Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
801 posts, 241809 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Oricum e de apreciat faptul ca Metrorex continua sa boteze trenurile, fata de SL care au renuntat in cazul noilor rame C30.
Oricum e de apreciat faptul ca Metrorex continua sa boteze trenurile, fata de SL care au renuntat in cazul noilor rame C30.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Costin
SL = Storstockholms Lokaltrafik, autoritatea de transport din Stockholm si imprejurimi, pentru cine se intreaba
Mai sunt alte orase care isi boteaza astfel trenurile (de metrou sau ce altceva or mai avea)?
SL = Storstockholms Lokaltrafik, autoritatea de transport din Stockholm si imprejurimi, pentru cine se intreaba
Mai sunt alte orase care isi boteaza astfel trenurile (de metrou sau ce altceva or mai avea)?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Alta falsa problema!
Avem atâtea denumiri disponibile încât nu vom avea niciodată atâtea trenuri cat să le epuizăm!
Căutați altceva mai dastept…
Păi BM nu e echivalentul SL?
Alta falsa problema!
Avem atâtea denumiri disponibile încât nu vom avea niciodată atâtea trenuri cat să le epuizăm!
Căutați altceva mai dastept…
Păi BM nu e echivalentul SL?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
BM2 e echivalentul C20 din Stockholm, avand in vedere ca ADtranz il comercializa inafara Stockholmului ca Vagn 2000 "metroul viitorului", pana sa fie inghititi de Bombardier in 2001.
Interesant este ca, cu toate ca ADtranz n-a reusit sa exporte in numar mare Vagn 2000 cum au planuit, fiind in mare integrat in gama MOVIA a Bombardier, Metrorex practic a continuat acest "legacy" cu BM3, BM4 si mai mult ca sigur si generatiile viitoare de BM. Rar vezi asa ceva.
BM2 e echivalentul C20 din Stockholm, avand in vedere ca ADtranz il comercializa inafara Stockholmului ca Vagn 2000 "metroul viitorului", pana sa fie inghititi de Bombardier in 2001.
Interesant este ca, cu toate ca ADtranz n-a reusit sa exporte in numar mare Vagn 2000 cum au planuit, fiind in mare integrat in gama MOVIA a Bombardier, Metrorex practic a continuat acest "legacy" cu BM3, BM4 si mai mult ca sigur si generatiile viitoare de BM. Rar vezi asa ceva.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
PTMZ
Arriva Olanda mai are politica asta, de a numi trenurile, la fel și DB cu ICE-urile, dar vorbim de un alt nivel. La nivel local, probabil sunt doar câteva cazuri izolate, vezi București sau Brăila.
Costin wrote here:
Mai sunt alte orase care isi boteaza astfel trenurile (de metrou sau ce altceva or mai avea)?
Arriva Olanda mai are politica asta, de a numi trenurile, la fel și DB cu ICE-urile, dar vorbim de un alt nivel. La nivel local, probabil sunt doar câteva cazuri izolate, vezi București sau Brăila.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
La metrou, ideea de a boteza trenurile a fost preluată de la suedezi, aceștia fiind primii care au dat nume trenurilor de metrou Bombardier Movia C20 din Stockholm, produse între 1997 și 2002.
Ce ar fi de menționat este că trenurile Bombardier din prima generație (florile), nu au fost botezate imediat, acest lucru începând să fie aplicat și la noi din 2004-2005 (aproximativ), inclusiv pentru restul de trenuri noi ce aveau să ajungă în flota Metrorex.
Oricum ar fi, nu văd nicio problemă că a rămas și în prezent acest lucru, sincer...
La metrou, ideea de a boteza trenurile a fost preluată de la suedezi, aceștia fiind primii care au dat nume trenurilor de metrou Bombardier Movia C20 din Stockholm, produse între 1997 și 2002.
Ce ar fi de menționat este că trenurile Bombardier din prima generație (florile), nu au fost botezate imediat, acest lucru începând să fie aplicat și la noi din 2004-2005 (aproximativ), inclusiv pentru restul de trenuri noi ce aveau să ajungă în flota Metrorex.
Oricum ar fi, nu văd nicio problemă că a rămas și în prezent acest lucru, sincer...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
shoppy
Initial si la noi locomotivele cu abur aveau nume si si la Tarom avioanele au nume, deci nu este asa o premiera in transportul de persoane de la noi.
Initial si la noi locomotivele cu abur aveau nume si si la Tarom avioanele au nume, deci nu este asa o premiera in transportul de persoane de la noi.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
WT_fan06
În aviație numele au fost și sunt foarte răspândite, atât pe partea civilă cât și pe cea militară.
În aviație numele au fost și sunt foarte răspândite, atât pe partea civilă cât și pe cea militară.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Faptul ca trenurile au nume propriu ușurează comunicarea cu dispeceratul.
BM nu vine de la Bombardier ci de la Bucharest Metro.
Faptul ca trenurile au nume propriu ușurează comunicarea cu dispeceratul.
BM nu vine de la Bombardier ci de la Bucharest Metro.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
punmeister
Da, Bucharest Metro 4th generation in cazul ramelor Alstom.
Da, Bucharest Metro 4th generation in cazul ramelor Alstom.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
Stefan28
Nu prea, dispeceratul comunică cu mecanicii în caz de defecte, probleme, etc, prin numărul de la tren în 99% din cazuri (de exemplu trenul 2, rama 1003), s.a.m.d...
subway guru wrote here:
Faptul ca trenurile au nume propriu ușurează comunicarea cu dispeceratul.
Nu prea, dispeceratul comunică cu mecanicii în caz de defecte, probleme, etc, prin numărul de la tren în 99% din cazuri (de exemplu trenul 2, rama 1003), s.a.m.d...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
subway guru
Modul de adresare depinde de scop și situație și de canalul de comunicație utilizat.
Modul de adresare depinde de scop și situație și de canalul de comunicație utilizat.
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)
satanistu
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26 ... esti.htm
"Mihai Barbu, președintele Consiliului de Administrație de la Metrorex, a declarat la o emisiune B1 TV că trenurile Alstom produse în Brazilia ar trebui să ajungă în România „undeva la sfârșitul lunii martie”. Asta rezultă din discuțiile cu compania producătoare, numai că întârzierile sunt deja mari și „nu avem încredere absolută în cifrele pe care ni le dau”, spune el."
Sunt curios ce se poate face in legatura cu asta.
Ok, ne dau penalitatiile, dar noi vrem trenurile. Cand vin? Se tot prelungeste.
Asa fac si aia de la Bolt Food/Tazz, uita sa imi aduca mancarea dar imi dau voucher compensatoriu. Pai eu vreau sa mananc, nu sa raman cu banii in portofel, asa si aici...
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26 ... esti.htm
"Mihai Barbu, președintele Consiliului de Administrație de la Metrorex, a declarat la o emisiune B1 TV că trenurile Alstom produse în Brazilia ar trebui să ajungă în România „undeva la sfârșitul lunii martie”. Asta rezultă din discuțiile cu compania producătoare, numai că întârzierile sunt deja mari și „nu avem încredere absolută în cifrele pe care ni le dau”, spune el."
Sunt curios ce se poate face in legatura cu asta.
Ok, ne dau penalitatiile, dar noi vrem trenurile. Cand vin? Se tot prelungeste.
Asa fac si aia de la Bolt Food/Tazz, uita sa imi aduca mancarea dar imi dau voucher compensatoriu. Pai eu vreau sa mananc, nu sa raman cu banii in portofel, asa si aici...
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options