Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1495049 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Linia 4 nu mai exista pentru ca 11, care acum vine pe Giurgiului, face dreapta si merge la Zetari.
Linia 4 nu mai exista pentru ca 11, care acum vine pe Giurgiului, face dreapta si merge la Zetari.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
CiprianTRB
Iar motivul 2. Ar fi ca s-a înființat linia 216 pe același traseu... înlocuim tramvaie nepoluante cu autobuze Diesel...
Iar motivul 2. Ar fi ca s-a înființat linia 216 pe același traseu... înlocuim tramvaie nepoluante cu autobuze Diesel...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
Tramvaie care circulau goale
Linia 216 macar are calatori pe străzile Anghel Moldoveanu, Acțiunii, Pogoanele, etc.
Pe linia 4 se plimba doar vatmanul ...
CiprianTRB wrote:
[...] înlocuim tramvaie nepoluante cu autobuze Diesel...
Tramvaie care circulau goale
Linia 216 macar are calatori pe străzile Anghel Moldoveanu, Acțiunii, Pogoanele, etc.
Pe linia 4 se plimba doar vatmanul ...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
GPS
Linia 216 pentru asta a fost creată, să deservească călătorii de pe străzile mai sus amintite. Oricum cred că era mai bine să rămână la Piața Reșița.
Linia 216 pentru asta a fost creată, să deservească călătorii de pe străzile mai sus amintite. Oricum cred că era mai bine să rămână la Piața Reșița.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
ADK
Inițial linia 4 întorcea la Șura Mare, dar era pur și simplu inutil fiind 7 și 25 prezente... poate doar pentru orele de vârf să fi meritat să rămână. Linia 216 era mereu o problemă pentru troleibuzele din 77 când ajungea la P-ța Reșița, autobuzul avea staționare destul de puțină și n-avea deloc loc să se strecoare. Era însă bun deoarece nu de puține ori am plecat cu el spre Dedemanul de la CFR Progresu și nu pleca deloc gol.
Inițial linia 4 întorcea la Șura Mare, dar era pur și simplu inutil fiind 7 și 25 prezente... poate doar pentru orele de vârf să fi meritat să rămână. Linia 216 era mereu o problemă pentru troleibuzele din 77 când ajungea la P-ța Reșița, autobuzul avea staționare destul de puțină și n-avea deloc loc să se strecoare. Era însă bun deoarece nu de puține ori am plecat cu el spre Dedemanul de la CFR Progresu și nu pleca deloc gol.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Linia 216 e buna asa cum este in momentul de fata pentru ca:
1) ii aduce pe locuitorii din zona catre tramvai/autobuze;
Suplimentar:
2) soferii de la Ferentari pot ajunge de la Zetarilor la Gara Progresul pentru a face schimbul (reciproc pentru a ajunge la Zetarilor, aproape de autobaza Ferentari);
3) linia vine in sprijinul vatmanilor de la Giurgiului care pot ajunge mai repede la C.F.R. Progresul sau la Zetarilor pentru a face schimbul.
Linia 216 e buna asa cum este in momentul de fata pentru ca:
1) ii aduce pe locuitorii din zona catre tramvai/autobuze;
Suplimentar:
2) soferii de la Ferentari pot ajunge de la Zetarilor la Gara Progresul pentru a face schimbul (reciproc pentru a ajunge la Zetarilor, aproape de autobaza Ferentari);
3) linia vine in sprijinul vatmanilor de la Giurgiului care pot ajunge mai repede la C.F.R. Progresul sau la Zetarilor pentru a face schimbul.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re:
Dragos31
In ultimele saptamani, Capitala a devenit din ce in ce mai aglomerata, foarte multi locuitori fiind in goana dupa cadouri pentru cei dragi. In acest context, centrele comerciale s-au aglomerat, iar liniile STB care converg catre acestea de asemenea.
In Centrul Comercial Militari, spre exemplu, autobuzele liniei 138 devin neincapatoare la anumite ore in zilele de weekend pentru zecile de calatori care asteapta in statia "Complex Comercial Militari".
Noroc ca cei de la Auchan au "instalat" refugii inca din Decembrie 2009 - cand a fost infiintata linia 138 - iar calatorii pot astepta in conditii decente autobuzul.
In prezent, refugiile din parcarea complexului au fost inlocuite in 2018, iar statiile arata cum ar trebui sa arate toate din Bucuresti , indiferent ca sunt pe domeniu public sau administrate de marile lanturi de magazine din tara. Pe scurt: refugiile sunt inchise cu 3 "laturi" pentru a ii feri pe calatori de vant/ploi/ninsoare, sunt montate bancute, iar graficul liniei 138 este afisat ... Nu e nimic SF, doar ceea ce alte capitale Europene au de mult ...
Las cateva imagini ...
Si, daca tot am facut o excursie la Auchan, las si un autobuz din zona ...
4881 - Linia 138 - Centrul Comercial Militari - 15 Decembrie 2019
In ultimele saptamani, Capitala a devenit din ce in ce mai aglomerata, foarte multi locuitori fiind in goana dupa cadouri pentru cei dragi. In acest context, centrele comerciale s-au aglomerat, iar liniile STB care converg catre acestea de asemenea.
In Centrul Comercial Militari, spre exemplu, autobuzele liniei 138 devin neincapatoare la anumite ore in zilele de weekend pentru zecile de calatori care asteapta in statia "Complex Comercial Militari".
Noroc ca cei de la Auchan au "instalat" refugii inca din Decembrie 2009 - cand a fost infiintata linia 138 - iar calatorii pot astepta in conditii decente autobuzul.
In prezent, refugiile din parcarea complexului au fost inlocuite in 2018, iar statiile arata cum ar trebui sa arate toate din Bucuresti , indiferent ca sunt pe domeniu public sau administrate de marile lanturi de magazine din tara. Pe scurt: refugiile sunt inchise cu 3 "laturi" pentru a ii feri pe calatori de vant/ploi/ninsoare, sunt montate bancute, iar graficul liniei 138 este afisat ... Nu e nimic SF, doar ceea ce alte capitale Europene au de mult ...
Las cateva imagini ...
Si, daca tot am facut o excursie la Auchan, las si un autobuz din zona ...
4881 - Linia 138 - Centrul Comercial Militari - 15 Decembrie 2019
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
A fost reorganizat capatul de la Baneasa. Nu stiu de cand, dar astazi am vazut.
A fost reorganizat capatul de la Baneasa. Nu stiu de cand, dar astazi am vazut.
Capat Baneasa.jpg (99.91 KB; downloaded 2890 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
cris_m
Pai nu asa era si inainte? Adica eu imi amintesc clar cu 335 pe mijloc...
Pai nu asa era si inainte? Adica eu imi amintesc clar cu 335 pe mijloc...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Dragos31
În August (cel putin) 335 era pe benzile 5 și 6, pe 4 și 3 erau 782, 605, 149, 261, iar langa cabina dispecerului erau autobuzele de pe 131 și 361.
În August (cel putin) 335 era pe benzile 5 și 6, pe 4 și 3 erau 782, 605, 149, 261, iar langa cabina dispecerului erau autobuzele de pe 131 și 361.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
Victor92
Avand in vedere faptul ca traficul este lejer in aceste zile, luati in calcul faptul ca la un moment dat va exista un gol pe anumite trasee intre mijloacele de transport. Numarul de minute alocat curselor este gandit asemanator unei zile cu trafic normal. La ora aceasta, deja se “aduna” autobuze la capete - pe linii unde exista un numar mare de ture.
Avand in vedere faptul ca traficul este lejer in aceste zile, luati in calcul faptul ca la un moment dat va exista un gol pe anumite trasee intre mijloacele de transport. Numarul de minute alocat curselor este gandit asemanator unei zile cu trafic normal. La ora aceasta, deja se “aduna” autobuze la capete - pe linii unde exista un numar mare de ture.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
barbuandrei
A aparut si comunicatul despre care s-a tot vorbit, privind desfiintarea si infiintarea unor linii.
A aparut si comunicatul despre care s-a tot vorbit, privind desfiintarea si infiintarea unor linii.
FB_IMG_1577439309288.jpg (167.81 KB; downloaded 3352 times)
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
andreiiul
Daca aceasta circulara se transforma in reallitate, cand au de gand sa informeze calatorii? Ca doar nu asteapta pana pe 31.12.
Daca unele din linii nu isi au rostul, cel putin suspendarea liniei R440 lasa fara transport public zona Leordeni. Zona este una mare si in continua dezvoltare urbana.
Daca aceasta circulara se transforma in reallitate, cand au de gand sa informeze calatorii? Ca doar nu asteapta pana pe 31.12.
Daca unele din linii nu isi au rostul, cel putin suspendarea liniei R440 lasa fara transport public zona Leordeni. Zona este una mare si in continua dezvoltare urbana.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București)
CiprianTRB
Legat de liniile R413, R439BIS și R440 se suspenda? (asa cum se spune in comunicat) Sau vor fi transferate la STV asa cum se discuta înainte?
==========================
Îmi cer scuze de off-topic.
Legat de liniile R413, R439BIS și R440 se suspenda? (asa cum se spune in comunicat) Sau vor fi transferate la STV asa cum se discuta înainte?
==========================
Îmi cer scuze de off-topic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination