Topic: Accidente / incidente
5167 posts, 1437012 views
📖 Pagination options
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Isaac
Azi, în jurul orei 17:30, V3A #323 aflat în circulație pe linia 11 a trebuit să evacueze călătorii, deoarece a survenit o avarie la ușile de acces, care nu se mai deschideau. Doar prima ușă mai funcționa. S-a întâmplat pe calea Giulești, în zona podului Basarab.
Azi, în jurul orei 17:30, V3A #323 aflat în circulație pe linia 11 a trebuit să evacueze călătorii, deoarece a survenit o avarie la ușile de acces, care nu se mai deschideau. Doar prima ușă mai funcționa. S-a întâmplat pe calea Giulești, în zona podului Basarab.
IMG_3694.jpeg (1.69 MB; downloaded 1677 times)
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
reiny2000
Astăzi 41 a fost blocat timp de 45 de minute din cauza unui accident pe șoș. Virtuții. Dacă tot sunt atât de dese accidentele în zonă nu ar putea să înlocuiască gardul de fier cu ceva mai rezistent?
Astăzi 41 a fost blocat timp de 45 de minute din cauza unui accident pe șoș. Virtuții. Dacă tot sunt atât de dese accidentele în zonă nu ar putea să înlocuiască gardul de fier cu ceva mai rezistent?
- orex
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Balustrada metalica de pe Basarab arata bine. https://www.google.ro/maps/@44.4499226,2 ... Aw%3D%3D
Balustrada metalica de pe Basarab arata bine. https://www.google.ro/maps/@44.4499226,2 ... Aw%3D%3D
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
bgd70
STB ii va cere despagubiri in judecata soferului care a provocat accidentul. Ma surprinde decizia, nu le e caracteristic. E de apreciat ca fac asta.
STB ii va cere despagubiri in judecata soferului care a provocat accidentul. Ma surprinde decizia, nu le e caracteristic. E de apreciat ca fac asta.
- idk_vlad
-
Posted:
-
- neoman
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
neoman
Cred ca acele garduri sunt menite mai mult sa impiedice pietonii sa traverseze nu sa actioneze pe post de parapet in caz de accident cum este cel de fata. De altfel nici nu au cum sa opuna prea multa rezistenta deoarece atunci cand au fost inlocuite au fost prinse superficial pe vechiul suport de beton care era vai mama lui. Apoi "meseriasii" au venit doar cu un strat subtire de ciment ca sa dea din nou o forma suportului si sa acopere locurile unde suruburile erau la vedere.
Cred ca acele garduri sunt menite mai mult sa impiedice pietonii sa traverseze nu sa actioneze pe post de parapet in caz de accident cum este cel de fata. De altfel nici nu au cum sa opuna prea multa rezistenta deoarece atunci cand au fost inlocuite au fost prinse superficial pe vechiul suport de beton care era vai mama lui. Apoi "meseriasii" au venit doar cu un strat subtire de ciment ca sa dea din nou o forma suportului si sa acopere locurile unde suruburile erau la vedere.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Cezar210
Este foarte bine ca acele garduri nu rezista la impact, daca ar rezista s-ar face praf masina si oamenii din ea, la impact. Nu moare nimeni ca nu merge STB putina vreme pana iau masina de acolo, dar in schimb cineva poate muri la un impact asa brutal.
Este foarte bine ca acele garduri nu rezista la impact, daca ar rezista s-ar face praf masina si oamenii din ea, la impact. Nu moare nimeni ca nu merge STB putina vreme pana iau masina de acolo, dar in schimb cineva poate muri la un impact asa brutal.
- neoman
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
neoman
Este discutabil. Un gard desprins poate ajunge și pe trotuar. Sau daca impactul este puternic chiar pe contrasens. Cert este ca acolo e o zonă neagră din punctul de vedere al accidentelor. Acum ceva vreme știu că mai punea si poliția radarul pe sensul spre Lujerului și îi mai calma pe vitezomani.
Este discutabil. Un gard desprins poate ajunge și pe trotuar. Sau daca impactul este puternic chiar pe contrasens. Cert este ca acolo e o zonă neagră din punctul de vedere al accidentelor. Acum ceva vreme știu că mai punea si poliția radarul pe sensul spre Lujerului și îi mai calma pe vitezomani.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BGP2597
Este un punct negru pentru că acea curbă este prost proiectată, nu are deloc supraînălțare și orice depășire a vitezei te aruncă imediat în afara ei. Nu degeaba există limitare de 40 km/h în zonă.
Este un punct negru pentru că acea curbă este prost proiectată, nu are deloc supraînălțare și orice depășire a vitezei te aruncă imediat în afara ei. Nu degeaba există limitare de 40 km/h în zonă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Judecata impotriva soferului nu o inteleg, normal soferul are RCA, procesul s-ar muta automat impotriva asiguratorului, poate vor sa spuna ca au descoperit ca nu avea RCA.
Daca ai avea balustrada ca pe Pasajul Basarab aceea nu s-ar desprinde si oricum nu o poti lovi perpendicular cu viteza foarte mare ca sa spui ca te-a omorat balustrada, acel gard este practica obisnuita inventam ceva unicat ca sa nu-l aiba nimeni de vanzare ca sa putem sa dam cati bani vrem din bugetul public la firma prietena.
Limitarea de 40 este pentru pod, a fost odata o initiativa ca toate podurile/pasajele din Bucuresti sa fie limitate la 40, doar Basarab a avut apoi dispensa la 50 de aceea se si afisa semnul de 50 pe ecranele de informare la deschiderea pasajului.
Judecata impotriva soferului nu o inteleg, normal soferul are RCA, procesul s-ar muta automat impotriva asiguratorului, poate vor sa spuna ca au descoperit ca nu avea RCA.
Daca ai avea balustrada ca pe Pasajul Basarab aceea nu s-ar desprinde si oricum nu o poti lovi perpendicular cu viteza foarte mare ca sa spui ca te-a omorat balustrada, acel gard este practica obisnuita inventam ceva unicat ca sa nu-l aiba nimeni de vanzare ca sa putem sa dam cati bani vrem din bugetul public la firma prietena.
Limitarea de 40 este pentru pod, a fost odata o initiativa ca toate podurile/pasajele din Bucuresti sa fie limitate la 40, doar Basarab a avut apoi dispensa la 50 de aceea se si afisa semnul de 50 pe ecranele de informare la deschiderea pasajului.
- neoman
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
neoman
Poza făcută în zona accidentului de care se discută. Cred că vorbește de la sine. La cum sunt prinse nu protejează pe nimeni.
Poza făcută în zona accidentului de care se discută. Cred că vorbește de la sine. La cum sunt prinse nu protejează pe nimeni.
Screenshot_2024-08-28-11-23-32-18_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg (1.62 MB; downloaded 917 times)
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
BGP2597
@shoppy Probabil RCA acoperă doar pagube materiale, nu și valoarea întârzierilor și altor costuri generate de accident (ore suplimentare, kilometri suplimentari făcuți de autobuze cât a circulat linia navetă).
@shoppy Probabil RCA acoperă doar pagube materiale, nu și valoarea întârzierilor și altor costuri generate de accident (ore suplimentare, kilometri suplimentari făcuți de autobuze cât a circulat linia navetă).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
shoppy
Pai si acelea tot daune materiale sunt, ai pe polita suma maxima pentru daune umane si pentru daune materiale, asta era smecherie prin Franta ca daca nu aveai asigurare erau niste baieti smecheri cu niste firme care faceau niste contracte si dupaia te dadeau in judecata ca nu s-au putut incheia din cauza ta, dar pe asigurare este treaba asiguratorului.
Pai si acelea tot daune materiale sunt, ai pe polita suma maxima pentru daune umane si pentru daune materiale, asta era smecherie prin Franta ca daca nu aveai asigurare erau niste baieti smecheri cu niste firme care faceau niste contracte si dupaia te dadeau in judecata ca nu s-au putut incheia din cauza ta, dar pe asigurare este treaba asiguratorului.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination