MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3298 posts, 499466 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 236
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului URANUS

În ceea ce privește proiectul stației Străulești, se va lăsa posibilitatea continuării (în viitor – anul 2050) magistralei 4 spre Mogoșoaia - Străulești?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului argos

@URANUS, da.
A postat @andrei11 mai demult o poza cu planul statiei si se vede clar un 'ciot' catre Mogosoaia.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului URANUS

anitzei wrote:
@URANUS, da.
A postat @andrei11 mai demult o poza cu planul statiei si se vede clar un 'ciot' catre Mogosoaia.

Asa e, am vazut-o. Multumesc.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

subway guru wrote:
Este complet ilogic sa pui macaze din statie in statie doar ca sa te afli in treaba...

Ma bucur ca ai ajuns la concluzia asta. Inseamna ca este ceva ilogic la cele doua viitoare statii pentru ca ambele au macaz.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

'Pare' ilogic doar daca nu cunosti exact 'detaliile'...
Laminorului are toate sansele sa intre pe POS-Tul actual...mai departe mai vedem, e doar pe buget si pe certificatele verzi...
Acum te-ai lamurit de ce nu trebuiau daramate tunelele pentru a pune rebrusment la Bazilescu??? :twisted:
La Straulesti...e cu bataie mai lunga...spre Mogosoaia...pentru nepotii, nepotilor nostri!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Nu stiati chestiile astea (ca o statie intra in POS-T...) cand  s-a lansat licitatia. Licitatia s-a lansat si s-a adjudecat integral cu finantare de la buget. Nu joci corect ;)
Mai degraba nu s-a mai obosit nimeni sa schimbe vechiul proiect, cand Laminorului era cap de linie si, automat, trebuia sa aiba rebrusment. Acum, ca avem un nou capat de linie, trebuie sa aiba si el macaz. Si uite asa amandoua sunt necesare, chiar daca , poate, se executa simultan...

Nu, nu m-am lamurit absolut deloc de ce nu s-a facut macaz la Bazilescu. Dupa umila mea parere orice capat de linie, chiar si provizoriu, trebuie sa aiba dotarile necesare, chiar daca "merge si asa"..  Am mai spus-o, nu mai reiau discutia pentru ca nu are absolut niciun rost. Istoria este istorie...
Mai degraba accept ca explicatie faptul ca trebuia sa va incadrati cu lucrarile intr-un spatiu limitat si nu voiati sa daramati sandramaua aia de carciuma sau nu voiati sa taiati cativa copaci din parc ca sa faceti rebrusment decat chestia cu "stiam ca se va continua". . Nimeni nu stia cand s-a proiectat Bazilescu daca si cand se va continua linia. Nimeni nu stie ce va fi, ca nu este "mama Omida". Aaa, ca ne doream , ca speram, este altceva...Dar nu "stiam cu siguranta"...;)
Probabil chestia cu spatiul limitat a condus si la peronul mai scurt decat ar fi fost necesar, o alte chestie ramasa neexplicata.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

Macazul de la Laminorului va fi necesar  in momentul in care se va face racordul lui M 6 la statia 1 Mai, sa nu fie intrerupta circulatia pe M 4. Dupa aceea va fi "in adormire totala", la primul RK se va transforma ( eventual ) intr-o simpla bretea, sau va fi desfiintat in totalitate. Vezi exemplul de la statia "Politehnica".
Laminorului 2013 nu are nici o legatura cu Laminorului 1989. Laminorului 1989 mai degraba aducea a statia "Dristor 2" - inclusiv triajul aferent al statiei ( sau Anghel Saligny ).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Da, cunosc explicatia lansata de Dominatrix acum ceva vreme. Deci mai bine investim in ceva care va fi folosit provizoriu, pe o perioada limitata, decat sa fi facut acelasi lucru la Bazilescu, unde ar fi folosit inclusiv acum.
Dar am zis, asta este istorie....
andrei11 wrote:
Laminorului 2013 nu are nici o legatura cu Laminorului 1989. Laminorului 1989 mai degraba aducea a statia "Dristor 2" - inclusiv triajul aferent al statiei ( sau Anghel Saligny ).

Ca sa parafrazez pe cine drag noua ;) ...pe ce te bazezi ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

OK, vorbim discutii...daca nu va este suficient ce spun specialistii...treceti voi la planseta...daca va crede cineva si are incredere sa va incredinteze asa ceva...Dixit!
N-aveti decat sa aberati 'pe hartie' ca nu costa nimic...Succesuri! :twisted:
eu, n-am nicio grija...caravana trece...cainii latra a pustiu!...pe la Giurgiu...
Salve si Auguri! :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului andrei11

sab wrote:
Ca sa parafrazez pe cineva drag noua ;) ...pe ce te bazezi ?

Pe distanta intre PLS Zarea si str Mitropolit Andrei Saguna, pe logica si pe statia Anghel Saligny / ( poate si pe Dristor 2 ).
Mai intra in discutie si str Laminorului.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului sab

Nu stiu ce sa spun, nu am date ...Poate cineva care stie cum arata proiectul din 1989 sa confirme sau sa infirme parerea ta.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului laur_visan

Avem aici procentul de realizare al peretilor mulati pt cele 2 statii,procentul devierilor de retele edilitare si pt depoul straulesti??

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului survola

Azi parcă lucrau ceva cu o macara jos la "depou". Cred că încearcă să termine măcar stâlpii deja ridicaţi

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului Adrian Rosca

Da, s-au reluat lucrarile la depou. Stalpii care aveau carcasa de armatura deja montata au fost betonati iar acum se lucreaza la esafodajele cofrajului de planseu.

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430474 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use