Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1385098 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 336 337 338 339 340 341 342  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alexandru_minciu91

Asa este, pentru ca dimineata 5344 a circulat in linia 91, si acum pare a fi in linia 69. Soferul de la schimbul 1 probabil a uitat sa inchida sistemul si asa a ramas blocat in linia 91 pana la ora retragerii...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Chev Celios

Unele linii au parcul mai mare la sch1 decat la sch2.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Din cauza traficului sufocant din serile de vineri de pe Bd. Iuliu Maniu, o semicursa pe linia 336(pe sensul spre Complex Apusului) se parcurge uneori si in 90-100 de minute.

Drept urmare, autobuzele raman blocate cu zecile de minute in trafic, graficele de circulatie sunt date peste cap, iar soferii sunt fortati sa renunte la pauza de masa si sa plece in cursa imediat ce au ajuns la capatul de pe strada Apusului. Spre exemplu, azi, in jurul orei 18:30, NU se afla niciun autobuz la Complex Apusului din cele 24 prezente la traseu pe linia 336 in zilele de lucru. Tin sa precizez ca de luni pana joi, intre 16:00 si 20:00 sunt minim 7-8 autobuze. 5 minute mai tarziu - apare 4999 ticsit cu calatori. Soferul coboara, stampileaza foaia de parcurs, iar la 18:37 pleaca in cursa. Pe foaie avea 25 de minute stationare - a stat doar doua.

Care este solutia cea mai simpla pentru ca astfel de scenarii sa nu se mai repete in viitor? Banda dedicata STB intre Politehnica si Valea Cascadelor. Astfel, autobuzele nu ar mai sta blocate in trafic si ar fi asigurat un interval de succedare decent intre turele liniei 336.

Cand am coborat din 4999 la Piata Gorjului, am cronometrat pe ceas in cat timp a sosit urmatorul autobuz: fix 15 minute. Intervalul de succedare la orele de varf este de 6-7 minute. Va las pe voi sa trageti concluziile din cele relatate mai sus.

De asemenea, vin si cu o dovada fotografica cu singurul autobuz care se afla la Complex Apusului in aceasta seara.

4999 - Linia 336 - Complex Comercial Apusului - 25 Octombrie 2019



 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) rosetti61

In anii 70, din aceleasi motive de aglomeratie si reglare a traficului s-a luat masura ca unele masini de pe liniile 68R si 105 sa intoarca la piata Drumul Taberei (sau mai incolo, la Drumul Taberei 34, nu mai stiu) - 68R scurtat Moghoros/DT34 - Ateneu, 105 scurt (ulterior variantele 105 barat si 205) pe segmentele Moghioros/DT34 - Gara Basarab/Scanteii* (cei mai in varsta au prins celebrul 105 rosu/foarte efemer 255 dupa 1981?
Asa ceva nu cred ca se mai poate face azi in Mlitari, cand cozile monstru incep de la Gradina Botanica, exista metroul cu statiile pe care le are in cartier.

*Drumul Taberei era aranjat bine in acest fel pe linia lui 105:
- 105 barat Valea Oltului - Gara Basarab (viitor 215)
- 205 Piata Drumul taberei - Gara Basarab (o foarte scurta perioada de timp 1981-1982) - cele doua linii deserveau si gara de Nord pe bucla de intoarcere
- 105 inscriptionat cu rosu Piata Drumul Taberei - Scanteii (a apucat renumerotarea ca 255)
Cele trei variante circulau oricum intre anumite ore, in special la intervalele de varf.
- spre centru exista numai 68R scurt

Militariul are in cartier pentru 336 "ajutoarele" 136 si 236 si troleibuzele, evident blocate in trafic.
Restul de minute de stationare de pe foaie le va face in trafic (ce pierde sunt doar discutiile cu ceilati soferi in pauza sau cu dispecerul de capat)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Mihai2005

Dragos31 wrote:
Care este solutia cea mai simpla pentru ca astfel de scenarii sa nu se mai repete in viitor? Banda dedicata STB intre Politehnica si Valea Cascadelor. Astfel, autobuzele nu ar mai sta blocate in trafic si ar fi asigurat un interval de succedare decent intre turele liniei 336.


Iar pe direcția opusă (spre centru) când este trafic la început de săptămână se pot scoate mașinile de pe prima banda pe porțiunile Păcii - Apusului și Lujerului - Politehnica iar străduța de lângă bulevard care e folosită pentru parcări dintre Valea Lungă și Lujerului să devină bandă dedicată pentru STB, maxi-taxi, taxi, trotinete electrice și biciclete. Singură problemă pentru a face din străduța aceea bandă unică ar fi cablurile pentru troleibuze, care trebuiesc întoarse sau mutate.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

Cu aleea folosită pentru parcarea mașinilor dintre Apusului și Lujerului nu prea sunt de acord. Unde ar trebui să fie parcate sutele de mașini de acolo?

De asemenea, crengile copacilor atarna destul de mult pe respectiva alee, ceea ce face aproape imposibilă trecerea unui troleibuz.

Personal, consider ca cea mai bună variantă cea prin care li se face "vant" doar mașinilor de pe banda 1, iar aici ar putea fi amenajat culoarul unic.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Mihai2005

Ar mai fi varianta construirii unei parcări de tip Park & Ride (cum e cea de la Străulești) dar in zona fostei parcări de la Păcii cu legătură directă la stația de metrou ,,Păcii''. Așa, oamenii ar putea lăsa mașinile acolo contra unui preț accesibil (ex. 3 lei pe zi, zic și eu) și să ia transportul public.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Dragos31

@Mihai2005, aici era vorba strict de masinile bucureștenilor parcate pe respectivele alei, nu de cele care vin în fiecare dimineață în oraș din județul Ilfov.

Dacă ai locui la Lujerului, spre exemplu, și vii cu mașina acasă la ora 3:00 dimineata, mai ai timp și chef să îți lași mașina în Park&Ride la Păcii și să te întorci acasă cu N115?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Valentin








am pus la topicul "benzi unice ... " cum as vedea eu prima banda de pe I.Maniu dinspre statia Apusului sens Gradina Botanica. Practic, banda 1 ramane STB si se elimina problemele cu parcarea, toata lumea impacata. Problema ar fi pe cealalta parte, Lujerului sens Apusului, unde solutia prezentata de mine nu prea se poate aplica (nu pe toata lungimea traseului, insa la Gorjului si Lujerului unde exista acele parcari paralele cu bulevardul se pot reconfigura - iar la Piata Gorjului masinile de pe prima banda luate la "rost" din cauza faptului ca acolo e o banda de circulatie si mai nou au si parcare langa piata (costa, ce sa faci)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alexandru_minciu91

Screenshot (39).png (1.11 MB; downloaded 3538 times)

Stie cineva daca in 90 a circulat astazi 5343, troleibuz ce apartine Depoului Bujoreni?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

N-am înțeles la ce folosește poza aceea cu traseul și cu troleul respectiv pe ea ?

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) alexandru_minciu91

Linia 90 aparține Depoului Vatra Luminoasa, iar la ora 23:30 în direcția spre Valea Argeșului se afla 5343, troleibuz care aparține Depoului Bujoreni.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Ca urmare a suplimentării liniilor 21 și 32, s-a umblat și la orarele liniilor 8, 11, 14, 16. Am impresia că s-au redus câte un tur de Alexandria din 8 și 11, respectiv câte un tur de Colentina din 14 și 16...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) PTMZ

La 16 nu s-a umblat, tot 9 ture sunt și acum.

 


Go to page:  1  ... 336 337 338 339 340 341 342  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2328 forum members have written 424738 posts in 5285 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use