Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Accidente / incidente

5211 posts, 1487427 views
 
Go to page:  1  ... 348 349 350 351 352 353 354  ... 373
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente / incidente punmeister

Cum de se intampla ca numai pe 1 si 10 se rup pantografe in veselie?

 


Re: Accidente / incidente nathalael

E coadă și la urcarea spre Apaca
IMG_3714.jpeg (1.58 MB; downloaded 2083 times)

 


Re: Accidente / incidente nathalael

De apreciat ca STB și-a facut timp sa anunțe evenimentul prin intermediul aplicației. Circulația încă nu s-a reluat.

 


Re: Accidente / incidente STB738

Are cineva vreo poza cu liniile naveta?

 


Re: Accidente / incidente zapacitu

Si totusi de ce se tot rup pantografele?

 


Re: Accidente / incidente bercenicity

Acum la Dristor
PXL_20240608_103523893.jpg (248.76 KB; downloaded 1632 times)
PXL_20240608_103534209.jpg (975.22 KB; downloaded 1632 times)

 


Re: Accidente / incidente punmeister

IAR?!

 


Re: Accidente / incidente idk_vlad

Măcar n-a mai rupt reţeaua de data asta... :headbash:

 


Re: Accidente / incidente Mihai Neagu

Nici o zi nu a trecut si avem inca un imperio de pe inelar cu pantograful rupt...

 


Re: Accidente / incidente cris_m

zapacitu wrote here:
Si totusi de ce se tot rup pantografele?

In general se rup din cauza unor fire „parazite” care ajung accidental peste cel de contact. Totusi, rata acestor evenimente a crescut considerabil in ultimele zile, odata cu cresterea temperaturilor. Tare imi este ca s-au dilatat firele si au inceput sa se detensioneze, insa nu inteleg ce se intampla cu mecanismele de tensionare, de ce nu isi fac treaba asa cum trebuie...

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Nu toată rețeaua este tensionată.

 


Re: Accidente / incidente Costin

Corect, insa pe inel este tensionata.

 


Re: Accidente / incidente 3mil

Cel puțin în 1/10 din ce am observat în ultima perioadă nu este uniforma uzura patinei pantografului (la Imperio in principal). Se uzează doar pe mijloc iar în extremități rămâne la cota "de nou" și ajunge sa aibă o forma concava. În situația când firul face contact pe partea uzata, extremitățile piesei ating o cota poate chiar mai sus decât firul și astfel la încrucișari mai ales agață firele adiacente. Combinat cu dilatarea și posibila detensionare a rețelei, vedem rezultatele.

 


Re: Accidente / incidente Costin

Asta se intampla daca reteaua e montata gresit (in linie dreapta in loc de un usor zig-zag). Atunci cum de nu s-au intamplat incidente simiare pana acum? Reteaua aia are peste 10 ani de cand e montata...

 


Go to page:  1  ... 348 349 350 351 352 353 354  ... 373
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435184 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use