Topic: Stiri despre proiect
1308 posts, 558323 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
Tronsonul de metrou Eroilor - Iancului ar putea fi scos la licitaţie pentru proiectare până la finele anului
Secţiunea Eroilor – Iancului din Magistrala 5 ar putea fi lansată la licitaţie pentru proiectare până la finele anului, conform oficialilor Metrorex. Construcţia tronsonului din continuarea metroului de Drumul Taberei este programată să înceapă 2019 şi să se termine în 2023.
„Suntem în faza finală de elaborare a caietului de sarcini pentru partea de proiectare", au spus oficiali ai Metrorex, potrivit lui Ionuţ Ciurea, vicepreşedinte al Asociaţiei Pro Infrastructură (API).
„Probabil că undeva la sfârşitul anului va fi posibilă lansarea acestei licitaţii, iar în 2019 să putem demara lucrările", au adăugat reprezentanţii Metrorex la sesiunea de săptămâna trecută a Sub-Comitetului Sectorial Transport din cadrul CM POIM (Comitetul de Monitorizare al Programului Operaţional Infrastructura Mare).
Termenul estimat pentru execuţia tronsonului Eroilor – Iancului este de patru ani, respectiv între 2019 şi 2023.
Secţiunea Eroilor - Iancului va avea 4,8 kilometri şi şase staţii de metrou. Valoarea proiectului este estimată la 2,94 miliarde de lei (650 milioane de euro), cu TVA.
Cheltuielile eligibile estimate în POIM sunt de 2,5 miliarde de lei (546 milioane de euro), dintre care 75% fonduri europene - 1,88 miliarde de lei (410 milioane de euro) şi restul de 25% de la bugetul de stat - 629 milioane de lei (136 milioane de euro).
Magistrala 5, Secţiunea 2, Eroilor – Piaţa Iancului va creşte densitatea reţelei de metrou în zona centrală a Capitalei şi va asigura o legătură directă între Secţiunea 1 a Magistralei 5 (din cartierul Drumul Taberei) şi Secţiunea 3 (din cartierul Pantelimon).
Construcţia Secţiunii 1 a Magistralei 5 a fost demarată în urmă cu şapte ani şi încă nu este finalizată. Cel mai nou termen anunţat de oficialii Metrorex pentru inaugurarea Metroului de Drumul Taberei este toamna anului viitor. Şi acest termen ar putea fi însă depăşit, din cauza unor probleme precum întreruperea finanţării, întârzieri la licitaţia pentru semnalizare şi înăsprirea condiţiilor pentru obţinerea avizului ISU, după incendiul din clubul Colectiv.
Tronsonul de metrou Eroilor - Iancului ar putea fi scos la licitaţie pentru proiectare până la finele anului
Secţiunea Eroilor – Iancului din Magistrala 5 ar putea fi lansată la licitaţie pentru proiectare până la finele anului, conform oficialilor Metrorex. Construcţia tronsonului din continuarea metroului de Drumul Taberei este programată să înceapă 2019 şi să se termine în 2023.
„Suntem în faza finală de elaborare a caietului de sarcini pentru partea de proiectare", au spus oficiali ai Metrorex, potrivit lui Ionuţ Ciurea, vicepreşedinte al Asociaţiei Pro Infrastructură (API).
„Probabil că undeva la sfârşitul anului va fi posibilă lansarea acestei licitaţii, iar în 2019 să putem demara lucrările", au adăugat reprezentanţii Metrorex la sesiunea de săptămâna trecută a Sub-Comitetului Sectorial Transport din cadrul CM POIM (Comitetul de Monitorizare al Programului Operaţional Infrastructura Mare).
Termenul estimat pentru execuţia tronsonului Eroilor – Iancului este de patru ani, respectiv între 2019 şi 2023.
Secţiunea Eroilor - Iancului va avea 4,8 kilometri şi şase staţii de metrou. Valoarea proiectului este estimată la 2,94 miliarde de lei (650 milioane de euro), cu TVA.
Cheltuielile eligibile estimate în POIM sunt de 2,5 miliarde de lei (546 milioane de euro), dintre care 75% fonduri europene - 1,88 miliarde de lei (410 milioane de euro) şi restul de 25% de la bugetul de stat - 629 milioane de lei (136 milioane de euro).
Magistrala 5, Secţiunea 2, Eroilor – Piaţa Iancului va creşte densitatea reţelei de metrou în zona centrală a Capitalei şi va asigura o legătură directă între Secţiunea 1 a Magistralei 5 (din cartierul Drumul Taberei) şi Secţiunea 3 (din cartierul Pantelimon).
Construcţia Secţiunii 1 a Magistralei 5 a fost demarată în urmă cu şapte ani şi încă nu este finalizată. Cel mai nou termen anunţat de oficialii Metrorex pentru inaugurarea Metroului de Drumul Taberei este toamna anului viitor. Şi acest termen ar putea fi însă depăşit, din cauza unor probleme precum întreruperea finanţării, întârzieri la licitaţia pentru semnalizare şi înăsprirea condiţiilor pentru obţinerea avizului ISU, după incendiul din clubul Colectiv.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Vorba lui Danny:
Amin!
Vorba lui Danny:
Mai sunt inca multe lucrari de facut. Avem o intarziere de doua luni in grafic, dar speram ca, prin credinta puternica si multa rugaciune vom ajunge sa acoperim Catderala.
...
Deci avem mult de lucru, dar, daca noi avem credinta puternica si darnicie mai multa, o s-o facem.
...
Sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa facem un lucru frumos
Amin!
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Pai da, grand masterplanul lor de extindere a retelei impreuna cu rezolvarea maririi capacitatii de preluare a M2 este, presupunand si ca cererea de la Pipera nu o sa mai creasca, pe de-o parte un upgrade la semnalizare pe M2 si pe de alta prin impartirea calatorilor de la Victoriei si Unirii in alte 2 legaturi la alte magistrale, Victoriei si Eroii Revolutiei, doar ca la M5 astia se tot codesc, este o magistrala greu de construit pentru care singurul argument este ca intregeste reteaua.
Probabil ca toti acesti planeri s-au dus si au facut scandal ca ignorand M5 distrugi undeva intre 33-50% din justificarea masterplanului, asa ca apare aceasta stire la modul "stati linistiti(la locurile voastre) ca nu v-am uitat", echivalentul lui "este posibil sa se poata".
Pai da, grand masterplanul lor de extindere a retelei impreuna cu rezolvarea maririi capacitatii de preluare a M2 este, presupunand si ca cererea de la Pipera nu o sa mai creasca, pe de-o parte un upgrade la semnalizare pe M2 si pe de alta prin impartirea calatorilor de la Victoriei si Unirii in alte 2 legaturi la alte magistrale, Victoriei si Eroii Revolutiei, doar ca la M5 astia se tot codesc, este o magistrala greu de construit pentru care singurul argument este ca intregeste reteaua.
Probabil ca toti acesti planeri s-au dus si au facut scandal ca ignorand M5 distrugi undeva intre 33-50% din justificarea masterplanului, asa ca apare aceasta stire la modul "stati linistiti(la locurile voastre) ca nu v-am uitat", echivalentul lui "este posibil sa se poata".
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
iliutu
Impartit la 2 ? Adica avem 4 sau 2 interstatii (si statii, evident) cu linii ?
subway guru wrote:
Stiri pe surse demne de incredere:
Cale de rulare 1200ml
Impartit la 2 ? Adica avem 4 sau 2 interstatii (si statii, evident) cu linii ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Fir simplu nu dublu...mai departe stiti si voi prea bine sa socotiti!
Fir simplu nu dublu...mai departe stiti si voi prea bine sa socotiti!
- mindmasster
-
Posted:
-
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
t530
Bulgarii extind metroul din Sofia cu trenuri noi. Pe Magistrala Drumul Taberei vor circula trenuri vechi
http://www.economica.net/bulgarii-extin ... 47011.html
Sa ne acrim putin
Bulgarii extind metroul din Sofia cu trenuri noi. Pe Magistrala Drumul Taberei vor circula trenuri vechi
http://www.economica.net/bulgarii-extin ... 47011.html
Sa ne acrim putin
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
punmeister
Deci sa inteleg ca ramele Bombardier care primesc echipament CBTC pentru M5 intra deja la categoria trenurilor vechi?? Pai in cazul asta:
Faptul ca Bulgarii au facut o licitatie in mod civilizat si nu ca la noi cu spaga si cu criteriul cretin de 60% pret si 15% performante tehnice e alta poveste.
Pe Magistrala Drumul Taberei vor circula trenuri vechi
Deci sa inteleg ca ramele Bombardier care primesc echipament CBTC pentru M5 intra deja la categoria trenurilor vechi?? Pai in cazul asta:
Faptul ca Bulgarii au facut o licitatie in mod civilizat si nu ca la noi cu spaga si cu criteriul cretin de 60% pret si 15% performante tehnice e alta poveste.
- sab
-
Posted:
-
- freyutz
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GPS
A zis cineva ca vor fi sigur Bombardier? Poți fi și IVA, de ce nu?
punmeister wrote:Pe Magistrala Drumul Taberei vor circula trenuri vechi
Deci sa inteleg ca ramele Bombardier care primesc echipament CBTC pentru M5 intra deja la categoria trenurilor vechi ??
Faptul ca Bulgarii au facut o licitatie in mod civilizat si nu ca la noi cu spaga si cu criteriul cretin de 60% pret si 15% performante tehnice e alta poveste.
A zis cineva ca vor fi sigur Bombardier? Poți fi și IVA, de ce nu?
📖 Pagination options