MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2623 posts, 639483 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Slasher1985

@andrei11: Si ideea asta imi place. Deservim Piata Giulesti, acoperim si o conexiune cu inelara.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

#mradulescu, ti-am modificat putin schita.
Comentarii
1) Intr-adevar, M 2 este cea mai tare magistrala pentru ca atinge centrul centrului in mai toate punctele.
2) Tot asa si M 5 va deveni o magistrala tare dupa ce va ajunge la Universitate.
3) Neaparat intre Victoriei si Dristor 2 de indesit statiile conform planurilor mele de mai sus si desfiintata statia de la Dinamo, este contra naturii acea statie.
4) Va fi un deranj foarte foarte foarte mare si foarte foarte foarte costisitor la Eroilor pentru M 3.Nu stiu daca se merita. M 3 ajunge si acum la Romana via Unirii. Cat priveste metrou pe sub Dacia nu-i foloseste nimanui. Conexiunile sunt asigurate in totalitate, - si decent - in momentul in care vor fi gata toate magistralele.
E de comentat in continuare M 4 si M 6 ( M 6 cu cap la GdN 2 ? ).
Mai vedem, sa urmarim si ce spun altii.Si pe semiinelul de sud deocamdata usuraticul, # Domix e cea mai tare in numar de calatori, daca ea spune usuratic in sud trebuie sa-i dam crezare. Eu merg pe mana ei.
Schita modificata.jpg (125.66 KB; downloaded 2495 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

subway guru wrote:
@mradulescu:
Ce ai desenat tu acolo cu rosu e cum am mai spus...'Ceausescu in varful canapelei'...daca n-ai inteles de ce...iti explic...


N-am inteles chestia cu Ceausescu.
Ideal ar fi fost sa nu fie asa, ci sa avem Militari-Universitate-Dristor si Drumul Taberei-Romana-Pantelimon, dupa cum am zis... :mrgreen:

schema 3.png (400.3 KB; downloaded 2488 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

andrei11 wrote:
#mradulescu, ti-am modificat putin schita.
Comentarii
1) Intr-adevar, M 2 este cea mai tare magistrala pentru ca atinge centrul centrului in mai toate punctele.
2) Tot asa si M 5 va deveni o magistrala tare dupa ce va ajunge la Universitate.
3) Neaparat intre Victoriei si Dristor 2 de indesit statiile conform planurilor mele de mai sus si desfiintata statia de la Dinamo, este contra naturii acea statie.
Asta neaparat
andrei11 wrote:
4) Va fi un deranj foarte foarte foarte mare si foarte foarte foarte costisitor la Eroilor pentru M 3.Nu stiu daca se merita.
Chestia cu deranjul depinde de cum se organizeaza lucrarea.. daca-i Romanian style, ai dreptate.
andrei11 wrote:
M 3 ajunge si acum la Romana via Unirii.

Nu-i vorba ca TREBUIE ca M3 sa ajunga la Romana. Asa oferi trei variante - de la Eroilor poti sa ajunigi fie la Unirii, fie la Universitate, fie la Romana. Nu e vorba numai de cele trei statii, ci de toata aria cuprinsa de liniile pina acolo si de dincolo . Asa se putea proiecta M5 fix pana Eroilor, ca de-acolo, cu un schimb sau doua, ajungi si la Universitate, si la Romana.
Asta si ca sa zic de linia de sub Dacia..
andrei11 wrote:
E de comentat in continuare M 4 si M 6 ( M 6 cu cap la GdN 2 ? ).
La M4  n-am mare lucru de comentat, acuma daca o fi Hasdeu sau Izvor, respectiv Piata Constitutiei vs Marriot nu mi se pare ceva "radical"
In schimb M6 e un dezastru. Revin mai tarziu pe acest subiect.
andrei11 wrote:
Mai vedem, sa urmarim si ce spun altii.Si pe semiinelul de sud deocamdata usuraticul, # Domix e cea mai tare in numar de calatori, daca ea spune usuratic in sud trebuie sa-i dam crezare. Eu merg pe mana ei.


Aia cand o fi. De fapt, poate nici nu-i nevoie de semiinel intreg, ci doar de mai multe segmente care sa descarce pe noile magistrale

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

andrei11 wrote:
Sab,  ce ai vrut sa spui, ca nu inteleg ?

Am vrut sa subliniez ca ai dreptate, ca inelara trebuie neaparat sa fie cel putin pana la M2. Nu a fost o critica la schitele tale.
Insa trebuie sa tinem cont ca daca vine pe sub Vacaresti, inelara trebuie sa se apropie destul de mult de statia M2 (care este oarecum departe de intersectie) pentru un schimb facil. Nu ai vrea o corespondenta gen GdN (sau chiar Unirii).... De aceea poate solutia vehiculata in planul din 1970 (ca inelara sa vina dinspre sud spre N pe sub Oltenitei) si sa faca o curba la Pta Sudului este cea mai buna.
mradulescu wrote:
Segementul 1 Dec-Anghel Saligny, il putem inchide sau lasa, daca vreti neaparat, o naveta) urmand ca pe viitor sa-l legam la alta magistrala.

Cum inchizi segmentul 1Decembrie-AS  ? Si statia 1Decembrie cui ramane ? Sau vrei sa inchizi si aceasta statie, care genereaza un trafic destul de mare (cred ca este cea mai "tare" din cele incepute in 1989) ? Chiar si Nicolae Teclu are potential, s-a deschis o zona comerciala acolo, mai urmeaza si altele, cartiere rezidentiale, etc...Chiar daca am desfiintat industria, nu cultivam porumb in acea zona.
andrei11 wrote:
[Mai vedem, sa urmarim si ce spun altii.Si pe semiinelul de sud deocamdata usuraticul, # Domix e cea mai tare in numar de calatori, daca ea spune usuratic in sud trebuie sa-i dam crezare. Eu merg pe mana ei.

Daca te iei dupa numarul de calatori, singurul tronson care se justifica ACUM este Dr Taberei-Eroilor-Universitate.  Din restul nu ar trebui sa se mai construiasca nimic. Iar M6 este un dezastru la acest capitol... Deci ori vrem metrou peste tot, ori facem numai ce este rentabil. Normal ar fi ultima varianta...
Tramvaiul pe unde il croiesti pe semiinelul sudic ? Metroul mai poate merge pe sub constructii...tramvaiul (metroul usor) mai greu..

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

sab wrote:
Tramvaiul pe unde il croiesti pe semiinelul sudic ? Metroul mai poate merge pe sub constructii...tramvaiul (metroul usor) mai greu..

:cry:  :x  :oops:
Prietenii stiu de ce !
usuratic.jpg (31.82 KB; downloaded 2455 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Deci asta este "usuraticul" ?  :lol:
Pai si "telecabina" aia trebuie sa treaca pe undeva, nu o sa treaca prin curtile oamenilor sau peste blocuri, ca nu este "telegondola" lui Mazare.
Si sa fim seriosi, cand o sa vedem asa ceva in Bucuresti, in mod sigur " a innebunit lupul.." Parerea mea ca "never-ever" nu o a avem estacade in orasul lui Bucur...

 


studii de trafic mradulescu

Am indoieli majore ca avem o situatie veridica a traficului din Bucuresti.
In ultimii zece ani au aparut modificari totusi importante, inchiderea aproape completa a a complexelor industriale, dezvoltarea importanta de caldiri de birouri si centr comerciale, noi cartiere rezidentiale.

Ca sa fim seriosi, nu avem analize clare nici macar realizate de operatorii de transport (RATB si Metrorex) pe baza calatorilor efectivi.
Iar de potentialul de a converti automobilistii cronici in utilizatori sistematici de transport in comun.

M-as bucura daca m-ar putea contrazice cineva in mod serios si, totodata, daca are asa ceva, sa ne puna la dispozitie astfel de date (multe din atasamentele mai vechi din forumuri sunt oricum indisponibile...)

Pina atunci este clar ca tricotam.  :mrgreen:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

subway guru wrote:
sab wrote:
Inelara trebuie sa "atinga" M2. Cel mai bine ar fi sa se inchida, altfel isi pierde mult din rol. Ideal este sa fie cerc neintrerupt, fara capat, dar greu de pus in practica...

Aici suntem in 'dezacord', specialistii sustin 'contrariul', o linie circulara fara capat e 'defectuasa'...dar mutam 'disputa' de la Paris...la Londra cu a sa 'Circle Line'...tot la inceput de secol...


Maestre, poate ne detaliezi?
E o problema "tehnica" de exploatare? Sau un disconfort al pasagerilor? Sau o scadere de eficienta economica?

Si ca sa fac un "panseu", daca sistemul parizian este putred pentru Bucuresti, de ce am genraliza un "learning" londonez? Poate ca au dreptate, dar sa vedem de ce?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ba inelara rusilor e incontinua, incontinua, incontinua si vad ca functioneaza. Ba au si pauza de merdenea cu sana pentru mecanici. Si un sistem ingenios de a compensa intarzierile care oricum apar / se acumuleaza cand te invarti incontinuu fara cap de odihna / de sendviciuri cu parizar ieftin. Atentie, cand am spus "fara cap" m-am referit la "capatul de linie'' si nu la altceva !
Evident merge si cu cerc continuu, mergi pe mana mea, e chestie de teorie si nu tine de tunele / accese / panza freatica / ventilatie & CO. Oricum nu ma pricep de loc la nimicurile astea.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

andrei11 wrote:
Ba inelara rusilor e incontinua, incontinua, incontinua si vad ca functioneaza. Ba au si pauza de merdenea cu sana pentru mecanici. Si un sistem ingenios de a compensa intarzierile care oricum apar / se acumuleaza cand te invarti incontinuu fara cap de odihna / de sendviciuri cu parizar ieftin. Atentie, cand am spus "fara cap" m-am referit la "capatul de linie'' si nu la altceva !


Cu scuzele de rigoare, iar punem caruta inaintea boilor...
Daca o magistrala inelara continua e eficienta pentru calatori si "valabila" pentru calatori, cu siguranta se pot gasi solutii pentru confortul mecanicilor. Asta daca nu o autoamatizam...
http://www.ratp.fr/en/ratp/c_5062/modernising-our-transport-systems/

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Păi eu ce am spus ? Exista deja solutia, e la rusi si este din anii '930.  Hopa ! Am facut ce am facut si am ajuns tot la anii '30. Chiar au fost tampiti cu totii cei de acum aproape 100 de ani ? Sti ce spun eu ? Chiar guru ne-a spus ca o magistrala de metrou se gandeste pe 100 de ani de acum in colo, de aceea trebuie sa o gandim bine.
Daca metroul rusilor / francezilor / englezilor merge de 100 de ani ( si ceva ) si nu s-a oprit / nu au renuntat la el, inseamna ca au gandit-o bine. Si daca au gandit-o bine, oricum romanaul e mai destept ca toti si schimba ideea.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mradulescu

andrei11 wrote:
Păi eu ce am spus ? Exista deja solutia, e la rusi si este din anii '930.  Hopa ! Am facut ce am facut si am ajuns tot la anii '30. Chiar au fost tampiti cu totii cei de acum aproape 100 de ani ? Sti ce spun eu ? Chiar guru ne-a spus ca o magistrala de metrou se gandeste pe 100 de ani de acum in colo, de aceea trebuie sa o gandim bine.
Daca metroul rusilor / francezilor / englezilor merge de 100 de ani ( si ceva ) si nu s-a oprit / nu au renuntat la el, inseamna ca au gandit-o bine. Si daca au gandit-o bine, oricum romanaul e mai destept ca toti si schimba ideea.


E adevarat...
Insa ei (cel putin francezii au avut capacitatea sa regandeasca radical anumite magistrale si statii existente) La noi, sa nu se schimbe NIMIC!! Cat o fi de prost, sa ramanem asa...

 


Re: Metrou (Otopeni) Baneasa PPL - oras mradulescu

Dat fiind ca pe topicul dedicat M6 nu mai sunt posibile discutii referitoare la oportunitatea sau traseul proiectului (probabil e voie sa dicuti doar de macaze, incrucisari, rebrusari si depouri... :oops: ), re-deschid tema M6.

Parerea mea.
1) Nici macar in viitorul apropiat, nu este necesar metrou spre Otopeni (o solutie ff scumpa pentru un trafic totusi modest). In prezent avem 2 linii de autobux foarte decente, care ajung in centru si la gara, circuland oricum mai mult goale , inclusiv cu serviciu de noapte.
2) necesitatea unei legatura super-"rapide" cu Gara este cu atat mai mult dubioasa
3) in schimb, este mult mai important sa legam zona de Nord (Baneasa, PPL... cu restul orasului), in mod eficient, deservind si zonele de trecere.
4) Este necesara o legatura facila cu 41, cu M1, cu M2 si eventual cu M4 (in vederea prelungirii spre Giurgiului)

In aceste conditii, va readuc in atentie propunera mea:
... -. > Baneasa - > PPL- > Casin/Arcul de Triumf, Aviatorilor / Dorobanti / Perla /Romana/ GdN.

Am rugamintea sa combateti motivat si constructiv...

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2476 forum members have written 438716 posts in 5494 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use