Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1493723 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Puss in Boots
Cea mai veche poza e cea cu V2A-ul de la capatul lui 32. Sa fie 92-93? In rest pozele sunt din anii 2000+ (Ikarus si DAF).
Cea mai veche poza e cea cu V2A-ul de la capatul lui 32. Sa fie 92-93? In rest pozele sunt din anii 2000+ (Ikarus si DAF).
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Daddy
Mai devreme, ITB nu mai este din 1990. Putea sa contabilizeze si cele 600 autobuze convertite in troleibuze si GNC sa iasa 1430. Imbunatatire pentru unii poate, pentru mine si majoritatea nu, fata de acum 4 ani circul in drumul meu cu mijloace de transport mai vechi cu 4 ani, mai murdare, cu AC defect si care vin mai greu si sunt deci mai aglomerate.
Mai devreme, ITB nu mai este din 1990. Putea sa contabilizeze si cele 600 autobuze convertite in troleibuze si GNC sa iasa 1430. Imbunatatire pentru unii poate, pentru mine si majoritatea nu, fata de acum 4 ani circul in drumul meu cu mijloace de transport mai vechi cu 4 ani, mai murdare, cu AC defect si care vin mai greu si sunt deci mai aglomerate.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
Putea sa contorizeze si extensiile M2, M4 si M5, precum si sa socoteasca M6, M7 si M8.
La infrastructura sper ca nu uite de A0 si canalul Dunare Bucuresti.
Putea sa contorizeze si extensiile M2, M4 si M5, precum si sa socoteasca M6, M7 si M8.
La infrastructura sper ca nu uite de A0 si canalul Dunare Bucuresti.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
WT_fan06
Poza aceea nu era cu V2A ci cu un V3A-2S. Anul este 1991. Poza originală îi aparține lui André Knoerr şi o găsiți aici: viewtopic.php?f=396&t=119&start=126#p348917
Poza aceea nu era cu V2A ci cu un V3A-2S. Anul este 1991. Poza originală îi aparține lui André Knoerr şi o găsiți aici: viewtopic.php?f=396&t=119&start=126#p348917
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Culmea, e ca vehiculul circula cu o sigla de inceput a democratiei postdecembriste ” ITB”
Una peste alta, vezi ce inseamna sa nu fii cetatean al Bucurestiului si sa vrei sa te expui, inutil ”razelor de Luna”?!
PS
Instantaneul n-are cum sa fie mai mult de anul 1990, cand, din 03.09.1990, linia 32 (ITB) avea traseul... ”ITB Alexandria-Piata Unirii”, iar reorganizarea I.T.B. in R.A.T.B. s-a materializat in baza deciziei nr. 1179/10.12.1990 a P.M.B. si legii nr. 15/1990!
Culmea, e ca vehiculul circula cu o sigla de inceput a democratiei postdecembriste ” ITB”
Una peste alta, vezi ce inseamna sa nu fii cetatean al Bucurestiului si sa vrei sa te expui, inutil ”razelor de Luna”?!
PS
Instantaneul n-are cum sa fie mai mult de anul 1990, cand, din 03.09.1990, linia 32 (ITB) avea traseul... ”ITB Alexandria-Piata Unirii”, iar reorganizarea I.T.B. in R.A.T.B. s-a materializat in baza deciziei nr. 1179/10.12.1990 a P.M.B. si legii nr. 15/1990!
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
GPS
Nu toate vagoanele au fost revopsite imediat. În spate se vede un V2A-2S galben, culoarea specifică RATB din anii ’90.
WT_fan06 wrote:
Poza aceea nu era cu V2A ci cu un V3A-2S. Anul este 1991. Poza originală îi aparține lui André Knoerr şi o găsiți aici: viewtopic.php?f=396&t=119&start=126#p348917
Nu toate vagoanele au fost revopsite imediat. În spate se vede un V2A-2S galben, culoarea specifică RATB din anii ’90.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
E neoasa linia 32 ...ITB Alexandria-P. Unirii, anul de gratie 1990!
Nu cred ca vreti sa mai scormoniti, inutil, asisderea, ca linia 32 e una de ”profil”!
E neoasa linia 32 ...ITB Alexandria-P. Unirii, anul de gratie 1990!
Nu cred ca vreti sa mai scormoniti, inutil, asisderea, ca linia 32 e una de ”profil”!
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Robert24
Sigla ITB a mai ramas prezenta pana pe la mijlocul lui 1992. Tranzitia a fost treptata.
Si poza chiar e din 1991.
Sigla ITB a mai ramas prezenta pana pe la mijlocul lui 1992. Tranzitia a fost treptata.
Si poza chiar e din 1991.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
orex
Noi aici dizertam, mai facem cate o divagatie, dar ia ganditi-va cati au fost atenti la aceste detalii, de netrecut cu vederea de altfel in anul de gratie 2020, si au muscat la chiftelele ”duoamnei” primar general?!
PS
Ma mir ca nu a punctat in clip ca a ”scapat” bucurestenii de tramvaiul cu cai!
Noi aici dizertam, mai facem cate o divagatie, dar ia ganditi-va cati au fost atenti la aceste detalii, de netrecut cu vederea de altfel in anul de gratie 2020, si au muscat la chiftelele ”duoamnei” primar general?!
PS
Ma mir ca nu a punctat in clip ca a ”scapat” bucurestenii de tramvaiul cu cai!
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Andrei98
Ieri fără să vreau am surprins o anomalie fără să vreau, pur și simplu făcusem poză la altceva și apoi când m-am uitat pe ea am observat că am surprins un Otokar de 10m pe 381. Chiar așa nu interesează pe nimeni de consecințele acestor repartizări la mișto?
Ieri fără să vreau am surprins o anomalie fără să vreau, pur și simplu făcusem poză la altceva și apoi când m-am uitat pe ea am observat că am surprins un Otokar de 10m pe 381. Chiar așa nu interesează pe nimeni de consecințele acestor repartizări la mișto?
Poza cu scop informativ, crop din poza originală.
IMG_20200708_085636.jpg (297.62 KB; downloaded 2895 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Utilizator anonim
Nu e nimic neobisnuit. Cele de 10m circula peste tot. Anomalia e ca de multe ori vedem Kent 12 in 106, 221, 223, 261 iar cele de 10 prin urbane, in special 336, 381, 137, 131, 282, 182.
De asemenea pe 300 de cand a pierdut Kenturi pentru 135 avem zilnic minim unul de 10m.
Nu e nimic neobisnuit. Cele de 10m circula peste tot. Anomalia e ca de multe ori vedem Kent 12 in 106, 221, 223, 261 iar cele de 10 prin urbane, in special 336, 381, 137, 131, 282, 182.
De asemenea pe 300 de cand a pierdut Kenturi pentru 135 avem zilnic minim unul de 10m.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Da, din pacate asa este, problema e veche. Pe 123 si 336 mai ales, am vazut inca de anul trecut. Mai nou, alte linii aglomerate au inceput sa primeasca "pitici". Ma uitam la 101, de exemplu, 2 ture sunt cu 10m... Nici nu vreau sa stiu cum e la Obor pensionarimea cu toate sarsanele
Da, din pacate asa este, problema e veche. Pe 123 si 336 mai ales, am vazut inca de anul trecut. Mai nou, alte linii aglomerate au inceput sa primeasca "pitici". Ma uitam la 101, de exemplu, 2 ture sunt cu 10m... Nici nu vreau sa stiu cum e la Obor pensionarimea cu toate sarsanele
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
linia 69
Nu pot sa ma abtin si sa nu comentez aceasta modificare ("optimizare") in sensul ca tocmai aceasta linie mica si neinsemnata a fost aleasa pentru a nu mai ocoli pe Calea Plevnei respectiv Splaiul Independentei si nu linia 69 sau/si 90 ce au un traseu mult mai lung si le-ar/ne-ar prinde bine o scurtatura. Ca sa nu mai zic ca as desfiinta-o maine si as directiona linia 90 catre Depoul Alexandria! Si asta poate provizoriu pana ce se va stabilii marea reconfigurare a traseelor din Drumul Taberei si completarea retelei pentru troleibuze din zona Academia Militara.
Si ca tot am adus vorba de linia 90, in prezent, impreuna cu liniile 126, 221 si 268, este linia fantoma a cartierului Drumul Taberei, fara de care ne putem deplasa linistiti, nu i s-ar simtii lipsa pentru ca nimeni nu sta circa o jumatate de ora sa apara. Poate ar fi bine sa fie dusa in alta parte si imbunatatita ritmicitatea, dupa cum am zis la Depoul Alexandria sau in Militari, bineinteles cu scoaterea liniei 61 sau 91, dupa caz.
Linia de troleibuz 91 va funcționa pe traseu optimizat
Traseul liniei 91 va fi modificat începând cu data de 13.07.2020, în scopul îmbunătățirii serviciului de transport, cu o preluare optimă a fluxului de călători de pe arterele Bd. Dr. Marinescu şi Bd. Eroii Sanitari.
Astfel, troleibuzele vor circula pe traseul actual între terminalul „Depoul Alexandria” şi intersecția Şos. Cotroceni/ Bd. Dr. Marinescu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Bd. Dr. Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Piaţa Operei, Bd. Mihail Kogălniceanu, după care vor urma traseul de bază până la terminalul „Piaţa Rosetti”.
Pe traseul modificat, troleibuzele liniei 91 vor efectua opriri în stații comune cu cele ale liniei 61.
Nu pot sa ma abtin si sa nu comentez aceasta modificare ("optimizare") in sensul ca tocmai aceasta linie mica si neinsemnata a fost aleasa pentru a nu mai ocoli pe Calea Plevnei respectiv Splaiul Independentei si nu linia 69 sau/si 90 ce au un traseu mult mai lung si le-ar/ne-ar prinde bine o scurtatura. Ca sa nu mai zic ca as desfiinta-o maine si as directiona linia 90 catre Depoul Alexandria! Si asta poate provizoriu pana ce se va stabilii marea reconfigurare a traseelor din Drumul Taberei si completarea retelei pentru troleibuze din zona Academia Militara.
Si ca tot am adus vorba de linia 90, in prezent, impreuna cu liniile 126, 221 si 268, este linia fantoma a cartierului Drumul Taberei, fara de care ne putem deplasa linistiti, nu i s-ar simtii lipsa pentru ca nimeni nu sta circa o jumatate de ora sa apara. Poate ar fi bine sa fie dusa in alta parte si imbunatatita ritmicitatea, dupa cum am zis la Depoul Alexandria sau in Militari, bineinteles cu scoaterea liniei 61 sau 91, dupa caz.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
V2A
Linia 90 a rămas cu 7 ture în loc de 8, odată cu reducerea de parc din 15 iunie (care, apropo, n-a fost atât de mare ca în anii trecuți).
Linia 90 a rămas cu 7 ture în loc de 8, odată cu reducerea de parc din 15 iunie (care, apropo, n-a fost atât de mare ca în anii trecuți).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination