Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1493805 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
aztec
Pai asta este...că nu au mai refăcut.
Ideea cu extinderea spre Brâncuși..e puțin ......doar-doar folosim autonomia, altfel nu se justifica.
Pai asta este...că nu au mai refăcut.
Ideea cu extinderea spre Brâncuși..e puțin ......doar-doar folosim autonomia, altfel nu se justifica.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
In viitorul apropiat, nu se stie exact data, se va suspenda circulația troleibuzelor catre Spitalul Fundeni, datorita lucrărilor ce se desfasoara la noul pasaj suprateran de la Doamna Ghica. Ca solutie s-a hotarat infiintarea unei linii naveta, ce va fii deservita in mare parte de catre autobaza Alexandria, deoarece in urmatoarea perioada acestia vor ceda 14 ture catre depoul Bujoreni pentru linia 105. In ceea ce priveste linia 66, 8 troleibuze vor circula pe traseul Pirvan-Arena.
In viitorul apropiat, nu se stie exact data, se va suspenda circulația troleibuzelor catre Spitalul Fundeni, datorita lucrărilor ce se desfasoara la noul pasaj suprateran de la Doamna Ghica. Ca solutie s-a hotarat infiintarea unei linii naveta, ce va fii deservita in mare parte de catre autobaza Alexandria, deoarece in urmatoarea perioada acestia vor ceda 14 ture catre depoul Bujoreni pentru linia 105. In ceea ce priveste linia 66, 8 troleibuze vor circula pe traseul Pirvan-Arena.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
CiprianTRB
Se știe cât timp ar trebui sa fie suspendat 66?
LE: Pentru ce se mai înființează o linie între Pârvan și Arena? Nu exista deja 90?
Se știe cât timp ar trebui sa fie suspendat 66?
LE: Pentru ce se mai înființează o linie între Pârvan și Arena? Nu exista deja 90?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
PTMZ
Poate că există 90, dar are niște intervale de râsul curcilor, 20-30 de minute, ceea ce nu e normal pentru o linie centrală.
Poate că există 90, dar are niște intervale de râsul curcilor, 20-30 de minute, ceea ce nu e normal pentru o linie centrală.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Tom
O linie Pârvan - Arena e un fel de 89 scurtat la Pârvan.
O linie Pârvan - Arena e un fel de 89 scurtat la Pârvan.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Linia 89 ? Linia 89 e din antichitate, era Vatra Luminoasă - Gara de Nord pe la Universitate. Dar s-a desființat de mult !
Linia 89 ? Linia 89 e din antichitate, era Vatra Luminoasă - Gara de Nord pe la Universitate. Dar s-a desființat de mult !
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Tom
Da, e vorba de 89 vechi. Dar pe porțiunea Pârvan - Arena (Stadion), traseul ei era comun cu 90 de astăzi.
CiprianTRB wrote:Arena presupun că e Stadionul Național, de asta face referire la linia 90.
Pentru ce se mai înființează o linie între Pârvan și Arena? Nu exista deja 90?
Da, e vorba de 89 vechi. Dar pe porțiunea Pârvan - Arena (Stadion), traseul ei era comun cu 90 de astăzi.
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
georgica2704
Mai mult ca sigur ca si 21 va fi deviat. Unde, cel mai probabil prin Reinvierii-Lacul Tei.
barbuandrei wrote:
In viitorul apropiat, nu se stie exact data, se va suspenda circulația troleibuzelor catre Spitalul Fundeni, datorita lucrărilor ce se desfasoara la noul pasaj suprateran de la Doamna Ghica.
Mai mult ca sigur ca si 21 va fi deviat. Unde, cel mai probabil prin Reinvierii-Lacul Tei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
Sau poate vor întoarce pe la Piața Obor. Ce te faci însă cu Depoul Colentina ?
Sau poate vor întoarce pe la Piața Obor. Ce te faci însă cu Depoul Colentina ?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Tom
Siameze între Colentina și șantier, plus parc rece. Sau puțin probabil, modernizare.
Siameze între Colentina și șantier, plus parc rece. Sau puțin probabil, modernizare.
- Doban4
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Doban4
Eu unul as lua ca referinta anul 2007, deoarece a fost o situatie asemanatoare cu devierea lui 21 si suspendarea lui 66. Pentru 21 eu ma gandesc sa fie felul acesta: Original de la Sf. Gheorghe pana la Obor dupa sa faca drepta pe Mihai Bravu-Dimitrov-Piata Obor si dupa la stanga spre Sf. Gheorghe, iar pe portiunea lipsa sa circule 621 Bucur Obor-Pasaj Colentina, cat despre 66 se poate intoarce 667 tot pe traseul sau initial. Iar despre depoul Colentina, tramvaiele apte de circulatie sa fie transferate la Victoria si Dudesti asta daca mai au spatiu.
Eu unul as lua ca referinta anul 2007, deoarece a fost o situatie asemanatoare cu devierea lui 21 si suspendarea lui 66. Pentru 21 eu ma gandesc sa fie felul acesta: Original de la Sf. Gheorghe pana la Obor dupa sa faca drepta pe Mihai Bravu-Dimitrov-Piata Obor si dupa la stanga spre Sf. Gheorghe, iar pe portiunea lipsa sa circule 621 Bucur Obor-Pasaj Colentina, cat despre 66 se poate intoarce 667 tot pe traseul sau initial. Iar despre depoul Colentina, tramvaiele apte de circulatie sa fie transferate la Victoria si Dudesti asta daca mai au spatiu.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Chev Celios
De ce sa te complici cu doua linii naveta. Nici cand erau amandoua suspendate nu fost doua linii naveta pe acelasi traseu. In acest caz vad simplu un 667 de la Pasaj Colentina pana la Vasile Parvan asa cum o lua 66, care ar trebui suspendat pe perioada lucrarilor. Linia 21 o poti duce sa intoarca cel mai bine in Tei, prin Strada Reinvierii.
De ce sa te complici cu doua linii naveta. Nici cand erau amandoua suspendate nu fost doua linii naveta pe acelasi traseu. In acest caz vad simplu un 667 de la Pasaj Colentina pana la Vasile Parvan asa cum o lua 66, care ar trebui suspendat pe perioada lucrarilor. Linia 21 o poti duce sa intoarca cel mai bine in Tei, prin Strada Reinvierii.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Tom
Sûntem "în pana mea" în secolul XXI. De ce nu pot să aplice regula standard: 600+nr. liniei suspendate = 666? Tocmai avem un Otokar B-666-STB și nu are probleme, cum nici DAF-ul 666 nu avea.
Sûntem "în pana mea" în secolul XXI. De ce nu pot să aplice regula standard: 600+nr. liniei suspendate = 666? Tocmai avem un Otokar B-666-STB și nu are probleme, cum nici DAF-ul 666 nu avea.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
andrei11
"666 biblic" se referă la cu totul altceva, nu la numărarea caselor / a traseelor STB, etc.
Cine susține așa ceva e diletant în interpretarea Apocalipsei. De fapt nici n-a citit-o.
"666 biblic" se referă la cu totul altceva, nu la numărarea caselor / a traseelor STB, etc.
Cine susține așa ceva e diletant în interpretarea Apocalipsei. De fapt nici n-a citit-o.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination