fluxul majoritar de calatori din Giulesti a fost intotdeauna spre Gara Basarab, si mai nou (din 2007 de cand s-a desfiintat legatura directa de tramvai), spre statia de metrou Crangasi, de aici si cererea mare pe liniile 162 si 163.

In conditiile lipsei de vagoane, ma intreb daca intr-o prima faza (dupa reluarea circulatiei la sol pana la bucla Basarab , dar inainte de deschiderea pasajului), nu ar fi mai bine ca linia 11 sa se limiteze pe traseul Romprim - Basarab, chiar daca nu e traseu "traditional" :roll: si pentru Giulesti sa se reinfiinteze linia 44: 16 Februarie - Basarab.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Utilizator anonim

Informatiile puse sunt propunerile la care s-a ajuns in urma consultarilor RATB-PMB si probabil peste 90% se vor pune in practica.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2326 forum members have written 424454 posts in 5284 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use