Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1499898 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Ne poti detalia ce alte linii mai apar?
L.E: R439Bis o sa devina R479 si o sa fie operat de STV impreuna cu R440
Ne poti detalia ce alte linii mai apar?
L.E: R439Bis o sa devina R479 si o sa fie operat de STV impreuna cu R440
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
alexandru_gr
Păi si cu linia R413 ce se va întâmpla?
Păi si cu linia R413 ce se va întâmpla?
- dany
-
Posted:
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
Liniile regionale R413, R439BIS(R479 de la 01.01.2020) si R440 se desfiinteaza la STB. In realitate, traseele vor fi mentinute de la 01 Ianuarie, cu mentiunea ca vor fi operate de catre Serviciul de Transport Voluntari cu autobuze din dotarea acestora.
Nu inteleg ce este atat de complicat ...
Liniile regionale R413, R439BIS(R479 de la 01.01.2020) si R440 se desfiinteaza la STB. In realitate, traseele vor fi mentinute de la 01 Ianuarie, cu mentiunea ca vor fi operate de catre Serviciul de Transport Voluntari cu autobuze din dotarea acestora.
Nu inteleg ce este atat de complicat ...
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WAYNEN
Să analizăm fiecare propunere de desființare a liniilor urbane 124,149,642 cât și a liniei express 782:
Linia 124 are rolul de-a fi în ajutorul liniei 123,dar intervalele mari de succedare și traseul neatractiv pe Splaiul Unirii(pe sensul către "Piața Operei") au dus la eșecul acestei linii.Dacă linia ar circula în ambele sensuri pe Calea Vitan,iar parcul circulant ar fi 6/4,linia ar fi chiar utilă.
Linia 149,cât și linia 261 au un traseu destul de întortocheat în zona Străluești.Cea mai bună variantă ar fi unirea acestor două linii,variantă pe care am prezentat-o în pagina 49 de la secțiunea "Propuneri de noi trasee" la începutul acestui an calendaristic.
Linia 642 poate fi păstrată și renumerotată în 242,așa cum au mai zis-o și alți utilizatori ai acestui forum.Ea asigură o legătură directă(fără transbordare)între cartierele Drumul Taberei și Crângași.Totodată,pentru că la terminalul "Valea Argeșului" toate cele trei linii de troleibuz folosesc firul interior,propun prelungirea uneia dintre liniile 173 și 242 fie la "Valea Oltului" fie la "Cartier Constantin Brâncuși".
Linia 782 chiar este o linie inutilă.Nimeni nu ia autobuzul express de la Aeroport la "Complex Comercial Băneasa",când există șapte linii regionale care trec prin apropierea lui,iar prețul biletului este cu 2 lei mai puțin.
Să analizăm fiecare propunere de desființare a liniilor urbane 124,149,642 cât și a liniei express 782:
Linia 124 are rolul de-a fi în ajutorul liniei 123,dar intervalele mari de succedare și traseul neatractiv pe Splaiul Unirii(pe sensul către "Piața Operei") au dus la eșecul acestei linii.Dacă linia ar circula în ambele sensuri pe Calea Vitan,iar parcul circulant ar fi 6/4,linia ar fi chiar utilă.
Linia 149,cât și linia 261 au un traseu destul de întortocheat în zona Străluești.Cea mai bună variantă ar fi unirea acestor două linii,variantă pe care am prezentat-o în pagina 49 de la secțiunea "Propuneri de noi trasee" la începutul acestui an calendaristic.
Linia 642 poate fi păstrată și renumerotată în 242,așa cum au mai zis-o și alți utilizatori ai acestui forum.Ea asigură o legătură directă(fără transbordare)între cartierele Drumul Taberei și Crângași.Totodată,pentru că la terminalul "Valea Argeșului" toate cele trei linii de troleibuz folosesc firul interior,propun prelungirea uneia dintre liniile 173 și 242 fie la "Valea Oltului" fie la "Cartier Constantin Brâncuși".
Linia 782 chiar este o linie inutilă.Nimeni nu ia autobuzul express de la Aeroport la "Complex Comercial Băneasa",când există șapte linii regionale care trec prin apropierea lui,iar prețul biletului este cu 2 lei mai puțin.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
GPS
Cred că 242 ar trebui reînființată pe traseul dintre Piața de Gros și Piața Sudului, mai ales că zona de sud s-a dezvoltat continuu, iar 313 își continuă traseul până la Piața Sfânta Vineri. Se pot lua mașini din 313, iar la orele de vârf și mărită frecvența pe 242, iar în restul timpului pe 313. Scuze pentru off.
Cred că 242 ar trebui reînființată pe traseul dintre Piața de Gros și Piața Sudului, mai ales că zona de sud s-a dezvoltat continuu, iar 313 își continuă traseul până la Piața Sfânta Vineri. Se pot lua mașini din 313, iar la orele de vârf și mărită frecvența pe 242, iar în restul timpului pe 313. Scuze pentru off.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
andrei11
Linia 642 a fost o aberație chiar de la înființarea ei.
Sunt eu în ceață sau exprimarea ta e ambiguă ? 41 nu face fix același lucru ?
Linia 642 a fost o aberație chiar de la înființarea ei.
WAYNEN wrote:
Ea asigură o legătură directă(fără transbordare)între cartierele Drumul Taberei și Crângași.
Sunt eu în ceață sau exprimarea ta e ambiguă ? 41 nu face fix același lucru ?
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
Linia 41 nu trece pe Strada Valea Argeșului, Bd. Drumul Taberei (ramura sud) ...
La respectiva "parte" de cartier făcea referire @WAYNEN.
Legat de linia 642, nu este absolut deloc o aberatie. Asta se vede cel mai bine seara la Crangasi, Plaza, când mulți locuitori ai cartierului (n.r. - Drumul Taberei) aleg 642 în drumul către casă.
Linia 41 nu trece pe Strada Valea Argeșului, Bd. Drumul Taberei (ramura sud) ...
La respectiva "parte" de cartier făcea referire @WAYNEN.
Legat de linia 642, nu este absolut deloc o aberatie. Asta se vede cel mai bine seara la Crangasi, Plaza, când mulți locuitori ai cartierului (n.r. - Drumul Taberei) aleg 642 în drumul către casă.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
andrei11
Acum tu ce vrei, ca fiecare stradă din Dr. Taberei să aibă legătură directă cu Crângași ? Nici cei care stau de la Dr. Taberei 34 spre Ho și Min sau pe Ramura Nord n-au legătură directă cu Crângașul !
Da, știam la ce se referă colegul.
Linia 642 a fost o aberație de la început.
Dacă era necesară se regăsea din anul 1990 din 12 Ianuarie ca și linie independentă.
Nu putem acum să asigurăm linii directe de unde ni se năzare nouă spre unde ni se năzare nouă.
Eu vreau linie directă din Piața Iancului fix la CC al PCR. N-am așa ceva.
Mai vrei trasee ? Găsesc o grămadă.
De la Crângași la Valea Argeșului cu 41 și puzderia de trolee care ajung acolo.
Cui nu-i convine să plece din cartier sau să-și ia mașină electrică sau Euro 6.
Acum tu ce vrei, ca fiecare stradă din Dr. Taberei să aibă legătură directă cu Crângași ? Nici cei care stau de la Dr. Taberei 34 spre Ho și Min sau pe Ramura Nord n-au legătură directă cu Crângașul !
Da, știam la ce se referă colegul.
Linia 642 a fost o aberație de la început.
Dacă era necesară se regăsea din anul 1990 din 12 Ianuarie ca și linie independentă.
Nu putem acum să asigurăm linii directe de unde ni se năzare nouă spre unde ni se năzare nouă.
Eu vreau linie directă din Piața Iancului fix la CC al PCR. N-am așa ceva.
Mai vrei trasee ? Găsesc o grămadă.
De la Crângași la Valea Argeșului cu 41 și puzderia de trolee care ajung acolo.
Cui nu-i convine să plece din cartier sau să-și ia mașină electrică sau Euro 6.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Valentin
642 e buna din lene si vorbesc foarte serios. Cei din zona Valea Argesului au troleibuzele si 368 care DUC la cativa metri distanta de 41. Deci problema nu e ca astepti dupa un mijloc de transport 100 de ani ca sa ajungi la 41, ba chiar ai cateva linii deloc neglijabile. Practic, pentru cativa metri de mers pe jos si asteptat la un semafor (ma refer la 368) justificam o linie de autobuz care "polueaza" pe 80% din ruta? (cei 20% sunt inclusi in 368).
642 e buna din lene si vorbesc foarte serios. Cei din zona Valea Argesului au troleibuzele si 368 care DUC la cativa metri distanta de 41. Deci problema nu e ca astepti dupa un mijloc de transport 100 de ani ca sa ajungi la 41, ba chiar ai cateva linii deloc neglijabile. Practic, pentru cativa metri de mers pe jos si asteptat la un semafor (ma refer la 368) justificam o linie de autobuz care "polueaza" pe 80% din ruta? (cei 20% sunt inclusi in 368).
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
WT_fan06
Aparent da, în viziunea unora...
642 out cât mai repede; şi aşa linia se forța la maxim să existe din cauza paletei. 124 putea rămâne între CET Sud Vitan şi Piața Unirii şi ar fi fost, cu câteva autobuze, o ranforsare extrem de utilă a lui 123, dar nu se poate...
Aparent da, în viziunea unora...
642 out cât mai repede; şi aşa linia se forța la maxim să existe din cauza paletei. 124 putea rămâne între CET Sud Vitan şi Piața Unirii şi ar fi fost, cu câteva autobuze, o ranforsare extrem de utilă a lui 123, dar nu se poate...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
De maine 01 Ianuarie 2020, liniile urbane 124 si 149 se desfiinteaza, din pricina numarului mic de utilizatori ale acestora(cel putin acesta este motivul invocat de catre cei de la STB).
La fel ca in cazul liniei expres 782, o decizie foarte buna, motivul fiind ca cele doua linii au(aveau) un singur tur de luni pana duminica si intervale mari de succedare ( aprox. o ora in cazul liniei 149 si mai bine de 90 de minute in cazul liniei 124) ...
Sa urmarim hartile celor doua linii si cate un autobuz de pe traseu.
Linia 124: Piata Operei - Piata Unirii - Romprim
6589 - Linia 124 - Splaiul Independentei - 30 Decembrie 2019
Linia 149: Piata Presei - Petrom City - Complex Comercial Baneasa
6317 - Linia 149 - Piata Presei - 31 Decembrie 2019
De maine 01 Ianuarie 2020, liniile urbane 124 si 149 se desfiinteaza, din pricina numarului mic de utilizatori ale acestora(cel putin acesta este motivul invocat de catre cei de la STB).
La fel ca in cazul liniei expres 782, o decizie foarte buna, motivul fiind ca cele doua linii au(aveau) un singur tur de luni pana duminica si intervale mari de succedare ( aprox. o ora in cazul liniei 149 si mai bine de 90 de minute in cazul liniei 124) ...
Sa urmarim hartile celor doua linii si cate un autobuz de pe traseu.
Linia 124: Piata Operei - Piata Unirii - Romprim
6589 - Linia 124 - Splaiul Independentei - 30 Decembrie 2019
Linia 149: Piata Presei - Petrom City - Complex Comercial Baneasa
6317 - Linia 149 - Piata Presei - 31 Decembrie 2019
- dany
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
dany
Acestea sunt un fel fost 181 de la Titan, desfintat in urma cu ceva timp. Ce ma mai plimbam pe linia aceea...
Acestea sunt un fel fost 181 de la Titan, desfintat in urma cu ceva timp. Ce ma mai plimbam pe linia aceea...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
GPS
Au mai spus și alți colegi, în loc să fi desființat linia 124, o puteau scurta pe traseul Piața Unirii - CET Sud Vitan, și cu câteva mașini în plus ar fi avut mult mai mulți călători.
Au mai spus și alți colegi, în loc să fi desființat linia 124, o puteau scurta pe traseul Piața Unirii - CET Sud Vitan, și cu câteva mașini în plus ar fi avut mult mai mulți călători.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination