Topic: Accidente / incidente
5211 posts, 1487427 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
punmeister
Cum de se intampla ca numai pe 1 si 10 se rup pantografe in veselie?
Cum de se intampla ca numai pe 1 si 10 se rup pantografe in veselie?
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
nathalael
E coadă și la urcarea spre Apaca
E coadă și la urcarea spre Apaca
IMG_3714.jpeg (1.58 MB; downloaded 2083 times)
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
nathalael
De apreciat ca STB și-a facut timp sa anunțe evenimentul prin intermediul aplicației. Circulația încă nu s-a reluat.
De apreciat ca STB și-a facut timp sa anunțe evenimentul prin intermediul aplicației. Circulația încă nu s-a reluat.
- STB738
-
Posted:
-
- zapacitu
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
bercenicity
Acum la Dristor
Acum la Dristor
PXL_20240608_103523893.jpg (248.76 KB; downloaded 1632 times)
PXL_20240608_103534209.jpg (975.22 KB; downloaded 1632 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- idk_vlad
-
Posted:
-
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Mihai Neagu
Nici o zi nu a trecut si avem inca un imperio de pe inelar cu pantograful rupt...
Nici o zi nu a trecut si avem inca un imperio de pe inelar cu pantograful rupt...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
cris_m
In general se rup din cauza unor fire „parazite” care ajung accidental peste cel de contact. Totusi, rata acestor evenimente a crescut considerabil in ultimele zile, odata cu cresterea temperaturilor. Tare imi este ca s-au dilatat firele si au inceput sa se detensioneze, insa nu inteleg ce se intampla cu mecanismele de tensionare, de ce nu isi fac treaba asa cum trebuie...
zapacitu wrote here:
Si totusi de ce se tot rup pantografele?
In general se rup din cauza unor fire „parazite” care ajung accidental peste cel de contact. Totusi, rata acestor evenimente a crescut considerabil in ultimele zile, odata cu cresterea temperaturilor. Tare imi este ca s-au dilatat firele si au inceput sa se detensioneze, insa nu inteleg ce se intampla cu mecanismele de tensionare, de ce nu isi fac treaba asa cum trebuie...
- shoppy
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
3mil
Cel puțin în 1/10 din ce am observat în ultima perioadă nu este uniforma uzura patinei pantografului (la Imperio in principal). Se uzează doar pe mijloc iar în extremități rămâne la cota "de nou" și ajunge sa aibă o forma concava. În situația când firul face contact pe partea uzata, extremitățile piesei ating o cota poate chiar mai sus decât firul și astfel la încrucișari mai ales agață firele adiacente. Combinat cu dilatarea și posibila detensionare a rețelei, vedem rezultatele.
Cel puțin în 1/10 din ce am observat în ultima perioadă nu este uniforma uzura patinei pantografului (la Imperio in principal). Se uzează doar pe mijloc iar în extremități rămâne la cota "de nou" și ajunge sa aibă o forma concava. În situația când firul face contact pe partea uzata, extremitățile piesei ating o cota poate chiar mai sus decât firul și astfel la încrucișari mai ales agață firele adiacente. Combinat cu dilatarea și posibila detensionare a rețelei, vedem rezultatele.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Accidente / incidente
Costin
Asta se intampla daca reteaua e montata gresit (in linie dreapta in loc de un usor zig-zag). Atunci cum de nu s-au intamplat incidente simiare pana acum? Reteaua aia are peste 10 ani de cand e montata...
Asta se intampla daca reteaua e montata gresit (in linie dreapta in loc de un usor zig-zag). Atunci cum de nu s-au intamplat incidente simiare pana acum? Reteaua aia are peste 10 ani de cand e montata...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination