Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

2494 posts, 539005 views
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 179
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cornel001

Asta seara (in interval orar de varf) pe Campia Libertatii era coada la semafor, pe Rebreanu nu era coada. Inainte de pornire semafoare, nu era coada pe nici una (doar un pic pe CL la cedeaza). Mai trebuie reglate semafoarele. Sunt monitorizate sau trebuie sa raportez undeva si daca da unde ?

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Am revenit. Azi dimineata in jurul orei 08:05 se circula decent in sensul spre Ramnic, insa pe cel spre magazinul Titan nu prea, se formase coada la semaforul de la intersectia cu Lunca Bradului, iar la Campia Libertatii se formase o coada aproape pe tot drumul, de la intersectia cu Liviu Rebreanu pana la statuie la Campia Libertatii. La intersectia cu Mihai Bravu situatia e neschimbata.

Mesaj modificat de Admin.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Mai multi utilizatori s-au sesizat in legatura cu mesajul anterior.
Va rog sa scrieti numele proprii cu litera mare cum este corect! Noi, administratorii si moderatorii nu suntem nici platiti si nici nu avem timp sa stam sa modificam mesaje!
Va multumesc!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului stevethegreat

ce sens are acel semafor la intersectia cu strada Lunca Bradului? cand vii dinspre magazinul Titan spre Campia Libertatii mai stai un minut la semafor, asta dupa ce ai parcurs 300 m si ai mai stat la unul. Ar trebui desfiintat acel semafor si pus semn "interzis la stanga", strada aceea e folosita mai ales de cei care vin invers. Cei care ies de pe strada Lunca Bradului si vor sa faca stanga sa isi asume ca vor sta mai mult in intersectie sau sa isi regandeasca traseul. Hai sa punem semafoare la orice straduta care iese in bulevard si ne lasam masinile acasa.
Nu mai vorbesc de acele scuaruri din statiile de tramvai - nesemnalizate - noaptea daca e ceata si mergi tare poti sa intri in ele, sunt foarte late si in unele locuri nu prea mai ramane loc de 2 masini sa treaca simultan. Daca ai un autobuz in dreapta e clar, ori tu ori el. Scuarurile au unghiuri de 90 de grade cand puteau macar la capete sa le faca mai ascutite, sa nu ocupe atat din bulevard.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

stevethegreat wrote:
ce sens are acel semafor la intersectia cu strada Lunca Bradului? cand vii dinspre magazinul Titan spre Campia Libertatii mai stai un minut la semafor, asta dupa ce ai parcurs 300 m si ai mai stat la unul. Ar trebui desfiintat acel semafor si pus semn "interzis la stanga", strada aceea e folosita mai ales de cei care vin invers. Cei care ies de pe strada Lunca Bradului si vor sa faca stanga sa isi asume ca vor sta mai mult in intersectie sau sa isi regandeasca traseul. Hai sa punem semafoare la orice straduta care iese in bulevard si ne lasam masinile acasa.

Nu ai dreptate, straduta aia strabate tot cartierul(format din L.Rebreanu/C.Ressu/N.Grigorescu), respectiv aduna destul trafic ca sa "merite"semafor. Daca ar fi facut cum spui(celor de pe Lunca Bradului stanga interzis), atunci ei ar fi facut dreapta pana in intersesctia cu N.Grigorescu, unde ar fi intors => astfel am obtine o aglomerare in "+" la intersectia L.Rebreanu/N.Grigorescu, care si de fara traficul de pe Lunca Bradului nu o intersesctie lejera. Adica semaforul ptr Lunca Bradului, doar prin prezenta sa, iti ajuta tie sa stai mai putin la intersectia  L.Rebreanu/N.Grigorescu.
In afara de   cele enumarate mai sus, acel semafor mareste siguranta pietonilor ce straverseaza strada.

stevethegreat wrote:
Nu mai vorbesc de acele scuaruri din statiile de tramvai - nesemnalizate - noaptea daca e ceata si mergi tare poti sa intri in ele, sunt foarte late si in unele locuri nu prea mai ramane loc de 2 masini sa treaca simultan. Daca ai un autobuz in dreapta e clar, ori tu ori el. Scuarurile au unghiuri de 90 de grade cand puteau macar la capete sa le faca mai ascutite, sa nu ocupe atat din bulevard.

Refugiile de tramvai sunt facute bine, cum nu ar fi straniu asa se face in vest, unde este cel mai comod TP, daca vom urma exemplul lor din domeniu, vom otine un TP civilizat, comod.... => multi soferi ce stau astazi cu tine in ambuteiaje, vor circula in oras cu TP => tu vei avea mai mult spatiu sa circuli, nu trebuie sa ne opunem unor modernizari, care cu timpul ne vor aduce mari beneficii.

clt wrote:
Am revenit. Azi dimineata in jurul orei 08:05 se circula decent in sensul spre Ramnic, insa pe cel spre magazinul Titan nu prea, se formase coada la semaforul de la intersectia cu Lunca Bradului, iar la Campia Libertatii se formase o coada aproape pe tot drumul, de la intersectia cu Liviu Rebreanu pana la statuie la Campia Libertatii. La intersectia cu Mihai Bravu situatia e neschimbata.

Mesaj modificat de Admin.

Asta e sigur efectul "deschiderii pasajului Basarab" cand toti dupa ce afla ca o lucrare de infrastructura e gata, pleaca sa o testeze personal cu masina, insa nici nu trebuie sa ne asteptam la minuni de la SMT, sa nu uitam ca nu exista orase ce au invins ambuteiajele, nu conteaza ce buget au, ce SMT-uri sau autostrazi zburatoare au, doar in cazul dezvoltarii TP, se pot obtine ameliorari.

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Eu merg pe acolo in fiecare zi, nu am fost sa testez special. Presupun ca vor mai ajusta timpii la semafoare, chiar la cel de la Lunca Bradului, ca sa nu se mai formeze coada la statuia de la Campia Libertatii. Stie cineva cand vor uni liniile de tramvai, si implicit cand vor incepe tramvaiele sa circule?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu cred ca fiind criza de tramvaie si avand si prioritate (viitorul ) bulevard Uranus, nimeni nu e interesat sa dea drumul la tramvaie pe acolo.  :roll:

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Ar fi pacat sa nu dea drumul la tramvaie.. nu mai au mult, decat de unit linia veche cu cea noua, pt. ca, sa fim realisti, la tronsonul al doilea vor incepe lucrarile abia peste un an, doi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

De  unde stii cand se vor relua lucrarile  :?: Ai informatii ?
Poate nici peste 10 nu se vor relua.  :twisted:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ADY881

andrei11 wrote:
De  unde stii cand se vor relua lucrarile  :?: Ai informatii ?
Poate nici peste 10 nu se vor relua.  :twisted:

Mai ales daca Operscu are de gand sa mai joace din muschi ptr fraieri, si sa inceapa scurmaciunea minune de la PPL.

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Nu am nicio informatie, a fost doar o estimare personala

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Lohengrin

clt wrote:
Ar fi pacat sa nu dea drumul la tramvaie.. nu mai au mult, decat de unit linia veche cu cea noua, pt. ca, sa fim realisti, la tronsonul al doilea vor incepe lucrarile abia peste un an, doi.


  Ar fi și păcat să dea drumul tramvaielor în halul în care se găsește linia dincolo de intersecția Rebreanu/Grigorescu. Cea mai bună soluție este montarea unui rebrusment în fața magazinului Titan. Numai că asta înseamnă ca în 2014 să fie gata capătul lui 5 de la Aeroportul Băneasa, pentru a elibera cele 14 vagoane bidirecționale.
 Revenind în realitate, nu cred că înainte de primăvară să vedem vreo schimbare.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

N-ai nevoie decat de 2 bidirectionale acolo. Intre rond Baba Novac si Titan ai 6 interstatii.Linia este noua, separat de trafic, pot sa ruleze, nu stau blocate in trafic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului stevethegreat

ADY881 wrote:
Nu ai dreptate, straduta aia strabate tot cartierul(format din L.Rebreanu/C.Ressu/N.Grigorescu), respectiv aduna destul trafic ca sa "merite"semafor. Daca ar fi facut cum spui(celor de pe Lunca Bradului stanga interzis), atunci ei ar fi facut dreapta pana in intersesctia cu N.Grigorescu, unde ar fi intors => astfel am obtine o aglomerare in "+" la intersectia L.Rebreanu/N.Grigorescu, care si de fara traficul de pe Lunca Bradului nu o intersesctie lejera. Adica semaforul ptr Lunca Bradului, doar prin prezenta sa, iti ajuta tie sa stai mai putin la intersectia  L.Rebreanu/N.Grigorescu.
In afara de   cele enumarate mai sus, acel semafor mareste siguranta pietonilor ce straverseaza strada.

Nu am nimic cu cei care ies de pe Lunca Bradului, nu la ei ma refeream. Era vorba de cei care merg pe Liviu Rebreanu si li se permite sa faca stanga pe Lunca Bradului - acolo ziceam sa nu se permita sa faca stanga.
In acest oras lipsesc niste culoare/trasee cu prioritate, hai sa stabilim niste directii de mers prioritare, sa incercam sa desfiintam niste semafoare, niste treceri de pietoni din 100 in 100 de metri astfel incat cand pleci de acasa sa stii ca pe traseul X mergi mai repede dar ocolesti, pe traseul Y e mai scurt dar sunt in plus 10 semafoare.
Ai treceri de pietoni la intersectia Titan, la intersectia Lunca Bradului, inca una dupa pod la intrarea in parc si a 4-a la intersectia cu Campia Libertatii - toate 4 cu semafor.
1 km = 4 treceri de pietoni, toate cu semafor.
La intersectia Camil Ressu cu Ilioara ai trecere de pietoni fara semafor, desi ai statie de autobuz + de tramvai + metrou.
Ideea era sa nu punem semafoare la mai putin de 300 de metri unul de altul, altfel, repet, pacat de banii investiti.

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38  ... 179
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433599 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use