Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri

658 posts, 195541 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Stefan28

Instanța îi obligă să le cumpere, măcar 40.
Cum crezi că ar mai putea încerca să întoarcă decizia? Mai au cum de data asta? Nu cred..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Utilizator anonim

Si VFU probabil vor incepe sa le aduca imediat ca sa caute pretext sa ceara bani, iar instantele le vor da dreptate.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

STB și PMB pot încerca o cerere de revizuire sau o contestație în anulare, dar șansele să întoarcă decizia sunt infime (cam 1%), și mai rău aruncă banii pe geam pe avocați decât să rezolve ceva.
Atenție la nuanțe: instanța nu îi obligă să le cumpere, cum văd că se tot vehiculează. Îi obligă să scoată anularea și să continue procedura în baza termenelor legale. E o diferență. STB poate sta acum pur și simplu fără să facă nimic, cum a stat fix 5 luni din 31 iulie până în 31 decembrie 2020. E legal? Da. La un moment dat, VFU va fi pus în situația în care e Astra la licitația PMB, de a nu-și mai putea menține oferta inițială valabilă, iar STB ar avea o scuză bună să anuleze licitația.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri gexge

Oricum aceasta licitație nu e profitabilă nici pentru VFU. Ei vor aduce primul tramvai, îl vor factura și nu vor primi nimic. Sigur, pot trece la executări silite și asa mai departe. Dar credeți ca sunt interesați de asemenea complicații? Voi ca producători v-ați băga sa livrați niște tramvaie ale cărui beneficiar nu e capabil sa le plătească? Acest lucru poate duce la insolventa VFU (pentru ca nu își va putea plăti furnizorii) sau chiar la faliment. Iar STB poate să stea și un an fără să semneze, moment la care VFU nu va mai fi capabil să mențină prețul.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri orex

Chiar daca nu esti pescar, aceasta licitatie e sortita pieirii!
VFU se leaga ca-necatul de pai pentru un singur lucru! Palmaresul cartii de vizita!
In alta ordine de idei, semneaza STB, contractul, da?!
In 2021, nici creditul de angajament (PMB/STB), nici cel bugetar nu sunt in ”voga”, la aceasta data, adica nu e alocat niciun sfant!  
Si da, ”mi-as dori” niste VFU in Bucuresti!
O sa-si ”rupa dintii” VFU cum nici nu va puteti inchipui! E extrem de simplu cum (contract imposibil de onorat)!
PS
N-au cum sa furnizeze tramvaie NOI , conform contract!
Vorbim, vedem, dar degeaba, am mai pierdut cativa ani, buni, in ceea ce priveste reinnoirea mijloacelor de transport din parcul STB!  ;)

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Albert

Da, corect. Nu exista nici credite bugetare, nici de angajament. Deci din 2022 sa vedem ceva. Și pana atunci materia prima și mâna de lucru se va scumpi și VFU nu va mai fi capabil sa mențină oferta...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri orex

Imi doresc ceva novator, ca un mirean, dar s-a dovedit, ca la PMB sunt o gramada de diletanti, care-si primesc, cu varf s-ndesat lefurile lunare, si care n-au nici in clin, nici in maneca, nu numai cu mobilitatea urbana, ci dimpotriva, sunt de-a dreptul refractari la a pune pe un parcurs firesc/logic, lucrurile pe fagasul lor normal!

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Tom

Stefan28 wrote:
Instanța îi obligă să le cumpere, măcar 40.
Cum crezi că ar mai putea încerca să întoarcă decizia? Mai au cum de data asta? Nu cred..

De la un topic similar, citire:
Trecand peste orice incetiniri procedurale, esential este sa fie semnat contractul cat mai repede.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri Puss in Boots

Mai da suparata e lumea pe aici.....pariu ca daca erau Autentice nu va mai basicati atata?

Licitatia a fost lansata si castigata corect de VFU. Treaba STB si PMB de ce au vrut tramvaie mici. Daca prostia e cat casa nu e de vina castigatorul. Nu suntem primul oras de calibru care sa avem tramvaie mici sau care ar circula cuplate (daca va fi cazul). Si slava domnului sunt linii unde pot fi puse.

Imi imaginez ca e tot asa un XY numar de luni pana sa vina primul nu? Ca la Astra. Pana atunci gasesc sigur bani, pe bugetul anului viitor exemplu.

Nu va mai enervati atata ca parca eram toti patrioti, banii raman in tara, or sa beneficieze niste romani de-ai noștri de ei, nu strainii. Hai sa ne bucuram zic.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri gexge

Nu despre asta e vorba... STB nu va avea in veci banii necesari achiziționării acestor tramvaie. Si ne mai basicam si pentru ca licitația e pe fonduri proprii, cand puteau foarte simplu sa acceseze niște fonduri europene si făcea PMB licitația. Nu avem treaba cu producatorul sau cu dimensiunea. Cel putin momentan...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri PTMZ

Puss in Boots wrote:
Imi imaginez ca e tot asa un XY numar de luni pana sa vina primul nu? Ca la Astra. Pana atunci gasesc sigur bani, pe bugetul anului viitor exemplu.

Da, tot 15 luni de la semnarea contractului și aici pentru primul, ca la licitația PMB.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri andreiiul

Vrea sau nu vrea, STB este cam obligata sa semneze la un moment dat contractul. Exista vreo baza legala sa amane semnarea pe termen nedeterminat (cam cum e cu Astra acum)?
Tramvaiele cand si daca o sa vina sunt bine venite pt ca in sfarsit vom avea tramvaie noi in Bucuresti (si nu marca URAC).
In alta ordine de idei, dorinta blondei de a da bine la public (cumparam tramvaie noi si fix inainte de alegeri s-au cam rezolvat ambele licitatii) i-a dat o lovitura de KO lui Nicusor. Acum e obligat sa faca rost cumva de bani pt STB si pt a suporta eventualele diferente de pret pt Imperio.

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri cris_m

PTMZ wrote:
Atenție la nuanțe: instanța nu îi obligă să le cumpere, cum văd că se tot vehiculează. Îi obligă să scoată anularea și să continue procedura în baza termenelor legale. E o diferență. STB poate sta acum pur și simplu fără să facă nimic, cum a stat fix 5 luni din 31 iulie până în 31 decembrie 2020. E legal? Da. La un moment dat, VFU va fi pus în situația în care e Astra la licitația PMB, de a nu-și mai putea menține oferta inițială valabilă, iar STB ar avea o scuză bună să anuleze licitația.

Atat am vrut sa scot in evidenta...

 


Re: Achiziția a 40+60 de tramvaie noi din gama 18 metri orex

andreiiul wrote:
Vrea sau nu vrea, STB este cam obligata sa semneze la un moment dat contractul. Exista vreo baza legala sa amane semnarea pe termen nedeterminat (cam cum e cu Astra acum)?
Tramvaiele cand si daca o sa vina sunt bine venite pt ca in sfarsit vom avea tramvaie noi in Bucuresti (si nu marca URAC).
In alta ordine de idei, dorinta blondei de a da bine la public (cumparam tramvaie noi si fix inainte de alegeri s-au cam rezolvat ambele licitatii) i-a dat o lovitura de KO lui Nicusor. Acum e obligat sa faca rost cumva de bani pt STB si pt a suporta eventualele diferente de pret pt Imperio.

Am mai explicat, dar n-o s-o fac pana la paroxism, care-i diferenta dintre creditele bugetare (alocatiile financiare pentru un an fiscal, recte anul calendaristic, in Romania 01.01.-31.12.) si creditele de angajament (definite foarte clar inca din 2002 odata cu aparitia O.M.F.P. nr. 1792) cand s-a stipulat pentru prima oara cum ca ”Angajarea cheltuielilor trebuie să se facă întotdeauna în limita disponibilului de credite bugetare şi, respectiv, în limita disponibilului de credite de angajament pentru acţiuni multianuale.”
In traducere libera, un buget al unui UAT nu poate fi doar prognozat pe un an, de ce ca UAT-ul va dainui hat! Ca atare, titulatura de credite de angajament serveste la punerea in rezerva a viitoarelor credite bugetare (din bugetul anual al unui UAT) pentru actiuni multianuale!
Achizitia de mijloace de transport a PMB/STB e o actiune multianuala? DA!
Deci, din ce preconizeaza CGMB ca venituri viitoare (in ANII urmatori),  partea asta e rezervata/ alocata/arvunita, din START! Ce le ramane, ca buget estimat  dupa, e ”alta gasca-n alta traista”, dar oricum CHELTUIELILE astea fac parte din cele eligibile viitoare, care TREBUIE facute, deci PLATITE in exercitiul bugetar in care ti le-ai asumat!
PS
Nici cu achizitia de tramvaie de 36 m, nici cu cele de 18 m bugetul PMB pe anul 2021 nu va fi grevat DE NICIO CHELTUIALA! Cine sustine tampenia asta e diletant, N&D sa-si ia consilieri in finante ca lumea si sa purceada odata la semnarea fix a ambelor contracte! Cel cu VFU devine istorie repede dar n-o sa devoalez profesional cum se poate ajunge la o astfel de situatie ca nu ma plateste N&D!  ;)

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2355 forum members have written 427394 posts in 5306 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use