Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)
2731 posts, 900930 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Gabi23
Si-a pierdut si un far central...
Utilizator anonim wrote:Elful wrote:
EA-428 a GFR a luat azi foc la Pajura in jurul orei 14:00. Nu stiu cat de grav este, ideea este ca au fost solicitati pompierii catre statia Chitila de catre mecanicul altui tren care trecea pe acolo acesta mentionand "Ia-ma repede de aici ca a luat foc un GFR la Pajura" si "Suna repede la 112 nu mai sta ca flacarile sunt sub vagoane".
Nu cred ca a fost ceva grav, ieri dimineata era in Medgidia cu un marfar.
Si-a pierdut si un far central...
40-0428-5 - Bucuresti Baneasa - 13.04.2012.jpg (183.82 KB; downloaded 2509 times)
- stefan_br
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Chev Celios
Da cei cu cupla aia asa ciudata la ea???
Da cei cu cupla aia asa ciudata la ea???
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
AlexCta
Pai este facuta pentru Yugoslavia ,se vede ca are si bordul pe dreapta.
Pai este facuta pentru Yugoslavia ,se vede ca are si bordul pe dreapta.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Dr2005
La locomotivele produse după o anumită dată (197x) s-a lăsat loc pentru a se monta cuplă automată. Evident, nici CFR, nici Căile Ferate Yugoslave, nici BDZ nu au trecut la aşa ceva, dar e suficient loc acolo ca să se monteze. Ba chiar ar fi fost o investiţie utilă (de ex. o cuplă C-Akv, care e compatibilă şi cu SA-3-ul sovietic şi cu cârligul UIC), se economiseau mulţi bani cu manevranţii şi mult tip la manevră.
La locomotivele produse după o anumită dată (197x) s-a lăsat loc pentru a se monta cuplă automată. Evident, nici CFR, nici Căile Ferate Yugoslave, nici BDZ nu au trecut la aşa ceva, dar e suficient loc acolo ca să se monteze. Ba chiar ar fi fost o investiţie utilă (de ex. o cuplă C-Akv, care e compatibilă şi cu SA-3-ul sovietic şi cu cârligul UIC), se economiseau mulţi bani cu manevranţii şi mult tip la manevră.
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
silver
Pe stanga.
AlexCta wrote:
Pai este facuta pentru Yugoslavia ,se vede ca are si bordul pe dreapta.
Pe stanga.
- AlexCta
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
AlexCta
Da ai dreptate ,scuze ma gandeam la autoturisme
Da ai dreptate ,scuze ma gandeam la autoturisme
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
florin.lifticariu
Data fotografiei lui 375 cu cisterne in Baneasa care e.. ? in galerie apare 02.2012...data inscriptionata pe locomotiva vad ca e RG 03.2012....pe de alta parte, an fabricatie 1974...cam ciudat, Siemensurile aveau toate an de fabricatie 1977-1978...
Data fotografiei lui 375 cu cisterne in Baneasa care e.. ? in galerie apare 02.2012...data inscriptionata pe locomotiva vad ca e RG 03.2012....pe de alta parte, an fabricatie 1974...cam ciudat, Siemensurile aveau toate an de fabricatie 1977-1978...
- silver
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
silver
Pot sa-ti raspund eu la intrebare, daca te referi la poza cu Zagkks dupa ea: joi, 19 aprilie. Zagkks-urile (in numar de 10) au ajuns in noaptea aia la Mangalia.
Pot sa-ti raspund eu la intrebare, daca te referi la poza cu Zagkks dupa ea: joi, 19 aprilie. Zagkks-urile (in numar de 10) au ajuns in noaptea aia la Mangalia.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
stefan_br
Hm...interesant, eu stiam ca 499 apartine de DELM Tg. Mures!
Hm...interesant, eu stiam ca 499 apartine de DELM Tg. Mures!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Dr2005
Păi pe raza sucursalei Braşov există un singur depou al CFR Marfă, cel de la Târgu Mureş.
De altfel, pe fiecare dintre fostele regionale CFR era un singur depou, restul fuseseră retrogradate la rangul de remiză şi arondate unui depou. Astfel, depourile sunt:
- Regionala Bucureşti: Dep. Bucureşti Triaj
- Regionala Constanţa: Dep. Palas
- Regionala Galaţi: Dep. Brăila
- Regionala Iaşi: Dep. Paşcani
- Regionala Braşov: Dep. Târgu Mureş
- Regionala Cluj: Dep. Oradea
- Regionala Timişoara: Dep. Simeria (?)
- Regionala Craiova: Dep. Craiova
Păi pe raza sucursalei Braşov există un singur depou al CFR Marfă, cel de la Târgu Mureş.
De altfel, pe fiecare dintre fostele regionale CFR era un singur depou, restul fuseseră retrogradate la rangul de remiză şi arondate unui depou. Astfel, depourile sunt:
- Regionala Bucureşti: Dep. Bucureşti Triaj
- Regionala Constanţa: Dep. Palas
- Regionala Galaţi: Dep. Brăila
- Regionala Iaşi: Dep. Paşcani
- Regionala Braşov: Dep. Târgu Mureş
- Regionala Cluj: Dep. Oradea
- Regionala Timişoara: Dep. Simeria (?)
- Regionala Craiova: Dep. Craiova
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
stefan_br
Pe Regionala Galati este Depoul Buzau, Braila este doar un IRLU, unde gasim conserve, locomotive venite la RR/RG si alteela ce fac serviciu in zona.Mecanicii de Braila faca serviciu cu locomtivele Adjudului.
P.S. Braila a fost remiza pe timpul comunistilor, drept dovada in incinta IRLU Braila se gaseste o stema din tabla pe care scrie REMIZA Braila!Daca ar fi sa citez din visele de la acea vreme remiza urma sa fie transformata in depou si sa poata gazdui locomotive electrice!
Pe Regionala Galati este Depoul Buzau, Braila este doar un IRLU, unde gasim conserve, locomotive venite la RR/RG si alteela ce fac serviciu in zona.Mecanicii de Braila faca serviciu cu locomtivele Adjudului.
P.S. Braila a fost remiza pe timpul comunistilor, drept dovada in incinta IRLU Braila se gaseste o stema din tabla pe care scrie REMIZA Braila!Daca ar fi sa citez din visele de la acea vreme remiza urma sa fie transformata in depou si sa poata gazdui locomotive electrice!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive seria 40 (Electroputere Craiova Romania)
Utilizator anonim
Locomotivele apartin regionalelor si depoului fiecarei regionale, dar sunt exploatate de diverse puncte de lucru de pe raza regionalelor.
Locomotivele apartin regionalelor si depoului fiecarei regionale, dar sunt exploatate de diverse puncte de lucru de pe raza regionalelor.
- Dr2005
-
Posted:
-
📖 Pagination options