Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5167 posts, 1437076 views
 
Go to page:  1  ... 357 358 359 360 361 362 363  ... 370
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente cosminduru

Depinde mult și de mașină. Sunt turisme mai sportive ce pot lua curba aia cu 90km/h sau mai mult. Dar regulile sunt făcute pentru cel mai defavorabil scenariu.
Pot fi cauciucurile tocite sau condițiile meteo defavorabile. Dealtfel cele mai multe accidente acolo se întâmplă toamna-iarna, când se formează polei sau mâzgă, sau este ceață. Și fiind un lac acolo, se întâmplă des să fie ceață.

Din punctul meu de vedere, Virtuții trebuie îngustat la o singură bandă pe sens și cealaltă numai pt. BUS (178) și eventual taxiuri/ridesharing.
Iar banda îngustată să fie și ea plină de bump-uri de reducere a vitezei, sau radare (camere fixe). Astfel, toată lumea va merge frumos cu 30 în șir indian.

 


Re: Accidente / incidente Costin

Nu poti aplica masuri potrivite unor alei dintre blocuri pe o sosea care este parte din inelul median, pe unde vrei sa fie trafic de tranzit tocmai ca sa nu fie prin centru si prin alte zone rezidentiale.

 


Re: Accidente / incidente Chev Celios

Astazi a avut loc un incident regretabil. Un sofer de la STV a facut infarc si a murit in timp ce era pe traseu la volanul autobuzului. D-zeu sa il ierte.
Un şofer de autobuz din Voluntari a făcut infarct la volan, chiar la intrare în Bucureşti. Călătorii aflaţi în vehicul au făcut atacuri de panică

Un şofer de autobuz din Voluntari a făcut infarct la volan, în timp ce se deplasa pe Șos București-Ploiești, dinspre Bd. Aerogării către Complex Comercial Băneasa, vineri dimineaţa.
Bărbatul a pierdut controlul asupra volanului şi a intrat în coliziune cu un indicator. Călătorii aflaţi în autobuz au făcut atac de panică.

În ciuda eforturilor medicii sosiţi la faţa locului, pentru şoferul de 56 de ani nu s-a mai putut face nimic decât să se constate decesul.

Ce spun poliţiştii
Ðin primele date, conducătorul unui autobuz STV, în vârstă de 56 de ani, care se deplasa pe Șos București-Ploiești, dinspre Bd. Aerogării către Complex Comercial Băneasa, ar fi pierdut controlul asupra direcției de deplasare și a intrat în coliziune cu un indicator.

A fost constatat decesul conducătorului STV la fața locului, după ce în prealabil echipajele medicale i-au efectuat manevre de resuscitare.



https://observatornews.ro/eveniment/un-s ... 423.html

 


Re: Accidente / incidente mirceade

1. Ce "bine" că șoferii au cușca lor
2. Ce "bine" că bazele sportive ale RATB au fost devalizate/înstrăinate

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

VDL-urile STV-ului nu au perete despărţitor, nici măcar geam la şofer.

 


Re: Accidente / incidente Mihai Neagu

Diferența este ca la STV, la VDLuri soferii obliga pasagerii sa stea dupa o anumita linie in salon, in spatele soferului. Cred ca este o masura de securitate avand in vedere lipsa geamului de la cabina soferilor.

 


Re: Accidente / incidente cris_m

Linia galbena nu este pentru securitatea soferului, ci pentru a-i asigura acestuia vizibilitatea in timpul mersului. Totodata aceasta are rolul de a-i proteja pe pasageri de urmarile unui eventual impact frontal al vehiculului.

 


Re: Accidente / incidente andreiiul

Faptul ca nu exista desprtire fizica intre sofer si pasager putea sa fie de ajutor soferului.
Daca vreunul din calatori stia sa aplice manevre de resuscitare si mai ales realiza si ce a patit soferul, atunci acesta poate mai avea o sansa.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

mirceade wrote here:
1. Ce "bine" că șoferii au cușca lor
2. Ce "bine" că bazele sportive ale RATB au fost devalizate/înstrăinate

1. Nu contează, ei știu mai bine.
2. STB are casa de vacanta la Predeal, pot face oricâtă mișcare doresc.

 


Re: Accidente / incidente WT_fan06

Totuși ce legătură au bazele sportive și casa din Predeal cu evenimentul trist care a avut loc? Nu mai duceți discuția în derizoriu...

 


Re: Accidente / incidente Mihai Neagu

Intr-adevar, nici cabina nici bazele sportive STB n-au treaba cu acest eveniment trist, insa din pacate, i se poate intampla oricui, oricand, fiind inevitabil. :popa:

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Infarctul la 50 de ani nu este ceva inevitabil dacă faci niște sport (în afară de fotbal de pe canapea).

 


Re: Accidente / incidente cris_m

Miscare, alimentatie sanatoasa, stres cat mai putin, aer cat mai curat... sunt mai multi factori, nu e doar ca te misti. Un cardiolog spunea mai demult "ne sapam singuri groapa cu dintii" - adica ne autodistrugem prin ceea ce mancam.

Revenind la discutii pe subiect, al catelea caz de acest gen este in zona Bucuresti-Ilfov? Din ce imi amintesc eu nu este un caz singular. De ce intreb acest lucru? Pentru ca din punctul meu de vedere ar trebui inclus si un control cardiologic pe bune pentru acele categorii de angajati care manipuleaza vehicule, utilaje ce ar putea deveni un pericol pentru cei din jur in astfel de situatii. Nu este suficient sa ii iei tensiunea, glicemia, sa ii verifici vederea si dupa sa-l declari apt medical.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Nu este singular, este cam un infarct la volan pe an, cam jumătate supraviețuiesc.

 


Go to page:  1  ... 357 358 359 360 361 362 363  ... 370
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use