Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 538999 views
 
Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 179
 
 

📖 Pagination options
  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Sa stii ca astazi au facut destul de multi stanga pe lunca bradului, cam toti care se aflau pe acea banda. Apropo, in aceasta dimineata s-a circulat mult mai bine fata de ieri, iar acum o ora la intersectia cu campia libertatii se afla un echipaj UTI pe linia de tramvai.

Am o intrebare, la intersectia cu nicolae grigorescu, se va face un squar cum s-a facut la piata ramnic, pentru a face dreapta?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Clt, ti s-a atras atentia ieri sa scrii corect. Observ ca ne ignori. Este ultimul avertisment!

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

stevethegreat wrote:
Nu am nimic cu cei care ies de pe Lunca Bradului, nu la ei ma refeream. Era vorba de cei care merg pe Liviu Rebreanu si li se permite sa faca stanga pe Lunca Bradului - acolo ziceam sa nu se permita sa faca stanga.

Daca ar fi configurat zona cum zici tu, toate masinile ce acum fac stanga spre L.Bradului, ar fi obligate sa faca un ocol de 1km, si ele ar fi ingrosat coada de la semaforul din intersectia cu C.Libertatii, iar acolo nustiu daca ai voie sa faci stanga, dar sunt sigur ca ei ar fi fortat intersesctia, ar fi blocat tramvaiele si intersectia, iar daca ar fi cinstiti pana la sfarsit ar merge pe L.Rebreanu pana la C.Ressu , ca apoi sa se intoarca si sa ajunga pe  L.Bradului, adica am primi  un ocol de 2,4km. Desi pare o simplificare, e de fapt o complicare  lucrurilor.




stevethegreat wrote:
In acest oras lipsesc niste culoare/trasee cu prioritate, hai sa stabilim niste directii de mers prioritare, sa incercam sa desfiintam niste semafoare, niste treceri de pietoni din 100 in 100 de metri astfel incat cand pleci de acasa sa stii ca pe traseul X mergi mai repede dar ocolesti, pe traseul Y e mai scurt dar sunt in plus 10 semafoare.

Sunt deacord cu ideea de culoare/trasee cu prioritate, insa Rebreanu nu are cum sa faca parte din asa ceva, uite Inelul Principal da, sau DNCB, acolo e penibil pe portiunea modernizata avem situatia penibila sa avem treceri de pietoni dese, si multe semne de limitare  vitezei 80km/h ..10m ... 70km/h..10m.. 60km/h..10m.. ..... si tot asa se continua la nesfarsit, poate ar fi cazul acolo sa creem conditii de circulare rapida, iar in mijolocul orasului in mijlocul parcului, eu cred ca ar trebui pastrate semafoarele.


stevethegreat wrote:
Ai treceri de pietoni la intersectia Titan, la intersectia Lunca Bradului, inca una dupa pod la intrarea in parc si a 4-a la intersectia cu Campia Libertatii - toate 4 cu semafor.
1 km = 4 treceri de pietoni, toate cu semafor.

Omul e o fiinta neliniara, el traverseaza unde ii mai comod, respectiv daca noi dorim ca in oras pietonii sa treaca drumul pe treceri de pietoni, trebuie sa le creem conditii, adica treceri de pietoni in zone populate de pietoni, in + semafoarele dese permit limitarea vitezei .
si oricum aici incerci sa introduci ideea precum ca"de semafoare soferii stau in ambutiaje" care e o idee incorecta, nu de semafoare soferii stau in ambuteiaje, ci din cauza ca sunt multe masini si transportul public e de calitate joasa. Uite in Tokyo au un sitem avansat de autostrazi suspendate















si crezi ca in acest context la ei se circula lejer? Poate in anii 60 cand s-a construit sistemul, asa e omul cand vede ca i se ofera conditii de a face ceva, respectiv japonjeii si-au cumparat masini, si acum au ajuns ca nici sistemul asta performant sa nu faca fata, cu tot cu taxa, uite un screen e facut in o ora de varf la ei



Liniile alea groase sunt autostrazile, in centru tot e full.
Anume din aceasta cauza sustin ideea ca sa incerci sa te bati cu ambuteiajele in oras e la fel precum sa te bati cu morile de varf, si daca vom urma calea japonezilor in domeniul drumurilor in orase, vom ajunge  cu timpul sa acoperim si raurile cu autostrazi, uite o imagine din Tokyo



La inceputul secolui, ei aveau orasul impanzit  de canale,se putea numi o Venetie a Asiei, insa dupa anii 50 majoritatea au fost astupate pentru a face loc soselelor.
Semafoarele daca sunt in maini profesionale(un SMT pus la punct), nu sunt piedici, ci dozatoare de trafic.

stevethegreat wrote:
La intersectia Camil Ressu cu Ilioara ai trecere de pietoni fara semafor, desi ai statie de autobuz + de tramvai + metrou.
Ideea era sa nu punem semafoare la mai putin de 300 de metri unul de altul, altfel, repet, pacat de banii investiti.

Sa ai semenea treceri e periculos, situatia asta poate creea multe situatii periculoase sau accidente, uite unul



din cauza lipsei de semafor, vitezei, si unghiului de vizibilitate


 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Phuai ce fantezii... pai si noi cum facem domnule asa autostrazi fara sa daramam cotinetele cu valoare istorica nemasurabila?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului stevethegreat

nu imi doresc in Bucuresti autostrazi suspendate, dar
- imi doresc un standard: sa avem treceri de pietoni la 300m minim (sau 400); pietonii mai pot fi si educati; s-a desfiintat trecerea de pietoni de pe Calea Victoriei din fata bisericii Cretulescu, nu a facut nimeni scandal, mergi 200 m si traversezi pe la intersectia cu Ion Campineanu, nu iti cad picioarele, in plus e si cu semafor
- cei care vor sa intre pe Lunca Bradului o pot face si din Nicolae Grigorescu, sunt 2 posibilitati: Aleea Lunca Bradului si strada Lunca Bradului
- cele mai multe conflicte in trafic se produc atunci cand ii lasi pe soferi sa faca la stanga; oamenii aleg calea cea mai simpla, sa stea la semafor si sa faca stanga
- ambuteiajele sunt create de semafoare, vezi Brasov unde sunt zeci de sensuri giratorii si circulatia e mult mai fluenta
- daca vii noaptea sau in weekend nu ti-ar placea sa stai la semafor la o trecere de pietoni unde nu trece nimeni, unde nici nu e intersectie macar
- in cazul diplomatului rus imi pare rau dar fata aceea nu stie sa traverseze, faptul ca esti pe trecere nu inseamna ca nu trebuie sa te uiti in stanga, daca nu esti 100% sigur ca nu vine nimeni nu traversezi; oricum vine e 90% a soferului, dar e bine sa casti ochii cand traversezi
- in desen mi-ai pus autobuz pe banda a treia? ce sa caute acolo cand ele circula pe prima banda? oricum are statie inainte de trecerea de pietoni
- crede-ma ca trec pe acolo aproape zilnic, dar indiferent de ora nu am mai mult de 40-50 si sunt cu ochii in 4 sa vad daca trece cineva
- ori invatam sa traversam corect, ori punem semafor la toate trecerile de pietoni, alta solutie nu vad

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Ady, aici te-ai pacalit, cand e trecere de pietoni si vezi ca autobuzul opreste opresti si tu, chit ca  unghiul tau de vedere nu vede nimic. E situatie clasica unde o "iei" daca nu te prinzi.  ;)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

Eu raman la parerea mea, Rebreanu, nu se incadreaza niciucm in artere "express", e un bulevard ce trece prin parc, nu ai de ce sa  lichidezi semafoare acolo, la fel pe strazi largi, cele mai sigure sunt trecerile semaforizate, giratoriile sunt bune, insa ele au limitele sale, dar eu oricum as prefera unui giratoriu nesemaforizat, o intersesctie semforizata integrata in SMT, asa macar poti sa mai influentezi fluxurile, iar cu giratoriul nu, doar te uiti. Referitor la autobuz si unghi, da, asta tine de bunul simt, insa nu toti conduc civilizat, multi nu tin seama de aceste reguli, si unica solutie anti bizon irasi e semaforul.
PS Adica eu sunt fanul semafoarelor si SMT-urilor :lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului LArSON

Din observatiile mele de neprofesionist, semaforul de la Lunca Bradului e binevenit, mai taie avantul celor care merg cu 80-90 si nu se mai aglomereaza semaforul de la intersectia cu N. Grigorescu.
In schimb, semaforul de la Campia Libertatii de cand e functional a produs aglomeratie pe Campia Libertatii dupa amiaza - seara... fenomen care se intampla si inainte de modernizare dar disparuse cata vreme intersectia a fost nesemaforizata... Cineva ar trebui sa faca ceva cu timpii semafoarelor ca sa-i ajusteze cu realitatea din teren.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

LArSON wrote:
semaforul de la Lunca Bradului e binevenit, mai taie avantul celor care merg cu 80-90 si nu se mai aglomereaza semaforul de la intersectia cu N. Grigorescu.

Bravo, asta vroiam sa spun si eu, insa nu ma dus capul sa formulez atat de scurt si la subiect.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

80 - 90 km / h le-as taia pofta cu radare fixe / in cascada, vreo 4, ca la finalul cursei sa le suspend si carnetul.
In 10 zile sa vezi cum circula baietii cu 49 km / h.
In ceea ce priveste coada, nu sunt de acord, dpdv matematic ori opresc o data la Lunca Bradului si odata la NG sau de 2 ori la  NG, cam tot aia e. Poate psihologic sa conteze, atata tot.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

andrei11 wrote:
80 - 90 km / h le-as taia pofta cu radare fixe / in cascada, vreo 4, ca la finalul cursei sa le suspend si carnetul.
In 10 zile sa vezi cum circula baietii cu 49 km / h.
In ceea ce priveste coada, nu sunt de acord, dpdv matematic ori opresc o data la Lunca Bradului si odata la NG sau de 2 ori la  NG, cam tot aia e. Poate psihologic sa conteze, atata tot.

Totusi nu ti se pare solutia aleasa cea mai potrivita? Ai limitare + treceri mai sigure in o zona cu multi pietoni + datorita semafoarelor dese e posibila aplicarea "undei  verzi".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Evident ca semaforul reprezinta o siguranta in plus pentru pietoni  si o "feliere" a traficului auto spre NG.
Eu totusi as pune si niste radare fixe, nu stiu de ce dar am senzatia ca  s-ar amortiza destul de repede.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Se duce rapid iarba. Un bizon (sau poate o cireada) a mers sute de metri cu masina pe ea. Un fagas de toata frumusetea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Si camerele de supraveghere ?

 


Go to page:  1  ... 33 34 35 36 37 38 39  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433599 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use