Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 802387 views
📖 Pagination options
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
aztec
Reluam preorasenestile....si omoram transportul in capitala...cel putin pe 368 este o adevarata aventura circulatia...e mister graficul si realitatea...
Reluam preorasenestile....si omoram transportul in capitala...cel putin pe 368 este o adevarata aventura circulatia...e mister graficul si realitatea...
- andrei11
-
Posted:
-
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
barbuandrei
Nu doar 368 este o mare problema dimineata , cand nu ai unde sa mai urci ptr legatura cu 41. Pe lista asta putem adauga 385 , 335 , 102 , 202 , 104 s.a.m.d.
aztec wrote:
Reluam preorasenestile....si omoram transportul in capitala...cel putin pe 368 este o adevarata aventura circulatia...e mister graficul si realitatea...
Nu doar 368 este o mare problema dimineata , cand nu ai unde sa mai urci ptr legatura cu 41. Pe lista asta putem adauga 385 , 335 , 102 , 202 , 104 s.a.m.d.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Florinds
Mai bine spuneti care sunt OK, ca sunt mai putine.
Sunt OK doar liniile fantoma cu interval de succedare jalnic. Oamenii nu mai spera si nu mai asteapta autobuzul.
Teoria conspiratiei: si cand traficul este lejer se trimit foarte putine mijloace pe traseu, ca nu cumva sa avem un transport civilizat => mai multe masini personale in trafic, probabil ca este interesul cuiva sa se ajunga aici.
Mai bine spuneti care sunt OK, ca sunt mai putine.
Sunt OK doar liniile fantoma cu interval de succedare jalnic. Oamenii nu mai spera si nu mai asteapta autobuzul.
Teoria conspiratiei: si cand traficul este lejer se trimit foarte putine mijloace pe traseu, ca nu cumva sa avem un transport civilizat => mai multe masini personale in trafic, probabil ca este interesul cuiva sa se ajunga aici.
- florin
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
florin
Spicuim din directivele KGB-ului pentru țările estice. Poate vă sună ceva cunoscut. Credeți că e o întâmplare ce se întâmplă la noi? Credeți că dacă s-ar vrea nu am putea avea un transport civilizat, un trafic ok? După 26 de ani eu sunt convins că pur și simplu nu se vrea.
Directivele de bază ale KGB pentru ţările din lagărul sovietic Moscova, 2.6.1947 (Strict secret) K-AA/CC 113. Indicaţie NK/003/47.
Spicuim din directivele KGB-ului pentru țările estice. Poate vă sună ceva cunoscut. Credeți că e o întâmplare ce se întâmplă la noi? Credeți că dacă s-ar vrea nu am putea avea un transport civilizat, un trafic ok? După 26 de ani eu sunt convins că pur și simplu nu se vrea.
24. Punctualitatea transporturilor trebuie perturbată (mai puţin cele cuprinse în îndrumările din NG 552-46).
Cu cât haosul creştea, cu atât ţara respectivă, populaţia ei, era mai uşor de stăpânit. În plus, trebuia ca oamenii să fie în permanenţă preocupaţi de ceva, nemulţumiţi de activitatea vreunui şofer sau a altuia, agasaţi de întârzieri ori de aglomeraţie, pentru a-şi pierde obişnuinţa gândirii lucide, pentru a nu observa că întreg sistemul era greşit. În plus, în momente de cumpănă, când mizeria traiului cotidian atingea insuportabilul, orice reglementare minoră însoţită de înfierarea publică a unor ţapi ispăşitori putea dezamorsa tensiunea, atrăgând chiar recunoştinţa populaţiei pentru scurtul moment de respiro. Apoi tactica era reluată.
Directivele de bază ale KGB pentru ţările din lagărul sovietic Moscova, 2.6.1947 (Strict secret) K-AA/CC 113. Indicaţie NK/003/47.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
andrei11
Ca sa mai vorbesti de KGB azi in Romania facand referire la transportul in comun bucurestean mi se pare putin fortat...
Ca sa mai vorbesti de KGB azi in Romania facand referire la transportul in comun bucurestean mi se pare putin fortat...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
shoppy
Acuma stim de ce in '47 soldatii rusi insamantau localnice pe banda rulanta, ca era strict secreta directiva KGB care zicea ca sa nu .
Acuma stim de ce in '47 soldatii rusi insamantau localnice pe banda rulanta, ca era strict secreta directiva KGB care zicea ca sa nu .
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Florinds
Si totusi, cam multe asemanari cu ce scrie pe acolo. Eu n-am mers chiar asa departe, cred ca vreo companie care vinde petrol rafinat si/sau pur si simplu un producator important de autoturisme au interesul asta (transportul in comun sa fie pe butuci).
Si totusi, cam multe asemanari cu ce scrie pe acolo. Eu n-am mers chiar asa departe, cred ca vreo companie care vinde petrol rafinat si/sau pur si simplu un producator important de autoturisme au interesul asta (transportul in comun sa fie pe butuci).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
punmeister
@Florinds
Si statul, bancile si firmele de asigurari au de profitat dupa urma lor.
@Florinds
Si statul, bancile si firmele de asigurari au de profitat dupa urma lor.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Tom
Dar și armata colonială franceză (compusă majoritar din negri) sau restul armatelor aliate, au făcut exact același lucru în vestul Germaniei. Ei au pus mâna pe directiva KGB care zicea că da.
În orice caz, în anul 2016, tot "vechea moștenire", Ceaușescu și comunismul sunt de vină că autobuzele Mercedes stau pe butuci în garaj, că bulgarii au autobuze "cu cabină ca la voi în România", că drumurile sunt proaste, că până când o instanță judecătoarească s'a sesizat, o firmă privată sau o șatră de țigani "auto eco" ridicau mașini parcate pe pământul intitulat pompos "spațiu verde", dar lăsau gipanele și bemveurile parcate pe linia de tramvai și tot așa. Eu cred că Putin e de vină pentru tot
Despre linia 406, cu intervale de 20-40 de minute e moartă din start. Duba nu va face altceva decât să salveze călătorii uitați prin stații și care vor spera doar ca autobuzul următor să nu întârzie totuși prea mult. Dacă era măcar la 15-20 de minute în orele de vârf și 25-30 în rest, era doar puțin acceptabilă. Dar sigur, trebuie să ținem cont că la otobelul comunal se dădea banul, dar nu se dădeau bilete și era plin, iar în autobuzul RATB nici nu se va valida și nici nu vor prea exista abonamente și totuși autobuzul va circula destul de gol. Drept consecința, va fi declarat nerentabil. Cel puțin așa mi-l amintesc când a circulat ultima dată.
shoppy wrote:
Acuma stim de ce in '47 soldatii rusi insamantau localnice pe banda rulanta, ca era strict secreta directiva KGB care zicea ca sa nu .
Dar și armata colonială franceză (compusă majoritar din negri) sau restul armatelor aliate, au făcut exact același lucru în vestul Germaniei. Ei au pus mâna pe directiva KGB care zicea că da.
În orice caz, în anul 2016, tot "vechea moștenire", Ceaușescu și comunismul sunt de vină că autobuzele Mercedes stau pe butuci în garaj, că bulgarii au autobuze "cu cabină ca la voi în România", că drumurile sunt proaste, că până când o instanță judecătoarească s'a sesizat, o firmă privată sau o șatră de țigani "auto eco" ridicau mașini parcate pe pământul intitulat pompos "spațiu verde", dar lăsau gipanele și bemveurile parcate pe linia de tramvai și tot așa. Eu cred că Putin e de vină pentru tot
Despre linia 406, cu intervale de 20-40 de minute e moartă din start. Duba nu va face altceva decât să salveze călătorii uitați prin stații și care vor spera doar ca autobuzul următor să nu întârzie totuși prea mult. Dacă era măcar la 15-20 de minute în orele de vârf și 25-30 în rest, era doar puțin acceptabilă. Dar sigur, trebuie să ținem cont că la otobelul comunal se dădea banul, dar nu se dădeau bilete și era plin, iar în autobuzul RATB nici nu se va valida și nici nu vor prea exista abonamente și totuși autobuzul va circula destul de gol. Drept consecința, va fi declarat nerentabil. Cel puțin așa mi-l amintesc când a circulat ultima dată.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Cristy
30% din cele 500 de autobuze noi achiziţionate de RATB vor fi electrice
Gabriela Firea a anunțat că 30% din cele 500 de autobuze noi pe care urmează să le achiziționeze RATB vor fi electrice, edilul estimând că licitația ar putea fi încheiată în jurul lunii februarie.
"Suntem în pregătirea documentației extrem de importante pentru achiziționarea a 500 de autobuze noi, extrem de necesare pentru înnoirea parcului auto al RATB, o acțiune care, din punctul meu de vedere, ca fost jurnalist în domeniul economic, ar fi trebuit să se întâmple cu mulți ani în urmă. (...) Potrivit legislației de ultimă oră, 30% dintre aceste autobuze vor trebui să fie electrice, ceea ce este un semn bun, pentru că începem și noi să investim în mediu și să ținem cont la fiecare investiție și de calitatea aerului", a declarat edilul general, care a participat joi la deschiderea lucrărilor Congresului Federației Sindicatelor din Transporturi Transloc și Servicii Publice "ATU — ROMÂNIA".
Ea a adăugat că documentele sunt aproape de finalizare, obiectivul fiind ca în primăvară să fie introduse în circulație primele autobuze noi ale RATB. Acestea vor fi Euro 6, urmând să aibă facilități pentru persoanele cu dizabilități și să permită monitorizarea tuturor călătorilor.
Potrivit primarului general, noile autobuze vor avea posibilitatea de monitorizare a tuturor călătorilor, "pentru ca RATB să nu mai fie pus în situația de a avea eventuale dialoguri neclare cu ANAF în ceea ce privește numărul de persoane care au călătorit sau nu, care beneficiază sau nu de reducere sau gratuitate".
Ulterior, Gabriela Firea a precizat că, în acest moment, prețul pieței este de aproximativ 200.000 de euro pentru un autobuz Euro 6.
"Prețul celor 500 de autobuze noi va fi stabilit prin licitație internațională deschisă, electronică. (...) Caietul de sarcini este aproape de finalizare și este realizat de Direcția Transporturi din Primăria Capitalei împreună cu reprezentanții RATB. S-a lucrat în comun, tocmai pentru ca acest caiet de sarcini să permită o participare cât mai largă și a cât mai multor companii la această licitație, deoarece interesul este să avem calitate maximă la prețurile cele mai bune", a precizat edilul șef.
http://www.b365.ro/30prc-din-cele-500-d...268.html#n
30% din cele 500 de autobuze noi achiziţionate de RATB vor fi electrice
Gabriela Firea a anunțat că 30% din cele 500 de autobuze noi pe care urmează să le achiziționeze RATB vor fi electrice, edilul estimând că licitația ar putea fi încheiată în jurul lunii februarie.
"Suntem în pregătirea documentației extrem de importante pentru achiziționarea a 500 de autobuze noi, extrem de necesare pentru înnoirea parcului auto al RATB, o acțiune care, din punctul meu de vedere, ca fost jurnalist în domeniul economic, ar fi trebuit să se întâmple cu mulți ani în urmă. (...) Potrivit legislației de ultimă oră, 30% dintre aceste autobuze vor trebui să fie electrice, ceea ce este un semn bun, pentru că începem și noi să investim în mediu și să ținem cont la fiecare investiție și de calitatea aerului", a declarat edilul general, care a participat joi la deschiderea lucrărilor Congresului Federației Sindicatelor din Transporturi Transloc și Servicii Publice "ATU — ROMÂNIA".
Ea a adăugat că documentele sunt aproape de finalizare, obiectivul fiind ca în primăvară să fie introduse în circulație primele autobuze noi ale RATB. Acestea vor fi Euro 6, urmând să aibă facilități pentru persoanele cu dizabilități și să permită monitorizarea tuturor călătorilor.
Potrivit primarului general, noile autobuze vor avea posibilitatea de monitorizare a tuturor călătorilor, "pentru ca RATB să nu mai fie pus în situația de a avea eventuale dialoguri neclare cu ANAF în ceea ce privește numărul de persoane care au călătorit sau nu, care beneficiază sau nu de reducere sau gratuitate".
Ulterior, Gabriela Firea a precizat că, în acest moment, prețul pieței este de aproximativ 200.000 de euro pentru un autobuz Euro 6.
"Prețul celor 500 de autobuze noi va fi stabilit prin licitație internațională deschisă, electronică. (...) Caietul de sarcini este aproape de finalizare și este realizat de Direcția Transporturi din Primăria Capitalei împreună cu reprezentanții RATB. S-a lucrat în comun, tocmai pentru ca acest caiet de sarcini să permită o participare cât mai largă și a cât mai multor companii la această licitație, deoarece interesul este să avem calitate maximă la prețurile cele mai bune", a precizat edilul șef.
http://www.b365.ro/30prc-din-cele-500-d...268.html#n
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Sava_6115-6315
Hai ca e optimista tanti.... Cine are pe stoc cateva sute de autobuze ?? Poate la primavara vor circula ceva gen 10 autobuze promotionale... Toatea astea in caz ca nu va fi contestata si rascontestata licitatia. Cine stie ce furnizor are sotul?! In Voluntari sunt in mare parte fumegatoare. Ai toate sansele sa afumi slanina si carnati in spatele unui 153....
Partea cu electricul e de toata jena!!! Stiu ca e o directiva europeana care impune transport ecologic intr-un anumit procent, iar noi avem tramvaie si trolebuze in oras!! Avem posibilitatea de a extinde/moderniza ambele retele, dar NU. Firea vrea autobuz electric! Sunt curios ce autonomie or avea....
De tramvaie si trolebuze noi se mai aude ceva sau se vrea renuntarea treptata la aceste mijloace de transport? Nu de alta dar de 4 luni numai de autobuze se vorbeste....
Hai ca e optimista tanti.... Cine are pe stoc cateva sute de autobuze ?? Poate la primavara vor circula ceva gen 10 autobuze promotionale... Toatea astea in caz ca nu va fi contestata si rascontestata licitatia. Cine stie ce furnizor are sotul?! In Voluntari sunt in mare parte fumegatoare. Ai toate sansele sa afumi slanina si carnati in spatele unui 153....
Partea cu electricul e de toata jena!!! Stiu ca e o directiva europeana care impune transport ecologic intr-un anumit procent, iar noi avem tramvaie si trolebuze in oras!! Avem posibilitatea de a extinde/moderniza ambele retele, dar NU. Firea vrea autobuz electric! Sunt curios ce autonomie or avea....
De tramvaie si trolebuze noi se mai aude ceva sau se vrea renuntarea treptata la aceste mijloace de transport? Nu de alta dar de 4 luni numai de autobuze se vorbeste....
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
GPS
Daca vrea ceva bun, ar trebui ca din acele 500 de autobuze, 200 sa fie troleibuze!
Daca vrea ceva bun, ar trebui ca din acele 500 de autobuze, 200 sa fie troleibuze!
- Robert24
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination